OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Right Choice - 2. kapitola



Right Choice - 2. kapitolaPokračovanie príbehu o tmavovláske menom Brittany. Dúfam, že sa bude páčiť. Príjemné čítanie a nejaké tie komentáre potešia. :)

EDIT: Článok neprešiel korekciou!


„Vstávaj!“  Triasla so mnou Jessica a kričala na mňa. Zívla som a pretrela som si oči.

„Koľko je hodín?“ spýtala som sa a sadla som si na posteľ. Vytiahla si z vrecka na nohaviciach mobil.

„7:05. A teraz vstávaj!“ Potiahla ma a ja som už bola na nohách. Vlasy som mala neskutočne strapaté. Vošla som do kúpeľne a zamkla som sa. Dala som si studenú sprchu a vyfénovala som si vlasy do sucha. Učesala som sa a namaľovala. Rýchlo som si obliekla niečo pohodlné a vyšla som z kúpeľne. Baby skúšali včerajšiu choreografiu. Usmiala som sa a zobrala som si kufor do izby. Vybalila som si pár vecí a ostatné som nechala v kufri. Vybalím to potom teraz sme už odchádzali dole na raňajky. Z babami sme vybehli z izby a ja som zamkla dvere.

„Čaute,“ pozdravila som chalanov ktorý išli hneď za nami. Usadili sme sa v reštaurácii za jeden veľký stôl a doniesli nám palacinky s pomarančovým džúsom.  Najedli sme sa a ešte sme pokecali. Všetci sme si z izieb zobrali veci a vybrali sme sa tam kde včera. Skúška ubehla veľmi rýchlo a už boli 4 hodiny. Naučili sme sa novú choreografiu a chalani si skúsili aj zaspievať. Prišli sme do hotela a šli sme hore. Chcela som ísť do izby ale Zayn ma potiahol k nim a privrel dvere.

„Čo robíš?“ spýtala som sa keď som skoro zletela ako ma potiahol.

„Sorry. Si zamilovaná?“ rýchlo sa ma spýtal a pozrel sa na mňa vážne.

„Čo je to za otázku?“ Nechápala som prečo sa niečo také pýta a pokrčila som plecami. Prekrížila som si ruky a čakala som čo mi povie.

„Nerob sa. Dnes som videla ako si sa cez skúšku pozerala na Nialla. Nie som slepý.“ Zasmial sa nahlas.

„Šibe ti?“  Prešla som pri dvere a otvorila som ich. Potiahol ma naspäť.

„Povedz pravdu. Si zamilovaná.“ Skoro mi to zaspieval. „Niall, Niall, Niall.“ Začal sa točiť do kruhu a napodobňoval ma.

„Stačí. Nie som zamilovaná do nikoho. Dobre?“ Vyšla som z dverí a vošla som k nám do izby.

„Stalo sa niečo?“ automaticky sa ma spýtala Jessica ktorá si práve natáčala vlasy.

„Nič.“ Skočila som na gauč a zapla som telku. „Kde sú ostatné baby?“ spýtala som sa a prepínala som. Zastavila som na nejakom hudobnom programe.

„Neviem išli niekde do mesta.“ Vypla kulmu a sadla si pri mňa. Oprela som sa o jej rameno a sledovali sme telku. Ľahla som si po chvíli na jej nohy.

„Zajtra je prvý koncert. Tešíš sa?“ spýtala som sa a pozrela som sa na ňu.

„Jasné.“ Zatlieskala a zasmiala sa. Sadla som si.

„Mám chuť na sladké. Počkaj ma tu. Donesiem ti niečo tiež.“ Postavila som sa a popravila som si oblečenie. Pozrela som sa do zrkadla a zobrala som si peniaze. Vyšla som z izby a šla som po schodoch dole.

„Počkaj ma!“ zakričal na mňa Niall a ja som zastala. Dobehol ma a šli sme spolu dole.

„Kam ideš?“ spýtal sa ma zvedavo.

„Kúpiť si sladkosti. Ale ticho!“ Dala som mu prst pred ústa a zasmiala som sa.

