OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Right Choice - 3. kapitola



Right Choice - 3. kapitolaPo dlhom čase pokračovanie príbehu. Prepáčte, že to tak trvalo. Nejako som sa sekla v písaní. Dúfam, že sa bude páčiť a komentáre potešia.

Ráno som sa zobudila nezvyčajne skoro. Bolo nejakých šesť hodín ráno. Dievčatá ešte spokojne spali a ja som im to dopriala. Čuchla som si k sebe a nebolo to najlepšie. Potichu som si zo skrine vybrala rifľové šortky, ružové tielko a zobrala som si biele tenisky. Prešla som do kúpeľne a vošla som do sprchy. Striedala som si studenú a teplú vodu. Bola to zábava. Poriadne som si vyumývala vlasy a zabalila som sa do uteráku.

Vyšla som von a pozrela som sa do zrkadla. Usmiala som sa na seba a obliekla som si nachystané oblečenie. Ťažko som na seba navliekla tenisky a vyšla som z kúpeľne. Prešla som ku oknu a otvorila som ho dokorán. Pred hotelom už stáli fanúšikovia. Začali vrieskať a kričať na mňa. Zakývala som im a zasmiala som sa. Zatvorila som okno a rýchlo som vyšla z izby. Zamierila som si to dolu. Spravím tým fanúšikom radosť.

Hneď ku mne pribehli ochrankári a pýtali sa ma, kam idem. Nedovolili mi samej vyjsť von pred fanúšikov. Vyšli sme teda spolu a začala som sa fotiť a rozdávať podpisy. Všetci boli dnes veľmi milí. Bola som tam asi hodinku a potom som šla naspäť. Prišla som do izby a baby už boli hore a chystali sa.

„Tak ako sa dnes máte?“ spýtala som sa a sadla som si do kresla.

„Dobre. A ty?“ spýtala sa ma Jessica a obliekala sa.

„Ja úžasne. Dnes je veľký deň.“ Usmiala som sa na ňu a postavila som sa. Otvorila som mini-chladničku a vybrala som si energetický nápoj. Jessica sa na mňa nahnevane pozrela no ja som ju ignorovala a začala som piť.

„Poďme!“ skríkla po chvíli a otvorila dvere. Zaklopala oproti a chalani už nachystaní vyšli. Zobrala som si pitie so sebou a zamkla som dvere.

„Ahoj,“ pozdravila som Nialla a objala som ho. Neviem čo som si mala myslieť o tom včerajšku. A ako som sa ku nemu mal správať? Iba sa na mňa usmial a šli sme dolu.

„Aj teraz mi chceš povedať, že medzi vami nič nie je?“ Znova ma začal otravovať Zayn a zasmial sa.

„Čo máš na mysli?“ spýtala som sa ho nechápavo a dopila som to. Vyhodila som plechovku do koša a zastavila som sa. Pozrela som na Zayna a ten bol vysmiaty od ucha k uchu.

„Mal som na mysli to. Ahoj.“ Nahodil zamilovaný výraz a šiel ďalej. Vzdychla som si a nič som na to nepovedala.

Nastúpili sme do auta a odviezli sme sa na miesto. Chytila som Jessicu za ruku a šli sme dovnútra. Všetci nás tiež dobehli a zamierili sme si to do miestnosti, kde sme sa mali pripravovať. Bolo to ako malý bytík. Sadla som si k zrkadlu a hneď ma začali pripravovať. Príprava trvala nejakú hodinku.

Obliekla som si na seba rifľové kraťasy, sieťované pančuchy a tielko. Všetky tanečnice sme mali rovnaké oblečenie. Zostávalo dvadsať minút do začiatku. Šla som sa spoza závesu pozrieť, koľko je tam ľudí. Trochu som odhrnula záves a uvidel som všetkých tých ľudí. Ešte nikdy ich tam toľko nebolo. Mala som trému. Rýchlo som sa otočila a za mnou stál Niall. Sladko sa na mňa usmieval, no ja som v tej chvíli nevnímala. Zatočila sa mi hlava a skončila som na zemi.

Po chvíli som pomaly otvorila oči. Všetci nado mnou stáli a snažili sa ma prebrať. Počula som iba Brittany! Britt! Preber sa! Podoprela som sa rukou a snažila som sa zdvihnúť. No nešlo mi to. Niall ma rýchlo znovu položil na zem.

„Čo sa stalo?“ spýtala som sa potichu a rukou som si prešla po vlasoch. Nič som si nepamätala.

„Zakrútila sa ti hlava. A odpadla si.“ Niall smutne pokrútil hlavou a chytil ma za ruku. Niekto mi doniesol vodu vo fľaške. Odsunula som ju, pretože som na ňu nemala chuť. Pošúchala som si pravú nohu. Nehorázne ma bolel členok a koleno.

„Mala by si sa napiť,“ povedal mi Harry starostlivo. Bolo mi jedno, čo hovoril. Zatvorila som oči a len tak som tak ležala. Nemala som silu sa postaviť. Po chvíli som sa odhodlala. Veď už bude začínať koncert. Chytila som Nialla silnejšie za ruku a skrčila som nohy. Neprotestoval a pomohol mi na nohy. Pomaly som sa zdvihla a oprela som sa o jeho plece.

„Takto vystupovať nemôžeš,“ povedal mi Niall a pozrel sa mi do očí. Sklopila som pohľad. Nechcela som všetkým pokaziť koncert. A nechať fanúšikov čakať. Niekto Nialla poklepkal po pleci a on a otočil. Prikývol nejakému chlapíkovi a jemne ma zdvihol na ruky. Nevedela som, kam ma to vezie. Vyšli sme pred budovu a stála tam sanitka. Rýchlo som sa vytočila z Niallových rúk a postavila som sa na zem.

„Do nemocnice nepôjdem!“ Skríkla som na nich a prosebne som sa pozrela na Nialla. Nahrnuli sa mi slzy do očí.

„Ale Brittany. Musíš tam ísť. Určite si neodpadla len tak. Čo ak ti niečo je?“  Rozhodil rukami Niall a postavil sa ku mne. „A vidím, že máš niečo s nohou,“ ukázal mi na nohu a ja som pozrela do zeme. Vedela som, že má pravdu, ale aj tak som si stála za svojim.

„Pôjdem s tebou,“ zahlásil po chvíli Niall. Pozrela som sa naňho. Pristúpila som bližšie k nemu a objala som ho a už som plakala.

„Dobre. Pôjdem tam, ale len kvôli tebe,“ pošepkala som mu  a pošúchala som ho po chrbte. „Ale ty tu musíš zostať. Uvidíme sa neskôr.“ Chvíľu som mlčala a odsunula som sa. Niall sa na mňa pozrel a utrel mi slzy.

„Ako chceš. Prídem za tebou hneď, ako skončí koncert,“ rýchlo mi povedal a odišiel, pretože koncert už mal začať. Pomaly som sa odtackala do sanitky a odviezli ma do nemocnice.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Right Choice - 3. kapitola:

1. Simones
10.10.2012 [15:29]

pěkný díl :)) snad bude mít Brit nohu ok :) no těším se na další díl :) doufám, že bude napínavější a ještě zajímavější :P :D :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!