OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Napotřetí to dokážu!!! 5.kapitola



Napotřetí to dokážu!!! 5.kapitolaVážně jsem to zveřejnila? No, nechápu, proč to přidávám tak pomalu, když je to už dávno napsaný x) Užijte si to, pokud to alespoň trochu jde. Kapitola se jmenuje Sázka? xoxo Sasanka

Ráno jsem vyhlížela svoji sovičku Fifi jako boží smilování... nepřiletěla.. Asi jí ta cesta dala trošku zabrat. I když, možná je to tím, že si mamka myslí, že kdyby si před spáteční cestou neodpočinula aspoň půl dne, nedoletěla by. Škoda, já už bych ty šaty chtěla mít u sebe. zkusit si je, jak mi budou. Vyzkoušet si v nich něco málo zatancovat. Možná bych zvládla i pár kroků čači. Kdysi dávno pradávno mě ji kamarádka učila, ale to už je hrozně dlouhá doba.
V celým hradu je zima jako v ruským seriálu. Asi řeknu Brumbálovi o vynálezu s názvem topení. Kdyby sem do každý chodby jedno dali, asi by se trošku oteplilo a nemuseli bychom chodit UVNITŘ v bundách a šálách. Když jsme šli z jídelny nahoru do věže, potkali jsme Snapea. Kate začala vyvádět, přesně jak sem předpokládala.
"Nazdar sevíku! Achojky ty můj koblížku! Čauky myšáčku! Jak se máš, ty můj broučku." trapas, ne? "No copak mě ani nepozdravíš? Včera večer si byl o moc přítulnější. A nedělej jako by se nic nestalo, já si to všechno moc dobřa pamatuju. Bylo to něco úchvatnýho, to ti teda povim. Kdy na to skočíme znova?" Snape byl nejspíš rudej až na prdeli. Zahuhňal nějakou nesrozumitelnou odpověď a snažil se co nejrychleji odejít. Jenže to by tam nesměla být Kate.
"Co ty Vymaštěnej Umaštěnče, co? Budeš dělat jakobychom se neznali? Budeš mě ignorovat? Nějakej drzej ne? A nějak moc ukecanej, ne? Vymaštěnej umaštěnec... To se hodí... A nezapomeň jít si poplakat za maminkou..."
"To nebylo zrovna dvakrát vtipný" poznamenala jedovatě Lily
"Ne?" odsekla Kate a podívla se kolem sebe jak jí lidi obdivně sledují a culí se od ucha k uchu. "já to neberu, je to tvůj názor, ale asi ho s tebou nesdílí zrovna všichni, nemyslíš?"
"Prosimtě. třeba takovýho Blacka by sis netroufla takhle ponižovat." pokračovala Lily.
"To si jenom myslíš děvče. Mě je jedno, kdo to je. Když mi nevoní tak se po něm vozit budu. Nemysli si, že bych na to neměla."
"Abys věděla tak přesně to si myslím. Jsou věci, který nezvládneš. Uvidíme, jak se ti povede setřít nějakýho pobertu aniž by on setřel tebe ještě víc." Teda, nepoznávám ji. Je tohle opravdu Lily, nebo ji unesli mimozemšťani a nastrčili sem tuhle nepovedenou kopii?
"Sázka?" vyhrkne Katy. Ta je nenapravitelná. jak někdo před ní řekne větu na to nemáš může se přetrhnout aby dokázala, že to zvládne levou zadní. A sázení je její oblíbená činnost. Ale tentokrát se jí to nepovede, Lily se k sázce rozhodně vyprovokovat nenechá.
"Super, o co?" Nebo že bych se spletla???
"Když to dokážu, budeš mi celej leden psát úkoly. A když to nedokážu budu po tobě celej leden uklízet v pokoji." Katy vždycky byla vyčůraná. Líp si to vybrat nemohla, protože Lily má v pokoji narozdíl ode mě uklizeno jako by čekala návštěvu z ministerstva kouzel. A když potřebujeme pomoct s úkolem, musíme ji sakra dlouho přemlouvat a prosit aby nám nechala aspoň jedním očkem mrknout do jejího pergamenu.
"Právě máš možnost, Katy." řeknu já, protože proti nám si to v klidu vykračují nic netušící Black a Potterem. Teď sem teda zvědavá, tohle bude asi jízda. Katy v akci!!!
"Siriusi! Počkej na mě, já ti musím něco říct. Ale ono je to takový intimní, takže jestli by ti nevadilo jít se mnou někam bokem." Oba dva se zned začali chechtat jako šílenci, což byl asi Katyin záměr.
"Tak mi to řekni tady, ne?" diví se Sirius. Chudák, je mi ho docela líto.
"No dobře. Původně jsem sice chtěla aby to neslyšeli všichni, ale když na tom trváš... Víš, Siriusi, já jsem se do tebe zamilovala..." A zamrká na něj těma svýma kilometrovýma řasama. Já chci taky takový, to by se pak mrkalo. "Víš, já už ani nesnídám, protože musím neustále myslet na tvůj krásný úsměv. Neobědvám, protože mám plnou hlavu tvých hlubokých očí. Dokonce ani nevečeřím, protože přemýšlím jak se dostat co nejblíž k tobě. Ani nespím, protože nemůžu hlady usnout. A to všechno kvůli tobě. Tak co mi na to řekneš???"
A Sirius jenom mlčí, čumí do země, hraje si s hůlkou a neví co na to říct. Asi vím kdo tuhle sázku vyhrál a Lily to zřejmě nebude. Teď jenom čekám na jeho reakci. Sama jsem zvědavá co na tohle odpoví.
"Ty vole, si dělaš kozy ne?" Ovšem to není Black ale Potter.
"Hele kámo, ještě jsme si nepotykali, tak mi neříkej ty vole a radši si dvakrát přeber než něco řekneš protože ty perly co z tebe padaj to je hrůza. Takže se radši zdrž komentáře, buď tý lásky, a co se týče tebe Siri. Miluju tě, ale musíš si ujasnit priority. Buď já, nebo tvý dementní kámoši. Ale rozmysli si to pořádně, protože druhá šance nemusí vůbec nastat
S tím se Katy otočila na podpatku a za hlasitého potlesku si to rázovala pryč. V polovině chodby se ale ještě ohlédla přes rameno, Siriusovi poslala vzdušnou pusu, na Jamese vyplázla jazyk a obecenstvu vyšvihla pukrli. Tomu se říká profesionální přístup.
"A to jí budu muset vážně psát úkoly?" ozvalo se vedle mě ještě velmi slabé pípnutí. Krutej osud...
---
Druhej den ráno konečně přiletěla Fifi s balíčkem. nechala jsem snídani snídaní a utekla sem do ložnice, abych si mohla šaty v klidu vyzkoušet. Roztrhla jsem balící papír a vypadly na mě... Sukně a korzet??? Co to je za nesmysl? Mamka se asi zbláznila. Sukně byla černá s bílejma mašličkama a krajkou, a korzet samej cvoček. To si ze mě dělá srandu, ne? V tomhle ohozu bych nešla ani na kraneval. Pak jsem si všimla ještě dopisu. Psalo se v něm: Nazdárek Lis, asi se divíš, že ti nepřišly šaty o které sis psala. Ale Alice říkala, že tohle by se ti určitě líbilo víc a tak ti půjčila sukni, korzet, návleky na ruce a vysoké kozačky. Všechno to máš v balíčku. Moc se mi to oblečení nelíbí ale Ali mě tak dlouho přemlouvala, že jsem s tím nakonec souhlasila. Doufám, že ti to nevadí. Posílám pusu, mamka.
To je Alici podobný. Pořád všem tvrdí že její starší ségra je gothička a snaží se ji ze mě udělat. Takže od ní k vánocům dostávám zásadně ostnatý dráty na krk a kozačky, co vypadají spíš jako pohorky. Nechápu, proč to dělá. A teď mi totálně zkazila celej ples. Copak v tomhle oblečení tam můžu jít? Ještě by mě McGonagalová vyhodila, protože pohoršuju okolí. Ale to už se do pokoje nahrnuly holky a zůstaly jenom čumět, když si všimly co se to přece mnou válí na zemi.
"Ty krávo, co to je?" zeptala se Katy, jenom nevím jestli fascinovaně nebo zhnuseně.
"Ségra je totální kráva, nakecala mámě že bych určitě chtěla spíš tohle než plesový šaty a tak mi to mamka poslala. A já teď nemám v čem jít na ples. Protože mám naprosto nemožnou rodinu, kde je všem jedno že budou mít všichni dlouhý plesový šaty a já jediná bych tam měla bejt v sukni těsně pod prdel." To už jsem neudržela slzy a normálně jsem je pustila aby se proběhly po tváři.
"Ale no tak, tak nebul přece. To vůbec není tak zlý jak si myslíš. Aspoň budeš vypadat výjimečně. Všichni si tě všimnou a řeknou si: To je fakt borka že si troufla na takový oblečení. Každej tě bude obdivovat." utěšovala mě Katy. "no schválně, zkus si to oblíknout."
no nechtělo se mi, ale nakonec jsem to na sebe přece jenom natáhla a světe div se, ono mi to i slušelo. (pozn. aut.: pro nedostatek popisových schopností přikládám obrázky všech kusů oblečení.)
korzet
sukně
Kozačky
Aby mi Kate s Lily daly pokoj, řekla jsem jim, že si to s tím oblečením ještě rozmyslím (Lily chtěla abych si vzala něco jinýho, Kate zas byla stoprocentně pro) ačkoliv jsem to už předem věděla. Vezm si ho, protože jedině tím že se zviditelním, dokážu sbalit nejchtěnějšího kluka z Bradavic. A právě tohle by mohl být ten správný způsob jak ukázat, že nejsem jenom ta šedá myška, za jakou mě všichni mají...
Další kapitola


