OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Maškarní... XVIII



Maškarní... XVIIICože? Sex bude, až naprší a uschne?

„A já myslela, že Brianovou amnézií tvoje dobrodružství se zpěvákem a hercem končí. A ono ne,“ hlesla do telefonu Amy, které jsem popsala momentální situaci.

„Měla bys mít ze mě radost.“

„No, víš. Vlastně ani ne. Nelíbí se mi, že budeš poblíž Sebastianovi.“ Nechápala jsem to, viděla toho člověka dvakrát v životě a naprosto ho odsoudila. Nic podobného mi ale k ní nesedělo než to, že má nějaké utajené informace. Takže ten její tajný detektiv, o kterém jsem asi neměla vědět, něco vyhrabal.

„Co proti němu máš?“

„Ale řekněme, že zase není tak dokonalý agent, a co se týče žen, vůbec jim nerozumí. Je sobecký a zároveň idiot.“

„Nepřipadá mi tolik hrozný. Ke mně se v posledních dnech chová celkem slušně. To spíš já jsem se chovala jak hysterická kráva a neulehčovala mu život.“

„Dělej to dál a budu spokojená. Nic jiného si nezaslouží.“ Teda, taková slova jsem od ní nečekala. Musela na něj mít něco fakt hrozného.

„Řekneš mi přesně, co na něj máš?“

„Ne. Ať ti to řekne sám.“ Někdy se chovala jako malá holka, ale raději jsem do toho víc nešťourala, aby mi ještě nezrušila dnešní večeři. Sama jsem tam jít nechtěla. Pořád jsem měla nutkání skočit Brianovi do náruče a nic jiného než s ním souložit v posteli jsem dělat nechtěla. A to už byl na míle daleko! Ta večeře ale bude vypadat. Sebastian se bude snažit, abychom se nějak seznámili, a my budeme myslet jen na jedno. Jo a Amy se bude asi na Sebastianův účet bavit. Ale co. Tak mu to dáme sežrat. Je přece za starost o Briana placený.

„Tak já končím a jdu si tě vyzvednout do práce, aby mi tě cestou neukradli.“

„Spíš abych neutekla, co?“

„Tak za chvíli. Pa,“ ukončila jsem náš rozhovor. A teď jsem musela všechno pořádně promyslet. Hledala jsem řešení téhle patálie. Ale nic mě nenapadlo. I když jsem to zhodnotila, že na tom nejsem vlastně tak špatně, moje hormony se zbláznily celkem do hezkého muže a ty jeho na tom jsou úplně stejně, je prachatej a já si můžu válet klidně šunky do konce svého života sjetá jeho hormony a rodit jeho děti, nebyla jsem spokojená. Ale! Na tohle jsem nestudovala takových let. Kdybych jen něco podobného tušila, nemučím se základy všech humanitních oborů, co byli tenkrát dostupné. Třeba takovou filosofii bych určitě vynechala. Teď zpátky k věci. Co s tím vším? Chci tohle všechno pro sebe? Nebo se mám odstěhovat na druhou stranu polokoule? Ale otázkou je, jestli by mi to vůbec pomohlo. Třeba bych se usoužila k smrti, a abych byla upřímná – to bych se raději k smrti ušukala. Proto bylo rozhodnuto, musím získat, co se dá, dokud mě bude Amy držet při smyslech, a pak se na všechno vybodnu. Ještě párkrát jsem se nadechla a sbalila si věci. Musela jsem vyzvednout Amy a jít na večeři.

 …

„Myslíš, že bych si sebou měl vzít raději dvě krabičky kondomů?“ zaznělo nadrženě v apartmá hotelu od Briana a se mnou to málem švihlo. Pokud se ten kluk takhle bude chovat i na té večeři, nevrzne si, protože neprojde testem Amy. Ano, nejsem naivka. Její nejlepší kamarádka ji přece nepředá takovému namyšlenci do spárů jako je on. Budu ho muset přivézt k rozumu, ale jak?

