OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Maškarní... XIX



Maškarní... XIXRozum, hormony a starost.

Tak na tohle jsem neměl, proto jsem se zvednul se slovy: „Musím od vás pryč, abych měl čistou hlavu.“ Vím, že jsem se nezachoval nejlíp, ale jiná možnost nebyla. Madie mě oblbovala natolik, že bych snad na manželství kývnul. Tohle prostě nešlo! Vůbec jsem ji neznal. Sebastian mě naštěstí nenásledoval a já se mohl podat svému záchvatu paniky.

Na nic takového jsem nebyl připravený. Já vím, že jsem si užíval poslední rok a normálně bych s tím asi souhlasil, ale já si zatraceně nic nepamatoval a potřeboval jsem se vybít. Možná zároveň vůbec najít sama sebe. Ačkoliv jsem se v Madiině společnosti cítil konečně živý, pořád jsem se hledal. Teď jsem si ji vzít nemohl, protože ve chvílích, kdy bych byl mimo její vliv, přemýšlel bych nad tím, jak bych mohl mít tu a tu modelku. Takže uznejte, k věrnosti mám daleko. A představa dítěte? Už teď? Jsem na něj mladej.

Chvíli jsem se procházel a nakonec se posadil na lavičku. V hlavě jsem měl vymeteno. Netušil jsem, co mám dělat. Já ji prostě chtěl, ale ne za takových podmínek. Takže mi zbývalo jediné. I přestože se budu cítit jako prázdná nádoba, musel jsem se od ní držet dál. Sice moje tělo řvalo opak, ale mysl byla čistá a já to prostě musel udělat. Proto jsem se zvedl, zastavil si taxíka a jel do hotelu, kde jsem měl v plánu začít si balit. Cestou jsem napsal Sebastianovi smsku:

 Volím útěk, kámo.

 

 

„Nevrátí se,“ zkonstatovala Madie, když viděla můj výraz.

„Promiň.“ Z nějakého důvodu jsem měl chuť Brianovi za tohle chování jednu natáhnout. Uvědomoval jsem si, že na rozdíl ode mě se choval zodpovědně, ale já si nemohl pomoci. Prostě jsem si na Madie po jeho boku zvykl a chtěl vidět jejich happy-end. Kruci! Stává se ze mě naivka. Ale možná tenhle postoj zároveň vyplýval z toho, že jsem Brianovi před tím celkem záviděl. Mohl mít všechno.

„Madie, potřebuje pouze čas,“ snažila se ji uklidnit Amy, ale její smutný obličej trhal srdce i mně. A to jsem nebyl žádná měkota. Dokonce mě až moc překvapovalo, jak jsem jí chtěl jakkoli vyhovět.

„Rozhodl se odjet na jiný kontinent, aby byl co nejdále od tebe.“ A moje slova hned okomentovala Amy:

„Tak přesně něco takového jsem od něj čekala.“

„Amy, nemůžeš mu to mít za zlé,“ obhajovala ho Madie. Potřeboval jsem odtamtud uniknout, protože jsem nechtěl snášet Aminy zlé pohledy. Jako kdybych já za to mohl! Vůbec jsem nechápal, co proti mně tahle ženská má.

„Myslím, že dneska jsme skončili. Pijte a jezte, jak je libo. Účet zaplatím z Brianových peněz. Pošlou mu ho do hotelu.“ Podle jiskřících očí Amy jsem u ní za tohle stoupnul v ceně. Bylo mi to jasné. Holky se zřídí jako prasata. No, já bych to aspoň udělal na jejich místě taky. „Mějte se hezky a snad jednou se znova potkáme.“ A s tím jsem se zvednul a odešel. Byl to čistý únik. Už jsem tam déle nemohl být. Připadal jsem si tam navíc.

Vyšel jsem rychlým tempem z restaurace a jel přímo za Brianem. Našel jsem ho v hotelu, jak balí.

„Jak ti je?“ zeptal jsem se ho, když mě zaznamenal.

