OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Love in the darkness 8. kapitola



Love in the darkness 8. kapitolaLiin pohled. Lia se vydává s Lionelem do domu klanu.

Liin pohled:

Ten upír odešel a já jsem si začala balit, ale nejprve jsem poslala všechny pryč.

"Prosím, běžte, chci si zabalit."

"Lio, nedělej to," řekl Nick.

"Nicku, já to chci udělat, je to dobrý nápad. Získám si Alricovu důvěru. Prosím, běž."

Nick se zamračil, ale nakonec odešel. Konečně jsem byla sama a mohla jsem si sbalit. Nechci si brát moc věcí, protože potom by mi Alric nevěřil, že jsem utekla. Naházela jsem do tašky pár kousků oblečení a malou taštičku s mojí kosmetikou a hygienickými potřebami. Zatímco jsem si balila, přemýšlela jsem o tom, jak se budu před Alricem chovat. Bude se muset ze mě stát mrcha a nevypočitatelná bestie, to má Alric rád. Bude mě to sice stát hodně sil, ale já to dokážu, získám si jeho důvěru.
Ale jestli na mě jen sáhne, nebo se bude o něco pokoušet, tak ho zabiju. Doufám, že mě bude ten upír, ten Lionel chránit a nenechá Alrica, aby si ke mě něco dovolil.
Věci už mám sbalené, zapla jsem tašku a hodila si ji přes rameno. Jsem připravená vydat se do domu klanu, jsem připravená vydat se do pekla.
Vyšla jsem ven z pokoje, šla jsem dolů ze schodů a dole jsem otevřela vchodové dveře. Venku byli všichni ze společenstva a Peter se bavil s tím upírem. Nick si mě všimnul a šel za mnou.

"Lio, nechceš si to ještě rozmyslet? Je to vážně nebezpečné, nechci, aby se ti něco stalo."

"Ne, nerozmyslela jsem si to a neboj, dám na sebe pozor," řekla jsem a usmála jsem se.

Nick se na mě díval a pak se zasmál taky a objal mě. Ten upír se na nás podíval a přísahala bych, že zavrčel. Co to s ním je?  Peter s tím upírem domluvil a nakonec si podali ruku, fuj, to bych nikdy neudělala.Peter přišel ke mě.

"Lio, jsi si opravdu jistá, že to chceš udělat? Nikdo tě do toho nenutí, rozhodnutí je na tobě."

"Ano Petere, jsem si jistá."

"Dobře, budeme tě kontaktovat přes Lionela, dal nám na něj číslo, brzy zavoláme."

Přikývla jsem a Peter mě objal.

"Dávej na sebe pozor Lio."

"Budu Petere."

Peter mě pustil a já se šla rozloučit s ostatními. Každého jsem objala, Nicka jsem objala jako posledního.

"Nicku prosím, neboj se o mě, já to zvládnu, věř mi."

"Věřím ti Lio, nepochybuju o tobě," řekl Nick.

Usmála jsem se na něj a pak jsem šla k autu za tím upírem.

"Můžem vyrazit," oznámila jsem mu.

On přikývl, obešel auto a otevřel mi dveře u spolujezdce. Šla jsem za ním a nastoupila jsem. Zavřel za mnou dveře. Znovu obešel auto,sedl si na místo řidiče a zavřel dveře.

"Pořád si to můžeš ještě rozmyslet," řekl mi.

"Ne, jeď," řekla jsem rázně.

Upír nastartoval a rozjel se. Sledovala jsem, jak za námi mizí dům společenstva, můj domov. Mým budoucím domovem bude domov klanu, domov Alrica, domov mého nepřítele. Vůbec nevím, jestli se dokážu před ním přetvařovat, jestli dokážu si hrát na zlou, hrát si na krvelačného upíra, hrát si na to, co k smrti nenávidím.
Vzdychla jsem a položila hlavu do dlaní.

"V pořádku?" zeptal se upír.

Vzhlédla jsem a podívala jsem se na něj. Díval se na mě a vypadal, jakoby se o mě bál.

"Jo, jsem v pohodě. Jenom nevím, jestli se dokážu před Alricem přetvařovat, sice jsem dobrá herečka, ale určitě mě prokoukne. Upíří přece poznají, když někdo lže."

"Ano, to poznají, ale, když si budeš své myšlenky chránit a nepustíš ho do své hlavy, tak nic nezjistí. Ty to dokážeš, dokážeš ho oklamat. Vím, že to bude pro tebe těžké. Pro anděla je vždy těžké, předstírat, že je ďábel, ale ty to prostě dokážeš, vím to."

On mi řekl, že jsem anděl? Co má sakra ten upír za lubem? Proč za mnou vlastně přišel? Musím se ho na to zeptat, teď hned.

"Vím, že tě neposlal Alric, vím, že nelžeš, ale proč si za mnou vlastně přišel, proč si chtěl zjistit, co se se mnou stalo, měl si o mě strach?"

"Ano, měl."

"Ale proč? A mluv pravdu, víš, že poznám, když lžeš."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love in the darkness 8. kapitola:

3. Lucie
24.04.2010 [19:08]

A kruciš..co teď???? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Angel
24.04.2010 [19:06]

moc se ti to povedlo pis dal :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. TerezC
24.04.2010 [19:04]

wow...tak to je dobrý...prosím další kapču Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!