OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Secret Of Wolf Pack - 1. kapitola - Škola



Secret Of Wolf Pack - 1. kapitola - ŠkolaToto je moja nová poviedka. Poviedka je o vlkolakoch, ktorí sa snažia ochrániť svoje tajomstvo, ale do cesty sa im pripletie nové dievča zo školy, ktoré sa s nimi rýchlo spriatelí. Za každý komentár vopred ďakujem.

Ahojky, volám sa Barbora Rusch a mám šesťnásť a pol. Chodím na strednú školu v Califonii, moji kamaráti sú len o rok, o dva starší, ale na veku nezáleží, hlavne, že si rozmumieme. V podstate mám piatich najlepších kamarátov: Rydel, Rossa, Rikera, Rockyho a Ellingtona. 

Úplne obyčajný deň v nudnej a stále nudnejšiej škole. Celý deň sme preberali ľahučké učivo. Vlastne sme len driemali a hrali sa na mobiloch. Stačí schovať mobil alebo iPad za knihu a tváriť sa, že všetkému rozumiete. Občas sa pozriete do zošita a máte to. 

Po štvrtej hodine sme šli všetci na obed, zase odporné nejedlé jedlo každého druhu. Sadla som si k Rockymu, Rikerovi a znechutene som sa pozerala na uh... Môžem to vobec nazvať jedlom? 

„Dá sa to jesť?" znechutene odvrkol Rocky. 

„Nevyzerá to na jedlo," dodal Riker. Zrazu som počula mľaskanie. Pozrela som sa na Rossa, ktorý do seba hádzal to, to... proste to. 

„Ty to ješ?" znechutene sa ho opýtala Rydel. 

„Dá sa to jesť. Mňam," povedal Ross s plnými ústami. 

Všetci sme k Rossovi posunuli tácky a za pár minút to mal v žalúdku. Keď Ross dojedal, hlasno a nechutne si grgol. 

„Ale som sa najedol."

„Dobre, ja sa už nikdy nechytím jedla z jedálne," vyhlásil Ellington. „Ideme do triedy."

Všetci sme šli okolo učebne na dejepis a tam stála riaditeľka s nejakou babou s oranžovým prútikom vlasov, mala na sebe čierne tričko s potlačou: Paris - New York - London, rifle a zelené Vans tenisky. 

Rocky na ňu pozeral doslovne ako pitbull na gumu od bicykla. 

Mávala som mu rukou pred tvárou ale on stál ako obarený. „Rocky halóóó, zem volá Rockyho, Rocky Mark Lynch!" zvreskla som najviac ako to šlo. 

„Čo-čo ja nespím!" povedal vystrašene Rocky. 

„Hustne tu atmosféra a to znamená, že bráško sa nám zamiloval," povedala doterne Rydel. 

„Nie, nezamiloval," prehlásil Rocky a zduto odišiel na WC. Neviem prečo takto zareagoval, ale ani som to nemala chuť riešiť. Všetci sme šli cez celú chodbu, až kým sme prišli do informatickej učebne, sadli sme si a pozerali si novinky na Facebooku, čo máme v škole, mimochodom, zakázané, tak isto ako net atď. 

„Babu, prosím ťa, môžeš sa pozrieť na Rockyho? Bojím sa, že niečo spravil. Veď ho poznáš," poprosil ma Riker ustarosteným hlasom. 

„Samozrejme, aj tak idem sledovať, či nejde učka." Keď som vyšla s triedy, blúdilo tam to iste dievča, ktoré sa bavilo s riaditeľkou. 

„Prosím ťa, mohla by si mi pomôcť? Hľadám učebňu informatiky, som tu nová, a neviem, kde je čo." 

„Jasné. Poď so mnou, práve som v tej triede na infoške, ale musím nájsť môjho kamaráta. Niekde zmizol a ja ho neviem nájsť. A mimochodom, som Barča a ty?" spýtala som sa. 

„Ja som Kim. A ako vyzerá ten tvoj kamarát?" 

Chvíľu som rozmýšľala a potom som si to nijako dala do kopy „Má hnedé vlasy, je dosť vysoký a má tričko, vydreté rifle a čierne tenisky."

„Aha. Videla som ho, ako sedí pri skrinkách pri záchodoch," povedala. 

„Dik, len ho musím nejako dostať do triedy, lebo ma jeho bratia dorazia." Bežala som s Kim ku chlapčenským záchodom, kde sedel na zemi Rocky, ktorý si hlavu opieral o kolená a na hlave mal kapucňu. 

„Rocky," sadla som si na zem a zatriasla som s ním. „Žiješ?!" Potriasla som s ním znovu, ale stále nič, len tam sedel ako mŕtvy. Dala som mu dole kapucňu a zdvihla hlavu. Mal úplne fialové kruhy pod očami. 

„Môžem niečo skúsiť?" spýtala sa Kim a chytila Rockyho za ruku, že či má vôbec tep alebo pulz. 

„Len spí a dosť tvrdo," skonštatovala Kim. 

Zrazu šla okolo upratovačka a omylom vyliala vedro s vodou na Rockyho, ktorý vyskočil na rovné. 

„Čo sa tu deje? A prečo som mokrý a prečo sedím na zemi?" zmätene nás zahŕňal otázkami. 

„Ty... ty somár," štuchla som doňho. 

„Vieš, ako si nás vystrašil? Nehovor, že si nás nepamätáš?" 

„Ja si len pamätám, že som sa urazil na Rydel a šiel na WC, potom som si chcel zo skrinky zobrať pero, ale spadlo mi na zem, a potom si už na nič nepamätám, úplne prázdne okno. Ako keby po prázdninách prídeš do školy. A keď sa môžem opýtať, ty si kto?" opýtal sa a uprene pozrel sa na Kim. 

„Ja? Ja som Kim. Som tu nová." 

„A ešte mi pomohla ťa prebrať," doplnila som. 

„Aha, ďakujem." Rocky sa postavil. Uprene sa pozrel Kim do očí a následne sa uchechtol, ako je jeho dobrým zvykom. 

„Dobre, nechcem vás rušiť, ale ide učiteľka," podotkla som. 

Ja s Kim sme bežali za Rockym do učebne a sadli na stoličky. 

„Učka sa valí!" 

„Kde si bol, ty debil, ty ani nevieš, ako sme sa o teba báli!" zrúkla na neho Rydel a skočila mu okolo krku. 

„N-nemôžem dýchať. Dusím sa." 

„Rydel, nechaj ho dýchať. Nevidíš, že sa mu krížia oči?" povedal Riker a chytil ma za ruku. Úplne ma zamrazilo, naposledy ma držal za ruku v prvej triede na prechádzke v družine.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Secret Of Wolf Pack - 1. kapitola - Škola:

4. DawnWolfova přispěvatel
21.03.2015 [17:19]

DawnWolfovaSkvělá první kapitola! Moc se těším na další části Emoticon

15.03.2015 [17:42]

FILADAZačátek skvělý určitě budu číst další kapitolky Emoticon Emoticon Emoticon

2. Violet přispěvatel
15.03.2015 [14:16]

Violetzaujímavé Emoticon dobre ja budem čakať na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. sarner123 přispěvatel
15.03.2015 [12:06]

sarner123Zaujímavý začiatok. Som zvedavá na ďalšiu kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!