OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » To nemyslíš vážne! Tehotná?! - 4. kapitola



To nemyslíš vážne! Tehotná?! - 4. kapitolaJe mi hrozne ľúto, že ste museli čakať tak dlho na ďalšiu kapitolu, nestíhala som, ale dnes sa mi konečne podarilo napísať novú kapitolu. Napísala som ju dlhšiu ako zvyčajne, tak dúfam, že sa vám bude páčiť. :)

Ian a prvé kúpanie

 

Maličké už majú pár mesiacov a Char sa rozhodla, že ma začne všetko učiť, pretože doteraz som sa len díval, alebo som len držal na rukách jednu, kým ona robila niečo iné s druhou. Takže sa prvé rozhodla, že ma naučí, ako kúpať malé. Názorne mi to ukázala na Emme a ja som teraz mal umyť Hayley. Nanešťastie (pre Hayley)  Char odišla a ja som s Hayley zostal v kúpeľni sám.

„Tak fajn, ide sa na to. Úprimne ti želám, aby si to prežila, za tých pár mesiacov si mi naozaj prirástla k srdcu,“ povedal som Hayley a tá, akoby mi rozumela, radostne zakopala nohami.

Chytil som ju pod pazuchami a pomaly jej ponoril do vody končeky prstov. Potom celé chodidlá, potom som ju ponoril po kolená, potom tesne pod zadoček, potom do polovičky chrbátika a potom po plecia, takže jej z vody trčala len hlavička. Potom som ju vytiahol a chytil okolo maličkého hrudníka a začal ju umývať. Najprv plecia a rúčky, potom chrbátik, potom zadoček a nôžky.  Práve som sa ju chystal trochu ponoriť do vody, keď mi vypadla.

Ježišmaria!!!“ zvrieskol som a okamžite vybral malú Hayley z vody.

„Čo sa deje?“ zvrieskla na mňa Char z kuchyne.

Cez zavreté dvere kúpeľne som jej zakričal, že nič a pozrel sa na malú. Bola v poriadku. Nič sa jej nestalo, vlastne bola už umytá. Tak sa mi uľavilo, až som sa musel zasmiať. Malá Hayley šťastne zakopala nôžkami a zamávala rúčkami. Trochu pootočila hlávku, akoby sa chcela vrátiť späť do vody. Predstavil som si, ako by to asi dopadlo...

Nad vodou:

„Áááááá!“

Pod vodou:

„Blob – blob – blob.“

Nad vodou:

„Ááááá!“

Pod vodou:

„Blob – blob – blob...“

A potom už len ticho.

„Radšej nie, maličká, pretože mamka by nás, mňa, zabila,“ povedal som Hayley a usmial sa na ňu.

 

P. S.:  Po pár večeroch, keď Ian trénoval spolu so Char kúpanie maličkých, nakoniec sa to naučil a nikomu sa nič nestalo.

 

Ian a prvé obliekanie

(pokračovanie Ian a prvé kúpanie)

 

Opatrne som vzal Hayley a položil ju na dosku, na ktorej sme maličké utierali a obliekali. Char mi prikázala, nech malú utriem do sucha a nech ju potom poriadne oblečiem. Dokonca mi urobila názornú ukážku s Emmou. Položil som ju a začal utierať uterákom. To sa mi dokonca podarilo a malej sa nič nestalo. Potom som vzal nádobku s púdrom, ktorá mala koniec, aký má soľnička, malá škatuľka s dierami, aby sa z nej dal sypať prášok. Chytil som Hayley za nôžky a trochu ju nadvihol, aby som jej mohol dať ten púder na riťku, ale nič z neho nešlo.  Opatrne som pustil Hayley a pozrel sa na púder, čo sa  s ním stalo. Zatriasol som ním a stlačil a... takmer celý obsah mi vletel priamo do tváre. Kúsok sa dostal aj do úst a nosa. Zvrieskol som a utekal pod vodný kohútik  nad umývadlom, aby som si umyl tvár. Nevšimol som, ktorý kohútik som zakrútil, ale zrazu sa na mňa začala valiť horúca voda.