„Aj ja.“ Taktiež sa zasmial a zastali sme pri bufete. Nakúpili sme si veľa sladkostí, čipsov a pitia(nealkoholického). Výťahom sme vyšli hore a sadli sme si  pri naše dvere oproti sebe. Rozbalili sme si všetko a navzájom sme s to vymieňali.

„Už nevládzem,“ povedala som keď už skoro nič nezostalo. „ A niečo mám odniesť aj Jessice.“ Niall sa postavil a načiahol ku mne ruku. Podal som mu ju a on mi pomohol zdvihnúť sa. „Ďakujem.“ Usmiala som sa.

„Tak ahoj.“ Pobozkal ma jemne na líce a odišiel rýchlo do izby. Aj ja som vošla do izby a hodila som po Jessice marshmallow.

„Kde si toľko bola?“ spýtala sa ako keby naštvano a potom sa zasmiala.

„To je jedno.“ Zasmiala som sa a sadla som si znova ku nej. Pozerala nejakú rozprávku a jedla cukríky. Asi o hodinku prišli aj ostatné dievčatá a začali pozerať s nami. Niekto zaklopal. Jessica sa zdvihla a šla otvoriť. Všetci chalani stáli naskladaný pri dverách a nazerali dovnútra.

„Čo chcete?“ spýtala sa ich a pozrela na mňa. Liam sa uškrnul.

„Prišli sme sa s vami baviť.“ Zasmial sa Zayn a vbehol dovnútra všetci ostatný za ním a natlačili sa ku mne na sedačku. Jessica si sadla na zem a znovu sa zapozerala. Fakt to bolo veľmi nepohodlné.

„Ako sa má slečna zamilovaná?“ spýtal sa ma Zayn sediaci pri mne potichu. Prevrátila som očami.

„Nie som zamilovaná. Už s tým daj pokoj.“ Uškrnula som sa a potlačila som ho trochu ďalej.

„Nechceš si to priznať. Mám tu znova začať tancovať?“ Postavil sa. Stiahla som ho rýchlo naspäť a pokrútila som hlavou.

„Idem sa prejsť.“ Rýchlo som radšej vstala a zobrala som si mobil zo stolíka. Pošúchala som Jessicu po pleci a vyšla som z izby. Zamierila som si to do parku ktorý bol neďaleko. Sadla som si na lavičku a pozorovala som okolie. O chvíľu som si niečo pozerala na mobile.

„Možem si prisadnúť?“ spýtal sa ma známi hlas. Bol to Niall. Sladko sa na mňa usmieval a čakal na odpoveď.

„Uhm,“ povedala som potichu a on si sadol. Taktiež pozoroval prírodu.

„Je to krásne.“ ohromene povedal a oprel sa dozadu. Prikývla som. Schovala som si mobil do vrecka na nohaviciach. Nastalo ticho. Ani jeden sme nevedeli čo povedať. Niall na mňa pozrel a zahľadel sa mi do očí. Naklonil sa ku mne a jemne ma pobozkal na pery. Zatvoril som oči a dala som si ruky na kolená. Bol to dlhý a krásny bozk. Po chvíli sa odo mňa odtiahol a pozrel na mňa.

„Si krásna.“ Usmial sa a pohladil ma ruku po líci. Nedokázala som mu povedať ani ďakujem.

„No asi by sme sa mali vrátiť aby nás nehľadali,“ rýchlo som povedala a postavila som sa. Niall prikývol a tiež sa postavil. Ešte sa na mňa pozrel a odišli sme do hotela.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Right Choice - 2. kapitola:

4. neznáma
30.09.2012 [12:10]

prsííííííííííííííííím napíš ďalšiu lebo sa zblááááááááááááááznim
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Nik
17.09.2012 [15:11]

Je to suprrr :))) Možná, že tam něco bude i s tím Zaynem :DDD každopádně supr, rychle další Emoticon

2. Simones
02.09.2012 [13:19]

jůů to bylo takové sladké zakončení :)) rychle pokračko :D

01.09.2012 [13:21]

neznamaje to super neviem sa dočkať ďalšej kapitoly nech je čo najskôr Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!