OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Pán hradu! Kapitola 4. - Návštěva



Pán hradu! Kapitola 4. - NávštěvaAhojky trochu se stydím že tu dávám tak pozdě další kapitolu... Takže promiňte... takže doufám že si to někdo přečte a pište prosím komentáře aŤ vím jestli mám pokračovat nebo ne... tak pls komentky a kritiku dekuji:-) Jay

4.Kapitola - Návštěva

Dneska má přijet


Emmett a Rose. Teda pan Masen a paní Masenová. Ježiši to se mi to bude hodně plíst! Dva páni a jedna paní. Super! Nic lepšího mě potkat nemohlo. Ještě, že jsem uklidila jejich pokoj. Stačí jen dát nové květiny do pokoje a bude to. Už se jich nemůžu dočkat, ale nejsem sama. Pan Masen je taky nedočkavý. Pořád přemýšli co chybí. Potom si řekne, že je to jen bratr a tak to nechá být. Je to velice komické. Hodiny odbyli 12. Je čas oběda a na dveře někdo zabouchá. Jdu otevřít. Stojí tam vysoký, pohledný, svalnatý a zadaný muž. Má modré oči a špinavě blonďaté vlasy. Mohl by mě klidně rozlomit vejpůl. Držel kolem pasu krásnou brunetku. Její hluboké hnědé oči mě pohltili. Vypadali přátelsky a tvářili se tak. Usmívali se.

,,Dobrý den." Řekla jsem. Velikán se usmál.

,,Dobrý jdem za panem Masenem." Řekl a pořád se usmíval.

,,Jistě pojď te dál." Řekla jsem a pustila je dovnitř. Emmett se pořád usmíval a čím dál šel tím víc se usmíval. Jak se může tak pořád usmívat? Mě by za chvilku už bolela pusa kdybych se pořád tak smála. Nejspíš to mají v rodině. Rose se jen jemně a mile usmívala. Vypadala kouzelně. Ježiši! Vždyť je to holka co blbnu? Ja jsem tu snad zmagořila! Měla bych je uvítat. ,,Pan Masen už na vás čeká v jídelně." Řekla jsem a vykročila před něma do jídelny. Šli za mnou.

 

Emmett se pořád pochechtával. Nechápala jsem proč? Rose do něj šťouchla loktem. Moc to nepomohlo, ale aspoň něco. Došli jsme do jídelny a já šla do kuchyně pro jídlo.Naservírovala jsem vše na stůl a přisedla si k nim.

,,Edwarde! Vůbec jsi se nepochlubil, že jsi si pořídil tak šikovnou sluštičku." Řekl Emmett a přitom na mě mrkl. Zčervenala jsme a sklopila zrak. Tak to je trapas. Pane bože! Já toho Emmetta zabiju! Já budu zachvíli s takovou pobožná a ještě k tomu vrah! Edward se trochu nad oslovením sluštička pozastavil, ale pak to nechal být.

,,Emme víš je tu teprv něco přes týden. Nemám čas ti psát tak nepodstatné věci. No nepodstatné spíš ji beru jako by tu byla roky, že slečno Bello?" řekl Edward a ja na něj hleděla jak myš na kočku, která si honí vlastní ocas jako to dělaji psi. Když jsem se vzpamatovala tak jsem odpověděla.

,,Jistě pane Masene." Pokračovai jsme v jídle a už nepromluvili. Byl zvláštní, že se neviděli tak dlouho a neměl si co říct. Velice divné. Po večeři jsem vše uklidila a šla se umýt, jenže jsem nepočítala s tím, že je tam Rose.

,,Ježisi! Promiňte paní Masenová. Vážně moc se omlouvám... Já ja nechtěla." Koktala jsem. Usmála se.

,,To je v pohodě Bello a prosím říkej mi Rose. Přece jenom paní Masenová se nehodí." Řekla, mrkla na mě a podala mi ruku jako důkaz. S úsměvem jsme nabídku na tykání přijala.

,,Dobrá, Rose." Řekla jsem.

,,Tak Bello můžeš já už jsem dobrou." Řekla a odešla.

,,Dobrou Rose." Stihla jsem ještě ze sebe vysoukat. Tak to bychom měli. Vyslékla jsem se a napustila vodu do vany. Zrovna když jsem zvedala nohu, že jí dám do vody vešel pan Masen alias Edward.

,,Moc se omlouvám slečno Bello. Já nevěděl." Koktal a přitom na mě hleděl. Když mu došlo, že jsem nahá a on na mě civí otočil se a vykráčel z místnosti. Výraz měl jakoby mu vymyli mozek. Bylo to celkem legrační. Pousmála jsem se a vklouzla do vody. Bylo to velice příjemné po tak těžkém dni. Zítra zase Rose a Emmett odjížděli byli tu jen pro nějáké papíry. Asi se mi bdue po nich stýskat. Sice je znám jen chvíli, ale to mi stačilo. Vylezla jsem z vany a zase! Já husa kde mám věci?! V pokoji na posteli. Obmotala jsem si ručník kolem těla a vyšla na chodbu.

Co nejrychleji jsem petala do svého pokoje. Naštěstí jsem nikoho nepotkala. Oblékla jsme se do své modré košilky a uložila jsem se do postele. Sen byl velmi krásný a tak velmi intimní! Samozřejmně v hlavní roli pan Edward Masen. Možná už mi chybí sex a je to jediný muž zde, volný muž. Dostala jsem trochu netradiční nápad, ale jak jinak uspokojit svoji touhu? Vymyslela jsem ženijální plán z velkým P! Začala jsem ihned ráno. Emmett a Rose odjeli v noci prý to bylo akutní. Takže to bylo plus pro mě velké plus! Už se moc těším. Doufám, že mi to výjde.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pán hradu! Kapitola 4. - Návštěva:

7. Jay přispěvatel
03.05.2010 [8:47]

Jayhttp://ourstories.ic.cz/6-na-pokracovani/pan-hradu-kapitola-5-1-2/ máme další! Emoticon

6. emítek
28.04.2010 [7:24]

Deny je to úžasné prosím pokračuj.

5. Ajka
18.04.2010 [11:18]

Pááni.Já sebou málem sekla ze židle :D..už sem myslela že nedočkáme,tak doufám že další bude hooooodně brzo!
Krááááása :-**** Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Lyssa
16.04.2010 [18:42]

Nová kapitola?! Nemám halucinace??? To je bomba!! Tvoji povídku už jsem četla na jiný stránce a už jsem si myslela, že nikdy nic nepřidáš, ale hrozně si mě překvapila, když jsem ji náhodou objevila! Už se moooc těším na pokračování!!! Emoticon Emoticon Emoticon

3. Jay přispěvatel
11.04.2010 [20:53]

Jayje mocvinky dekuji budu se moct snazit ale prave ted jsou prihlasky na skolu a tak a nervy...ale do tydne doufam poridam dalsi !:-)jay

2. Elanor přispěvatel
10.04.2010 [11:42]

ElanorPáni :) tvoja poviedka je krásna, teším sa na pokračovanie :) Emoticon Emoticon

1. gina
09.04.2010 [23:02]

ja som čítala každú tvoju poviedku, ale nejako si prestala pridávať dieliky a už som si myslela, že nič nepridáš..mne sa to páči a podľa mńa yb si mala pokračovať Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!