„Do riti!“

Zvrieskol som a vystrčil hlavu spod horúceho prúdu. Opatrne som si utrel tvár a pozrel sa do zrkadla. Bol som trochu červený, ale nebolo to až také zlé. Pustil som si na to vodu (tentoraz studenú) a o chvíľu mi už bolo lepšie. Vrátil som sa k Hayley, ktorá sa na mňa škerila, akoby vedela, čo sa teraz stalo.

„Fajn, ideme ťa obliecť.“

Zobral som plienku a pokúsil sa spomenúť, ako ju Char zapínala. Našťastie som si nakoniec spomenul a plienku som jej dal tak, ako by mala byť. Potom som zobral malé body a musel som sa zasmiať. Našiel dve, jedny od Leeho a druhé od Mikea. Jedny boli čierne, s nápisom Metal a druhé boli biele s nápisom Mamkin malý upírik. Nakoniec som sa rozhodol pre tie biele. Posadil som ju a chcel jej prevliecť body cez hlavu, keď mi spadla, vlastne znovu si ľahla. Mal som šťastie, že doska bola vystlaná, takže bola poriadne mäkká a nehrozilo, že by sa Hayley zranila. Znovu som ju posadil a ona mi znovu spadla. Znovu som ju posadil, ale tento raz som ju jednou rukou podopieral. Pokúsil som sa jej prevliecť body cez hlavu jednou rukou, ale nedarilo sa mi to. Tak som ju pustil a chcel jej to body prevliecť, keď mi znovu spadla.

Vzdychol som si a znovu ju podoprel a pokúsil sa ju obliecť. Takmer som vykríkol od radosti, že sa mi to konečne podarilo. Prevliekol som jej to body cez hlavu, nechal ju ležať, a potom jej strčil rúčky do rukávov a body prevliekol cez celé telo a zapol ho.

A teraz pančuchy. Vzal som biele pančuchy a pripravil som ich tak, aby som do nich len strčil Hayline nôžky. Myslel som si, že bude pokojne ležať a mne sa to podarí bez problémov, ale ona začala znovu šťastne kopať nôžkami a mne sa nedarilo obliecť ju. Jemne som chytil jednu jej nôžku a strčil do pančuchy. Potom som chcel chytiť jej druhú nôžku, ale keď sa mi to podarilo, ona si vyvliekla druhú nohu z pančuchy. Tak sa to opakovalo asi trikrát, až sa mi to konečne podarilo a ja som jej obliekol pančuchy. Ešte som jej dal malý svetrík, aby jej nebola zima a vzal ju do náručia.

„Ty malá potvorka,“ zašepkal som a pevnejšie objal malú Hayley.

Ona sa na mňa pozrela nevinnými modrými očami a natiahla pravú rúčku. Pohladila ma po líci a usmiala sa na mňa. Bolo to, akoby vravela: mám ťa rada, ocko. Kvôli takýmto chvíľam sa naozaj oplatí byť rodičom...

 

PS,: Ianovi sa po pár dňoch konečne podarilo získať prax s obliekaním a po pár mesiacoch v tom bol už profík. J

 

 

Ian a prvé kŕmenie

( po pár mesiacoch)

 

Malé mali pred pár dňami prvý rok. Bola to nádhera. Ale Char sa rozhodla, že ma naučí kŕmiť malé. Tento raz mi dala Emmu, do rúk lyžičku a malú nádobku s detskou výživou. Šiel som s ňou do kuchyne a posadil ju do vysokej stoličky, pre malé deti. Hayley aj Emma už v nej dokázali sedieť. Ja som si dal stoličku oproti nej. Otvoril som nádobku s výživou a ovoňal ju. Musím povedať, že nevoňala práve najlepšie. Pozrel som sa na etiketu a tam sa písalo, že vraj je mrkvovo – jablková. Nevedel som, či je to dobrá kombinácia, ale tak čo už, Char mi to dala do ruky a ja som musel len dúfať, že to Emma zje. Nabral som prvú lyžičku a pomaly s ňou smeroval k Emminým ústam. Ona ich automaticky otvorila a zjedla tú... no neviem, či by som to nemal nazvať grckou. Ale ona to naozaj jedla. Vlastne zjedla takmer celú nádobku, len kúsok už nechcela. Nechal som to tak a sám som ochutnal to, čo jedla. Okamžite, ako som to dal do úst, musel som utekať k umývadlu a vypľuť to. Fuj, nechápem, ako to malá mohla jesť. Ale radšej som sa tým netrápil a vzal malú na ruky. Ale to som asi robiť nemal, pretože v tej chvíli ma ovracala.

