OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Magori! - 2. kapitola



Magori! - 2. kapitolaJared sa so Shannon vydáva na ďalšiu cestu, aby si mohol splniť ďalšie želanie. Avšak nie všetko prebieha bez istých komplikácií. A aké je to želanie?
2. Pobozkať najkrajšiu ženu sveta (A stať sa Miss World 2010)

2. Pobozkať najkrajšiu ženu sveta  (A stať sa Miss World 2010)

 

„Dúfam, že si uvedomuješ, že toto skončí zle,“ zašepkal Shanny.

„Jasné, že nie. Ak by som si to uvedomoval, nie sme tu,“ zašepkal som mu späť.

Práve teraz sme sa potichu snažili dostať do šatne, kde by mali byť všetky účastníčky Miss World 2010. Sme tu, aby som si mohol splniť ďalší sen. Pobozkať najkrajšiu ženu, akú som kedy videl, a vedel som, že tu ju nájdem určite.

„Jared! Odhalia nás,“ zašepkal mi Shanny.

„Neodhalia a teraz už ticho!“ zašepkal som mu späť.

Pomaly som otvoril dvere do šatne a so Shannom sme vošli do šatne. Čakal som krik, ale nič sa neozvalo. Pretože tam nikto nebol. Šatňa bola prázdna.

„Tak vidíš, nikto tu nie je, môžeme sa vrátiť domov,“ povedal Shannon.

„Netrepali sme sa len z L.A., aby sme teraz odišli,“ zavrčal som.

Boli sme v New Yorku. V budove, kde sa konala súťaž o najkrajšiu ženu sveta, kde mali súťažiace svoju šatňu.

„Jared! Ja som niečo počul. Asi niekto vojde,“ povedal vyplašene Shanny.

„Čože?“ Mali ma vidieť len tie dievčatá, vlastne ženy.

„Niekto ide!“

Nech som mohol čokoľvek urobiť, Shanny ma prinútil obliecť si župan, posadil ma na stoličku a dal mi na hlavu hnedovlasú parochňu.

„Shannon! Čo to robíš?“ spýtal som sa, ale odpovedať som nedostal, pretože do šatne vošla vkusne oblečená žena v strednom veku.

„Miss Kanada! No konečne ste tu!“

Miss Kanada???? O čom to tá ženská hovorí????

„Prepáčte, mali sme menšie zdržanie, zrazili sme jeleňa,“ povedal Shanny ako vysvetlenie a tváril sa pritom naozaj vážne. Takmer som to nevydržal a začal sa smiať.

„Bolo to naozaj hrozné! Toľko krvi! Ale chudáčik bojoval a nakoniec prežil,“ povedal Shanny.

„Och, to muselo byť strašné,“ povedala tá žena a vyzerala, že to myslí vážne, pretože pohladila Shannyho po ramene.

„Viete, teraz už končíme, ale príďte zajtra o siedmej ráno, prosím,“ povedala a odišla.

„Shannon! Ja som dostal nápad!“ skríkol som na neho, keď zavrela dvere.

„Aký?“ spýtal sa Shanny a trochu podozrievavo sa na mňa pozrel.

„Prezlečiem sa za Miss Kanada, aby som mohol s tými dievčatami stráviť aspoň pár chvíľ.“

„Ale...“

„Žiadne protesty! Nemáš na výber! A budeš mi s tým pomáhať!“ povedal som, vyzliekol zo seba ten župan, parochňu dal dole, ale tú som neodložil, nechal som si ju.

„A prepáč, ale iné vysvetlenie ti dať neviem,“ zašepkal som  a potom sme spoločne odišli do hotela.

 

 

V ten večer:

 

„Fajn... takže... tri... dva... jedna... teraz!“ odpočítal som, potiahol a zvrieskol od bolesti.

„K*rva! Prečo tam nenapísali, že to bude bolieť ako sviňa??!! K*rva!“ kričal som tak hlasno, že to musel počuť celý hotel.

„Čo vrieskaš?“ vbehol Shanny do kúpeľne.

„O môj bože!“ Bolo to jediné, čo zo seba dokázal dostať potom, čo ma videl len v uteráku omotanom okolo pása  s jednou nohou vyloženou na umývadle s voskom v ruke.

„Čo...?“ spýtal sa ma nechápavo.

„No vieš, keď sa mám prezliecť za ženu, tak tam nemôžem ísť chlpatý, a tak som si bol kúpiť ten vosk, čo ženy používajú a... no bolí to ako sviňa! Už nikdy! Diablov vynález!“ skríkol som na konci a vosk vyhodil.

