OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Weapon - Prológ



Weapon - PrológPoviedka ku TVD. Opäť. Už dopredu chcem upozorniť, že je to iba Prológ, akýsi môj náhly nápad, a ja chcem vedieť iba váš názor. Ďalšie kapitoly sa objavia až cez vianočné prázdniny a toto pokladám ako za oddychovú poviedočku, pridávanie nebude pravidelné. Ale teraz k poviedke. Začína sa kdesi v polovici druhej série - všetci hľadajú nejakú zbraň, s ktorou by zničili Klausa. Nakoniec sa Jeremymo podarí nájsť povesť o jednej veľmi starej, ale hlavne mŕtvej mocnej bytosti. A tú budú musieť vzkriesiť. Avšak kto to bude? A čo je vlastne zač? Dokáže byť vlastne niečo mocnejšie ako pôvodný hybrid a pri tom byť na strane "dobra"?
P.S. Venované TheKatherine a AndrejQe

 

Bolo to už zopár dní, čo Bonnie, Jeremy a Damon hľadali v čarodejníckych knihách spôsob, ako zachrániť Elenu pred Klausom. A sama Elena si položila jednu veľmi dôležitú podmienku. A to, že nikto z nich nesmie umrieť. Iba ak by to bola ona sama čo, samozrejme, nechcel pripustiť Stefan, o Damonovi už ani nehovoriac. A tak dostala Bonnie spásnu myšlienku – budú skrátka do najbližšieho splnu hľadať v knihách. A, hoci si to Damon pripúšťal nerád, on sám nemal žiadny lepší nápad. Vlastne mal, len Elena s ním nesúhlasila. Vadilo by jej, keby obetoval jej priateľku čarodejnicu – Bonnie. Možnože Damon nemal rád, keď mu rozkazuje Elena, vlastne by ju z toho všetkého najradšej vyšachoval, no pod hrozbou, že ho opäť znenávidí, sa Damon stiahol do úzadia a ďalej sa snažil vyzerať, že na slovo počúva slečnu Elenu. A potom tu bol ešte Alaric, ktorý sa veľmi nerád nezúčastnil hromadnej akcie, pretože musel utešovať Jennu, že je všetko v poriadku. Samozrejme to tak nebolo. A aby toho nebolo málo, to isté robil Stefan s Elenou a Tyler s Caroline, aj keď tí poslední dvaja sa hľadania ako-tak zúčastňovali.

Tak... A takto sme sa dopracovali k tomu, že Damon, Jeremy a Bonnie sú práve teraz vo veľkej obývačke bratov Salvatorových, kľačia na zemi a okolo nich je najmenej dvadsať kníh o čarovaní. A zatiaľ prešli tri – ostáva im už iba sedemnásť. Samozrejme nestihli prezrieť všetky knihy v jeden deň, a tak sa dni za sebou pomaly míňali, kôpka prečítaných kníh sa zväčšovala a tá druhá, ktorá obsahovala ešte neprečítané, sa až príliš rýchlo zmenšovala. Do splnu im chýbali už iba dva týždne a ak sa to iným zdá dosť, im to pripadala ako sekunda. Nádej sa strácala, nálada bola stále viac a viac mrzutejšia a samého Jeremyho premáhalo zúfalstvo. Až raz to našiel...Kúzlo, ktorým mohli oživiť mŕtvu. A tá mŕtva dokázala poraziť Niklausa. Prečo? Pretože ona sama bola čosi horšie a mocnejšie ako on sám.