„Blbě, ale musí to tak být. Jinak by to časem dopadlo špatně.“ Překvapivě měl tentokrát možná i pravdu. Nevím, proč jsem ho už dávno nezastavil, ale možná to bylo tím, že jsem doufal v návrat jeho paměti.

„Asi nebyla nadšená, co?“ 

„Ne, ale chápala tě. Sám víš, že vůbec s jakýmkoliv střetem s tebou bojovala.“

„A to je bod číslo dvě, proč odtud musíme. Ani ona neví, jestli něco takového chce.“ Překvapivě byl hodně střízlivý. Snad více racionální než kdykoliv v minulosti a já byl na něj pyšný.

„Takže co budeme dělat teď? Pořád máme volno.“

„Co třeba Las Vegas?“

„Chceš utratit nějaké peníze?“

„Můžu si to dovolit, ne?“

„Jak myslíš.“ Ačkoliv jsem z této jeho volby nebyl nadšený, protože naposled má návštěva Las Vegas měla hrozné následky, nemínil jsem mu kazit radost aspoň v tomto směru. Jen jsem si musel slíbit, že tentokrát opravdu nebudu pít a lézt po první hezké ženské v mém okolí. Prostě aspoň jeden z nás musel zůstat střízlivý a při smyslech, abychom neudělali nějakou blbost. Takže jsem bez keců šel objednat letenky.

 

… 

 

„Tak jo. Jde se na chvíli zapomenout.“ A přesně s touhle hláškou jsem do sebe hodila prvního panáka tequilly. No, můžu podotknout, že v dalších dnech mi bylo dost špatně. Pořád jsem si přehrávala, jak se všechno seběhlo. Prostě jsem nemohla pochopit, že se to takhle rychle stalo, a nejhorší na tom všem bylo, že jsem měla chuť pořád Brianovi volat, psát a všechno, co se dalo. Jenže o tenhle problém se postarala Amy, která mi smazala číslo na Briana, zablokovala email a prostě udělala všechno, abych nedělala blbosti. Takže jsem zoufale mohla koukat do počítače a přemýšlet, co mám dělat. Už to byl týden, co odjeli, a já o nich neměla ani jedinou zprávu. Začínala jsem šílet a do toho ta reklama. Kde jsem, zatraceně, teď měla sehnat herce pro kondomovou mobilní aplikaci? A v ten moment mi blikl nový email.

Komu: Teyla.Emmagan@gmail.com

Předmět: Měl jsem ho raději nacpat do okovů.

Datum: 7.5.2013 19:00

Drahá Madie,

hlásím, že jsme v pořádku. Snad ti tenhle email moc neublíží a Amy mě nesežere zaživa, pokud někdy zase přistaneme v Londýně.

Jak si na tom ty?

Sebastian

Byla jsem překvapená, když jsem si mail přečetla, ale ráda. Amy mi nezablokovala přístup k Sebastianovi. No, možná jí nedošlo, že bychom si vůbec mohli psát. Aspoň takhle jsem mohla vědět, že jsou pořádku. A zároveň mě lstivě napadlo využít pomoci Sebastiana.

Komu: Sebastian.Harper@gmail.com

Předmět: Re: Měl jsem ho raději nacpat do okovů.

Datum: 7.5.2013 19:30


Drahý Sebastiane,

zažívám perné chvíle a nepřidává ani k tomu to, že hledám herce pro tu přihlouplou reklamu, jelikož mi je jasné, že mi Brian asi nepomůže. Nemáš náhodou kontakt na nějakého hezkého herce, který by mohl pro to vyhovovat?

Jinak ti moc děkuji za mail. Jsem ráda, že si mi napsal.

Madie

Nevěděla jsem, jestli jsem po něm už nechtěla moc, ale jak to vypadá, mám na Sebastiana jistý vliv. Zajímalo mě, jakým způsobem jsem si ho zasloužila. Ale to jsem teď nemohla řešit, protože jsem připravovala podklady pro další prezentaci reklamy, a čekala, zda se mi dostane odpovědi. Překvapivě jsem se dočkala.

Komu: Teyla.Emmagan@gmail.com

Předmět: Re: Re: Měl jsem ho raději nacpat do okovů.