„To nie je možné!“ skríkol som a díval sa na veľkú škvrnu na mojom obľúbenom tričku.

Emma sa zo mňa začala smiať. Bože, bola taká sladká. Naozaj som sa nad ňou začal roztápať a okamžite som zabudol na to, že ma práve ovracala.

„Ty malá potvora. S Hayley ste sa proti mne spriahli, čo?“ spýtal som sa jej a ona sa znovu začala smiať a ja som sa začal smiať s ňou.

 

PS.: Našťastie pre Iana sa už nič podobné neopakovalo. :D

 

Ian a prvé prebaľovanie

(pokračovanie Ian a prvé kŕmenie)

 

Smiali sme sa, keď som zacítil niečo naozaj divné.

„Oh nie! Prosím, povedz, že si sa nepokakala,“ zaprosil som, ale márne.

Emma sa zo mňa začala smiať ešte viac. Tá malá potvora sa zo mňa smiala. Vzal som ju do kúpeľne, kde sme mali dosku na prebaľovanie a plienky. Položil som ju a dal som jej dole body a pančuchy a okamžite ich hodil do koša na špinavú bielizeň. Potom som sa zhlboka nadýchol a začal jej rozopínať plienku. Takmer mi vypadli oči.

„Uf, ty kokso. To koľko sa do teba zmestí, keď zo seba toľko dostávaš?“

Malá sa zasmiala a ja som ju opatrne vzal do rúk, odniesol som ju k vaničke, do ktorej som napustil teplú vodu, a ponoril do nej Emmu. Samozrejme, že nie celú, len do polovičky chrbta. Podarilo sa mi ju poriadne umyť. Položil som ju na dosku a špinavú plienku vzal do rúk a bez toho, aby som sa dotkol jej obsahu, som ju hodil do koša. Potom som sa vrátil k Emme a chcel jej dať novú plienku, keď sa rozhodla, že ma ociká. Vážne som si myslel, že keď ma niekedy ociká nejaký krpec, bude chalan a nie dievča. A tiež som si nemyslel, že by dievčatá mohli mať taký dobrý dostrel, ale celé tričko som mal mokré. Trochu zhnusene som vykríkol a Emma sa zo mňa začala smiať. Strhol som si tričko a hodil ho do umývadla. Pustil som na neho vodu. Potom som sa obrátil k Emme, ktorá sa ešte stále smiala, a znovu ju umyl. Šťastne výskala, keď som ju namáčal do vody a smial sa spolu s ňou. Potom som ju vzal do rúk a objal ju. Bola mokrá a nahá, ale mne to bolo jedno.

„Tak čo, holá prdelka?“ spýtal som sa jej a potľapkal po holej riťke a ona sa začala ešte viac smiať. (Nebojte, nejde o nič sexuálne, len o čistú lásku otca k svojej dcére.)

Potom sa prestala smiať a pozrela sa na mňa tak, ako sa na mňa vtedy pozrela Hayley, a tiež natiahla rúčku, aby ma mohla pohladiť po líci. Ja som si hlavu jemne oprel o jej rúčku. Niečo zamrmlala, a potom ma pevne objala. Objal som ju tiež, hladil po jemných vláskoch na hlavičke a vdychoval jej krásnu detskú vôňu.

 

PS.: Ianovi sa už nič podobné nestalo. :D Teda, myslím to cikanie. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek To nemyslíš vážne! Tehotná?! - 4. kapitola:

12. MirrorGirl454 přispěvatel
29.01.2011 [10:58]

MirrorGirl454No... ehm... ja na chvíľu musím pozastaviť aj Tehotnú aj Anjela, pretože som ochorela a nemám kedy písať a tiež som dostala nový nápad, ktorý by som rada napísala, ale nebude dlhý.

