OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Půlnoc - 10. kapitola



Půlnoc - 10. kapitolaPříběh o dívce, která ztratila paměť a jediné, co ví je, že se jí stalo něco hrozného. Když potká milého kluka, který jí chce pomoct, odmítne ho? Jak zareaguje na to, že ten kluk je jiný. A jaká bude její reakce na to, že ona sama není normální? Bude to zklamání nebo radost? Další osoba, kterou potká bude on. Co po ní chce?
Dokáže ji její nový přítel ochránit?

10. KAPITOLA – Boj

„Co tady děláš,“ řekl trochu podrážděně Patrik a měřil si Marii pohledem.

„Řekla jsem ji pravdu, už na ni nebudeš mít vliv,“ řekla zvesela Marie, ale já cítila, jak se klepe strachy.

„Daisy, to, co ti řekla, určitě není pravda, nevěř ji. Spolčila se s mým bratrem, aby tě ovlivnili a ty ses k nim přidala. Chtějí tě jen využít,“ řekl mi a přitom se mi stále díval do očí. Byl tak přesvědčivý, že kdyby tu nebyla Marie, okamžitě bych mu uvěřila. Podívala jsem se do Patrikových očí a čekala, že tam najdu něco, co by ho prozradilo, ale on to myslel smrtelně vážně.

Někdo z nich byl opravdu skvělý lhář, ale já nevěděla kdo. Nevěděla jsem komu z nich mam věřit, svému strážci Patrikovi? Nebo úplně cizímu muži Tomášovi?

Najednou se ozvala děsná rána, někdo vyrazil hlavní dveře.

Po chvilce do místnosti vtrhl Tomáš a nenávistně propaloval Patrika pohledem.

„Snažil ses ji zase přesvědčit těmi svými lži?“ rozčiloval se Tomáš.

Patrik si jen pohrdavě odfrknul a podíval se na mě.

„Daisy, proč bych tě celou tu dobu ochraňoval, kdybych ti chtěl ublížit,“ znovu mě přesvědčoval tím samým tónem.

„Oni říkali, že sis jen chtěl získat moji důvěru,“ odpověděla jsem a pomalu začínala vzlykat.

„Ale to je nesmysl. Říkal jsem, že jim nemáš věřit, chtějí nás jen rozdělit,“ odpověděl Patrik tak něžným tónem a vydal se ke mně.

„Opovaž se ji dotknout!“ postavil se mu do cesty Tomáš.

Patrik se na něho výhružně podíval a řekl: „Uhni mi z cesty, nechci tě zranit.“ Jeho hlas byl natolik vážný, že mi naskočila husí kůže.

Tomáš se tomu jenom zasmál: „Zkus to!“

Otočila jsem se na Marii, aby mi to nějak ulehčila.

Najednou se ozvalo divné trhání a praskání. Otočila jsem se zpět, abych zjistila, co se děje a nevěřila vlastním očím.

Místo Patrika stála v místnosti nějaká... nevím, co to bylo, ale všude po těle to mělo svaly a ze zad tomu trčela křídla. Jeho namodralá pokožka se leskla ve světle, ale nejvíc mi naháněly hrůzu dlouhé drápy, které měl na rukou i nohou.

Chvíli potom jsem zaslechla další trhání a všimla si, že z Tomášova oblečení zbyly jen cáry.

Místo Tomáše tam stálo to samé stvoření, jako se stalo z Patrika, ale tohle mělo nazelenalou pokožku, taky se ve světle mírně leskla.

Začali se prát. Když zaútočil Patrik, tak to Tomáš perfektně vykryl, ale zajímavé na tom bylo, že to bylo i přesně naopak. Když zaútočil Tomáš, tak Patrik neutrpěl ani sebemenší ránu.

Zmateně jsem je pozorovala, když mě Marie na sebe otočila.

Něco se mi snažila říct, ale já to neslyšela, všechno se ozývalo jako v nějaké ozvěně.

Upřeně jsem se na Marii dívala a snažila se pochopit, co říká, ale nerozuměla jsem.

Ona to asi nějak vycítila, protože mě přiletěla facka.

