OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Maškarní... X



Maškarní... XUž teď jsme tři, ale budeme čtyři. A jednou nás bude nakonec pět - já, Brian, Sebastian, baculatá Amy a prcek. Se mnou totiž nikdo zametat nebude!

Čas s Madie neskutečně letěl. Večer už jsme si nic dalšího kromě těch mě děsících otázek nestihli říct a já, teď pevně rozhodnutý vyklopit moje problémy na Sebastiana, nasedal do auta. Bez jakéhokoliv ahoj jsem hned spustil:

„Musíš mi pomoct získat Madie.“

„Briane, to na ni nemůžeš udělat ta svá psí očka a odvézt ji k oltáři, aby se stala tvojí družkou, která tě bude poslouchat na slovo?“ Ano, takhle viděl manželství on. Měl nějakou moc a peníze. Manželka neměla být přítěží, spíše utěšitelkou, možná i služkou, která ho bude dělat šťastným. Jeho smýšlení v tomhle směru bylo divné. Ve světě zbohatlíků žil skoro od malička a na rozdíl ode mě asi nic jiného nepoznal. Já vyrůstal v milující rodině a moje matka vždy byla oporou mého otce. Byla chytrá a pokaždé si se vším věděla rady, a takovou ženu, která mi bude oporou a nebude hysterčit kvůli každé pitomině, jsem vlastně viděl v Madie. A to byl jeden z důvodů, proč jsem byl do Madie tolik zamilovaný. Nešílela hned, jak se něco dozvěděla, ale nejprve se snažila poslechnout všechny informace.

Nebo spíše vždycky byla v šoku, když jsem na ni vypustil něco, co já považoval za skoro samozřejmou věc? A nestihla se ke všemu pořádně vyjádřit? Možná bych měl vzít v úvahu i tenhle fakt. Ale pravdou bylo, že Madie na rozdíl od těch všech hereček, zpěvaček, modelek, se snažila mozek aspoň používat, ba dokonce možná neměla IQ tykve.

„Věř mi, zkoušel jsem to.“

„Hm, nezabírá na to?“

„Spíš naopak. Vybalila na mě pár hezkých otázek.“ A on se začal smát. „Sebe, víš co? Raději se na ni koukej jako na muže, kterého musíš pro sebe získat, abys mě neztratil,“ vybalil jsem na něj a on najednou zpozorněl.

„Dobře. Sem s těmi hloupými otázkami, které tě asi straší ze spaní, když mě stavíš do podobné pozice.“ Jo, já věděl, jak si získat jeho pozornost. Bod po bodu jsem ho začal zasvěcovat. Musel jsem začít těmi nejjednoduššími:

„Má se kvůli mně vzdát práce?“

„Ovšem. Vyděláváš daleko víc než ona.“ Jo, odpověděl jednoduše a stručně. Budu jí muset odpovědět něco podobného.

„Takže jsi toho názoru, že se mnou bude jezdit po světě.“

„Přesně tak.“

„A co budeš dělat s tím, až nebude moci kvůli těhotenství létat letadlem?“

„To se nestane. Těhotné mohou létat.“

„Jo, ale pouze do nějakého měsíce.“ A on najednou zpozorněl. „Takže mě nezbude nic jiného, než za ní lítat každou volnou chvíli. A to si piš, že to budu dělat.“

„Chceš být s ní za každou cenu.“

„No, konečně to začínáš chápat.“

„Budeme si muset všichni společně sednout a podívat se, jaké máme možnosti,“ začal spekulovat. „Jaké další body k zamyšlení ti dala?“ A já dál šťoural v minulosti.

„Jako další otázky už mi položila jen, jak si představuji společnou budoucnost, a jestli si myslím, že by bylo vhodné, aby dítě mělo stálý domov.“

„Dobře, a co jsi jí na to všechno řekl ty?“

„Že jedinou věc, kterou vím, je, že chci být s ní. A potom, že si musíme sednout s tebou, protože máš všechen program.“ A když jsem to dořekl, Sebastian se začal usmívat.