„A... stále sa chceš oholiť?“

„Jasné, že hej. Podáš mi, prosím ťa, ten strojček na holenie a tie žiletky?“ poprosil som ho a on mi ich okamžite podal.

„Ďakujem,“ povedal som, zastrčil strojček do zástrčky a začal si holiť nohy.

Práve som sa chystal oholiť sa na... intímnych partiách, keď sa ozval Shanny.

„Fuj, nehovor mi, že sa chceš oholiť aj tam. Bože!“ povedal znechutene.

„Shannon! Do riti! Ja som si myslel, že si preč, okamžite vypadni,“ skríkol som a hodil po ňom jednu zo žiletiek.

Práve som sa chystal dať si dole uterák a pustiť sa do holenia, keď do kúpeľne vtrhol Shannon s foťákom v ruke.

„Chlape, to si musím odfotiť, dám to na twitter  a za chvíľu budeš slávnejší než Justin Bieber!“ skríkol.

Ja som vykríkol a zanadával na neho.

„Shannon! Si normálny? Vypadni!“

„Prečo? No ták, nechaj sa odfotiť, hanbíš sa? Veď nemáš malého vtáka! Baby na twittery si ťa budú sťahovať  a čumieť na teba dvadsaťštyri hodín denne, sľubujem!“

Shannon!“ skríkol som a takmer do neho hodil ten strojček.

„Fajn fajn, veď idem.“ A konečne dal pokoj.

 

Na ďalšie ráno:

 

„Shanny, zobuď sa, no ták, Shannon!“ snažil som sa zobudiť Shannona.

„Ach, áno, pokračuj, prosím...“ zamumlal zo spánku.

Znovu som ním zatriasol, ale nič. Vzal som vankúš a trochu mu ho pritlačil na tvár. Stačilo pár sekúnd bez kyslíku a bol čulý ako rybička.

„Čo robíš? Chceš ma zabiť?“

„Musím na to odpovedať?“

„Nie, ale to, prečo si ma zobudil, by si mi povedať mohol“

„Tak dobre. Musíš zo mňa spraviť ženu a stihnúť to za dve a pol hodiny,“ vychrlil som to na jeden nádych.

„Čo mám urobiť?“ spýtal sa a vyvalil na mňa oči.

„Spraviť zo mňa ženu,“ povedal som jednoducho.

Nakoniec sa mi podarilo presvedčiť ho. Dotiahol som ho do kúpeľne a on ma musel začať maľovať. Vlastne, aspoň ja som si myslel, že to bude len maľovanie.

„Ale to obočie máš trochu hrubšie ako majú ženy. Budem ti ho musieť trochu povytrhávať,“ povedal a skúmavo sa zahľadel na moje obočie.

„Fajn, ale chvíľu počkaj, musím sa na tú bolesť psychicky pripraviť.“
“Ale nevymýšľaj,“ povedal vzal pinzetu a bez toho, aby mi povedal, čo chystá, mi vytrhol prvý chĺpok.

„Áááááá! K*rva!“ zvrieskol som na celý hotel.

„Nerev!“ prikázal mi a strčil mi do úst niečo mäkké, aby som nemohol kričať.

Až keď dokončil svoje dielo, začal som si všímať, čo mi to vlastne strčil do úst. A keď som si nakoniec uvedomil, čo to je, okamžite som to vypľul a začal si vymývať ústa vodou.

„Čo ti preskočilo?“ kričal som na Shanna.

„Prečo?“

„Ty sa pýtaš prečo? Strčil si mi do úst hubu na umývanie! Tú, s ktorou si si včera určite umýval zadok!“

Shannon na mňa chvíľu nechápavo pozeral a potom sa zo mňa začal smiať.

 

_

 

Áno, stala sa zo mňa žena. Dokonca, keď ma Shanny namaľuje, oblečiem si šaty a dám topánky na podpätku, tak sa na ňu aj podobám. Ale najlepšie je, že som konečne našiel ženu, ktorú by som rád pobozkal. Bola to Miss Ukrajina a bola vážne nádherná. Volala sa Romina Andonova. A dokonca, bola milá, vtipná a inteligentná. Ale nevedela, že som chlap, čo ma trochu mrzelo.

Nebudem písať o tom, ako som musel predstierať, že som žena, ako som musel chodiť po tom blbom móle a milióny ľudí na mňa čumelo v telke, áno, bol som v živom vysielaní, a nebudem rozprávať o tom, ako som sa stal Miss World 2010.  O počkať, o tom by som vám mal povedať. Tak fajn, poviem vám aspoň ten koniec.

