OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Romeo a Julie???-1.kapitola



Romeo a Julie???-1.kapitolaTak tohle je moje první povídka...:)Nelekněte se názvu nic lepšího mě nenapadlo xD Je to první díl a je tak trochu nezáživný ae snad se bude líbit:)Prosíím pište komenty abych věděla jestli se líbí nebo nee..:)

1. Září - Pondělí

No super. Prázdniny v pytli a zase škola... Sice jsem se o prázdninách někdy i trochu nudila,ale bylo to pořád ještě lepší než abych vodila prvňáčky do jejich prvního roku života na týhle otřesný škole. Náš rok to naštěstí bude poslední,takže se utěšuju představou, že už za necelý rok odtud vypadnu.

Ne že by se mi tady zas až tak moc nelíbilo,ale už chci konečně jít někam na střední, abych poznala nový lidi a tak.Ale nepopírám, že se mi bude po některých lidech asi fakt stýskat. A dokonce i po některých učitelích... jen některých samozřejmě. Rozhodně se mi nebude stýskat po uřvané Nicol, hnusné Sandře a podlé Sáře, které sem nesnášela snad už od první třídy...

Tenhle den probíhal přibližně stejně jako každý jiný první školní den. Všichni jsme se sešli v sále, abychom slavnostně zahájily začátek školního roku. Konečně jsem se asi po dvou týdnech viděla s kámoškama Kate, Lenkou a Monicou. Lenka mě přivítala slovy: „Hele!Nemáš na tváři náhodou konečně beďar?"

„Ne to je jen piha..." zkonstatovala po dlouhém prohlížení mé tváře Kate.

„No jo... To je ale nespravedlivý..." řekla hodně zklamaně Lenka.

Mě jediné totiž ještě nezohyžďuje tvář akné. A sem na to pyšná!

„No jen počkej- na tebe taky dojde," zakončila to Monica, která se dosud nevyjádřila, protože se vždycky o akné odmítá bavit. (Má ho totiž plný obličej.)

Když jsme po pár hodinách odcházeli domů,stačila jsem se jenom rozloučit mávnutím s Monicou a Lenkou, které už zdrhaly na oběd. My s Kate na školní obědy nechodíme, a tak už jsme si to štrádovali domů (první den jsme odpolední vyučování nikdy nemívali, když se vedle nás zastavilo auto, ze kterého na nás vykoukl Katein táta (když mívá čas,někdy vozívá Kate ze školy.) Ptal se mě jestli nechci taky svézt, ale já ze slušnosti řekla ne, že se projdu. Když jsem šla kolem skate-parku, viděla jsem kluky (některý ze třídy některý ne) a mezi nima byl třeba Erik, Luck, Mark nebo Tom. A překvapení dne: pár z nich mi řeklo „čau". No prostě mě pozdravili!!!. A samozřejmě bylo mou obvyklou odpovědí „nazdar!"Ale to bylo vážně divné... Oni totiž zdraví tak maximálně kámoše, nebo nějaký pipinky na který maj zálusk.

V tom mi to došlo, že se ze mě možná taky stává ta nežádoucí pipina, co si lakuje nehty na rudo, má blond vlasy a nosí výhradně růžový oblečení! Ale po chvíli jsem to hned zavrhla, protože nemám blond vlasy, s rudým lakem bych nešla ani vynést smetí a růžovou nesnáším... Uf... To se mi ulevilo...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Romeo a Julie???-1.kapitola:

5.
Smazat | Upravit | 22.02.2010 [14:30]

uuuzaa: Článek jsem opravila.EmoticonEmoticon

4.
Smazat | Upravit | 22.02.2010 [14:29]

Smazán komentář od sluníčkozlatíčko, který obsahoval vulgární výrazy.EmoticonEmoticon

3. uuuzaaa
11.05.2009 [22:20]

prave ze vlozila...ae stejne to nede...tak to skusim este nejak spravitEmoticon

2. TatkaSmoula webmaster
11.05.2009 [21:16]

TatkaSmoulanejspis si pro vlozeni textu nepouzila tlacitko Vlozit z Wordu jak je na to nekolikrat upozornovano

1. uuuzaaa
11.05.2009 [20:17]

poradi mi nekdo prosíímm jak to pismo zarovnat??me to nede...EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!