OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Najlepší kamoši 2



Najlepší kamoši 2Awojqy... Toto je 2 kapča a dúfam, že sa vám bude páčiť. Poprosím komentíky.... Upozornujem: V tejto časti sa môžu vyskytovať i neslušnejšie slová!

KIRO:

 

,,Ufff"vydýchol si Yu, ked sa po koncerte doma zvalil na pohovku.

,,Tie faninky mi dávajú zabrať"povedal YU.

,,Ved sa ti ani nečudujem. Nechápem, prečo vždy po koncerte vyhadzuješ tričko do hľadiska"povedal mi Shin z kývajúcov hlavou.

,,A? ... čo je na tom? Patrí to k šou!"povedal Yu a našiahol sa pre ovládač na TV.

,,Ja sa idem prevetrať"povedal som im a išiel do nášho obľúbeného baru. Volal sa BLACK STAR a bol to klub, kde by nás ani ten najhorší paparazz nehľadal.

____

,,1 pivo a vodku"povedal som barmanovy. O chvílku som počul, ako sa pri mne odsúva stolička a niekto si na ňu sadá.

,,Ahoj"povedal mi niekto a ja som zdvyhol hlavu. Pri mne bolo dievča. Bolo nádherné. Malo nafarbené blong vlasy, zelené oči...a vo výstrihu najmenej 3-ky kozy ... xD

,,Ja som Rebecca ale pre priateľou Beka"povedala a usmiala sa žiarivým úsmevom, že i srdce vynechalo.

,,Kiro"povedal som a podal jej ruku- ktorú bez váhania prijala.

,,Čo tu robí taký pekný chalan sám?"opýtala sa ma Beka.

,,No, išiel som sa prevetrať.Takže asi...tak"povedal som jej a snažil som sa o úsmev- ale vyšiel z toho iba taký úšklebok.

ROZPRÁVAČ:

 

Kiro a Beka sa rozprávali, tancovali spolu. No boli proste super dvojka. Vymenili si čísla a povedali si, že si niekedy zavolajú.

___

,,No Kiro, kde si bol? Už sme si myslili, že si sa nám niekde stratil"povedal mu z úšklebkom Romeo.

No Yu si pridal vlastné vysvetlenie:

,,Nechajte ho. To nevidíte aký je rožiarený? Určite niekde šukal"povedal Yu a začal sa venovať svojej obľúbenej Tv.

,,Ha ha, to není šmiešne... To by som určite nerobil. Vieš, ja mám rozum v mozku a nie medzi nohami"povedal mu Kiro a otočil sa na cestu do jeho izby.

Začal rozmýšlať o Beke. Vedel, že k nej cíti niečo viacej, ale bál sa, ako na to zareaguje. Určite už taká kráska niekoho má a nemala by záujem o takého pajáca, ako som ja    pomyslel si Kiro.

Po chvílke rozmýšlania upadol do bezsenného spánku.

_____

 

KIRO:

 

Ráno som sa zobudil do podozrivo dobrého rána. Dal som si župan a zišiel dole.

,,Dobré ráno"povedal som iba Strifymu a Romeovy. Ostatný ešte spali.

,,Dobré...dáka podozrivo dobrá nálada!"povedal mi Strify a ja som sa iba užgeril. Prišiel som do kuchyne a nalial som si kafé.

,,Čo dnes podnikneme?"opýtal som sa ich a usrkol som si z kávy.

,,Hmmm, neviem. Asi pôjdeme na nákupy. Nemám sprej na vlasy"povedal Yu,  ktorý sa tam náhodne zjavil v župane. Vlastne, aj ja si budem musiť kúpiť .Pomyslel som si- teraz máme veľmi veľkú spotrebu. 1 sprej nám vydrží max. na 2/3 dni.

,,,Takže...nakupovanie. To... bude zaujívavé" No jasné. Som zvedavý ako budú na nás reagovať ľudia.

,,No, ale ja idem ešte niečo vybaviť"povedal som im a zalovil do vrecka v bunde, kde som mal na papieriku napísané číslo Beky.

Zalovil som a....

papierik z číslom bol...

preč !

 

Bože! čo urobím?

,,Ehm...hrabal sa mi niekto v bunde?"opýtal som sa ich. 

,,Nie"povedali všetci zborovo. 

,,Prečo, chýba ti niečo?"opýtal sa ma Romeo.

,,Áno"povedal som im a nahodil som trpiteľský výraz.

 

 

V daľšou dieliku bude i akcia!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Najlepší kamoši 2:

3.
Smazat | Upravit | 07.11.2009 [0:06]

pro příště to sem dávej až to bude hotové ne takhle "nehotové", protože nám to tu pak v ověřování překáží, nechci kritizovat, vím jaké to je začínat psát, ale vážně zapracuj, aby to mělo hlavu a patu a zkus se třeba trochu rozepsat v ději, aby ty věty byly trošku rozvedené, ber to jako radu ne jako příliš trvdou kritkuEmoticon

2. gabriella přispěvatel
05.11.2009 [20:44]

gabriellaNikol18:
bude to stačiť? je to trošku dopísané!Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 04.11.2009 [12:08]

Upozorňovali jsme tě na to již v předešlé části, pokud nebudeš psát delší kapitoly, tak vkládej za sebe alespo dvě, protože toto je příliš krátké.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!