29.01.2011 [10:25]

veroniqua92viem ze som netrpezlivá ale kedy bude dalsi diel?? Emoticon

10. MirrorGirl454 přispěvatel
23.01.2011 [19:39]

MirrorGirl454kikusa010: Jéj, ďakujem :)

9.
Smazat | Upravit | 23.01.2011 [17:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Výborné. Ako vždy. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. MirrorGirl454 přispěvatel
17.01.2011 [6:43]

MirrorGirl454Darkness: uff, páni, chudák ty, mňa by asi porazilo. Emoticon Ale aj ja osobne mám skúsenosti s malými bastar - teda deťmi. Emoticon Bohužiaľ mám dvoch mladších bratov a občas je doma peklo. =/ Ale určite to nemám také hrozné, ako kamarátka, čo má 3 - ročnú sestru. Emoticon Bola som u nich na silvetsra a stačilo mi! Už nikdy viac! Emoticon
PS.:Pokúsim sa, ale musím písať aj Anjela a školu. Emoticon Ale nemusíš sa báť, ďalšia kapitola tu bude najskôr o dva týždne. Ale nie, pokúsim s aju napísať tento týždeň. Emoticon

7. Darkness
16.01.2011 [20:18]

S malými dětmi mám jakous takous praxi a jsou to potvory na entou.
Minule jsme se s kámošem starali o jeho mladší sestru. Bylo to peklo, hlavně proto, že usnula jen ve chvíli, kdy si s kočárkem jezdila po kočičích hlavách nebo přes práh a u toho si jí zpívala lidovky. Jako v deset večer chodit po ulici a vykrákávat naprosto neúnosný písničky... málem nás z toho trefilo. Muselo to být dost komické - gothička v potrhané sukni, metalista a k tomu růžovej kočárek.
Nejspíš jsem vypadala jako teenagerka, která měla tu smůlu, že jí někdo zbouchnul...
No coment, nikdy nechci znovu zažít.

Jinak s tou přesnídávkou... Jsem si vzpomněla jak teď v létě bylo moje morče po operaci a odmítalo žrát a potřebovalo krmit z injekční stříkačky bez jehly. Kromě nějakých kaší pro hlodavce i dětskou přesnídávkou... narvat to do morčete bylo větší peklo, než do výše zmíněného dítěte lžičkou.

PS: Přidávej kapitoly rychleji, jsou i tací, co trpí absťáky, když se tu pokráčko neobjeví!

Emoticon Emoticon Emoticon

6. MirrorGirl454 přispěvatel
16.01.2011 [19:19]

MirrorGirl454Karinka: Hehehe, ďakujem, len mi musíš povedať, zo čoho si sa najviac smiala. Emoticon
LoveRain: Heheheh, myslím, že potom Iana porazí. Emoticon
Ďakujem za pochvalu, snažila som sa túto kapitolu napísať pekne a zároveň vtipne, aby ste sa mali z čoho smiať po takej dlhej prestávke. Emoticon
ajeje: Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Lucka24: Mám v pláne napísať jednu kapitolu, ako Ian bude spomínať na ich svadbu, takže sa nemusíš báť. Emoticon
LynVonNightlight: Aha, idem si to hneď poopravovať. Emoticon Emoticon

5. LynVonNightlight přispěvatel
16.01.2011 [13:31]

LynVonNightlight*Často sa ti opakuje v texte slovo "potom".
*Krabička je spisovne škatuľka.
*Tentoraz sa píše oddelene, iba tentokrát je spolu - tento raz.
*Spodné prádlo je spisovne spodná bielizeň.

*Veta - "Ty malá potvora. S Hayley ste sa na mne dohodli, čo?" - sa mi nejako nezdá. Skôr by som povedala, že: "Ty malá potvora. S Hayley ste sa proti mne spriahli, čo?"

4. Lucka24 přispěvatel
16.01.2011 [13:29]

Lucka24Krása jen jediné co mě mrzí že je to tak honem hoenm. Docela mě zklamalo, když nebyla popsaná svatba, ale jinak smekám Emoticon

3. ajeje
16.01.2011 [12:31]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!