OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Trip to Nightmare - 4. kapitola



Trip to Nightmare - 4. kapitolaJdeme do tuhýho, a jestli to ještě někdo čte, tak napište koment, prosím. Není to dlouhá povídka a budu ji chtít alespoň dokončit. :)

Kapitola 4

Danny, Steve, Steve 2 a Liam ten další den jeli se školou na výlet do Říma, odjížděli v pět ráno a měli se podle Dannyho zprávy vrátit v devět večer. Já jsem se sama psychicky připravovala, jak se mu večer nějak ozvu. Bála jsem se, protože přece jenom jim všem bylo patnáct. Bylo to prostě moc. Ale dalo se to.

Dopoledne jsme šli k moři. Všichni si stěžovali, že chtějí k bazénu, ale ten byl otevřený až od čtyř odpoledne, a tak nic jiného nezbývalo. Já byla ráda. Snažila jsem se normálně držet s partou. S Vanessou a Tarou jsme šly plavat do moře. Bylo to úžasný. Cítila jsem se po dlouhé době volná. I když jsem tam byla zrovna s Vanessou a Tarou, který lezla Vanessa do prdele, tak jsem si to moře užívala. Procházela jsem se po pláži s Cassidy a snažila se jí vynahradit, že nejsme na společném pokoji. Když jsem byla u lehátek, tak tam bylo takových lidí. Pouštěli jsme si písničky a Wren, který mi bral telefon, tam pouštěl stále dokola Summer Paradise, protože to zkrátka sedělo s tím, kde jsme byli. Přišla jsem si jako v ráji. Na krásném místě s partou přátel. Co víc si přát. Když jsem na moment zapomněla na to, že je to hrozně složitý, Vanessa mě neměla ráda, Cassidy byla na jiném pokoji, Kate se mi nemohla věnovat atd., tak to byl perfektní zájezd s mými přáteli. Když jsme byli takhle na pláži, tak to bylo bezva, ale na pokoji to bylo stále peklo.

Vrátili jsme se a šli na oběd. K obědu byla pizza, jako polovinu zájezdu, a my jsme se jich snažili sníst co nejvíc. Celej oběd nás Jakob fotil, i když focení byla moje tzv. povinnost, tak na oběd jsem se vždycky vykašlala.

Po obědě byl klid. Náš pokoj se zase celej naskládal na tři postele a uprostřed Maryin počítač. Ze začátku jsem se vážně koukala s nima. Třeba na Hunger Games a potom na Saw 1. To bylo ještě dobrý. Všechny jsme tam ležely, a když si ten chlap v Saw začal řezat nohu, tak jsme všechny ječely. Nejspíš to bylo slyšet i ven, protože najednou tam přišel Jacob.

„Co se to tady děje?“ zeptal se se zmateným výrazem. Všechny jsme se jenom smály.

Teď už to bylo jinak. Už mě to nebavilo, a tak když se šly zase koukat na film, tentokrát i s Jacobem, tak jsem řekla, že jdu ven. Všichni na mě koukali jako na vraha, nebo jako kdybych něco provedla. Porušila jsem rituál pokoje. S Cassidy jsme si šly koupit zmrzlinu a ona poslouchala moje kecy o pokoji a Dannym. Už jenom pár hodin a Danny měl být zpátky. Šly jsme k ní na pokoj a viděla jsem nadšenou Jane.

„Proč má takovou radost?“ zeptala jsem se tiše Cassidy.

„Včera mluvila se Stevem, teda to vlastně i Lucy,“ vysvětlila.

Pak jsem zjistila, že Jane se do něj tak trochu zamilovala a Lucy nejspíš taky, ale takhle na první pohled bylo vidět, že Jane má šanci větší než Lucy. Lucy byla plochá, malá, s krátkými vlasy a tichá. Jane byla tlustší, s velkýma prsama, s černými dlouhými vlasy a zeleným melírem a impulzivní povahou. Ale nikdo nic neříkal.

Celý jejich pokoj se těšil, až přijedou kluci. Já taky, ale nedávala jsem to moc najevo, byla jsem spíš nervózní a večer se neúprosně blížil. Jako program byl bazén. Měli jsme si vzít nebo koupit přímo tam koupací čepice, takže nikdo nebyl moc nadšený.

„Jsem zvědavý, jak tu svoji hřívu narveš do čepice,“ poznamenal se smíchem Jacob.

Ale měl pravdu. Měla jsem hustý tmavě hnědý vlasy. Já sama jsem na to byla zvědavá. Nakonec Matěj, náš instruktor, kterého jsem chtěla uplatit kvůli WiFi, ukecal Italy a šli jsme bez čepic. Bazén by byl bezva, kdybych neměla něco s prstem na noze a nebolelo by to při každém pohybu. Takže jsem byla spíš na lehátku. Namazala jsem se Tařiným tzv. olejem na smažení, protože jsem nechtěla znova zažít to, co včera. Šly jsme s Cassidy z pláže a mě pálil výstřih. Ale hrozně.

„Já jsem si spálila kozy,“ řekla jsem Cassidy a obě jsme se začaly smát. Najednou se vedle mě objevil Jacob.

„Cos to říkala, zopakuj to,“ řekl s úšklebkem. Tak jsem mu to mile zopakovala. A on se mi jenom smál, jak jinak :D

Znovu jsem se spálit nechtěla. Od bazénu jsme rychle zmizeli, byla večeře a potom začínala diskotéka. Začínala v osm, takže ještě nějaký ten čas byl. Na pokoji jsem se malovala a myla jsem si hlavu, když jsem vylezla z koupelny, tak na mě zírala Kate.

„To všechno jenom kvůli Dannymu?“ zeptala se se smíchem.

