OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lonely rebel 8.díl



Lonely rebel 8.dílAhojky, moc se omlouvám, ale v pátek večer vypadnul internet většině lidí v naší ulici a najel až dneska, takže se omlouvám, že dílek přidávám až teď.

CATCH ME WHEN I FALL

„Snídaně!“ blondýnka sebou lehce trhla, ale ani se neobtěžovala ze sebe sundávat deku. „Taylor!“ znovu ten otravný hlas jejího bratra. „Vstávej!“

„Dej mi pokoj!“

„Pro mě za mě si třeba nesnídej!“
„No jo. Za 10 minut jsem tam!“
„To bych ti doporučoval!“ Jese ještě rukou uhodil do dveří, aby potvrdil svá slova a byl klid. Včerejšek byl opravdu zajímavý.

Ani netušila co na tom Davidovi vidí… jednoduchá odpověď:  nic. Chce jen naštvat bráchu a všechny jeho kamarády. Což se jí velmi úspěšně daří.

Pomaličku se posadila na posteli a podívala se ke kufru, z kterého trčelo oblečení. Jedním pohybem vytáhla kalhoty i triko a vydala se do koupelny.

Jak slíbila tak taky udělala. Za 10 minut vycházela z apartmánu v džínech, černém triko a modré mikyně.

Kluci vypadali jako by je přejel kombajn, protože toho naspali asi stejně málo jako ona, takže se nemusela bát o to, že by jí zničili další triko.

„Brý ráno…“ prohodila jen tak mimochodem, aby ukázala, že má nějaké slušné vychování. Odpovědí ji byla nesrozumitelná zabručení a jen Chris ji zdravil usměvavě.

„Co je ke snídani?“

„Míchaná vajíčka!“ Jacob k ní přišoupnul její talíř s vajíčkama, na kterých se vesele usmívala slanina.

„Fajn…“ blondýnka se do nich hladově pustila.

„Ahoj krásko…“ vedle ní se najednou objevila hnědovlasá hlava. „Mohli bysme si ji na snídani pujčit?“ zeptal se David usměvavě.

„Ne!“ štěkl rezolutně Jese a Taylor ho začala zabíjet pohledem, které jí hrdě oplácel.

„My ji nesníme…“ zkusil to znovu a stále s úsměvem David.

„Jo. Oni mě nesní!“
„Po tom včerejším výstupu bych se i bál…“ zavrčel znovu Jese, ale Chris mu do toho skočil: „Jasně, ať jde stejně ji naše snídaně nudí!“
„Díky Chrisi!“ blondýnka rychle vyskočila a vydala se s Davidem přes celou jídelnu k jejich stolu.

„Co to proboha děláš?“ divil se Jason.

„Kluci, Taylor je holka, čím víc věcí ji zakážete a budete z ní dělat vaše rukojmí, tak tím víc bude dělat problémů a bude to s ní horší!“
„Najednou jsi expert přes holky?“
„Ne! Jen říkám, že teď byste poslouchali urážky, pravděpodobně by se zvedla. Odpochodovala by do svého pokoje, kam by je znova pozvala a nic byste nevyřešili!“

„Hm… je mi to jedno! Jdu spát večer máme další koncert!“ pronesl Jacob a zvednul se od stolu. Jeho příkladem se řídili i ostatní.

Den všem utekl v celku rychle, protože všichni zůstali zalezlí v pokoji a většinu času prospali.

„Taylor, za hoďku jedem!“ klepl ji na dveře Jeremy a ona se znovu zkulila z postele, ale na večer se těšila, protože David tam bude s klukama, i přesto že dnes nevystupují.

Rychle zmizela v koupelně, kde se nalíčila a zvolila stíny růžové, ale ne takové té světlé, kterou nesnášela. Tato růžová byla spíš pinková a bezvadně jí šla k vlasům, do kterých si přidala růžové příčesky.

Dneska vlasy vyčesala do vysokého culíku, který jí slušel. Dneska nezapomněla na řetízky a podobné doplňky.

