OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Now! - štrnásta kapitola



Now! - štrnásta kapitolaTakže, nakoniec som sa rozhodla, že budem pokračovať. No vlastne nerozhodla. Jedno dievča mi napísalo e-mail, či budem pokračovať. A ja som sa po polhodine snaženia dostala do Nowu. Teda tak polovične. Ale dúfam, že sa vám bude kapitola aj cez to páčiť. Nie je dlhá, ale snažila som sa. A nemá tak ani svoj dej. V budúcej kapitole bude skôr vysvetľovanie. Ale to iba tak. Stratila som všetko, čo sa Nowu týka, lebo sa nám pokazil počítač, na ktorom som to písala, ale to snáď nevadí.
- Carolie a jej otravovanie. Dobre, to by nič nebolo. Keby sa nám sem nezaplietol vlkolak. Alebo mám povedať najsexy chalan na škole - Michael Rowsberr?
POZOR! Neobvykle vravím, že kapitola je 15+. :D Po dlhom čase a tak zhurta? :D No čo už? Bude 16! Ten čas letí!
Mija
P.S.: Pre ElisR1 xD

Keď som sa konečne vrátila domov, teta Janine bola v práci. A ja som sa snažila vzdýchnuť si. Možno nebol práve najlepší nápad ísť práve domov, keďže nedávno sa stalo to, čo sa stalo. Ubehlo pár týždňov a ja som chodila do školy. Nikto ma neotravoval a ja som mohla žiť kľudný život.

„Carolie, prosím ťa!“

Teda aspoň kým som zasa nezačala rozmýšľať nad Hoûrim. No a keď už som začala, zistila som niečo, čo som zistiť nechcela. A to to, že som sa do neho naozaj zamilovala. Nech sa Michael Rowsberr strčí ktovie kde. Ja mám svojho Hoûriho. A toho mi nikto nevezme.

Ale vráťme sa späť. To, že som sa do neho zamilovala, vôbec nebolo dobré. Pri každej myšlienke na neho som bola vedľa. Rozmýšľala som iba nad ním a nevnímala som okolie. Carolie ma stále otravovala s tým, kto je ten tajomný a Michael Rowsberr začínal byť pomaly horší než učitelia.

Carolie ma dobehla a ukázala na Michaela, ktorý ma netrpezlivo čakal pri východe. Chcela som sa totižto otočiť a odísť. Rozhodne som s ním nechela hovoriť. Stále hovoril niečo o tom, že sme skvelý pár aj keď sme spolu vlastne nechodili. Teda až kým neprišiel práve tento deň.

„Katie,“ oslovila ma Carolie. „Počúvaj ma! Takáto chvíľa sa ti už nenaskytne. Čaká tam na teba najsexy chalan z celej školy a ty ho tam chceš len tak nechať stáť?”

Zasmiala som sa. Michael sa na mňa zahľadel tým typickým zvodným pohľadom. Ešte pred dvomi dňami by som sa tu rozplývala. Ale dneska nie. Dneska som už mala plány. Chcela som ísť s Janine a Riley do mesta na nákupy. Ale to by nemohli existovať týto dvaja. Keď som tak rozmýšľala, aj sa k sebe hodili.

Prešla som pár ukrutne ťažkých krokov a už sme stáli pri Michaelovi.

Ešte si ma možno nevšimol, rozmýšľala som naivne a snažila sa pokračovať ďalej, akože som si ho nevšimla. Carolie sa už vytratila, tak som mala možnosť utiecť. Michael ma ale chytil za ruku a pritiahol k sebe. S radosťou ma objal a pobozkal na čelo. Pár jeho kamošov sa zasmialo.

„Takže toto je ona,“ vzdychol si Michael. „Dievča mojich snov.“

Nervózne som sa zasmiala. Bola som až príliš milá na to, aby som sa snažila strápniť ho pred jeho kamošmi a tak som mu pošepkala do ucha, že s ním chcem hovoriť osamote. Žiarivo sa usmial a vykročil so mnou ku autobusu. V hrdle mi uviazol knedlík. Ako mu povedať, že mne sa nepáči.

***

Vystúpili sme trochu skôr než som chcela. Ak to mám vysvetliť: nenastúpila som do môjho autobusu. Viezla som sa s Michaelom do mesta. Celý čas som mala nepríjemný pocit, ale on stále niečo vravel o tom, že budeme skvelý pár. Neskôr začal hovoriť o futbale a ja som to už vážne pomaly nezvládala. Keď sme vošli do obrovského paláca v bruchu sa mi začalo nepríjemne hemžiť. Bola to zlá predtucha. Ale nasledovala som Michaela do jeho izby.

„No a keď už sme tu, na čo strácať čas?“ spýtal sa zrazu a zavrel dvere. Zamkol ich a kľúčik hodil do akvária. Prehltla som. Akosi mi unikala pointa celého toho výjavu. Vydýchla som si. Chcela som využiť chvíľu, čo Michael nehovoril.

„Michael, pozri,“ začala som. Zrazu sa stratil v kúpeľni.

Proste mu poviem, že musím ísť domov, že ma tam čaká teta, vynáral sa mi v hlave plán. V podstate je to pravda. Čaká ma tam s rukami plnými práce a snaží sa nájsť si na mňa a Riley čas.

V tom sa dvere od kúpeľne otvorili a v nich stál Michael. Pozor! Nie normálny Michael. Síce som ho už bez trička videla, ale to bolo na ihrisku. Usmial sa. Mne sa rozbúchalo srdce. Áno, bol sexy a bol celkom pohľadný, ale nebol to... No proste nebol to Hoûri!