Zmateně jsem na ni zamrkala, ale jediné, co jsem slyšela, bylo: „Musíš si vybrat!“ Stále mi to znělo v hlavě, i když jsem vůbec netušila, co se po mně chce.

 

 


 

Věnováno Eris za její bezvadný koment, ze kterého se ještě stále zpamatovávám =) =).

PS: Jsi opravdu skvělá!!! =) =)

 

11. KAPITOLA – Konec všeho



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Půlnoc - 10. kapitola:

14. Janna přispěvatel
26.02.2011 [22:25]

JannaHoja, jen pár chybek jsem ti musela opravit ;)
* to, co ti řekla určitě není pravda --> to, co ti řekla, určitě není pravda ("co ti řekla" je vložená vedlejší věta)
* trčely křídla --> trčela křídla (střední rod, tudíž ve shodě podmětu s přísudkem musí být koncovka -a)

Jinak, chtěla jsem se zeptat, je ten ComicSans nutný? Běžné písmo by přece bylo taktéž dostačující, ne? ;)

13. SafiraDarkfire přispěvatel
26.02.2011 [13:21]

SafiraDarkfireNemohla bych ti ho nenapsat:) Bylo by to odemně nefér:)

12. ElisR1 přispěvatel
26.02.2011 [13:19]

ElisR1Safi, moc ti děkuju za nádherný komentář =) =) =) =) =). A děkuju, že si ho napsala i když si chtěla číst další kapitolu =) =) =)

11. SafiraDarkfire přispěvatel
26.02.2011 [12:28]

SafiraDarkfirePáni... Holka já nemám, slov... Nejradši bych ti tu ani nenapasala koment a rovnou se vrhla na další kapču, ale to by odemně nebylo fér:D Tak ti píšu že tohle je naprosto boží a jsem zvědavá, v co se to proměnili a jak se ona rozhodne. No už to více nevydržím:D Musím jít číst tu další kapču.:D

10. MirrorGirl454 přispěvatel
25.02.2011 [19:51]

MirrorGirl454Tak na to ani nemysli :) Píšeš úžasne a proísm, nerozplývaj sa, kto nám potom dopíše koniec??? :D

9. ElisR1 přispěvatel
25.02.2011 [19:48]

ElisR1Mirror, Tak já se tu rozplývám a za chvilku ze mě nebude nic Emoticon Emoticon Emoticon
nejsem ani zdaleka nejúžasnější a ani nejsem úžasná =) =) =).
A ty povídky nejsou zase až tak dobrý =). Většina lidí píše mnohem líp než já a ty samozřejmě patříš mezi ně =) Emoticon Emoticon

8. MirrorGirl454 přispěvatel
25.02.2011 [19:46]

MirrorGirl454Elis, veď to ty si najúžasnješia, že také skvelé poviedky píšeš. :)
A na to pokračovanie sa strašne teším. :D

7. ElisR1 přispěvatel
25.02.2011 [19:44]

ElisR1Mirror, ty mi dáváš, já se tu telmím a vůbec nemůžu smíchy dýchat, budeš mě mít na svědomí =) =) =). Takovýhle nádherný komenty si vážně nezasloužím, to abych vám okamžitě napsala pokráčko a dala ho sem =) =) =) =). Protože ty vaše komenty... páni, já nemám slov =) =)
Ale ty máš skvělý nápady =) =) =) =). Každopádně ti mockrát děkuju zakoment, ty jsi taky úžasná, všichni jste =) =) =)

6. Eris přispěvatel
25.02.2011 [19:43]

ErisElis... já vážně úžasná nejsem... Emoticon Emoticon do toho mám hodně dlaeko Emoticon
Těšim se na potvory a na další dílek Emoticon Emoticon

5. ElisR1 přispěvatel
25.02.2011 [19:42]

ElisR1Moonlight: Děkuju ti moc, jak už jsem psala Eris, to co jsou se dozvíte v další kapitole. Jééé, takovou chválu si opravdu nezasloužím =) =) =). Jsem ráda, že to nutí přemýšlet =) =) =).
Opravdu ti moc děkuji za koment, opravdu si ho vážím =) Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!