„Bože, vždycky budeme tři.“ Položila jsem si ruku na břicho. „No, vlastně čtyři.“ Ležela jsem na posteli a pomalu se odhodlávala k tomu, abych šla do práce. Tušila jsem, že Sebastian si na mě připraví několik pekelných věcí, a já musela být připravená, proto jsem při dnešním obědě měla v plánu zasvětit do mých problémů mou nejlepší kamarádku.

Dopoledne uteklo jako voda a už jsem seděla na obědě a čekala na Amy. Ta se jako vždy přihnala jako velká voda a málem srazila stůl před námi. Občas byla bagrem svému okolí a já se uchichtla, když jsem spatřila vyděšený výraz jednoho z mužů v kravatách, jak se bojí, aby ho nerozplácla. Amy je moje nejlepší kamarádka a je jaksi zatraceně velká a baculatá. Živí se právničinou a její láskou jsou knihy, filmy a všechno okolo showbyznysu, takže jsem se snažila vymyslet, jak jí řeknu o Brianovi. Bála jsem se jejího hysterického výjevu, až jí oznámím, co jsem provedla a vlastně s kým. Briana milovala, a já to věděla.

„Ahoj,“ pozdravila mě a já jí to vrátila. Potom se posadila na židli, která se sotva držela, a já věděla, že až tohle uvidí Brian a Sebastian, budou mít co dělat, aby se smíchy neváleli na zemi, ale moc dobře jsem věděla, že ona si s nimi poradí. Neznala jsem ženu, která by si uměla rychleji získat respekt tak jako ona. A to v jakékoliv situaci. A když půjde o můj život, získá pro mě to nejlepší. Takže ano, chtěla jsem risknout její hysterický záchvat, abych časem nedopadla jako Brianova služka. Protože dle vystupování Sebastiana jsem četla mezi řádky, že on tohle po mně bude chtít. Jenže já mu nehodlala dát nic zadarmo. Oni na mě byli dva a já prostě potřebovala nějakou pomoc.

„Tak jak se máš?“ ptala se mě, protože při našem nabitém programu jsme se moc nestihly vídat.

„No, mám pár novinek, ale než ti je řeknu, potřebuju, abys mi něco slíbila,“ začala jsem, ale přišel číšník a jako vždy jsme si objednaly snad to nejtučnější jídlo v meníčku – hovězího hamburgera s hranolky, jahodový koktejl. Šílená kombinace, ale nám to bylo fuk. Hih, skoro mě začínala děsit i myšlenka na to, že tohle mi Sebastian zakáže jíst. Ale já si do toho nenechám kecat.

„Tak to vybal. Musí to být nějaká bomba, když jsi řekla, že musíme nutně na oběd,“ řekla mi na rovinu a já byla hrozně nervózní.

„Amy, slib mi, prosím tě, že nebudeš hystericky ječet, budeš se chovat jako profesionálka a pomůžeš mi k mé slibné budoucnosti.“ Viděla jsem na ní, jak zpozorněla a vážně kývala hlavou nad tím, jak si promýšlela moje slova.

„Dobře, když je to tak důležité, slibuji.“ Číšník nám mezitím přinesl koktejly a Amy se hned jednoho zhostila. Nechala jsem ji, aby si obalila nervy, a potom spustila:

„Čekám dítě s Brianem Odonelem.“ A ona prostě vyprskla koktejl po stole. No, tak tohle jsem asi nedomyslela, a vzala ubrousek do ruky, abych poklidila na stole.

„Ty vole,“ hlesla a pak zvídavě řekla: „Zatraceně, a kdy ti ho jako stihl udělat?“

„Maškarní ples na služební cestě v USA.“

„Počkat! On byl ten pan neznámý, se kterým ses vyspala?“

„Ano.“

„Tys věděla, kdo to je, po té noci?“

„Ano.“

„A neřeklas mi to?“

„Promiň,“ omluvila jsem se jí a doufala, že to pochopí. Sice se tvářila trochu smutně, ale v její tváři jsem zahlédla pochopení.

