OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tohle není sen! Prolog



Tohle není sen! PrologMoje úplně první povídka zde.
Jde o svět, ve kterém jsou mýtické bytosti. Národy mezi sebou válčí... Země se ničí.

Prolog


„Hej, Kime! Za tebou,“ křikl na mě jeden z vojáků a já se s mohutným železným mečem v ruce otočil. Z mého těla vyzařovala pouze nenávist a chtíč zvítězit.

Pohledem jsem zavadil o dalšího vlkodlaka, jenž stál naproti mně, v ruce třímal velký železný cep a pokoušel se mne zabít. Další marná šance. Další mrtvý. Další krev.

„Ty si chceš hrát?“ zeptal jsem se s posměchem v hlase. Vycenil na mne svoje ostré zuby a jsem si jistý, že mi rozuměl, i když nebyl v lidském těle, nýbrž v podobě nebezpečného zvířete. Byl ode mne sotva metr.

„Tak si půjdem hrát,“ zašeptal jsem si sám pro sebe a udělal jsem bleskový výpad doleva. Nečekal to, tudíž přišel o svou vesnickou zbraň. Zbyl mu ještě štít, se kterým stejně nic nezmůže. Později mi stejně zemře pod rukama.

Nebezpečně se předklonil, na hrudi přitisknutý štít a zařval.

Jeho řevem jsem sice na nepatrnou chvíli ohluchl, jeho slinami lítající z huby jsem možná chvíli neviděl, ale rozhodně jsem neztrácel přehled o všem, co se kolem mě dělo.

Byl jsem vycvičený vidět, i kdybych oslepl. Naučili mě slyšet, i kdybych o sluch přišel. Musel jsem se bránit, i kdybych byl na do smrti ochrnutý. Šlo o přežití.

Najednou jsem ucítil tepající bolest na pravé paži. Podíval jsem se doprava, kde na mě cenil zuby další vlkodlak. Nebyl čas se dívat na své vlastní škody, když mi šlo o život. Nečekaje na nic jsem ho s taneční otočkou zabil a on s rozříznutým břicehm dopadl na bahnitý terén.

Už mě nebavilo čekat, než prvnímu dojde dech a hlasivky dokonají svou práci, a tak jsem mu jedním bezchybným a přesným tahem uťal hlavu. Jeho tělo spadlo nejdřív na kolena, poté se celé skácelo k zemi jako všichni tady. Díval jsem se stále na něj a jeho tělo získávalo lidské rysy.

Rozhlédnul jsem se kolem a hledal Taurena. Mého pokrevního bratra. Nezahlédl jsem ho. Viděl jsem pouze naši početní převahu nad nimi. Nad vlkodlaky a lidmi.

Rozeběhl jsem se tam, odkud vanul vítr. Na západ. Mezitím, když jsem probíhal, jsem mečem sekal do svých nepřátel. Sice jsem meč musel držet v obou rukou, neboť mě ta rána na paži oslabovala, ale to nepomohlo mít nepřátelům, kteří nyní už leželi mrtví v bahně.

„Kime!“ zaslechl jsem za sebou. Otočil jsem se a uviděl, jak na mého bratra utočí jeden vlkodlak a dva lidé. Rozeběhl jsem se k němu, postavil jsem se na zadní a jednoho člověka zadupal do země. Druhému jsem nenávistně vrazil meč do zad, až se v křeči prohnul a ani jeho brnění mu nepomohlo k přežití.

S vlkodlakem si můj bratr už poradil snadno s useknutím hlavy.

„Jsi v pořádku?“ optal jsem se ho pro kontrolu. Poté jsem si všiml ošklivě zaneřáděné tržné rány nacházející se na jeho levé zadní noze.

„Potřebuješ ošetřit,“ vyhrkl jsem okamžitě a vzal jsem ho kolem ramen, aby nespadl. Ta noha ho musela hrozně bolet.

„Díky,“ šeptnul a já jsem se musel opět ohnat mečem po další zrůdě.

„Budeš v pořádku,“ utěšoval jsem ho a snažil jsem se co nejrychleji dostat na druhou stranu ke stanu s doktory. Snad se k němu oni nedostali. Měl silnou obranu a postupně se obrana u něj doplňovala novými a především zdravými kentaury.

Konečně jsem se tam dostal. Ihned si ho vzali do péče a mě taky, i když jsem odporoval. Nějaká mladá sestřička mi to polila dezinfekcí, vysušila a ovázala. Spěšně jsem jí poděkoval a už mizel opět do bitvy uprostřed noci. Za úplňku.

Zrovna jsem zabíjel velmi odolného člověka, když kolem mě proletěl šíp. Naštval jsem se a probodl ho, pak jsem okamžitě zvedl hlavu a podíval se tím směrem, odkud šíp vyšel. Díval jsem se na minotaury, kteří stáli na nedaleké skále nad mýtinou, kde se souboj odehrával. Poděkoval jsem pokývnutím hlavy a pokračoval.

Bitva trvala ještě další dvě hodiny, než jsme zabili posledního vlkodlaka. S vítězným křikem jsem zvedl svůj meč nad hlavu a s dalšími vůdci mého národa a národa minotaurů jsem se vydal do stanu, kde jsme museli probrat ztráty na stavem vojska.

Přišli jsme o půlku tisíců bojovníků z tři tisíc. Jich však bylo pět tisíc a to my jsme vyhráli. Připravovali se oslavy a honosné hostiny.

„Budeme muset bojovat, dokud nesvrhneme jejich královnu, dokud nezničíme vládu lidí, jež ničí tuto planetu krásy svými mrakodrapy a stroji. Musíme je naučit žít s přírodou!“ vynesl ten nejhlavnější. Chester. Král našich kmenů.

„Souhlasím!“ vynesl náčelník jižního klanu kentaurů.

„Přidávám se,“ vyřkl jsem já. Náčelník severního klanu kentaurů a minotaurů…

 



 


Prcek

1. kapitola




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tohle není sen! Prolog:

11.12.2010 [12:51]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. texy přispěvatel
17.11.2010 [0:12]

texyZlato, moc se mi to líbí. Emoticon Je to originální, zvláštní, tajemné a krásně napsané. Emoticon Jediné, co mi vadí, je, že není další kapitola. Takže, kdy? Emoticon

4. Rin přispěvatel
04.08.2010 [17:41]

RinNo a já to pokazím druhou kapitolu, jak se znám. Emoticon

3. Huny
04.08.2010 [15:19]

Mně se to líbí. Je to něco úplně jiného, než na co jsem zvyklá, ale mě se to líbí. Emoticon Emoticon

2. PeTi
03.08.2010 [15:50]

No, ten začátek je zvláštně krásně napsaný a určitě je to originální. Je to zatím prolog... takže netuším jak se to vyvine... Aˇsi kdo chce říká co chce, ae mě se to líbí Emoticon Emoticon Emoticon

1. Torenc
03.08.2010 [13:45]

Emoticon Je to hezky napsané. Povedené, zvláštní. No, nevím, co dodat. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!