OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Pád princeznej - 18. časť



Pád princeznej - 18. časťGillian, Ronald a spomienky. Užite si. ;)

Hotel - 1. časť

 

Zvečerievalo sa a každý bol napätý. V New Yorku boli už druhý deň a každý z toho liezol po strope. Ubytovali sa v maličkom moteli a krčili sa na dvoch susediacich izbách, pretože nebolo múdre ubytovať sa priamo v Plazze. Amy sa tam votrela ako upratovačka a keď sa vrátila, referovala o všetkom, čo sa dozvedela. Dovtedy boli Scott, Gill a Ron zviazaní v izbe pod Joshovým neustálym dozorom. Sami boli jedine v tom prípade, keď šiel na WC. V tú noc nikto nespal. Mali síce dve izby, ale aj tak sa všetci tlačili v jednej. Amy spala na posteli, Josh zachmúrene čistil zbraň a Scottova hlava kľuckala na krku ako z pružiny. Asi sa mu niečo snívalo. Gill sa snažila zaspať, ale ruky a zadok ju nepríjemne boleli. Bola priviazaná o masívnu nohu menšej manželskej postele vedľa Rona. Ten nespal, iba skleneným pohľadom čumel do blba.

Odrazu sa Josh postavil a zamieril do kúpeľne.

Bolo to po prvý raz, čo bola s Ronom teoreticky sama a jeho prítomnosť ju doslova zožierala. Napokon nevydržala. „Je mi ľúto Jacksona,“ hlesla.

Prikývol. „Bol to fajn chlap. Viac ako fajn.“

Klopila oči a vnútri sa jej vrtelo dynamo tlejúce vinou. „Nechcela som, aby zomrel... Kvôli mne.“

„Prečo by mal zomierať za teba?“ nechápavo sa k nej pootočil. „Ak by ťa chránil, povedal by všetko, čo vedel.“

Tie slová pôsobili ako ľadová sprcha. Ustrnula so smiešne pootvorenými ústami a zaseknutým dychom.

„No chápem ťa,“ pokračoval akoby si to nevšimol. „Vyzerá to tak, ale ak je za to niekto zodpovedný, tak on. Namočil sa do toho dobrovoľne a ja s ním.“

„Myslela som... vyzeral si tak zúrivo, keď sme nasadali do helikoptéry...“ habkala.

„No... netešilo ma, že do mojej krásky nasadajú bastardi, čo mi zabili brata, navyše vedúc ma ako prašivého psa. O tom som však nechcel hovoriť.“

Pozrel jej do očí. Prenikavo a nádherne. Potom sa sám pre seba potichu zasmial podmanivým hlasom.

„Nepamätáš sa na mňa, však?“

„Prečo by som nemala?“ odvetila trocha zaskočená. „S bratom si viackrát prišiel k nám domov.“

„To som nemal na mysli.“

 „A čo... čo by som si mala pamätať?“ spýtala sa zdráhavo. Nevedela, či chce skutočne počuť odpoveď. Ten pohľad jej niečo pripomínal, avšak ani za svet si nevedela spomenúť čo. V očiach mal niečo hlboké, vášnivé... V momente, ako sa jej to začalo vybavovať, sa k nej nahol. Hlavou jej pokynul, aby urobila to isté. Boli pár centimetrov od seba. Cítila chladnú vôňu ihličia.

„Stále nič?“

Zavrtela hlavou.

„Dobre,“ uškrnul sa a zrazil im pery. Protestne zamrnčala vo chvíli, keď začuli spláchnutie. Odtrhla sa od Ronovej vyškerenej tváre a v panike pozrela najprv na Scotta a potom na dvere kúpeľne, ktoré sa za pár sekúnd otvorili. Josh si ich všetkých premeral so zbraňou v ruke. Scott hlasno zachrápal. Otec sa k nemu otočil a šiel si sadnúť vedľa neho. Len čo si sadol, Amy sa prudko zodvihla.