„Co chceš ode mě?“

„Pomoc.“ Nechápavě se na mě podívala, proto jsem začala vysvětlovat. Její čas byl drahý a já to věděla. „Brian má agenta a ten chce, abych skákala, jak se to bude chlapcům hodit. Potřebuji někoho, kdo mi pomůže, aby se mnou nevytírali podlahu. Chápeš to?“

„Jo, takže ode mě chceš, abych ti pomohla získat pro tebe a dítě to nejlepší,“ rozebrala jednoduše a já kývala na souhlas. „Chceš ho obrat o všechno, co to jde?“

„Ne, víš, my máme s Brianem takový malý problém.“

„Má snad malý penis?“ Tentokrát jsem vyprskla já.

„Ne. Ježiš, Amy, chceš mě zabít?“ Ale oběma nám to připadalo hrozně vtipné, proto jsme se rozesmály. Po chvilce jsme se zase uklidnily a já jí sdělila další informaci:

„Máme malý problém s komunikací.“

„Čekáš na jeho odpovědi, dokud ti je nesloží do písničky a nezazpívá?“ rejpla si a já se blbě uculila. Musela vycházet z posledních natočených klipů.

„Ne, kvůli souloži nejsme schopní spolu mluvit.“ Zase se začala smát.

„Takže vy dva budete šukat vedle v místnosti a já se Sebastianem si budeme povídat o vaší budoucnosti.“

„No, v ideálním případě.“

„Holčičko, jsem tvoje nejlepší kamarádka, ale tohle i tak budeš mít drahé,“ řekla mi, jenže já si místo řešení peněz oddychla, protože najednou jsem na to všechno nebyla sama. Našla jsem Sebastianovi vhodnou protivnici. Z nějakého hloupého důvodu jsem se tomu musela culit.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Maškarní... X:

10. EleanorBrandst přispěvatel
10.03.2013 [19:31]

EleanorBrandstmima33, to nevadí. Je lepší když ho nebudeš mít ráda. O to víc si budeš pak povídku užívat Emoticon

TeresaK, ráda bych ti slíbila rychle další kapitolu, ale mám kocovinu, takže dneska se asi k další nedostanu. Ano, měla bych přestat pít a víc psát. Jenže člověk získat nějakou tu inspiraci Emoticon

Simones, jo, ta domluuva bude oříšek.

izzie22, děkuju.

AudaxTrom, jo, někdo jako Amy mi tam chyběl Emoticon

Maryes, děkuju.

lala19941, děkuju.

martinexo, ještě jednou děkuju Emoticon

9. martinexa přispěvatel
10.03.2013 [11:55]

martinexaJak už jsme psala na bez hranic. Seb to nebude mít jednoduchý a to je dobře!:D

8. lala19941
10.03.2013 [11:20]

Skvelá kapitolka, som veľmi zvedavá na pokračovanie, tak prosííím piš rýchlo dalšiu kapitolku a ja budem poctivo čakať Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7.
Smazat | Upravit | 10.03.2013 [10:45]

Úžasná kapitola Emoticon Těším se na další díleček Emoticon

6. AudaxTrom přispěvatel
09.03.2013 [21:12]

AudaxTromSuper!!! Okamžitě jsem si Amy zamilovala, a nemůžu se dočkat na její rozhovor se Sebastianem Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. AudaxTrom přispěvatel
09.03.2013 [21:12]

AudaxTromSuper!!! Okamžitě jsem si Amy zamilovala, a nemůžu se dočkat na její rozhovor se Sebastianem Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. izzie22
09.03.2013 [18:55]

úžasné!! neviem sa dočkať pokračovania Emoticon

3. Simones
09.03.2013 [11:34]

pobavila jsem se ! :D ale myslím, že další kapitola bude ještě zajímavější :D no jsem zvědavá, jak se domluví

2. TeresaK přispěvatel
09.03.2013 [10:23]

TeresaKMám na tváři přiblblý úsměv a nemůžu se dočkat dalšího dílu Emoticon Takže rychle písej, protože nevím jak dlouho to vydržím bez nové kapitoly Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. mima33 admin
09.03.2013 [10:04]

mima33A teraz sa "culím" ja Emoticon Emoticon Emoticon Maddie má naozaj pekný plán, ako túto situáciu vyriešiť Emoticon Som zvedavá, či jej to vyjde. Sebastiána stále nemám rada a zatiaľ sa ani nechystám to meniť, ale Brian je roztomilý Emoticon Emoticon Emoticon
Teším sa na ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!