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Napotřetí to dokážu!!! 5.kapitola:

6. CarollineCullen
03.10.2009 [21:43]

Tak to je teda fakt něco!!! Jinak mě dostala hláška: lepší holub v hrsti (Remi), než oheň na střeše!!! U toho jsem dostala fakt výtlem!!! Máš obrovský talent, tak ho využij!!!

5. lilu
23.08.2009 [20:18]

no mě se náhodou to oblečení líbí ale to bude asi tím že sem taky gothičkaEmoticonale tenhle díl je božíEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

4. uuuzaaa
21.08.2009 [21:06]

krááása kráásaEmoticonme se docela libi ten vrsek a ta sukne je kraasna...ae v tech botach bych se okamzite zabilaEmoticonEmoticonEmoticoninak uuzasny dilecekEmoticona prosimte pridavej ty dily castejc kdyz uz je mas napsane jako je to moc napinaveeeEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

3. Kafi přispěvatel
21.08.2009 [17:13]

KafiSkvělej díl Emoticon ale ty botičky bych si asi na sebe nevzala ani na maškarní Emoticon doufám,že další díl bude rychle tady EmoticonEmoticon

2. dablice4 přispěvatel
21.08.2009 [14:56]

dablice4Super.....EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon....honem další prosíííím....EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

1. Janee
21.08.2009 [14:25]

Je to super ;) Už se těším na další díl Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!