„Koľko je hodín?“ dezorientovane sa rozhliadala.

„Jedna ráno.“

Vzdychla a dovliekla sa do kúpeľne. Joshovi zazvonil mobil.

„Áno?“ ohlásil sa zlovestne.

„Zbláznil si sa?“ sykla Gillian smerom k Ronovi. Nemohla si dovoliť ujsť príležitosť na vytmavenie takej opovážlivosti.

„Na Halloween si nebola taká netýkavka,“ žmurkol a ju striaslo. V mysli sa jej niečo črtalo, ale nechcela si domýšľať.

„Čo... čo sa vtedy stalo?“ pípla ustráchane. Sex má predsa aj inú podobu ako zasúvanie. Dokiaľ ju Paul neznásilnil, bola ešte panna, tým si bola stopercentne istá.

„Dokopy nič. Neboj, neznásilnil som ťa ani nič také,“ vyjasnil otrávene. „Čo sa nedá povedať o tebe.“ Znova sa uškrnul a na chvíľu vyzeral ako malý rozbláznený chlapec.

Prosebne zastonala. Opäť sa uškrnul. „Vždy tak ľahko naletíš?“

Vystrúhala nepríjemnú grimasu. „Ako to, že si na to nepamätám?“

„To bude tým, že si bola naliata asi troma pohárikmi vodky. Typujem, že dovtedy si nepila.“

„A ani potom,“ zašomrala. Už sa jej to vybavilo. Bolo to pred rokom. Pozvala ju známa a bolo to prvý raz, čo si vypila. Vôbec si nespomínala ako sa dostala domov. Ráno sa cítila ako prejdená tankom a Janin vreskot zaručene nepomáhal.

„Trocha sme tancovali a zhovárali sa. Potom sme sa zašili do pracovne a trocha sa bozkávali.“

Stíšil hlas a napäto sa natiahol k oknu. Josh k nemu okamžite vyštartoval so strhaným výrazom. Všade navôkol zneli policajné sirény.

Gillian sa vzpriamila a únavu razom vystriedala ostražitosť. Stačí jeden okamih... Amy vyletela z kúpeľne s vytreštenými očami.

„Ako to...“ vysúkala zo seba, ale Josh vystrel ruku a zmĺkla. Pripravil si zbraň a na centimeter odtiahol záclonu. So zatajeným dychom pozoroval ulicu. Gillian pozrela na práve prebudeného Scotta. Jediným prikývnutím sa dohodli. Pri prvej príležitosti berú nohy na plecia.

„Iba tade prechádzali. Zabočili na hlavnú cestu,“ uľahčene oznámil Josh a znova priložil telefón k uchu.

„Planý poplach, pokračuj,“ povedal volajúcemu. Keď skončil, usmial sa na Amy.

„Zdá sa, že moji kolegovia sú načisto stratení.“

Usmiala sa. „Zabijeme sa, že sme takí dobrí?“

„Skvelý nápad,“ zamrmlala Gill a Ron sa vybuchol do smiechu, no Amy ju za to obšťastnila svojou kostnatou päsťou.

 

Nasledujúci večer nedočkavo zastali pred hotelom. Josh šiel prenajať auto a samozrejme veľmi efektne sa zamaskoval, takže sa z neho stal ryšavec a veľmi okrúhlou tvárou. Bol to najkrajší hotel aký kedy videla. Obrovský, mramorovo biely s tmavými sklami pripomínajúce stred oceána. Nemohla sa však zdržiavať obdivovaním. Josh ju štuchol do chrbta hlavňou zbrane.

Pohli sa v pred a predstierali šťastnú rodinku. Nevošli dnu, ale podľa Ronových inštrukcií šli úplne dozadu ku kontajnerom.

„Myslela som, že všetky miesta majú pre Emily a Ricka hlbší význam,“ povedala Amy so skrčeným nosom. „Ale že milujú odpadky, je pre mňa novinka.“

Gill nechápavo pozrela na Rona. Poznámku nevlastnej mamičky radšej prepočula.

