OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Me and Vampire Academy - 4. kapitola



Me and Vampire Academy - 4. kapitolaDalší kapitolka je tu a s ní i naše milá Rose! Dílek je trochu nudnější, ale snad se to bude i tak líbit.

„Kdo je to?“ vyhrkla Lissa okamžitě.

„Neřeknu…“ vyloudila jsem ze sebe a Lissa si povzdechla a nasadila uraženou masku.

„Znám ho?“ ptala se už zase s přehnaně veselým hlasem.

„Jo,“ vydechla jsem. Znovu se mi vybavila jeho krásná tvář. Nádherné, po ramena, dlouhé hnědé vlasy a tmavě hnědé oči, které mě chytly do pasti, z které se nedá uniknout. On, nádherný a tajemný Dimitrij Belikov.

„Ty jsi v tom až po uši!“ posmívala se mi Lissa.

„Hmm…“ Úplně mě pohltilo rozjímání nad Dimitrijem, že jsem Lissu začala ignorovat. Ona si však snažila pořád vynutit mou pozornost, ale po pěti minutách to s povzdechnutím vzdala.

Lissa se ode mě vzdálila až před morojskou “jídelnou“. To byla vlastně místnost, kde se shromažďovali dárci. Byli to něco jako narkomani – úplně závislí na jedu v našich tesácích.

Rozhlédla jsem se po středně velké místnosti, která byla vkusně vybavená. Bylo tu celkem málo morojů, tak bylo z čeho vybírat. Nakonec jsem zvolila starší paní, která vypadala, že za chvíli spadne do komatu.

„Dobrý den, mohla bych?“ zeptala jsem se a ukázala na její den.

„Jistě,“ řekla nedočkavým hlasem. Pomalu jsem se naklonila k jejímu krku a vysunula své tesáky, které projely její tenkou kůží jako nic. Jemně si povzdechla. Ještě chvíli jsem sála tu blahodárnou tekutinu, a pak ranku jemně olízla, protože z ní vytékaly kapky krve. Ranka se jemně zacelila a na krku se jí objevil strup.

„Na shledanou!“ řekla jsem a odešla odsud. Tenhle druh krmení jsem neměla moc ráda, protože jsem si připadala jako stvůra, kterou popisují v různých hororech.  Vyšla jsem pomalu na chodbu, kde na mě čekala Lissa a překvapivě se bavila s Dimitrijem.

„Ahojte, tak jsem konečně tu. Můžeme jít?“ zeptala jsem se rovnou.

„Jo, jasně,“ řekla Lissa, oddechla jsem si, jenže ona pak dodala:

„Jdeš s námi, Dimitri?“

„Ano, jistě!“ přikyvoval hned. Vydali jsme se tedy už do “normální“ jídelny a já se vydala ke stolu s pečivem. Vzala jsem si dva rohlíky, dvě kostičky másla a šla se posadit k volnému stolu. Po chvíli si ke mně sedla i Lissa a naproti Dimitrij. Nanesla jsem si na rohlík máslo a začala pomalu přežvykovat.

„Rose se zamilovala!“ vyhrkla po chvíli Lissa. Začala jsem se dusit rohlíkem, který mi uvízl v krku. Lissa se na mě hned otočila s omluvným výrazem a bouchla mě do zad.

„Omluvte mě holky, ale už musím jít!“ řekl Dimitrij a na tváři měl smutný výraz.

„Ahoj!“ rozloučila se Lissa.

„Ahoj!“ křikl ještě, a pak i zmizel z dohledu. Otočila jsem se na Lissu s nasupeným výrazem.

„Promiň, trošku mi to uteklo!“ řekla a nasadila omluvný výraz. Sice mě její omluva neutěšila, ale začala jsem znovu jíst.

„No, co budeme dělat?“ zeptala se, když jsme odcházeli z jídelny.

„Já si asi dočtu tu Pýchu a předsudek, no a pak půjdu spát. Co ty?“ zeptala jsem se.

„No, já půjdu za Christianem, a pak taky spát, protože chci být na zítřejší trénink s Dimitrijem fit!“ chlubila se.

„Můžu jít s tebou? Ráda bych se něco přiučila!“ dodala jsem hned, aby nepojala podezření.

„Tak jo, já nejsem proti!“ řekla, a pak jsme se rozloučily. Pomalu jsem šla do svého pokoje, když mě něco chytlo za ruku a stáhlo do malého kumbálku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Me and Vampire Academy - 4. kapitola:

9. Lucy
27.08.2016 [2:51]

Ahoj, nemůžu vůbec najít posloupnost povídky a moc ráda bych si jí přečetla celou a od začátku :) šly by nějak do komentářů nahodit odkazy na všechny díly ? děkuji moc Emoticon Emoticon

8. Illyria
15.02.2012 [22:37]

Suprový. Absolutně dokonalý. Prosím přidej rychle další. Vždyť už je to rok. Jo a nijak nemůžu najít 1. kapitolu.

7. Mouinek
27.02.2011 [18:03]

Těšim se na další kapču.
Emoticon

6. 14laura
23.02.2011 [19:27]

Užasná kapitola:) Těším se na pkračování:D

5. Anýk
21.02.2011 [20:33]

Miluju tuhle povídku, ale ty to vždycky utneš...prosím rychle další=) Emoticon

4. Jasminelis
21.02.2011 [18:08]

nadhera!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 20.02.2011 [22:23]

*Pozor na shodu přísudku s podmětem, překlepy a čárky.

2. nesinka přispěvatel
19.02.2011 [17:10]

nesinkaNe to už je koneccc?a doufam že bude další kapitola co nejdřív.

18.02.2011 [22:36]

marketasakyto mi děláš, schválně? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!