OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Temná armáda - 3. kapitola



Temná armáda - 3. kapitolaKira se vydává hledat spojence.

3. kapitola

 

Vítr čechral Kiřiny dlouhé vlasy a ona i přesto pobídla svého koně, plemene fríského, k větší rychlosti. Vyzbrojená dýkou u pasu a lukem s šípy na zádech upalovala tak rychle, že ujížděla i svému doprovodu skládající se z osmi strážných, kteří ji měli bránit.

Meč měla upevněn na sedle tak, aby ho v případě potřeby mohla okamžitě vytáhnout.

Náhle před hustým lesem Kira zastavila svého koně, sesedla a zahleděla se do porostu před sebou. Úzká cestička, vysekaná mezi hustým křovím, byla jedinou cestou, o níž věděla, že ji dovede k Temným elfům.

Nevýhodou však bylo, že jakmile na tu cestu vstoupí, budou o ní vědět a bude jim vydána na pospas. Kdykoliv na ni budou moci zaútočit, a ona je nejspíš ani nezahlédne.

„To je ale milé uvítání,“ pronesl jeden ze strážných, který mezitím přijel, a poukázal tak na dřevěnou „branku“ postavenou nad cestou. Zdobily ji mrtvoly ubitých zvířat, lebky a různé lidské ostatky. Kira si upravila vlasy a klidným hlasem pravila:

„Přelož si to jako: Takhle dopadneš, pokud vstoupíš.“ Strážný na ni udiveně pohlédl.

„A vy tam přesto chcete vstoupit, i když víte tohle?“ Nezáleželo na tom, jestli chtěla nebo ne, neměla na vybranou. Musela jít, proto na otázku jenom přikývla.

Než dorazili ostatní z jejího doprovodu, řešila Kira jednu otázku: Má jít sama, nebo vzít s sebou i ostatní? Bylo jasné, že koně tu musí nechat, a s nimi i někoho, kdo se o ně postará.

Znovu upřela svůj pohled do lesa, určitě je už sledovali.

„Rozdělejte tu tábor a pohlídejte koně,“ rozhodla najednou. „Pokud se do tří dnů nevrátím, odjeďte zpět domů. A ať vás ani nenapadne jenom vkročit do tohoto lesa.“ Strážní se po sobě zprvu překvapeně podívali a hned na to si oddychli, že na to strašné místo nemusí. Jen jeden z nich, ten, co dorazil ke Kiře jako první, promluvil:

„Snad tam nechcete jít úplně sama?“

„Ano, přesně to chci,“ řekla nesmlouvavým tónem, aniž by odtrhla oči od cestičky.

„Ale...“ chtěl ještě něco namítnout strážce, ale Kira ho umlčela zdvižením prstu.

„Dost řečí, splň rozkaz, vojáku.“

„Ano, paní,“ řekl, uklonil se a vydal se rozdávat rozkazy.

Kira konečně odtrhla zrak od lesa a přešla ke svému koni, kde vytáhla meč, který si připnula k opačnému boku, než měla dýku. Její zbroj poměrně dost vážila, ale jí to nevadilo, alespoň ne prozatím.

Zhluboka se nadechla a odhodlaně vstoupila na cestu, která by mohla znamenat konec jejího života.

Jakmile ji obklopily vysoké stromy, téměř okamžitě ji přepadl divný pocit. Teď si byla naprosto jistá, že ji někdo sleduje. Musela jednat opatrně, myslela si, že pokud půjde sama, tak to bude bezpečnější, protože nebude vypadat tak nebezpečně, ale přesto věděla, že jí může kdykoliv přiletět šíp do zad.

Pomalu sáhla pro svůj luk a opatrně do něho vložila šíp, ale mířila s ním do země, aby nijak nevzbudila pozornost svého pronásledovatele.

Kira nechtěla zaútočit, jen byla připravená bránit se. A když za sebou zaslechla křupnutí větvičky, neotočila se, jen zpozorněla.

Už šla několik hodin, když začala pociťovat hmotnost své zbroje. Navíc, sice se snažila udržet svoji ostražitost, ale myšlenky jí stále utíkaly k tomu, jak přesvědčí elfy, aby se k ní přidali.

Náhle Kira před sebou zahlédla pohyb. Ihned zvedla luk a vystřelila. Bolestná grimasa jí přelétla přes obličej. Únava si vybírala svoji daň a ztuhlé ruce bolely, ale i přesto dokázala zasáhnout svůj cíl. Mrtvý králík ležel několik kroků před ní.

Došla až k němu a stáhla si řemínek z vlasů, aby mohla přivázat svoji kořist k pásku. Jakmile tak učinila, začala přemýšlet nad tím, zda není vhodná doba k utáboření. Říkala si, že kdyby ji elfové chtěli zabít, už by to udělali, proto zavěsila luk zpět na záda a vytasila meč, pomocí něhož chtěla nasekat nějaké dříví. Věděla, že by to neměla dělat, že meč není určen ke sběru dřeva, ale v případě potřeby měla ještě dýku.

Jen co se ale Kira sehnula k práci, zaslechla za sebou zlověstné vrčení. Rychle se otočila a instinktivně se ohnala mečem, čímž srazila útočící pumu na stranu. Zvíře bolestně zakňučelo a padlo na bok. Kira se k ní přiblížila a sledovala odkapávající sliny z huby šelmy.

