OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Môj anjel smrti - 17. kapitola + Epilóg



Môj anjel smrti - 17. kapitola + Epilóg Takže. :D Táto séria končí, ale to ešte nie je celkom koniec. Prichádza druhá séria, dúfam, že sa vám bude páčiť rovnako, ako táto prvá. :)

Z očí jej začali tiecť slzy. Snažila sa odtrhnúť od jeho krku, od jeho sladkej krvi, ale nedokázala to. Až keď cítila, ako jeho telo ochabuje a chladne a prúd krvi je stále menší a menší, odtrhla sa. Podlomili sa jej kolená a spolu s Tedom spadla na zem. Jeho hlavu si položila do lona a začala ho hladiť po tvári. Odhrnula mu vlasy z čela a pozrela sa do jeho vyhasínajúcich očí.

„Chcem ti... Chcem ti povedať, že ti odpúšťam. Odpúšťam ti všetko,“ zachrapčal.

„Nie! To nesmieš. Som netvor,“ zašepkala a nechala slzy, nech jej stekajú po lícach a brade a dopadajú na jeho tvár.

„To nesmieš povedať. Moja sestra nie je netvor. Si a vždy budeš mojím malým dievčatkom.“

To ju rozplakalo ešte viac.

„Dávaj na seba pozor. A nezabudni, že ťa... Vždy ťa budem mať rád...“ zašepkal a zdvihol ruku, aby ju mohol pohladiť po mokrom líci.

„Mám ťa rada,“ zašepkala a na konci vety sa jej hlas zlomil.

Ruka, ktorou ju hladil, ochabla, zavrel oči a spokojne sa usmial.

„Neodchádzaj,“ povedala, ale bolo neskoro.

Ted prestal dýchať a Kate počula, ako mu zrazu prestalo biť srdce. Nemohla uveriť tomu, čo spravila. Nemohla uveriť tomu, že zabila svojho brata. Zaklonila hlavu a z hrdla sa jej vydral zúfalý srdcervúci výkrik. Výkrik zlomeného zvieraťa.

Kate zodvihla Tedovo mŕtve telo a vyšla s ním do záhrady. Stmievalo sa a na oblohe sa začínali zjavovať ťažké tmavé mraky. Zaniesla Teda k jazeru, kde sa vždy rád cez leto kúpal. Položila ho na hranicu, kde sa les stretával s plážou a začala hrabať dieru. Keď bola diera dostatočne hlboká, položila do nej Teda a zahrabala ho. Všetko robila automaticky. Akoby ju niekto naprogramoval.

Až keď ucítila známu vôňu, prebrala sa. Bol len pár kilometrov od nej, no jeho vôňa bola aj tak silná. Rozbehla sa smerom k nemu. Po ceste zistila, že je na malej lúke. A keď na lúku dorazila, zistila, že je to tá lúka, kde sa vtedy musela dostať, aby si zachránila život. Zastala pár metrov od neho a pozorovala, ako sa k nej pomaly otočil.

„Vravel som to,“ povedal pomaly a lenivo sa na ňu usmial.

Hnev v nej začal vrieť. Je to všetko jeho vina! On za to môže! On je vinníkom!

Cítila, ako v nej pulzuje Tedova krv. Ako v nej rastie sila. Ako jej zuby rastú, ako sa svaly napínajú, ako sa všetky zmysly zdokonaľujú. Ako každá bunka túži po jedinom. Vraždiť.

Postavila sa do bojovnej pózy a pripravila sa na boj.

„Ale no tak, toto nemôžeš myslieť vážne,“ zasmial sa Christian, keď pochopil, čo má Kate v úmysle.

Výstražne zavrčala a priblížila sa k nemu. Christian sa stále smial, otočil sa a chcel odísť. Nerátal, že Kate je pripravená ho zabiť. Odlomila vetvu jedného zo stromov a zlomila ju, aby vznikol ostrý hrot.

„Si príliš slabá, Kate,“ povedal a pomalým krokom začal kráčať preč.

Kate zastavila zavrčanie, potichu a s elegantnou presnosťou zozadu skočila na Christiana. Zvalila ho na zem, sadla mu na lopatky a kolenami mu pritisla ruky k zemi, takže sa nemohol hýbať. Zdrapila ho za vlasy a hlavu mu drsne pritlačila k zemi.

„Tak čo, Chris, stále si myslíš, že na to nemám?“ zašepkala mu do ucha.

„Nedokážeš ma zabiť!“ zavrčal.

„To si myslíš len ty,“ zasmiala sa a ostrý hrot mu priložila na chrbte k miestu, kde na druhej strane bolo srdce.

Zatlačila a zaryla mu drevo do mäsa. Christian zvrieskol od bolesti, Kate sa usmiala a pritlačila viac.