„Briane, budeme si muset promluvit,“ začal jsem a zároveň ukázal na židli naproti sobě, kde jsem mu do ruky dal pivo. „Takhle se před Madie vyjadřovat nemůžeš.“

„Proč ne? Takový prostě jsem. Ať se s tím smíří.“ Ty vole! Úplně jsem zapomněl, jak velký tupec to v tomhle směru před rokem byl. Něco asi jako já, dokud jsem se nedostal do téhle patálie a nebyl nucený začít o jejich vztahu přemýšlet jinak. A hlavně! Touhle cestou po jeho nás čekala zkáza. Takže jak jsem mu měl během půl hodiny několikrát zlomit srdce, zneužít ho mnoha modelkami, aby zase našel sám sebe? „Stejně ji jen párkrát ošukám a pak mě to určitě přejde.“ Dobře, musel jsem se držet, abych mu jednu nevrazil.

„A nenapadlo tě náhodou, že je to pro tebe holka na celej život?“ Podle jeho výrazu jsem pochopil, že nic podobného ho ani nenapadlo. „Podle výrazu tuším, že tě to ani nenapadlo.“

„Proč taky jo?“ Měl jsem mu chuť dát přes držku, protože ačkoliv jsem si to těžko přiznával, měl jsem Madie celkem rád. Nebyla to jedna z těch hloupých modelek. Krom toho jsem kalkuloval o možnosti ho na rok odlifrovat od Madie a vrátit jí ho za rok, až z něj bude vyřáděnej Brian, který bude schopný být věrný a chovat se slušně. Na jeho odpověď jsem si jen povzdechl.

„Teď to necháme být. Musíme na večeři.“

„Pořád si mi neodpověděl.“

„Jeziš, klidně si vem tři.“ A jestli si chlapeček myslí, že si vrzne, tak ani náhodou. Myslím, že Amy mu to určitě nedovolí. Ale radost mu momentálně kazit nebudu, ať to udělá Amy. Zase nechci být tím špatným já.

Seděli jsme u stolu a čekali na holky. Nemohl jsem se vůbec dočkat. V hlavě jsem si pořád přehrával polibek s Madie z dopoledne a moje tělo ji prostě vyžadovalo. Abych byl upřímný, měl jsem v plánu být na ni milý, protože jsem ji chtěl mít tam, kde každý chlap – v posteli. Zdám se vám zhýralej? Já sám sobě vlastně ani ne. Vždyť kvůli jedné noci budu muset natočit nějakou reklamu o hledání kondomů podle nějaké mobilní aplikace. Kolik mužů musí něco takového podstoupit pro sexu?

A najednou jsem ji spatřil po boku té tlusťošky z nemocnice. Fakt jsem se držel, abych nevypustil z úst několik nejapných poznámek na její účet. Dorazily k nám a já vykouzlil úsměv, o kterém jsem tušil, že ženské nemají šanci. Jenže jsem byl překvapený, když Amy si naštvaně odfrkla a posadila se naproti mně. No, aspoň jsem mohl mít radost z Madie stojící tam jako opařený sloup.

„Ježiš holka, vzpamatuj se,“ řekla Amy a stáhla ji na židli vedle sebe. U stolu vládlo děsivé mlčení a já z Madie nemohl spustit oči. Byla sladká, jak nervózně se ošívala, když si pokaždé uvědomila, že ji pozoruji. Mezi námi to jiskřilo nehorázně. A fakt jsem litoval toho, že jsem neukecal Sebastiana, aby zůstal doma. No, je pravda, že bych stejně musel ještě vyšachovat tu tlusťošku, ale s ní bych si snad poradil. Anebo ji teď nechám na krku Sebastianovi? Taky vyrianta.

„Tak jaký byl zbytek dne?“ začal Sebastian na Madie a já najednou žárlil, že on byl tím prvním, kdo se jí na něco zeptal.

„Asi si nekoukal na mail, co? Jinak bys tušil.“ A při těch provokujících řečech se rošťácky usmívala. Bože! Ještě si chvíli budou vyměňovat tyhle sladké řečičky a já snad Sebastianovi jednu natáhnu.

