OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nový nepřítel - 33. kapitola



Nový nepřítel - 33. kapitolaJe po bitvě, Elena zjistí, co jsou zač ty obludy. Podaří se Eleně sjednotit čarodějky a upíry ke společnému boji proti novému nepříteli? Podaří se jí zabránit ve vyhynutí čarodějek a upírů v jejím městě?

„Tohle je vzpoura, vážení,“ pronesl odhodlaným, ale výsměšným hlasem.


33. KAPITOLA



Můj vražedný pohled přejížděl přes všechny upíry, ale ani na jednom se nezastavil. V hlavě se mi rodila řeč, kterou jsem jim chtěla přednést, ale John byl rychlejší. Začal jim nadávat jako malým dětem, které právě rozbili nějakou cenou vázu nebo něco podobného.

Dokonce i já jsem se sama za sebe zastyděla, i když jeho slova nebyla mířená na mě. Takového jsem ho vážně neznala. Z mého přemýšlení mě vytrhl Johnův starostlivý hlas: „Kde je Marek?“

To mě taky zajímalo. Chtěla jsem vědět, jestli na něho John mohl být právem pyšný.

„Zabili jsme ho,“ řekl jakoby nic vedoucí vzbouřených upírů. „Jako výstrahu ostatním, nechtěl jít proti tobě, říkal tomu přátelství.“

Viděla jsem, jak John potlačuje vztek, ale jakmile ten upír pronesl něco o jejich přátelství, John se neudržel a rozběhl se k útoku. Naštěstí jsem ho v půli cestě chytla za ruce, a tím ho zastavila.

Probodával mě pohledem, chtěl si jít vybít vztek, ale na druhou stranu chápal, že proti takové přesile nemáme jedinou šanci.

Vedoucí upírů zřejmě usoudil, že nechceme bojovat, proto nám předložil jeho návrh: „Je mezi vámi vyvolená, nestojíme o ztráty životů. Odejděte a vyhneme se boji.“ Bylo vidět, že to myslí smrtelně vážně.

Kývla jsem na Colina a on okamžitě pochopil. Pomalu jsem táhla Johna na ústup. Když jsme byli na stejné úrovni s Colinem otočili jsme se a pomalu odcházeli. Nebáli jsme se, že by zaútočili, Colin jim stále četl myšlenky, včas by nás upozornil.

Po pár krocích jsem se zarazila. Moje nálada se změnila a já se otočila na vzbouřené upíry: „Takže vy se mě bojíte!“ řvala jsem na ně a přitom udělala pár kroků k nim.

„Bojíte se, protože nevíte, co dokážu. Nevíte, jak jsem silná,“ vysmívala jsem se jim. Všimla jsem si překvapených pohledů vzbouřených upírů. Tohle nečekali.

Napadla mě myšlenka, jindy bych to neudělala, ale teď mi to přišlo jako dobrý nápad. Začala jsem se soustředit a vyhledávala všechnu svoji sílu. Netrvalo dlouho a já našla to, co jsem potřebovala, a to schopnost ovládat počasí.

Cítila jsem tu obrovskou sílu a moc. Začalo se nade mnou smrákat. Obloha byla plná černých mraků a já viděla, že vzbouření upíři začínají panikařit. Líbilo se mi to, ale nestačilo mi to.

Na ruce se mi začala tvořit ohnivá koule, když mě někdo chytil za ruku.

„Elen, co je s tebou?“ ptal se ustaraně John. Místo odpovědi jsem se na něho usmála a odmrštila ho pár metrů za sebe.

Znovu jsem začala tvořit ohnivou kouli. Musí být velká na takovou armádu upírů. Periferním viděním jsem si všimla, že už u Johna stojí Colin a pomáhá mu na nohy.

Slyšela jsem, jak se dohadují, co se se mnou stalo. Nechápala jsem je, cítila jsem se naprosto normálně, akorát jsem měla hrozný vztek.

Moji pozornost upoutal Colin. Tvářil se tak soustředěně, určitě měl něco za lubem. Chvíli jsem ho pozorovala, ale stále jsem zvětšovala svoji ohnivou kouli.

Najednou se Colin rozběhl přímo do davu vzbouřených upírů. Udivilo mě, že se ti upíři ještě vůbec nepohnuli, stále stáli na stejném místě a pozorovali, co udělám.

