OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » War of the Immortals - Prológ



War of the Immortals - PrológCelý príbeh sa volá War of the Immortals. Jedná sa o zbierku, ktorá sa má štyri časti: Upír, Lovec, Čarodejnica a Démon. Každá časť sa skladá zo štyridsiatich kapitol.

Kedysi dávno, keď bola príroda uznávaná, sa narodilo istému šamanovi druhé dieťa. Pomenoval ju Mitsuko. Mitsuko bola veľmi láskavá a milá. Uznávala prírodu ako všetci. Nikto netuší prečo a ako sa to stalo, no jedného dňa, dňa, kedy Mitsuko dospela, sa stal zázrak. Príroda uzavrela s Mitsuko a jej staršou sestrou Lanou dohodu. Dohodu, ktorú nikto nikdy nepočul. Za to, že Mitsuko dodrží svoje slovo, dostala dar nesmrteľnosti a mágie. Lana dostala dar videnia budúcnosti. Podmienkou dohody bolo, že ani jedna z nich nesmie mať potomka. Nesmie poznať lásku. Sestry súhlasili a žili si pokojným životom. Obyvateľom dediny však nesmrteľnosť Mitsuko prekážala. Báli sa jej mágie. Jej samotná sestra jej tento dar závidela. Poslala proti nej všetkých dedinčanov a vyhnali ju z dediny. Mitsuko sa uchýlila na niekoľko storočí do hôr, kde spoznala tunajší ľud. Oni nevedeli, čo je Mitsuko zač a tak ju prijali. Tam spoznala Mitsuko lovca, do ktorého sa bezhlavo zamilovala. Vedela, že nesmie porušiť dohodu, ale láska k lovcovi bola väčšia ako k prírode. Počala mu dvoch synov. Tento čin sa Prírode protivil, a tak zakročila. Keďže nemohla odobrať to, čo už kedysi dala, tak zakliala jej synov. Najstaršiemu, Shinichimu, dala dar nesmrteľnosti a mágie. Tento bol však iný. Aby mohol prežiť a používať mágiu, musel sa živiť ľudskou krvou a vraždiť . Mladšiemu, Moriovi, neudelila žiaden dar. Morio sa stal smrteľným ako jeho otec a bolo mu súdené zomrieť. Ako synovia rástli, stávali sa z nich statní muži. Shinichi, ktorý bol neukojený chuťou po krvi, začal vraždiť dedinčanov. Morio nemohol trpieť ako jeho príbuzný umierajú. Mitsuko beznádejne prosila Prírodu, aby si vzala svoj dar naspäť. Tá jej však oponovala tým, že porušila danú dohodu. Akoby to nebolo málo, tak príroda zvýšila svoj hnev na najstaršom, Shinichim, a zakliala ho. Všetkých, ktorých Shinichi zabil, sa stali jemu podobnými. Tento dar si niesli sebou i jeho obete. Mitsuko, ktorá sa vinila za to, čo sa stalo dedinčanom, sa vyplašila a opustila hory. Vyčítala si, že je to všetko jej vina. Morio, mladší syn, sa snažil udržať dedinu pri živote, a tak zhromaždil všetkých lovcov a vydali sa zabiť Shinichiho a jeho ukrutnú gardu. Vyhladovaný Shinichi zmasakroval svoju dedinu a zabil si svojho brata i otca. Aby im však nedal dar nesmrteľnosti a mágie, nechal ich upáliť obyčajnými ľuďmi. Shinichi si uvedomil, akú veľkú má moc. Neváhal a obsadil celú dedinu. Behom niekoľkých storočí si vybudoval obrovské impérium. Mal jeden jediný sen a tým bolo zničiť svoju matku, ktorá žila v neďalekých horách. Vyslal za ňou tých najlepších mužov, ktorých mal, no ani jeden z nich sa nevrátil naspäť. Shinichi sa rozhodol, že sa o svoju matku postará sám. Bola totiž jedinou žijúcou bytosťou, ktorá by ho mohla ohroziť. Stáli si z oči do očí. Mitsuko i Shinichi proti sebe bojovali. Shinichi padol, no Mitsuko ho nedokázala zabiť. Vyčítala si svoju vinu, ktorú na ňom nesie. Predtým, než zmizla z očí svojmu synovi a navždy sa stratila, nazvala svojho syna a jeho gardu ‚Upírom‘. Shinichi a jeho prívrženci sa stali prvými upírmi. Ľudia, ktorí prežili, sa stali otrokmi nesmrteľných bytostí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek War of the Immortals - Prológ:

3. ArianneBleis přispěvatel
11.02.2013 [11:21]

ArianneBleisZaujímavo premyslené, som zvedavá, čo bude ďalej. :) Emoticon

2. rokaj přispěvatel
10.02.2013 [18:08]

rokajok, Ďakujem :)

1. LiliDarknight webmaster
10.02.2013 [15:53]

LiliDarknight*Keďže si mala príliš veľký perex obrázok, nahrala som ti ho do galérie do zložky s tvojim menom. K ďalším kapitolám preto používaj tento odkaz:
http://ourstories.stmivani.eu/gallery/thumbs/t6j5qrm3akwqrfhuuhcpfttnug72hshc.jpg

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!