„Ne, takhle vypadám normálně,“ odsekla jsem s úsměvem. Normálně jsem se oblékla a šla za Cassidy. Na jejich pokoji to bylo trochu chaotický, ale tak kdo by se divil, všechny chtěly pozornost kluků.

Na diskotéce celá naše skupinka zase seděla na jednom místě, a když jsem se otočila, tak jsem viděla, že tam je nad námi ta parta kluků s Dannym.

Říkala jsem si, jak lehké by bylo si jenom sednout o schod výš a být vedle něj a říct mu: „To já jsem Laura.“ Ale ne dost lehké. Kate na mě stále koukala pohledem „No tak tam jdi.“. Ale já nic. A ani nemohl hádat, že to jsem já, protože jsem měla na krku řetízek s N, po mém tátovi. Dál jsem tancovaly, a když jsem se vrátila, tak kluci byli pryč. Sedla jsem si k Cassidy a ta mi řekla, že mluvila s Dannym a že chce, abychom přišly k nim na pokoj.

Ptala jsem se jí, kolik nás má přijít, a ona že neví a že by se šla zeptat, ale nemůže, protože má něco s kotníkem. Tak jsem řekla, že to vezmu za ni. Nikdo o tom nevěděl, akorát Cassidy. Byla jsem na cestě k nim, když jsem za sebou slyšela:

„Kam jdeš?“ Byla to Gabbi a Cornelie. Předtím jsem s ní mluvila o tom, že se mu mám jít ozvat.

„Jdu se na něco zeptat,“ odpověděla jsem.

„My půjdeme s tebou,“ řekly nadšeně. Já už tak nadšená nebyla.

„Chtěla bych tam jít sama,“ řekla jsem ne moc mile.

„No, no tak dobře,“ odpověděly a já jsem šla dál.

Před dveřmi jsem zaváhala, ale nakonec jsem zaklepala. Otevřel zase Liam.

„Ahoj, já jdu za Dannym.“ A vešla jsem s ním dovnitř. Měli docela uklizeno. Danny byl za rohem. „Ahoj, já jsem Laura, ta, co ti psala, a jdu se jenom zeptat, ty jsi mluvil s mojí kamarádkou, s Cassidy, a řekl jsi jí, že máme potom přijít, kolik nás má přijít?“ zeptala jsem se. On si uvědomil, kdo jsem, a odpověděl:

„No, já nevím, všechny.“

„Vážně? Je nás asi dvanáct.“

„No klidně.“ Už jsem couvala z pokoje a chtěla odejít pro holky, když najednou se tam objevila Gabbi, Cornelie, Bree a Lucy. Nakonec jsme zůstali u nich na terase. Povídali jsme si o kravinách a přesunuli se k nám na terasu. Přišla tam Jane, Vanessa, Kate a Tara.

„Pojďte si taky sednout,“ povzbudila je Lucy.

Odmítli nás.

„No tak ne, ale hlavně sem netahejte Mary,“ řekla Cornelie.

Vanessa nás probodla pohledem a odešly.

Později přišla Mary.

„Neee, Mary,“ povzdechla si Cornelie a Mary s pláčem odešla.

My jsme si povídali a smáli se dál. Byla s nima sranda. Danny si sice furt hrál s něčím v rukách a bavili jsme se chvílema o prasárnách, ale bylo to úžasný.

Najednou se tam objevila druhá Jane, z vyššího ročníku. „Prý máte průšvih, Mary vás napráskala učitelce.“

„Dyť jsme nic neudělaly!“ říkala jsem. Nikdo nevěděl, o co jde, ale věděly jsme jediné, musíme na pokoje, protože byla večerka. A já nevěděla, kde budu spát. Nechtělo se mi zpět na můj pokoj, protože Mary asi nebude nadšená. A ostatní taky ne.

„Holky, myslíte, že bych mohla přespat u vás?“ zeptala jsem se Gabbi.

„Určitě,“ řekla a všechny přikývly.

Šla jsem si na pokoj pro pyžamo a spodní prádlo, o zbytek se postarám zítra. Když jsem tam šla, tak u dveří brečela Mary a vedle ní Jane, protože Lucy se bavila se Stevem, kterého chtěla. Došla jsem do pokoje a tam byla Kate.

„Kam jdeš?“ zeptala se mě.

„Na jiný pokoj, tady mě chtít nebudou,“ odpověděla jsem jednoduše.

„Ale já tě tady chci,“ prosila.

„Jenže to nestačí, Kate.“

„Jsem na tvojí straně,“ řekla.

„A jaká to je strana? Ani nevíš, co se nejspíš stalo. Já pořádně nevím, co jsem provedla, že mě chce Vanessa zapálit pohledem, a nemůžu nic udělat,“ oponovala jsem.

„No, jak myslíš.“

Vzala jsem si pyžamo a šla. U Mary a Jane seděla Vanessa.

„Jenom abyste věděly, dneska spím jinde,“ oznámila jsem, aby se nějak nedivily.

„To jsem ráda,“ řekla hnusně Vanessa.

„Jsem ráda, že se na něčem shodneme, já jsem taky ráda, že tu nebudu muset být.“ A s tím jsem odešla.

Tu noc jsem přespávala na jiném pokoji s Cassidy na posteli. Napsala mi Kate.

„Je mi líto, co se stalo, ale stojím při tobě.“

Nevěděla jsem, jak jí na to odpovědět. Nemůže stát na obou stranách. Ti kluci byli bezva a já nevěděla, co jsem udělala za chybu. Bavila jsem se s kluky? No to je hrozný… Ale možná je dobře, že se to stalo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Trip to Nightmare - 4. kapitola:

09.08.2013 [8:12]

nikolXxXAhoj já teda čtu ;) a těším se na další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!