„Prestaň s tým! Prestaň!“ vrieskal, ale Kate sa len chladne zasmiala a drevo mu vrazila tak hlboko, že muselo byť len pár centimetrov od srdca.

„Ak budeš prisahať, že navždy odídeš z môjho života a už mi nikdy neskrížiš cestu:“

„Prisahám!“ zvrieskol.

Šlo to ľahšie, než Kate dúfala, ale v tejto chvíli jej to nevadilo. Dal jej slovo a ona mu verila.

„Ak to porušíš, zabijem ťa,“ zavrčala, vstala z neho a zmizla.

EPILÓG

Nevzala si so sebou žiadne veci, bolo by to nápadné. A preto si vzala len svoje peniaze, ktoré mala skryté pod uvoľnenou doskou v skrini. Prešla okolo Tedovej izby a zbadala uvoľnenú dosku pod oknom, kde si svoje peniaze ukrýval on.

Aj tak ich už potrebovať nebude...

Nakoniec vzala aj tie a šla do kuchyne. Vzala papier na odkazy a začala naň písať.

Mami, neboj sa o mňa. Nič sa mi nestalo. Vzal som si svoje peniaze a auto. Rozhodol som sa cestovať po svete. Prosím, nehľadaj ma. Bude to tak lepšie...

Navždy Tvoj Ted.

So slzami na krajíčku položila papier vedľa telefónu a vyšla z bytu. Nasadla do Tedovho chevroletu, naštartovala a pomaly vyšla z príjazdovej cesty.

Bude to tak lepšie...

Šla už niekoľko hodín po diaľnici, keď zrazu odbočila na krajnicu a zastavila. Vypla motor a svetlá a oprela si hlavu volant.

Snažila sa zastaviť nával sĺz, s ktorým prichádzali aj spomienky a pocit viny. Snažila sa prestať na všetko myslieť, jednoducho vypnúť.

Upíri sa predsa nestarajú. Jednoducho si užívajú. Netrápi ich minulosť a pocity viny.

Všade sa vravelo o spínači. O spínači, ktorý bolo treba vypnúť a všetko prestane. Kate sa ho snažila nájsť. Hľadala opatrne a dôkladne. A o chvíľu ho skutočne našla. Bolo to, akoby v hlave počula malé šťuknutie a v tej chvíli zdvihla hlavu, osušila si slzy, naštartovala auto a vyrazila.

 



 

Everything for blood

Kate sa po čase mení na upírku plnú sebaľútosti, nenávisti a bolesti... Všetko sa jej darí bezpečne už pár rokov udržiavať vypnuté. Zabíjanie ju udržiava pri živote  a najcennejšou vecou v jej živote je ľudská krv.

Teda...

Až do chvíľe, kým nestretne Blakea. Dotieravého upíra, ktorý nezabíja, živí sa ľudskou krvou ukradnutou z nemocnice.

Podarí sa mu zmeniť Kate a zachrániť zvyšky ľudskosti, čo v nej po Chrisovom odchode z jej života ostali?

(PS.: Nemusíte sa báť, Chris sa objaví v tretej sérii. :D)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Môj anjel smrti - 17. kapitola + Epilóg :

9. MirrorGirl454 přispěvatel
07.05.2011 [8:15]

MirrorGirl454Jéééj, ďakujem vám všetkým. Emoticon Emoticon Som vám veľmi vďačná za to, že ste so mnou mali trpezlivosť a preíčtali si celú prvú sériu. Emoticon Ste skvelí, ďakujem. Emoticon
A Faire, práve sa na to chystám. Emoticon

06.05.2011 [16:00]

FaireTaké bych tě ráda požádala o brzkou kapču další série. Emoticon
Nemohu se dočkat.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. 8patrisa8
02.05.2011 [14:28]

no co k tomu dodat Emoticon rychlo dalsiu kapitolku Emoticon

01.05.2011 [12:39]

marketasakykrásný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. LoveRain přispěvatel
01.05.2011 [11:43]

LoveRainAch jo, Ted to odnesl... Emoticon sakra, taky bych si za tohle chtěla Christiana podat. Ale překvapilas mě. Těším se na další sérii - temnou, ještě víc upírskou a bez Chrise Emoticon
Jedna z nejlepších kapitol Emoticon

4. Darkness
01.05.2011 [9:56]

To mi nedělej! Jestli se spustí s nějakým býložravcem místo našeho rozkošného zabijáka Chrisíka... tsss, to je peklo
Dělám si srandu a moc se těším na druhou sérii

3. tamina56
30.04.2011 [19:55]

Supeer! Už sa teším na 2. sériu Emoticon Emoticon Emoticon

2. ajeje
30.04.2011 [18:57]

uzasna kapitola Emoticon tesim sa na 2 seriu Emoticon

1. annaliesen
30.04.2011 [9:47]

co napsat konec dokonalej a tešim se na 2 serii Emoticon Emoticon
Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!