Navlíknula si tmavé džíny, téměř černé, které byly úzké a ona je nosila jen občas, protože ji znervozňovalo, že v nich její nohy vypadají kratší a jsou skoro jako párátka. K džínům si navlíkla tmavě růžové triko na ramínka, stejné barvy jako bylo líčení a na něj natáhla koženou bundu, ale rukávy sahaly k loktům a byly nařasené.

Ještě jednou zalovila v kufru a vytáhla koženou bezprstovou rukavici stejného odstínu jako top. Celkový vzhled doladila černým páskem se spoustou řetízků a černými Bottina podpatku.

Dneska měla lehce rockerský vzhled, ale nebránila se tomu. Ráda experimentovala a byla pro každou špatnost.

Dneska stíhala, takže když kluci vyšli ze svého pokoje už na ně čekala na chodbě.

„Wow…“ Jacob procházel kolem ní a pořád na ni civěl.

„Včera ti Jese řekl, že díky tvému bičíku si s tebou nezačne tak nečum!“ žduchnul do něj Jason.

„Tak to se mi zdá…“ šeptnul Jeremy Jesemu.
„Co?“ Jese se na Taylor díval úplně normálním pohledem a asi důležitou roli hrálo to, že byla jeho sestra.

„Neměla na sobě někdy pytel od brambor? Protože i v tom by jí to seklo!“
„Nedělej ze sebe Jacoba a Jasona!“ napomenul ho a šel k autu.

Dnešní a včerejší klub se značně lišily. Ten dnešní byl o hodně menší a nevypadal moc přívětivě, ale tak to působilo jen z venku. Uvnitř to byl prvotřídní bar se skvělou hudbou.

„My jdeme na podium! Pokus se nedělat ostudu!“ vypláznul na ni jazyk Jese, ale ona ho ignorovala a dala se k baru.

Čekalo ji milé překvapení. U něj už seděl David se skupinou.

„Ahoj…“ usmála se a přijala pivo, které ji David podával.

„She hates me, always and forever…“ zpíval nebo spíš křičel do mikrofonu Jeremy a Taylor u baru se pokoušela vyhnout jeho pohledu tím, že se stále dívala na Davida.

„Jdeme tancovat!“

Taylor vytáhla celou jejich skupinu na parket a parádně to roztočili, ale ona bohužel po chvíli začala pociťovat alkohol v krvi, který její pohyby celkem omezil.

„Měla bych se jít ukázat bráchovi. Akorát slezli z podia!“ křičela do ucha Davidovi a on jen přikývnul.

„Hlásím se ti!“ Taylořin obličej už byl lehce rozzářený a Jesemu došlo, že už něco pila.

„Kdo ti co dal?“
„Nikdo nic! Je mi fajn! Jednou ti chci udělat radost a nahlásit se ti, aby sis o mě nedělal starosti a ty mi vynadáš!“
„Taylor…“
„Ne! Vracím se zpátky! Dyštak mě tu potom někde najdi!“ uraženě se otočila a rozešla se k baru, kde matně viděla sedící skupinu.

„Dělej! Už se vrací!“ hlásil John.

„No jo pořád…“ David rychle sypal do jejího frisca bílý prášek.

„Jseš si jistej, že jí to nic neudělá?“ zeptal se ještě.

„Jasně. Je to neškodný, akorát bude trochu zblblá!“ ale potom už se začal usmívat na přicházející blondýnku.

„Jsou strašní! Brácha mě obvinil z toho, že jsem opilá!“ nevěřícně zakroutila hlavou.

„Tady dej si!“ David jí podal frisco.

„Já už nechci…“ zakroutila hlavou.

„Ale no tak ještě jedno. Určitě máš po tom tancování žízeň!“
„Jo. Máš pravdu!“ Taylor chytla láhev a napila se. Davidův plán zatím vycházel skvěle.

„Nejdem si zatancovat?“
„Jo! Jdeme!“ Taylor se zvedla a vydala se s ním na taneční parket, ale po chvíli ucítila únavu.

