OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tajemství Internátu sv. Viktorie - Prolog + 1. kapitola



Ze začátku pět odlišných lidí, kteří se nemůžou vystát. Později však nerozlučná pětice, která se snaží vyřešit záhadu Internátu sv. Viktorie. Cestou osudu je potká spoustu nedorozumění, tajemna a převážně zla. Dozví se skutečnou pravdu?

Prolog

Když jsme sem přišli poprvé, byli jsme ještě normální. Teď je to jinak. Chtěli jsme dostudovat, sehnat si práci a založit si rodinu. Ale, už to není jako dřív a ani to nikdy nebude.

Z počátku se nám naše nové síly líbily. Postupem času se to změnilo. Nejdříve jsme se jen snažili, vyřešit jednu malou záhadu, ale zapletli jsme se do toho tolik, že teď již není cesty zpět.

Nikdy jsme nemohli tušit, co se nám stane. Nevěděli jsme, co jsme rozpoutali, ale tohle je jen začátek všeho zlého kolem.

1. kapitola - Začátek

Bože, to není možný. První den a já hned zaspím. Tohle se může stát jedině mě.

Právě teď se snažím najít učebnu mé první hodiny. Je to tu obrovský a ten plánek, co mi poslali, se s realitou vůbec neshoduje.

Určitě se ptáte kdo jsem, že? No, vezmu to rychle.

Jmenuji se Rose Pelletier. Je mi sedmnáct let a můj otec mě poslal sem, do Internátu sv. Viktorie. Jsem docela malé, ale za to štíhlé postavy. Obličej mi rámují dlouhé hnědé vlasy, natočené do mírných vln.

Jen aby bylo jasno, tak nejsem žádný svatoušek. Většina škol, do kterých jsem chodila, mě nazvala jako problémové dítě. Což zase není pravda. Nejsem andílek, ale zas velký problémy nedělám.

Teď mám ale velkej problém. Právě stojím před učebnou a přemýšlím, na co se vymluvit. Přemýšlela jsem o frázi jako '' Ztratila jsem se.'' To bych, ale dojem zřejmě neudělala. Nakonec jsem se odhodlala a zaťukala na dveře.

Po chvíli se ozval hlas učitele a já vstoupila do třídy. Samozřejmě, že se zrak všech přítomných stočil ke mě.

„Dobrý den," pozdravila jsem. Přece jen první dojem je jaksi rozhodující.

„Dobrý den. Copak vás napadlo přijít na mou hodinu?“ zeptal se s úšklebkem. No jak to vypadá, tak si mě moc neoblíbil.

„Víte, nezvonil mi budík. Navíc vyznat se tady je jaksi obtížné,“ objasnila jsem mile.

Samozřejmě, že pár lidem to přišlo vtipné a profesor se trochu víc naštval. Kdyby se pár lidí neuchechtlo, tak by mi to klidně věřil. Přece jen už má pár let za sebou.

„Sedněte si, slečno, a prosím příště se dostavte včas,“ odsekl a poslal mě do lavice.

Byla jsem štěstím bez sebe, když jsem zjistila, že jediná prázdná lavice je úplně vzadu. Vyrazila jsem ke stolku a cestou se snažila ignorovat propalující pohledy kluků. Nejsem ráda středem pozornosti.

Celou hodinu jsem byla mimo, tak jsem si ani nevšimla, že již zazvonilo. S nudou jsem se zvedla a zamířila ke dveřím třídy.

Právě jsem procházela kolem poslední lavice, když mi někdo zastoupil cestu. Otráveným pohledem jsem vzhlédla na dotyčného, který mi brání v úniku.

Při pohledu na tu osobu mi poskočilo srdce. Přede mnou stál naprosto dokonalý kluk. Vážně se mi líbil, ale jen do té chvíle, než promluvil.

„Copak? Snad jsi se nechtěla, tak rychle vypařit.“

„I kdyby, tak co tobě je do toho?“ vyrazila jsem ze sebe.

„No víš, řikal jsem si, že by jsi nejspíš chtěla společnost.“

Až takhle si troufá? Jéjky, tak tohle musí být fakt inteligent. Jeho ego je, tak velký, že mu zatemnilo i mozek.

„Jo to máš pravdu. Potřebovala bych společnost.“ Na to se arogantně usmál. „Jenže ne tvoji!“ sykla jsem na něj a vyrazila ze třídy jako raketa.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajemství Internátu sv. Viktorie - Prolog + 1. kapitola:

6.
Smazat | Upravit | 16.10.2011 [21:14]

Zaujímavý nápad. V každom prípade si rada prečítam ďalšiu Emoticon Emoticon

5. incompertus
16.10.2011 [18:51]

;) ta mu to dala :D !

4. mishqa1 přispěvatel
14.10.2011 [19:28]

mishqa1Díky.. nevím budu se snažit ho napsat co nejdřív.. :)

3. muck
14.10.2011 [18:19]

hezké.... kdy bude polračování??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon vážně zajímavé

2. mishqa1 přispěvatel
14.10.2011 [14:33]

mishqa1Děkujů za rady..Budu se snažit nedělat tolik chyb. :)

1.
Smazat | Upravit | 14.10.2011 [0:46]

*Po řadové číslovce následuje malé písmeno.
*Přímá řeč, pokud po ní následuje uvozovací věta (řekl, pošeptal, přitakal, atd.) bude přímá řeč končit čárkou a uvozovací bude začínat malým písmenem.
*Oslovení se odděluje čárkami z obou stran.
*Nezapomínej ukončovat přímou řeč interupunkčními znaménky. (?!,.)
*Správně je samozřejmě ne samozdřejmě.
*Pozor na překlepy.
*Čárky.
*Příště v perexu nastiň něco z děje kapitoly. A pokud by to bylo možné, zkus to hned teď na začátku, aby čtenáři věděli, co čeho se hrnou. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!