OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » The End - Vtipná ztráta Prolog



The End - Vtipná ztráta PrologSedmnáctiletá Mia a pár jejích příbuzných dostalo šanci na přežití světové krize v podobě odjezdu na ostrovy. Musí však zapomenout a navždy se odloučit od svých rodičů a přátel. Navíc je povinna dodržovat zákony, které ustanovila vláda. Dokáže celým svým srdcem uvěřit, že všechno, co znala a na čem jí záleželo, je pryč nebo bude hledat pravdu a riskovat tím to, na čem jí záleží?

Prolog

Miin deník

Bylo mi sedmnáct, když jsem se musela navždy rozloučit se svou rodinou. Jen se svými třemi příbuznými jsem odjela na Bezpečné Ostrovy a pomalu se učila zapomenout na život, který jsem žila před tím.

Nebyla jsem na to však sama. Můj bratranec Jeremy a sestřenice Alexa snášeli odloučení stejně těžce jako já.

Jediná osoba, která téměř bez povšimnutí zapomněla na svůj dřívější život, byla moje teta Daniella. Tato žena byla absolutně nesnesitelná, a až příliš zaujatá svou krásou, kterou však postrádala.

Po celou dobu, co ji znám, žije v mylné představě, že je dokonalá, neodolatelná a nenahraditelná.

Před koncem Naší Civilizace se živila jako učitelka, žila se svým synem a babičkou na vesnici a snažila se o navazování dojmu, že je módní ikona a vzor.

Když jsem se dozvěděla, že to bude právě teta Daniella, kdo dostal šanci přežít, jako jediný dospělý člověk z naší rodiny, vybuchla jsem a nebyla jsem schopná normálně mluvit.

V den našeho odjezdu mě museli prosit k nástupu do autobusu, který byl jediná šance na přežití. Moji rodiče mi opakovali, abych vzala rozum do hrsti a nastoupila.

Naštěstí, kromě tety Danielly, Jeremyho a Alexy, se mnou cestovali další dva mladí lidé. Dvojčata Phil a Stefan.
Krátce po zničení Naší Civilizace se musely spojit rodiny, které opravdu měly touhu po přežití. Když máte v rodině hodně členů, peněz a štěstí, získáváte tím větší možnost a naději na to, že vaše rodová linie neskončí na začátku Konce. Zjednodušeně, členové, kteří budou vybráni, přežijí. To, že budete mít jistotu v tom, že váš rod nezanikne, má však jeden velký zádrhel.

Už nikdy se s vašimi příbuznými neuvidíte. Nebudete jim smět volat nebo jim poslat dopis. Jakmile odjedete, už pro ně neexistujete, stejně jako oni pro vás.

Nikdo z nás nevěděl, jestli je lepší zemřít na místě, kde jste žili nebo být přinuceni zapomenout.

Ale zpět ke dvojčatům. Má rodina nebyla dostatečně velká a neměla takové finanční prostředky, aby někdo mohl dostat šanci na přežití. A tak jsem se musela vdát za Stefana Riena.

Můj 'manžel' byl o rok starší než já a absolutně se nechtěl stát mým mužem, stejně jako já jeho ženou.

Znala jsem Stefana i jeho o pár minut staršího bratra Phila už několik měsíců před Koncem.
Byli jsme přátelé, co se poznali na večírku u kamarádky. Nikdy jsme si nepředstavili, že nastane Konec Civilizace, a že budeme muset být spolu jen pro to, abychom mohli žít o pár let déle, než naši sourozenci a takzvaní 'Nevybraní'.

Jedna z mnoha komplikací v našem manželství byla od počátku v tom, že Stefan nebyl ten typ chlapce, který by si všímal dívčí krásy a já k němu necítila nic víc, než přátelství.

A co jsem nesměla vyslovit před nikým, milovala jsem někoho jiného. Kdybych se byť jen zmínila o tom, že Stefana nemiluji- a to tušili nebo při nejmenším věděli všichni- naděje na záchranu by byla pryč. Nejhorší na tom všem bylo, že rozhodnutí nezáleželo jen na mě. Roli v této situaci hrála má a Stefanova rodina.

Vůdci vydali zákon o tom, že kdo bude porušovat nebo nerespektovat jejich vládu, nemá možnost žít lepší život.

Nesměli jsme od roku 2030 říct ani slovo proti mocným lidem.

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The End - Vtipná ztráta Prolog:

6. zelva přispěvatel
15.12.2013 [20:17]

zelvaJe to prostě úžasný nápad a já jsem mooooc zvědavá, jak to bude pokračovat. Emoticon

5. Texie admin
15.12.2013 [9:46]

TexieJelikož ses k tomu moc neměla, tak jsem obrázek nahrála do galerie a pak zmenšila - perex obrázek nemůže být přes půl stránky.

4. KateM přispěvatel
12.12.2013 [19:54]

KateMJá vím, kamarádka mě na to upozorňovala. :) :D Ale já jsem velmi zapomnětlivá Emoticon

3. Texie admin
12.12.2013 [19:52]

TexieHlavně jde o ten obrázek, ten opravdu nemáme jak dopátrat a vydat to bez něj by byla škoda. Obrázky v perexu hezky upoutají pozornost čtenáře a napoví o čem povídka je.

2. KateM přispěvatel
12.12.2013 [19:50]

KateMDěkuji za upozornění na chyby :3

1. Texie admin
12.12.2013 [18:30]

TexieAhojky,
poprosím o pár oprav:
* obrázek ti nefunguje - odkazuje na google s výpisem obrázků s nápisem The End (ani tak chytrá věcička jako prohlížeč však nerozliší, kterýpak z nich tu chceš jako perex, tak vlož odkaz jen na jediný z nich, na ten pravý Emoticon )
* kapitoly se většinou neoznačují číslem nula, spíše jako 1. kapitola a nebo prolog (a za řadovou číslovkou se nepíše velké písmeno, takže kapitola bude napsáno s malým k), také tě pak porosím číslo kapitoly napsat i do názvu
* zahlídla jsem nějaké překlepy (je jich minimum, za což ti pěji chválu, ale když už budeš článek opravovat Emoticon )

Je to tvůj první článek a nebýt toho osudného obrázku, pouštíme dál. Kdybys potřebovala s něčím poradit, dej vědět. Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!