OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tři královny - Epocha 1. - 7. kapitola (Epilog)



Tři královny - Epocha 1. - 7. kapitola (Epilog)Konec 1. epochy. :) Arwen má nového rádce, na kterého si dělá zálusk, a chce odvrátit pozornost její mladší sestry, která o tohoto mladého muže také zavadila pohledem. A proto jí vybírá ženicha. Ovšem Aliabella má jiné starosti... Konkrétně Nörórského krále.

Aliabella – 9326

Bylo kolem osmé hodiny ranní a já se chystala na svou první velkou výpravu. Měla jsem převzít mírová jednání po Sarie, která je objížděla, jen aby mi dala více prostoru učit se.

„Takže, pozítří večer bychom měli dorazit na hranice s Norörií, kde nás bude čekat družina Samuela Norörského, která nás doprovodí až do královského sídla, Bergrongu. Tam budeme zasedat spolu s Lordem Jajonem Arym, jeho synem Lordem Peryrem Tarrym a otcem ženy Peryra Tarryho – Lordem Waleem. Všichni mají velké panství na území Norörie. Samozřejmě tam nebude chybět král,“ říkala Saria, když jsem jí pomáhala balit se. Měla osm dní po porodu a stejně spolu se svým dítětem jela až do Norörie.

„Nechápu… Pokud to dobře chápu, klanět bychom se měly jen králi…“ řekla jsem.

„Všichni se musí klanět nám, my bychom se měly klanět králi Norörie.“

„Ach tak.“

„Mimochodem, Lord Jajon Ary se ustavičně snaží mi vnutit jeho vnuka, dědice Vodní nížiny – Maxwella Aryho, a Peryr Tarry, jeho nemanželský syn a pán Laysonu, se mi nejednou zmínil, že by ocenil, kdybys poznala jeho syna, Jeyira Tarryho,“ řekla Saria a skládala si při tom noční košili do kufru.

„Už se stalo,“ ušklíbla jsem se, ačkoliv jsem v rodokmenu této pomatené rodiny měla stále velký zmatek.

 

„Lord Jajon Ary je mrtev! Pánem Vodní nížiny se stává jeho syn, Lord Masell Ary a po jeho boku Lady Livia Steel!“ vyvolávalo se na nádvoří celé dopoledne a já čekala ve své chladné komnatě na příjezd Masella Aryho, aby mohlo začít mírové jednání. Samé komplikace, opakovala jsem si v duchu a hlídala se, abych nevypila příliš mnoho vína. Kolem jedenácté mě navštívil Jayir a klábosili jsme o jeho otci a postavení nemanželského syna ve společnosti. Peryr Tarry byl nemanželský syn Lorda Jajona Aryho, ale jak už bylo zmíněno, když mají Aryové nemanželského syna, dají mu podobné příjmení a vyjednají mu provincii. A proto měl nakonec Peryr Tarry vysoký post ve Skorpirské politice, kterou měl dnes zastupovat. A Jayir, jako jeho starší syn, jel s ním.

„Co Ores?“ zeptala jsem se a napila se lahodného goldarského vína.

„Jel s Yarisem na nějaký turnaj ve Vzdáleném království. Ale tuším problémy. Bude tam spousta Älhabbců a ty jejich nadnesené ksichty…“

„S těmi se musí počítat všude. Dokonce nám na území nejsevernějšího severu poslali nějakou průzkumnou výpravu, která vyplenila jednu malou vesnici za hranicí… Všechny jsem je zabila, když jsem je dohnala.“

„Zabila?“ vykulil na mě oči Jayir a mírně se odtáhnul.

„Co jiného má Ochránce nejsevernějšího severu podle tebe dělat?“

„Nevím.“

„Jezdit na mírové konference,“ ušklíbla jsem se a hned vzápětí se celým hradem rozneslo zatroubení. Masell Ary byl zde.


Arwen – 9386

Starý rádce, tuším, že se jmenoval Radan, zemřel. Smutná situace, ale během pár dní mi Alia dovedla jakéhosi mladého Nörorce, Stefa. Byl to hezký, mladý, blonďatý chlapec s nadprůměrnou inteligencí a smyslem pro detail, a já si pomyslela, že bych konečně potřebovala manžela, stejně tak Alia.

„Co myslíš, Stefo? Jaký by byl podle tebe ideální nápadník pro třetí královnu nejsevernějšího severu?“

„Slyšel jsem, že syn Nörorského krále, Felix IV. Nulgarský, stále nemá ženu. Je to už třicetiletý muž… Za pár let bude pozdě. Dále o ni má zájem Samy Tarry, syn Orese Tarryho, ale ten by nebyl vhodná partie…“

„Takže Felix IV., říkáš? No… Jeho otec je starý a kdoví. Možná bude Alia již brzy dvojnásobnou královnou,“ ušklíbla jsem se a promnula si ruce. Proč dlouholetý mír ještě trochu neprohloubit?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tři královny - Epocha 1. - 7. kapitola (Epilog):

2. Aliska přispěvatel
16.10.2013 [22:27]

AliskaVíš, naprosto Tě chápu. Já... Vlastně vůbec nemůžu odporovat ničemu, co jsi napsala. Povídku jsem měla strašně dobře propracovanou, vymyšlené rodokmeny, mapy atd., ale asi jsem se s tím nenaučila pořádně pracovat.
Jsem ovšem moc ráda, že jsi povídku dočetla do konce :)
Pokud chceš, můžeš zkusit povídku, kterou v brzké době začnu vydávat. Je také docela propracovaná a dávala jsem si hodně záležet na tom, abych tu propracovanost využila :)
ještě přesně nevím, jak se bude jmenovat :D Možná Malawai, nebo Drax ale i celine Straub :D Ještě úplně nevím :D

1. Nadia přispěvatel
16.10.2013 [15:55]

NadiaLíbilo se mi to, ale jsem zmatená. Začátek nastavil laťku hodně vysoko, ale další kapitoly si ji pak neudržely. Ten nápad je velkolepý, škoda, že tak málo propracovaný. Nechápej mě špatně, prosím... Ráda jsem to četla až do konce, ale mrzí mě, že sis s tím vším trochu víc nepohrála. Jsou to jen stěží navazující útržky něčeho, co má ve skutečnosti slušný potenciál. Stálé přeskakování několika let, změny pohledů, vcelku žádná hlavní zápletka, jsou chyby, které tomu prostě ubírají... Podle mého se s tím dalo a stále dá pracovat líp.
Ano, jsem hrozná, kolik si toho navymýšlím... Emoticon
V konečném důsledku bych to shrnula asi takto:
Tvoje slovní zásoba je podle mého na velmi dobré úrovni a umíš s ní i zacházet. Pokulhává jen obsah příběhu a jeho forma. O co tam vlastně šlo? Četlo se to dobře, ale nic jsem si z toho zrovna neodnesla, abych byla upřímná... Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!