OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Váš soused zabiják 3. kapitola



Váš soused zabiják 3. kapitola3. kapitolka. Večeře pokračuje. Lisse dojde, kdo vlastně Paul je, co udělá?

Moji rodiče bydlí na předměstí. Na předměstí New Yorku najdete krásné rodinné domy se zahradou, zelenými trávníky a záhonky s různými druhy barevných květin. Vždycky jsem mamku obdivovala, jak se pečlivě o trávník a kytky stará, mě každá kytka uschne. Máma se nejen stará o záhonky, ale i o dům. Říká, že dům je jako její druhé dítě. Pamatuju si, jak chtěli rodiče dům nově natřít. Mamka trvala na žluté a taťka na zelené. Tenkrát se málem rozvedli, chápete to? Oni se chtěli rozvést a zahodit třicet let manželství, protože se nemohli dohodnout na barvě domu, ale nakonec si máma prosadila svou.
Taťka řekl, že má mamku rád a že se s ní nechce hádat a že má pravdu, že je ta žlutá přece jen lepší. Jo tohle řekl, ale myslel, že moudřejší vždycky ustoupí.

Můj táta Frank říká, že: ,,Hádat se s mojí matkou, je jako skočit do jámy lvové." A má taky pravdu. Už vjíždím do ulice plné krásných domů a zelených trávníků a parkuju před ,,žluťáskem" mých rodičů. Tak a jde se na popravu, teda vlastně na ,,seznamovací večeři" jak máma říká. Jsem zvědavá, koho mi ta dohazovačka našla tentokrát, jsem připravená na všechno, nic už mě nemůže překvapit. Kouknu na hodinky, hm jsem tu jen o tři minuty pozdě, to je rekord. Tak připravit, pozor, teď! ,,Crr! Crr!" Jo dcera zvoní vždycky dvakrát.
,,Ahoj holčičko. Moc ti to sluší." Žádný jdeš pozdě to je divný, no možná si už zvykla.
,,Ahoj mami. Dík."
,,Pojď dál, musim ti představit toho sympaťáka." Radši na to nic neříkám, pověsím bundu na věšák a nechám se mamkou táhnout do jídelny. Vejdeme do jídelny a v čele obrovského jídelního stolu sedí můj otec. Napravo od něj sedí neznámý muž. Je otočený zády, ale i ze zadu vypadá dobře.
,,Ahój tatí." Rozběhnu se k tátovi a pořádně ho obejmu.
,,Ahoj holčičko. Chtěl bych ti někoho představit. Tohle je Paul Webster, náš nový soused." Teď si muž po tátově pravici stoupne a podává mi ruku.
,,Moc mě těší, Paul Webster." Ten má ale pevnej stisk.

,,Taky mě moc těší, jsem Lissa."

Věnuje mi okouzlující úsměv, že by se máma opravdu strefila. Paul má svalnatou postavu, krásně zelené oči a krátké hnědé vlasy. Na jemně opálené tváři má krátké strniště. Na sobě má černé kalhoty a světle modrou košili. Tu nemá zastrčenou v kalhotách a její rukávy má vyhrnuté do půli předloktí. U krku má rozepnuté dva knoflíky. Tenhle způsob nošení košil se mi líbí. Vlastně se mi líbí celý, nejenom způsob jeho oblékání. Mám sto chutí zařvat: ,,Mami bingo, to je on.", ale něco mi říká, nedělej to.
Sednu si vedle Paula. Hm pěkná kolínská, nevím proč, ale mam pocit, že jsem ho už někde viděla, možná ve snech. Z kuchyně už voní mámina výtečná pečeně, už se mi sbíhají sliny.
,,Ták nese se večeře."
Celou dobu večeře se máma Paula na něco vyptává, ale já ji vůbec nevnímám,  protože visím očima na Paulovi. Sakra já už ho někdo viděla, opravdu, jenže nevím kde. No tak mozku pracuj, pak si všimnu jeho tetování na předloktí je to písmeno T a už se mi před očima zjevuje Paulova fotka a pod ní ti tulek ,,Thomas J. Higgs, známý jako ,,Tommy břitva", promluvil." a další titulek ,,Břitva T. tvrdí: Nic jsem neudělal!". A pak už se mi vybaví celý jeho příběh. Chicagský zabiják ,,Tommy břitva", svou přezdívku dostal, díky tomu, že do svých obětí, ať už do těch mrtvých, nebo těch brutálně zmlácených, vyřízl břitvou do různých částí těla písmeno T, když ho potom chytli, tak se rozhodl vypovídat proti svýmu šéfovi.
Angelo Vitti dostal doživotí a spoustu dalších lidí taky. Tommy, díky to mu, že vypovídal, vyvázl ,,jen" se šesti lety. Divím se, že se nezdekoval a teď nemá pěknej dům někde v Evropě. Ne on se musí nastěhovat vedle mých rodičů. To se nebojí, že ho někdo pozná? No změnil svou vizáž, možná, že ho opravdu nikdo nepozná. Já jsem novinářka, to znamená, že musím mít na tváře, jména a zajímavý, nebo otřesný případy paměť. Civím na něj s otevřenou pusou, on opravdu do lidí řezal břitvou? Ne to není možný. T jako Tommy, no ještě, že jeho jméno nezačíná na Z.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Váš soused zabiják 3. kapitola:

4. Dany
21.03.2010 [16:41]

jááj konečně jsi něco napsala.Já mslela že se už nedočkám.Mooc se mi to líbí a sem strašně zvědavá jak to bude dal.Doufám že na další nebudeme muset čekat zase půl roku!!!Emoticon

3. Texie admin
14.03.2010 [18:37]

TexieDíky a už jen prosbička pro příště - přečti si to po sobě ještě jednou než to zveřejníš. Měla jsi tam dost překlepů a chybek, hlavně v mezerách, které jsi za tečkami a čárkami téměř v polovině případů nedělala.
Příště, ju? Emoticon

2. Texie admin
14.03.2010 [16:48]

TexieEmoticon já bych měla ještě prosbičku. Díky, že jsi dopsala ten kousek jak tě Nikol18 žádala, ale v perexu by měl být shrnut obsah kapitoly. Pořadí kapitoly je opravdu málo - to si přečtou v názvu, ale v tom perexu by mělo být něco, co jim trošku přiblíží o čem tahle kapitolka je a případně je to i nalákalo číst. Tak tě ještě poprosím o tohle, díky Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 22.02.2010 [13:49]

Abych ti to mohla vydat, přidej odstavec nebo dva textu, protože článek je krátký. Měl by mít min. 500 slov (počet slov najdeš v administraci u článku, vpravém dolním rohu vkládacho okna, a dobrá rada, jedna uživatelka to taky tak dělá, pokud máš takto krátké kapitoly, můžeš dávat klidně i dvě za sebou, aby jsi splnila podmínky pro vydávní. Zda-li nevíš něco o pravidlech, přečti si je zde:
http://ourstories.ic.cz/2-info/pravidla/EmoticonEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!