 

Caroline, Tyler, Alaric, Damon, Elena, Stefan, Jeremy, Elijah a Bonnie stáli okolo niečoho, čo by sa dalo nazvať aj oltárom. Bol to vlastne jedálenský stôl, ktorý prikryli bielou plachtou, a tú potom postriekali Eleninou krvou – krvou dvojnice, pretože iba tá mohla oživiť mŕtvu. A ani tá vlastne nestačila na urobenie čohosi takého. Potrebovali totiž, ako sa Bonnie dozvedela od svojej starej mami, ktorá ju navštívila vo sne, už spomínanú krv dvojnice (Elena), mocnú čarodejnicu na strane živých (Bonnie), mocnú čarodejnicu na strane mŕtvych (Neznáma), ale hlavne pevný bod v podobe Elijaha. Kvôli tomuto obradu dokonca aj Damon súhlasil, aby ho vzkriesili. Koniec koncov, je to pre Elenu. Avšak všetkým bolo veľkou záhadou, prečo by mal byť Elijah pevný bod. Všetci však nakoniec usúdili, že ho Elijah musel kedysi dávno veľmi dobre poznať, aj keď Elijah v skutočnosti vôbec netuší, o koho ide.

Odrazu všetci spozorneli, pretože Bonnie zavrela oči a naraz sa zapálili všetky sviečky, ktoré pred chvíľou rozmiestnili okolo „oltáru“. V tej istej chvíli si Bonnie začala zúrivo mrmlať popod nos a takmer okamžite jej začala tiecť krv z nosa. A potom, úplne nečakane, sa zdvihol vietor, ktorý prišiel nevedno odkiaľ. Všetci, dokonca aj obyčajní ľudia, by cítili, že v miestnosti sa nachádza čosi magické... A silné.

A potom to začuli. Najskôr slabý, potom zreteľnejší, ženský hlas, ktorý hovoril presne to isté, čo aj Bonnie. A akoby to nestačilo, pripojil sa k nim i tretí hlas a Bonnie už doslova kričala akési neznáme verše, ktoré boli buď po latinsky, alebo v nejakom inom mŕtvom jazyku.

Oheň v kozube zúrivo splanul a Damon mal strach, že mu podpáli jeho drahý koberec. Elena sa kŕčovito držala Stefana, Jeremy ustarostene podopieral Bonnie, ktorá mala po rukách a krku malé bodné ranky, ktoré si musela sama urobiť, aby zaplatila dlh za vypožičanú moc, a Tyler sa zúrivo pridržiaval Caroline, ktorá sa aj navzdory všetkému musela samoľúbo pousmiať.

Toto všetko trvalo zopár sekúnd, keď potom všetci spozorneli. Na oltári, hoci to nebolo dobre viditeľné, sa začali objavovať akési obrysy, obrysy ľudského tela. Presnejšie nejakej ženy. Až po nejakej chvíli, keď obrysy boli zreteľnejšie, si všetci všimli, že to ona je ten tretí hlas – vyslovovala to zaklínadlo spolu s neznámym hlasom a Bonnie. A tá bola na pokraji svojich síl. Z nosa jej tiekla šarlátová krv a akoby to nestačilo, rezné rany, ktorá boli po celom tele, sa zdali byť v žiare sviečok hlbšie a škaredšie, ako by vyzerali normálne. A Bonnie plakala. Po líciach sa jej kotúľali horúce slzy a Jeremy mal pocit, že čochvíľa mu to v náručí skolabuje.

Náhle sa objavila akási neznáma žiara, a osvietila oltár, na ktorom ležala tá neznáma. Úplne ako vystrihnuté z nejakého romantického filmu, pomyslel si Damon a ďalej rozmýšľal nad tým, ako mu celá táto situácia príde komická. A potom to skončilo. Vietor sa vrátil do normálu, sviečky naraz zhasli a Bonnie sa unavene oprela o Jeremyho plece. Všade bolo ticho, nikto ani nemukol. Jediné, čo bolo počuť, bol prerývaný dych dievčiny, ktorá iba v ľahkých šatách ležala na stole.

 

„Krv,“ zašepkala tichúčko. Začul to iba Stefan a Damon a keďže sa Stefan musel venovať ustráchanej Elene a umierajúcej Bonnie, ku stolu pristúpil Damon. A potom uvidel nádhernú, priam nebeskú tvár mladého dievčaťa, ktorého oči pripomínali smaragd a vlasy boli farby roztopenej horúcej čokolády. Červené plné pery boli popraskané a snehobiela pokožka prišla byť až nezdravá.

