OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Right Choice - 1. kapitola



Right Choice - 1. kapitolaJe tu nová poviedka. Príbeh je z pohľadu mladej tmavovlásky, ktorá tancuje v skupine One Direction. Čo sa stane na turné? Zamiluje sa alebo nie? Všetko zaujímavé sa dočítate v príbehu Right Choice.

Všetci sme povystupovali z auta a pred hotelom nás čakali fanúšikovia. Chalani porozdávali podpisy a pofotili sa. My baby sme to rýchlo prešli, pretože sa nám podpisovať nechcelo.

„Chalani, idete?“ zakričala som na nich a oni prikývli. Zahlásili sme sa na recepcii a šli sme hore. Niall sa však zastavil pri bufete a začal si pýtať sladkosti.

„Ja vás dobehnem,“ zasmial sa a ďalej nám nevenoval pozornosť. Zaujímalo ho iba jedlo.

Na poschodí sme šli po dlhej chodbe a na konci sme odbočili doľava. Ja s babami som mala izbu oproti chalanom. Mala som veľkú chuť sa osprchovať. Bohužiaľ do sprchy prvá vtrhla moja naj kamoška Jessica. Dupla som si a naštvane som prekrížila ruky. Dostala som nápad. Vytiahla som si uterák a čisté oblečenie s tašky a vyšla som z izby. Zaklopala som na dvere oproti a otvoril Zayn.

„Stalo sa niečo?“ Nadvihol obočie a oprel sa o dvere ako veľký frajer. Potlačila som ho a vošla som dovnútra.

„Potrebujem sa rýchlo osprchovať. A u nás je sprcha zabratá,“ ukázala som na dvere. Prešla som cez chodbu do ich izby a všetci spolu sedeli na posteli.

„Jasné môžeš.“ Otvoril dvere na kúpeľni a ukázal rukou. Vydýchla som si.

„Ďakujem. A nie že my tam poleziete,“ zasmiala som sa a oni pokrútili hlavami. Zatvorila som dvere a vkĺzla som do sprchy. Samozrejme, že pred tým som sa vyzliekla. Pustila som si teplú vodu a začala som si umývať vlasy. Bola som tam asi desať minút a potom som vyšla zabalená v uteráku von zo sprchy. V hlave mi hrala stále One Thing a premýšľala som nad choreografiou. Trochu som si zatancovala a zrazu sa otvorili dvere.

„Niall!“ skríkla som a začervenala som sa. Ešte že som mala uterák. On sa taktiež preľakol.

„Prepáč. Nevedel som, že si tu.“ Aj on sa začervenal a otočil sa. „Ešte raz prepáč, Britt,“ dodal a odišiel preč. Pokrčila som plecami a vysušila som si trochu vlasy uterákom. Obliekla som sa a vyšla som von z kúpeľne. Chalani sa strašne na niečom smiali ale keď ma uvideli spozorneli.

„Ďakujem, že som sa tu mohla osprchovať.“ Pozrela som na Nialla a ten mi uhol pohľadom.

„Nie je za čo. A kedykoľvek,“ zasmial sa Zayn a postavil sa z kresla. Chytil ma rukou zozadu a šli sme k dverám. Zamávala som chalanom a vyšla som z izby. Prešla som do našej a baby sedeli a pozerali telku.

„Kde si bola?“ spýtala sa ma Jessica a hodila si do úst pukance.

„Osprchovať sa u chalanov,“ zasmiala som sa a sadla som si. Všetky baby sa taktiež zasmiali a ďalej sledovali TV.

„O chvíľu je skúška tak sa nenapchávajte. Potom nebudete vládať tancovať.“ Zobrala som im misku s pukancami a položila som ju na stolík. Zdvihla som sa a našla som si kefu v kufri. Rozčesala som si ešte stále trochu mokré vlasy. Niekto zaklopal. Prešla som k dverám a otvorila som.

„Poďte. Už musíme ísť,“ rýchlo mi povedal Liam. Baby sa rýchlo zdvihli a šli k dverám.