„Musím na vzduch…“
„Půjdu s tebou…“
„To nebude potřeba!“
„Ale jo…“

David šel rychle za ní, ale blondýnka se najednou opřela o zeď. Její nohy jako by nechtěly dál.

„Je ti dobře?“
„Já nevím!“
„Můžu tě hodit na hotel…“
„Ne… to ne… asi půjdu říct bráchovi.“
„Ale s bráchou nemůžeš jít na pokoj…“
„Cože?“

„Ale no tak Taylor, určitě tu se mnou nejsi jen tak…“
Blondýnce se začalo zamlžovat před očima, ale její mozek, sice zpomaleně, vnímal všechno co jí řekl.

„Nikam s tebou nepůjdu!“
„Taylor…“ David ji vzal za ruku, aby jí pomohl ven, ale ona se mu vyškubla.

„Nech mě!“

„Jdu za bráchou!“
„Myslím, že tam nedojdeš!“ znovu ji chytnul a ona už neměla sílu se mu vyškubnout.

„Přestaň na mě sahat! Pusť mě! Já nechci! Nechci jít s tebou! Kde je brácha!“
„Holka, na toho sis vzpomněla brzy.  Je pozdě!“
„Ne! Nech mě!“  Taylor mu to stále všechno stěžovala tím jak sebou mrskala.

Jeremy akorát stál u baru a rozhlížel se po ni, protože se mu zdálo divné, že se po všech ze Secret future slehla zem a potom si jich všimnul.

Stáli skoro u východu a někoho se pokoušeli dostat ven. Taylor!

„Do hajzlu!“ Jeremy položil na bar sklinku a rozběhl se k nim.

„Nechte ji být!“
„Hele nechce jít s tebou!“

„Okamžitě ji nech!“
„Nebo co?“ David se na něj podíval.

„Myslíš, že by byla pro kapelu dobrý titulek: Pokus o znásilnění! Některé časopisy by za to daly hodně!“
„Nemáš důkazy!“
„Myslíš, že tu nejsou bezpečnostní kamery?!“
Tohle Davida odradilo.

„Víš co nech si ji! Stejně je nepoužitelná!“

„Co jsi jí dal!“
„Trhni si, kovboji!“

David i se skupinou se dali na odchod.

„Davide!“ Jeremy se za ním ještě otočil, odhodlaný to zjistit, ale Taylor se v tu chvíli sesunula na podlahu.

„Zatraceně!“ blonďák ji vzal do náruče a vynesl ven.

„Taylor, slyšíš mě? Tay, halo?“

Nic. Blondýnka na něj nereagovala.

„Taylor?“
„Kde je brácha?“ zašeptala.

„Jasně! Jese!“ Jeremy postavil Taylor na zem a podepíral ji, aby nespadla. Do druhé ruky vzal mobil a vyťukal stručnou sms zprávu: „Dojdi k autu. Vezmi si klicky, jestli si jeste nepil.“

Potom ji znovu vzal od náruče a odnesl k autu, kam se za chvíli přihnal i Taylořin bratr.

„Co se jí stalo?“
„Hádej!“

„Omg, já ho zabiju!“
„Počkej. Musíme ji odvést na hotel. Máš ty klíče?“
„Jo, mam. Dneska zpátky řídím já!“
„Dobře. Tak ji vezme zpátky do hotelu!“
Jese rychle odemknul dveře a Jeremy ji položil dovnitř.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lonely rebel 8.díl:

2. cicuuuuuuuuuuuuuuušššššššššššššššššššééééééééééééééééééééééééééééénnnnnnnnnnnnnnnnnnnkkkáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
11.01.2010 [20:21]

WOW teda DAVID KKS TO BYCH DO NEJ NEZEKLA. SPISE BYCH ZEKLA ZE TO DELAL J NAPROTI

1. geniela přispěvatel
11.01.2010 [19:30]

genielaNo to jsem teda nečekala. Ale musím přiznat, že se mi Jeremy líbí čím dál víc. doufám, že něco mezi nimi bude.... A mooc se těším na pokračovaní Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!