Neodpustila jsem si krutý úsměv. Podívala jsem se na svoji kouli, ještě chvilku a budu připravena k hodu.

Všimla jsem si Colinovy hlavy v davu. Bylo mi to jedno. Přidal se k nim, je to zrádce. Pocítila jsem lítost, že ho ztratím, ale tu hned vymazal vztek. Ještě jeden pohled na ohnivou kouli, byla jsem připravena k hodu.

„Sbohem Coline,“ zašeptala jsem s krutým úsměvem.

 


 

Protože je to kratší kapitola, přidávám menší bonus. Takhle podle mě nejspíš vypadají jednotlivé postavy:

Elena

 

Colin

 

Teta

 

Sal

 

Darius



 

34. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový nepřítel - 33. kapitola:

14. ElisR1 přispěvatel
14.02.2011 [19:12]

ElisR1Víííím, tebe poznám, jsou rozkošný =)

13. Billie Martens
14.02.2011 [19:05]

Jaký sú všetci peknučký. :D AK by si nevedela, tak to som ja, Mirror, heheeheh :D len ma vyplo. Emoticon

12.
Smazat | Upravit | 14.02.2011 [9:22]

Popravdě, naprosto slintám nad chlapama a hlavně nad Dariem a Salem.

11. ElisR1 přispěvatel
13.02.2011 [18:22]

ElisR1Začínám si myslet, že se z toho vážně nevykroutim =)=)=)
Nene, co když popisuju některou kamarádku... ano, kecám blbosti =) =)

10. SafiraDarkfire přispěvatel
13.02.2011 [18:14]

SafiraDarkfirePočkej Dean!!! Ty mě chceš zabít, další takový fešák kurna mě štveš:D :D :D A jasně Elenu, ale vytváříš ty:D

9. ElisR1 přispěvatel
13.02.2011 [18:02]

ElisR1upravila jsem fotku Sala, ale pořád s ním nejsem spokojená, ještě jsem mu nenašla tu pravou podobu, pořád si ho představuju jinak... Jestli máte návrhy na jeho podobu, sem s nima =)

Takže, než jsem stihla dopsat tenhle koment, napadlo mě, která tvář se mi k Salovi nejvíc hodí. Takže Sal prošel další proměnou a teď ho tu máte (doufám, že už v konečné podobě :D)
Už jsem se všemi spokojená =)
PS: jestli vám tam naskakuje ještě jeden obrázek,tak jako mě, tak je to ten první -> Dean ze Supernatural =)

Safi, já za to vážně nemůžu... To Elena =) Emoticon

8. SafiraDarkfire přispěvatel
13.02.2011 [16:46]

SafiraDarkfireJo to je fakt Sala si odflákla. Hej koukni se na své kapitoly kde se Colin objeví, bud je napul mrtvej nebo někam vždycky zmizí:D :D :D A pokud ho zabiješ tak to budou červi!!!

7. ElisR1 přispěvatel
13.02.2011 [14:39]

ElisR1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon žádnou rakev ;(, ale já nemám červy ráda =) a nezabíjím ho v skoro každý kapitole, ale jen jednou za čas =) a ano, přiznávám Colin je vážně úžasnej, akorát Sala jsem trochu odflákla, vypadá tam jako malý dítě, možná ho ještě trochu pozměním =)

6. SafiraDarkfire přispěvatel
13.02.2011 [14:28]

SafiraDarkfireNEDOSTANEŠ NIC! NEDOSTÁNEŠ ABSOLUTNĚ ŽÁDNOU RAKEV, BUDEŠ ZAHRABANÁ DO HLÍNY A BUDEŠ ŠPINAVÁ A ČERVY SE K TOBĚ DOSTANOU RYCHLEJI! A KDYŽ CHCEŠ MOJE KOMENTY... Tak přestaň skoro v každé kapitole, kde se objeví zabíjet Colina! Takového fešného chlapa, od kterého bych si dala říct okamžitě... Ty normálně nejsi normální!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. ElisR1 přispěvatel
13.02.2011 [13:43]

ElisR1Safi, když ty si mi nechtěla říct, jestli dostanu tu pěknou rakev. Řikala si, že to bude překvapení, no a já to chtěla zjistit, tak jsem musela něco udělat =) =) =) =)
Nemůžeš to přestat číst, já chci tvoje komenty =)
Barrys: Není =), ale děkuju za koment =)
ajeje: Já nic, to ona =)

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!