Zrovna se chystala k poslední ráně, aby ukončila život zvířete, když jí něco ostrého zatlačilo na záda.

„Ani se nehni, lidský pleveli,“ pronesl chraplavý mužský hlas a Kiřina ruka s mečem poklesla.

Temní elfové se rozhodli jednat.  


Věnováno MaggieLove :D. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temná armáda - 3. kapitola:

7. ElisR1 přispěvatel
06.07.2014 [17:18]

ElisR1Ver, frísáci taky patří mezi moje nejoblíbenější plemena :D. Jo, Kira je tak psaná, že ji víc vyhovují dýky, ale zvládá i meč :D. Opět ti moc děkuji za komentář :D

6. Ver přispěvatel
06.07.2014 [16:09]

VerFrísáček! Ne, já vím… to byl jen dětský výkřik po oblíbeném plemeni. A taktéž plemeni rytířském, za což tě chválím…
Kira s mečem? Nu… moc se mi to nezdá, spíše jsem dosud měla dojem, že její výhodou je spíše mrštnost a obratnost, kterou používá při práci s dýkou. Nu a samozřejmě, luk je taktéž výborný. Ale ne každý musí umět vše a meč se mi zdá… nu trochu moc těžký a neohrabaný na někoho jako je ona. Nu, ale když už si z něj udělala sekyrku, nu budiž…
Puma mě překvapila, ale ohledně zvířat bývám ve fantasy tvorbě dosti svobodomyslná a tedy mi zde vůbec nevadilo to, že jen tak zaútočila. Nu, a Elfíci mají očividně na lidi jednoduchý názor… nedivím se jim. Emoticon

5. ElisR1 přispěvatel
04.04.2014 [10:23]

ElisR1Romina, to nevadí, že jsi se k tomu dostala až teď, já jsem ráda, že sis vůbec našla čas :D. Jo, taky mám Kiru hodně ráda :D a elfy taky zbožňuju... i když asi by bylo rychlejší vyjmenovat ty postavy, co nemám ráda :D.
Děkuji moc za koment :D.

4. ElisR1 přispěvatel
30.03.2014 [12:11]

ElisR1Maggie, jsem ráda, že jsi se těšila, a že tě kapitola bavila. Jo, já vím s tou délkou to opravdu nepřeháním :D, ale jsem ráda, že sesmolím aspoň něco :D.
Za věnování nemáš zač Emoticon Emoticon

Lili, jsem ráda, že se ti povídka líbí. Ne, nechystám se sklouzávat jinam, jen vás v odpovědích na komentáře upozorňuji na druhou stránku Kiry, abyste mě pak za to neukamenovaly :D. Jo, Megan... moje oblíbenkyně :D.
A ještě něco chci dodat, tvůj komentář mě neskutečně pobavil, hlavně ten konec, takže moc děkuji :D. Emoticon Emoticon

šunkič, dobře, tvůj komentář mě taky rozesmál. No on se Kiry... ne, neřeknu, to se dozvíš v dalších kapitolách :D. Jo, pokusím se s tím rychlejším přidáváním něco udělat, pokusím se to stihnout ještě dnes :D. Emoticon Emoticon

3. šunkič
27.03.2014 [18:56]

Lidský pleveli :D:D Ne, pardon, ono je to dobrý oslovení v tom kontextu, ale bez něj... bez něj je to úžasně vtipná nadávka :D
Ten voják byl milej, jak ji tam nechtěl pustit samotnou. Je dobře, že se Kiry všichni jenom nebojej.
Chudinka puma, taky bych se jí byla zastala :(
Ani já bych se nezlobila za delší kapitoly, ale beru to jako daň za častější přidávání :)

2. Lili
26.03.2014 [18:03]

Tahle povídka se mi vážně líbí. Jak už řekli ostatní, je to něco jinýho a doufám, že v pozdějších kapitolách nesklouzneš k odlišnému pojetí příběhu.
Kira se mi hodně líbí, umí se o sebe postarat a není to žádná fajnovka, co se cítí ublíženě, jen když se na ni někdo špatně podívá. Poslední dobou těmhle holkám fandím, jako třeba Megan z Dračí princezny Emoticon
A k tomu, že se rozhodla jít sama k Temným elfům? No, já bych tam nevlezla, ani kdyby tam někdo se mnou šel Emoticon Emoticon Ani se jim nedivím, že se rozhodli zasáhnout, protože to muselo vypadat, že jim chce odrovnat všechny zvířata v lese Emoticon , každopádně k tomu měla dobře našlápnuto Emoticon

1. MaggieLove přispěvatel
26.03.2014 [18:02]

MaggieLoveTak jsem kapitolku vyhlížela a konečně je tu! Emoticon Moc jsem se na ní těšila. Emoticon Je prostě bomba, jak mě dokážeš svými řádky vtáhnout do děje. Emoticon Jenom sedím a hltám každé slovo.
Tím spíš mě mrzí, že máš kratší kapitolky a já nemůžu číst dál, ale musím čekat na další dílek. Emoticon Já si, ale ráda počkám, protože tohle povídka mi za to stojí.
Kira je odvážná, když šla sama do toho lesa. Emoticon Já bych tam nevkročila, ani kdyby šel někdo semnou. Emoticon
Každopádně jsem zvědavá na další kapitolu. Emoticon Emoticon A na muže, který jí promluvil za zády.
Moc děkuji za věnování. Emoticon Potěšilo mě to! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!