Datum: 7.5.2013 19:45

Drahoušku,

s tím ti pomůžu. Vyřešíme to následovně: Natočí ji Brian, protože tě do toho namočil. Všechny podmínky ale vyřídíme jen spolu a ty mi slíbíš, že nebudeš při natáčení reklamy. Prostě se vyhneš jakékoliv možnosti se s ním setkat.

Mám jet příští měsíc do Londýna, takže domluvené podmínky spolu podepíšeme. Bude ti to takhle vyhovovat?

Sebastian

Jeho oslovení mě celkem dožralo. Zajímavé, jak moc je schopný mě na dálku naštvat pouze jediným slovíčkem. Jinak za zbytek jsem mu byla vděčná. Takže než prskání z jeho oslovení, chtělo to útok.

Komu: Sebastian.Harper@gmail.com

Předmět: Re: Re: Re: Měl jsem ho raději nacpat do okovů.

Datum: 7.5.2013 20:00

Čumáčku,

budu ti přesně za tohle vděčná. Takže dodělám návrh a pošlu to na PR, odkud se ti už ozvou.

Jinak budu moc ráda, když mi dáš občas vědět, jestli žijete. Sice je Brian snad na každém rohu Londýna vyvěšen, ale prd já vím, co je z toho pravdy. A upřímně, snažím se to všechno ignorovat a zaměřovat se na práci.

A abys měl větší radost. Vidět se vůbec kvůli smlouvě nemusíme. Podepíše to s tebou kolegyně. Vím, že jsi mě vždycky akceptoval, pouze aby byl Brian spokojený. Zároveň jsem ti vděčná, že ses nezachoval jako sobec, a děkuji ti za to.

Hezký zbytek večera

Madie

Psala jsem mu vcelku pravdivě a samotnou mě překvapovalo, co všechno jsem ochotná mu svěřit. Ale fakt se choval slušně. Teda krom toho jeho přihlouplého oslovení – bohužel mě nic jiného na jeho účet nenapadlo. Vlastně to takový můj čumáček v posledních týdnech byl. Musela jsem uznat, že se snažil, abychom se dali s Brianem znova dohromady, což mě opravdu příjemně překvapilo. Zpočátku jsem ho totiž měla za blbce, kterého má Brian za zadkem. Ani jsem nestihla se pořádně rozkoukat a zase mi blikl nově přijatý email.

Komu: Teyla.Emmagan@gmail.com

Předmět: Re: Re: Re: Re: Měl jsem ho raději nacpat do okovů.

Datum: 7.5.2013 20:05

Prdelko,

rád to podepíšu s tebou a můžeme zajít na večeři. Budu chtít vidět, jak opravdu na tom jsi. Sice mě slovy můžeš ukolébávat, že jsi v pořádku, ale vidět tě na vlastní oči bude lepší.

Přece jen se o tebe musím starat. Přijde totiž chvíle, kdy bude mít Brian dost, a já nechci, aby potom našel jen trosku. Takže se o sebe hezky starej, mladá dámo.

Sebastian

No, asi ho nenapadlo, že bych pak Briana nemusela chtít vidět, ani už získat zpět. Co když si mezitím najdu muže, který mě bude milovat, a žádné vydovádění nebude potřeba? Nabídne mi to, po čem každá hormony posedlá žena touží. Ale nemínila jsem se k tomu nějak hlásit, a raději kousavě odpověděla:

Komu: Sebastian.Harper@gmail.com

Předmět: Re: Re: Re: Re: Re: Měl jsem ho raději nacpat do okovů.

Datum: 7.5.2013 20:10

Ano, tati.

M.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Maškarní... XIX:

4. Niki
22.05.2013 [16:30]

Krásnééé !!! :D

3.
Smazat | Upravit | 22.05.2013 [16:09]

Úžasná kapitolka Emoticon Tak honem další Emoticon

2. izzie22
22.05.2013 [13:17]

No tak to bola kapitola, nemôžem sa dočkať pokračovania. Emoticon

1. Simones
22.05.2013 [11:24]

no to jsem teda zvědavá na pokračování Emoticon a doufám, že si Brian vzpomene Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!