 

„Krv... Inak sa nedokončí premena,“ zašepkala opäť a až potom si Damon uvedomil, že je pri jej nohách položený pohár s Eleninou krvou. Na nič už nečakal a priložil jej pohár k perám. Hneď, ako sa prvá kvapka dostala do úst, sa dievčina spokojne usmiala a nenásytne začala pregĺgať čerstvú krv. Keď bol pohár prázdny, spokojne si hlavu opäť položila na bielu prikrývku a skúmavo sa zahľadela na Damona. Ten sa pod jej pohľadom cítil čudne nesvoj čo, samozrejme, Damona veľmi prekvapilo, ale aj nahnevalo. No nech sa snažil, ako chcel, musel obdivovať stvorenie, ktoré tu pred ním ležalo, pretože v živote nevidel krajšiu ženu. A tak tam Damon stál, premeriaval si každú jednu jej krivku a tá sa nad jeho správaním len spokojne usmiala.

 

Hneď, ako sa Bonnie cítila lepšie, čo bolo hneď po tom, ako jej Stefan daroval svoju krv, sa všetci premiestnili okolo oltáru a zvedavo si premeriavali osobu, ktorá sa im tu zjavila.

 

„Chcete mi povedať, že toto slabé a zraniteľné dievča, dokáže zabiť Klausa?“ šokovane sa napokon ozval Jeremy a nedôverčivým pohľadom si premeriaval osobu pred ním ležiacu. Všetci sa s otázkou v očiach pozreli na Elijaha, ale ten si ich vôbec nevšímal. Len s vygúlenými očami pozoroval osobu pred sebou. Napokon sa neveriacky opýtal:

 

„Isabella? Sestrička?“

 

.........................................

 

Žiadam vás o váš názor, ľudkovia. Len kritizujte, koľko môžete. :)))

 

1.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Weapon - Prológ:

5. MirrorGirl454 přispěvatel
19.12.2011 [14:24]

MirrorGirl454Sestra?!
O môj bože!
Ich sestra dokáže zabiť Klausa??? Tak na to sa ešte pozriem. Emoticon Emoticon Emoticon
Ale Damon bol sladký, stavím sa, že sa do nej zamiluje! Emoticon Emoticon
Poviedka je zatiaľ super, aj keď je to len prológ. Emoticon
Cez prázdniny dúfam, že nejaké ďalšie kapitoly pridáš. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.12.2011 [12:23]

malepraseJá bych menší výtku měla. Ale jde spíše o to, co komu sedí. Protože mně to vyprávění moc nesedlo. Třetí osoba a sepsané tak, jako by sis povídala s kamarádkou a v zápalu nadšení jí to převyprávěla. Začátek vypadal slibně, ale od věty "Tak... A takto sme sa dopracovali k tomu, že Damon, Jeremy a Bonnie sú práve teraz vo veľkej obývačke bratov Salvatorových, kľačia na zemi a okolo nich je najmenej dvadsať kníh o čarovaní. " to dostalo vážně styl, který by se hodil spíše pro mluvené vyprávění, promiň.
Jinak je to ale dobrý nápad, to nepopírám. A pokud bude další díl z pohledu některé zúčastněné osoby, bude to ještě lepší. Rozhodně zkusím i pokračování Emoticon

3. AndrejQa
16.12.2011 [15:45]

Že kritika. Tu není čo kritizovať Emoticon !
Prológ bol veľmi dobre podla mna napísaný. Teda dúfam že kapitolky tým pádom budú ešte lepšie a dlhšie :D prajem veľa úspechu s toutou knihou. Emoticon Vážne. Vyzerá...neviem to ani vyjadriť. Moje slovo použijem a to je, že ,,šťavnato". Emoticon Dúfam že ešte veľa šťavy potečie. PS: dakujeeem za venovanie, potešilo ma veľmi Emoticon

2. Nerea
16.12.2011 [14:41]

Oh. Pěkné, moc se mi to líbí. Těším se na další kapitolku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. TheKatherine přispěvatel
15.12.2011 [8:23]

TheKatherineKilly, zlatko překonáváš sama sebe je to dokonalé pokračuj... Prosííííím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon BTW děkuji za věnování si zlatá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!