Zobrala som si tašku a šli sme. Vonku boli znova fanúšici. Odfotila som sa asi s piatimi a nasadla som do auta. Všetci sa tiež o chvíľu dovalili do auta a odišli sme. Zastavili sme pred niečím veľkým. Vyzeralo to ako otvorená hala. Vybehli sme auta a doviedli nás tam, kde sme mali nacvičovať. Bolo tam jedno obrovské pódium. Odložili sme si veci a vyšli sme hore na pódium. Zobrala som si baby do skupinky a začala som im niečo vysvetľovať. Keď to všetko baby pochopili, kývla som aby pustili hudbu. Chalani si zatiaľ sadli na stoličky pre nich pripravené pred pódiom a sledovali nás. Pozrela som na baby a začala hrať One Thing. Počkali sme na refrén.

„Raz, dva, tri, štyri,“ povedala som hlasnejšie a začali sme skúšať nacvičené kroky. Usmial som sa na chalanov a pokračovala som v tancovaní. Hudba prestala hrať a chalani zatlieskali.

„Teraz niečo naučím vás.“ Zoskočila som z vysokého pódia pred nich a všetkých som ťahala hore. Vyšli sme na pódium a začali sme nacvičovať. Po asi dvoch hodinách sa to konečne naučili. Ja s babami sme si sadli na stoličky a oni nám to sami zatancovali.

„Super!“ skríkla som a začala som tlieskať po konci pesničky. Chalani sa poklonili a šli sme do hotela.

„Niall, ani nepozeraj na tie cukríky,“ okríkol ho Liam a všetci sa zasmial. Niall sklonil hlavu a išiel za nami.

Vošla som aj s babami do izby. Prešla som do veľkej miestnosti s posteľami. Rozvalila som sa na jednu a pozerala som do stropu. Po chvíli som zaspala. Zobudila som sa až niekedy v noci. Všetky baby už spali tak som potichu vyšla z izby a zavrela som dvere. Dala som si rýchlu sprchu a bolo jedenásť hodín. Dala som si na seba obtiahnuté dlhé rifle, biele tielko a mikinu. Vyšla som von z izby a zaklopala som oproti. Otvoril mi Niall.

„Ahoj. Nezobudila som vás?“ potichu som povedala. Niall si prehrabol vlasy.

„Mňa nie. Nemôžem spať. A chalani už všetci spia.“ Odsunul sa a ja som nazrela dovnútra. Louis spal spolu s Harrym a ja som sa zasmiala.

„No prišla som sa spýtať, či sa niekto z vás nejde prejsť. Tak nejdeš?“ Dala som si vlasy dozadu.

„Jasné. Počkaj.“ Odbehol do izby a prišiel prezlečený. Usmiala som sa naňho a vyrazili sme na malú nočnú prechádzku po okolí.

„Ale ty by sa mal vlastne spať. Zajtra nás čaká náročná skúška tanca a Vás aj spevu.“ Prekrížila som si ruky. On na mňa pozrel so smiechom.

„To dospím,“ zasmial sa a na chvíľu sme zastavili.

„Ale nie počas skúšky,“ povedala som varovne a pokračovali sme v prechádzaní. Dlho sme sa prechádzali a rozprávali. Pozrela som sa na mobil a bola jedna hodina ráno.

„Už by sme mali ísť naspäť do hotela a ešte si trochu pospať.“ Niall prikývol a otočili sme sa. Rýchlo sme prešli do hotela a vyšli sme hore. Tento krát sa ani nepozrel na sladkosti. Zaujímavé.

„Tak sa maj. Vidíme sa zajtra.“ Objala som ho a vošla som do izby.

„Ahoj.“ Tiež vošiel do ich izby. Vo vnútri som sa oprela o dvere. Tá prechádzka bola fajn. Niall je úžasný v počúvaní. Prezliekla som sa do pyžama a zaľahla som do postele. Po chvíli som zaspala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Right Choice - 1. kapitola:

4. MissCrazy přispěvatel
30.08.2012 [22:39]

MissCrazySimones a neznáma: ďakujem :)aspoň nejaký čítatelia sa našli

3. Simones
30.08.2012 [18:12]

super, těším se na další díl

30.08.2012 [12:27]

neznamaveľmi sa my páči už sa teším na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon

1. LiliDarknight webmaster
29.08.2012 [17:56]

LiliDarknight*Keďže si mala veľký perex obrázok, nahrala som ti ho do galérie do tvojej zložky. Pri ďalších kapitolách používaj tento odkaz:
http://ourstories.stmivani.eu/gallery/thumbs/RightChoice.jpg
*Pozor na čiarky v osloveniach, chýbali ti.
*s/z
*Mala si zle napísanú priamu reč. Pozri si tento vzor, mal by ti pomôcť:

1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Hej," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Petra," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!