„Raději jsem ho neotvíral. Nechtěl jsem si kazit den ještě víc.“ Mezitím dorazil číšník a já si vzal v rychlosti meníčko do ruky, abych se uklidnil. Teda ta holka se mnou dělala divy.

Celý odpoledne jsem si připravoval pár úvodních vět, ale najednou mi bylo za obtíž je vyslovit. Tyjo! Nemohli jsme rovnou přejít k té líbací části?

„Já, omlouvám se za ten dnešní výstup v zasedačce. Nějak jsem to nedomyslel,“ začal jsem a doufal, že mi to promine. Madie na mě chvíli oblble koukala, a dokud do ní Amy nevrazila loktem, neodpověděla.

„Ne, myslím, že tvůj čin tě potrestal sám!“ řekla mi a přitom zamrkala řasy. Najednou jsem byl mimo já. Zatraceně! Působila na mě stejně jako já na ni.

„Kruci! A takhle to bude jako probíhat celej večer?“ začala se vztekat tlusťoška a já ji jen překvapeně pozoroval. „Co kdybychom rovnou vyložili karty na stůl a netrávili tu takhle trapně celej večer?“

„To jsem zvědavej, co máš Amy na srdci.“ Sebastian vůči ní byl zatraceně kousavej. Když to tak vezmu tak na Madie byl fakt milej. Začínal jsem uvažovat nad tím, jestli nemá problémy s ženami. Co mu která udělala? Jenže Amy se rozhodla, že si nebude brát servítky.

„Řekněme si to narovinu. Jde tu jen o jedno. A to o sex těch dvou.“ Najednou jsme všichni kromě Amy koukali do stolu. „Takže já vyložím karty na stůl hned,“ začala a něco mi říkalo, že teď bych se měl začít bát. „Prostudovala jsem si materiály od doktora, které mi poslala Madie, a je jasné, že žádný sex nebude, protože když vám to dovolíme, Madie zase otěhotní.“ Dával jsem si dvě a dvě dohromady, takže jsem mohl vypustit asi podle nich tu nejblbější větu, která mi přistála na jazyku.

„Existuje antikoncepce, ne?“

„Jenže Madie ji nebere a pravděpodobně ani to a ani kondom by vám nepomohl, protože vaše hormony jsou jako splašené. Prostě si představ spermie posedlé vzteklinou, které jsou ochotné pro vajíčko prokousat i kondom.“

„A doprčič!“ zaklel jsem si, protože najednou mi bylo jasné, jak zlé to je. A hlavně jsem se dostal do situace, kdy jsem musel zvážit všechna pro a proti.

„Jsem tak rád, že tím, kdo ti zkazil večer, nejsem já,“ promluvil na mě Sebastian a já se fakt jen tak tak držel, abych mu jednu nevrazil. Musel něco tušit! „Ale kdybys dnes v kavárně pořádně poslouchal, už bys to dávno věděl.“

„No, abych dokončila, co jsem tím chtěla pořádně říct. Prostě jediný způsob, kdy uvidíš Madie v posteli a bez garde, bude pouze za nějaké zajímavé dohody nebo v manželství.“ A moje čelist na to padla k zemi.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Maškarní... XVIII:

3. mima33 admin
14.05.2013 [11:43]

mima33Mala si pravdu, keď si povedala, že Sebastiána ešte budeme mať radi Emoticon ja ho mám rada určite. Nie je tak zlý, ako som si myslela. Aj keď do mínusu mu ide to, že zničil život tej žene Emoticon A Brian je totálny idiot. Ako sa ti podarilo docieliť, že ho neznášam? Emoticon
Inak skvelé ako vždy Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 10.05.2013 [20:16]

Dokonalé! Emoticon To je jediný slovo, co tuhle povídku vystihuje.
Sebastian nebude zas tak špatný jak jsem si myslela. Emoticon
Jen tak dál Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 10.05.2013 [16:55]

OMG neviem čo iné na to povedať Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!