„Skutočne. Všetky miesta, kde nasadili falošné stopy alebo peniaze, mali pre nich nejaký význam,“ odvetil, aby ho počuli len Gill so Scottom.

„V tom prípade to pekne pohnojili, lebo ja...“ Zarazila sa. Nehovorili predsa, že práve tu sa zoznámili? Áno. Nad tou historkou večne pretáčala očami. Veď koho baví po tisíci raz počuť, ako do seba náhodou vrazili uprostred hotelovej haly a na oboch sa pri tom vyliala káva? Ani to, že matka pri tom zakaždým žmurkla a povedala, že ak to bola náhoda, tak zje ceruzku.

Ron šiel úplne dozadu a odhodil niekoľko vriec. Josh bol tesne za ním.

Všetci sa rýchlo poobzerali. Ron sa naklonil nad niečo, čo vyzeralo ako veko od kanála.

„Skúma to odtlačky prstov,“ počula ho vysvetľovať. Niečo stlačil a z veka vystúpil maličký obdĺžnik.

„Žiadne triky,“ upozornil ho Josh.

„Jasné, jasné,“ pretočil očami a na okamih na ňu pozrel. Nepatrne žmurkol a mykol hlavou dozadu, akoby si naťahoval krk a súčasne zakrútil ramenami. Pochopila a chytila Scotta za ruku. Začínala sa potiť na celom tele. Veľavýznamne na ňu mrkol. Prikývla.

Ronald pritisol palec na obdĺžnik. 

„Vstup povolený,“ ozvalo sa roboticky. Amy nedočkavo priskočila k manželovi. A vtom...

Tresk!


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pád princeznej - 18. časť:

3. LiliDarknight webmaster
20.11.2014 [20:17]

LiliDarknightRonalda sa snažím nekomentovať, zatiaľ netuším, čo si o ňom myslieť. Emoticon

2. Trisha přispěvatel
20.11.2014 [19:58]

TrishaAj ja by som rada pridávala častejšie, ale skoro vždy mi do toho niečo vojde a keď už chcem aj písať, tak môj mozog vyhlási štrajk a nakopne sa až o poár dní neskôr. JJ viem, že to bolo krátke. povôdne som chcela túto a ďalšiu kapitolku chcela zlúčiť, ale pomyslela som si, že už som nič dlho nepridala, takže tak no Emoticon . Ale neboj, chcem sa polepšiť. A Ako sa ti páčil Ronald? Emoticon

1. LiliDarknight webmaster
19.11.2014 [22:26]

LiliDarknightAsi by som si mala prestať dávať predsavzatia, nikdy totiž nedopadnú dobre. Kapitolu som si chcela prečítať už skôr, ale akosi som nemala čas. Tak sa ti to budem snažiť aspoň vynahradiť... Emoticon
Mrzí ma, že kapitoly nie sú častejšie. Vždy sa tak veľmi teším na ďalšiu a ty si proste dávaš príliš načas. To nie je pekné, aby si vedela. Človek sa tu môže od zvedavosti aj pokrájať a ty nič. Mala by si sa zlepšiť! Emoticon Emoticon
Čo sa týka deja, ani neviem, čo napísať. Nemôžem ti ani nič vytknúť, pretože netuším, či to bude mať niečo spoločné s nasledujúcimi udalosťami alebo nie. Navyše to bolo príliš krátke na to, aby sa niečo závažné stihlo stať. Hej, veľa sa tam toho zomlelo, ale mám pocit, že nám to tu trochu stagnuje. Asi to bude tým, že takmer celý čas boli v izbe a potom "na smetisku". Emoticon
No, ale každopádne to bolo napísané opäť skvele, prečítala som to na jeden nádych a som zvedavá, čo sa bude diať ďalej. Takže si pohni, Trish! Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!