 

„A tohto ročnou Miss World sa stáva... Miss Kanada! Denise Garrido!“

Denise...Miss Kanada.... Denise... a k*rva! Veď to som ja!

Všetci začali tlieskať a strkať do mňa, aby som sa šiel posadiť do toho blbého kresla pre kráľovné. Nakoniec sa im to podarilo, posadili ma a na hlavu mi položili korunku.

„Nie! Počkaj! Ja nemôžem byť Miss World,“ zakričal som, ale stále ženským hlasom, nemohol som sa predsa prezradiť.

„Ja nemôžem vyhrať! Pretože nechcem! Táto súťaž je blbosť!“ A s týmto vyhlásením som si strhol korunku z hlavy a ušiel do šatne.

Práve som si dával dole make – up, keď do šatne vošla Romina.

„O môj bože! Ty si chlap!“ zvrieskla.

Povzdychol som si, utrel tvár, dal dole parochňu a šaty, takže som pred ňou stál len v trenkách.

„Áno som chlap. Ale skôr ako niečo uro - “ ale viac som povedal nestihol, pretože mi strelila facku. A bola poriadne bolestivá.

Chcela by streliť ďalšiu, ale ja som jej chytil zápästia a pritiahol si ju k sebe bližšie.

„Nechaj si to vysvetliť, prosím.“ A keď som videl, že je ticho a počúva ma, pokračoval som: „Áno, som chlap, ale som tu len preto, aby som si splnil želanie. Romina! Mám nádor na mozgu a pár mesiacov života a jediné, po čom som túžil, bol bozk od najkrajšej ženy, akú som kedy videl... A tou si ty.“

Chvíľu sa na mňa dívala a potom ma pobozkala.

„Pár mesiacov, hovoríš?“ spýtala sa.

„Áno,“ zašepkal som smutne a sklonil hlavu.

Počul som šušťanie látky a preto som zdvihol hlavu a pred sebou zbadal Rominu len v spodnej bielizni, a šaty boli pohodené na zemi.

„Sú strašne nepohodlné,“ povedala a ja som sa zasmial.

Pristúpila ku mne bližšie a znovu ma pobozkala. Tento raz som jej bozk opätoval.

„Nemáme veľa času,“ zašepkala mi medzi bozkami do pier.

„Budem sa snažiť byť rýchly,“ zašepkal som, ale viac som nedokázal, pretože Romina ma znovu vášnivo pobozkala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Magori! - 2. kapitola:

15. Pattrika
10.02.2011 [21:29]

No ja nemáám slov. Je to úúžasnéé !!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. Mims
09.02.2011 [18:13]

big like! kedy bude pokračovanie? Emoticon

13. MirrorGirl454 přispěvatel
04.02.2011 [18:36]

MirrorGirl454pipi18tv: Jéj, ďakujem :)

04.02.2011 [18:24]

Tak toto bolo fakt užasné. Fakt sa ti to podarilo Emoticon

11. MirrorGirl454 přispěvatel
04.02.2011 [10:32]

MirrorGirl454Jééééj :D Heheheh, moja milovaná poviedka :D Ďakujem :D

10. ElisR1 přispěvatel
04.02.2011 [10:03]

ElisR1Lifestyle of rock stars =)=)=) přečetla jsem si o čem to je a opravdu mě to zaujalo, musím říct, že píšeš úžasně Emoticon Emoticon Emoticon

9. MirrorGirl454 přispěvatel
04.02.2011 [9:48]

MirrorGirl454Jéééj, ďakujem, si zlatá :) Pokúsim s aju napísať zajtra a možno dokonca dnes, ale trochu o tom pochybujem. :D
A do akej poviedky?? :D

8. ElisR1 přispěvatel
04.02.2011 [9:36]

ElisR1Náhodou je to úžasný, a líbí se mi to moc, tak doufám, že tu brzo bude další kapitolka, ale za chvilku se chci pustit do další tvé povídky =) už se na ni těším =)=)

7. MirrorGirl454 přispěvatel
04.02.2011 [8:52]

MirrorGirl454ElisR1: Snažila som sa. Emoticon Myslela som si, že z toho nakoniec bude kravina, ale som rada, že s ati páčila. Emoticon A pokúsim sa čo najskôr. :)

6. ElisR1 přispěvatel
03.02.2011 [19:18]

ElisR1wow, užasná kapitola... ten vosk a Shannon s foťákem, jsem se tlemila, že jsem málem spadla z postele, doufám, že brzo přidáš další. Úžasná povídka, úplně jsem si ji zamilovala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!