Cítila som, ako mi do líc stúpa červeň a ako sa mi zreničky nebezpečne rozširujú. Michael si dal dole rifle. A to už bolo zlé znamenie. Vlastne predo mnou stál najsexy chalan zo školy iba v boxerkách a ponúkal mi niečo, za čím by sa všetky dievčatá z našej školy vrhli. Okrem mňa! Lenže ja magor, som nepovedala nič. Proste som tam len tak sedela na jeho posteli a prekvapene civela na perfektné telo Michaela Rowsberra.

V jeho očiach sa mihlo čosi, čo mi dávalo znamenie na útek. Lenže mnou ani nemyklo. Srdce mi vynechalo dva údery a Michael ma zrazu pritisol o posteľ. Jeho pery sa pritiskli na moje hrdlo. Vydýchla som slasťou. Pred očami som nemala jeho, ale Hoûriho. Michaelovo telo bolo studené a jeho bozky boli drsné. Ale predsa len v ňom niečo bolo.

Začal mi vyzliekať zelenú blúzku. Zalapala som po dychu. Tak toto nie! Nezvládnem to. Ale predsa len som iba vzdychala a poddávala sa jeho telu. Doslova zo mňa strhol nohavice. Potom sa maniacky pozrel na moje nohavičky. Začal mi ich dávať dole, pri čom ma zahaľoval bozkami po celom tele. Na mne sa rozplýval tak príjemný pocit, že som nedokázala spraviť nič, len ležať a poddávať sa mu. Po chvíli som pocítila bolesť. Tá bolesť bola sladká ako med. Po stehnách sa mi rozliala ružovkastá krv.

Michael sa zasmial. „Tak ti si bola panna?“

Neodpovedala som. Nechávala som ho aby sa do mňa vložil. Jeho bozky sa z drsných zmenili na jemné. Po chvíli som si neuvedomovala, čo robím. Prežívala som eufóriu. Alebo to bol naozaj orgazmus? Vydýchla som a vložila som sa do neho. Alebo skôr on sa vložil do mojich slabín.

***

To, čo som urobila, som trpko oľutovala. Neuvedomila som, ako dlho sme to spolu robili, ale už mi to po prvýkrát pripadalo normálne. Sex! Čo je na tom slove? Lenže to som ešte netušila, čo som spravila. Asi tak po hodine ma Michael pobozkal na krku. A v tom! Bola to bolesť! Ale už nie tak slastná ako pred tým. Ihneď som sa ho snažila od seba odtrhnúť, ale bol príliš silný. Na chvíľu sa odtrhol a zašepkal čosi ako: „Urvai!

 

Zobudila som sa v tak príjemnom náručí, že som sa k nemu pritiskla ešte viac. Lenže ihneď som sa musela odtiahnuť, pretože prenikavá bolesť na krku mi vystrelila až niekde do končekov vlasov. Od bolesti som vykríkla. Otvorila som oči a uvidela som Hoûriho. Vyzeral naštvane a urazene. No možno ešte viac, než kedykoľvek inokedy.

„Hoûri?“ zašepkala som. V tom vybuchol. Vyskočil z postele a začal kričať niečo o tom, čo si o sebe myslím a či náhodou nie som blázon. Asi po desiatich minútach mu začal chrapčať hlas a tak na chvíľu stíchol. Ja som to využila.

„Čo sa stalo?!“

No a tú otázku som proste položiť nemala.

„Čo sa stalo?!“ vykríkol nešťastne. „Ževraj: Čo sa stalo?! Sexovala si s vlkodlakom! Neviem, či si si to nevšimla, ale ten vlkodlak ti cucal krv! Síce je to pre vlkodlakov nebezpečné, vôbec sa nedivím, že to spravil. Aj ja by som radšej zabil takého magora ako si ty. Prosím ťa, čo ťa to napadlo? Michael je vlkodlak a ty sa s ním kľudne vyspíš. Už od začiatku na teba dávam pozor a myslel som si, že si dostala rozum po tom, čo sa stalo. Lenže ty nie! Ty ešte viac zmagorieš!“

Dobre! Teraz som to úplne nechápala. Najprv, že som sexovala s vlkodlakom. Áno na ten orgazmus sa pamätám, ale na to, že by to bol vlk – tak na to nie. Pamätala som si na Michaela v boxerkách. Ale na vlka nie. Žeby sme to robili potom v trojke? Dobre a potom, že mi vraj „cucal“ krv. No tak to je na mňa príliš. Vlkodlaci nejedia náhodou mäso? Žeby som sa vážne zbláznila?

„Počkaj!“ zastavila som ho v jeho hlasnom monológu. „Pred tým, než si vykričíš hlasivky, by si mi to mohol vysvetliť.“

Vzdychol si. Vyzeral vážne naštvane. A mne tak pripadal ešte krásnejší. Bože, mal tak krásne oči. A keď sa na mňa pozerali.

Prepánajána, Katie zobuď sa! V duchu som sa prefľackala a posadila sa. Čakala som na vysvetlenie.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Now! - štrnásta kapitola:

2. Mija přispěvatel
16.04.2012 [19:55]

MijaElis, já se budu snažit. Je mi líto, že sem nečetla, ale slibuju, že zítra budu. :D Za venovanie si ďakovať nemusela. Nie je zač? :D

1. ElisR1 přispěvatel
15.04.2012 [9:29]

ElisR1Tak musím říct, že u toho konce jsem se dost nasmála =D. Úplně jsem si představila, jak tam Houri stojí a řve =D.
Díky, že jsi mi věnovala tak skvělou kapitolu, a nezbývá než se zeptat, kdy bude další kapitola =D. Mohla by být třeba dnes, co řikáš? =D.
No nic, každopádně se těším na další kapitolu a doufám, že bude co nejdříve.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!