OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lonely rebel 4.díl



Lonely rebel 4.dílDalší dílek :) Taylor vyhlašuje válku :D

THIS IS WAR!!!

 

Vešla do hotelové haly, ani se moc nerozhlížela, ale neuniklo ji, že u recepce Jason něco zuřivě řeší a ostatní, že postávají o kus dál. Otráveně k nim zamířila a oni pobaveně čekali, co udělá.

Doufám, že máte dostatek rozumu na to, abyste si uvědomili, že s nikým z vás nebudu na pokoji!“ vyštěkla a zkoumavě se na ně všechny podívala.

Neboj, to jsem zařídil!“ usmál se Chris. „Oni budou v apartmánu sami a ty budeš mít taky svůj!“ Chris jí zamával před obličejem klíčkem, který byl od jejího pokoje.

Fajn!“ jedním prudkým pohybem mu klíčky vytrhla a vydala se po schodech hledat svůj pokoj. „A ještě něco! Doneste mi do pokoje moje věci!“ slovo „moje“ patřičně zdůraznila a zmizela.

Milá jako vždy...“ pronesl Jacob.
„Tohle bude namáhavý den!“ souhlasil Jeremy a společně s ostatními se chopil věcí, které ležely kolem nich.

Mami! Ale ty mě neposloucháš!“ vřískala blondýnka do mobilu, ale bylo to marné. Její máma na ni neměla čas, a proto hovor předčasně ukončila. Rozplácla se na pohodlné posteli a civěla do stěny. Zatoužila po teplé sprše, která by jí dopřála uvolnění. Navíc se musela převléci, protože toto oblečení bylo, tak akorát na hození do pračky a smrdělo kouřem po včerejší akci.

Taylor se zadívala na hromadu věci, které se tu váleli.

Ti kluci vážně nemají rozum!“ napadlo ji. Kdyby si balila sama stačil by jí jen ten kufr na kolečkách a sportovní taška. Snad sebou netáhnou úplné blbosti!

Nedobrovolně se zvedla z postele a přešla k zavazadlům. Opatrně rozevřela tašky na lyžáky. „Tohle může napadnout jen bráchu!“ problesklo jí hlavou, když se na ni vysypala z obou tašek hromada botů.

Chci jen do sprchy!“ šeptala a otevírala menší kufr, ve kterém objevila kosmetickou tašku a ulevilo se jí.

Už mi chybí jen oblečení!“ usmála se a vzala za zip velkého kufru, ale po jeho rozevření ji čekal šok.

To není můj kufr...“ vypadlo z ní po chvilce, kdy jen šokovaně hleděla dovnitř. Štítivě vzala pouze do dvou prstů bičík, který se dal koupit v každém druhém sex shopu. „Oni si ze mě dělají srandu!“ nechtěla vědět co za poklady zavazadlo ukrývá dál a raději ho znovu zavřela a zajistila zipem.

Kdo z nich má stejný kufr jako já?!“ zamyslela se a zkoumavě hleděla na věc, kterou stále svírala v ruce.

Jacob!“ no jasně, tohle ji mělo napadnout hned. Jejich matky jsou skvělé kamarádky a jednou při nákupech ty kufry objevili ve velké slevě, proto si hned každá jednu sadu koupila domů!

Blondýnka uchopila kufr a rozhodně si to mířila ven z pokoje. Přešla chodbu a ani se neobtěžovala zaklepat na dveře. Nic horšího už snad vidět nemůže. Bez ohlášení vletěla dovnitř, ale všude bylo ticho.

Že by tady nebyli?!“ zkoumavě nakoukla do druhé místnosti a konečně jí došlo, proč je tu klid. Ti čtyři otravové leželi na postelích, kufry nechali hozené na zemi, neobtěžovali se s vyslíkáním a spali jak zařezaní.

Taylor pustila kufr na podlahu celou jeho váhou, takže vznikla velká rána, která je z části probudila.

Kurva Jasone, to nemůžeš být chvíli zticha!“ zamrčel Jacob stále se zavřenýma očima.

To jsem nebyl já, vole!“ ozval se z druhé strany postele černovlasý kluk.

Jo! To sem byla já!“ ozvala se Taylor a všichni měli rázem otevřené oči, směřující k ní. „Prohodili jste můj a Jacobův kufr!“
„Do hajzlu!“ Jacob na chvíli chytnul stejnou barvu jakou měla omítka.

Docela by mě zajímalo k čemu máš tohle!“ Taylor zamávala bičíkem v ruce a tázavě se na ně dívala.

Jeremy vypadal, že každou chvíli padne smíchy a Jese nevěřil vlastním očím.

No já... no... ty... Taylor... nemohla by ses trochu natočit?“

Proč?!“
„A potom by ses mohla zkusit párkrát plácnout po zadku... Bylo by to možná rajcovní...“ dodal nevinně a to už to Jeremy s Jasonem nevydrželi a propukli ve smích. Na rozdíl od Taylor, které výraz ve tváři vražedně ztvrdnul.

Náhodou nemohla, debile!“ naštvaně bičíkem mrskla po Jacobovi a popadla svůj kufr ležící u jeho postele.

Jese, poslouchej mě! Tohle je válka! A já ještě žádnou neprohrála, takže připrav tvoje kamarády na peklo na zemi! Protože přesně to vám z tohodle pošahanýho výletu udělám!“ zavrčela zlověstně a i s kufrem odkráčela. To, že opustila apartmán vypověděly i dveře, se kterými hlasitě třískla.

Do háje, já mám peklo na zemi už 18 let, tak co má za problém!“ zabručel unaveně Jese.

18? Není ji 17?“ zeptal se překvapeně Jeremy.

Je jí 17! Ale peklo začalo ve chvíli, kdy sem se dozvěděl, že to bude sestra!“ potom zabořil hlavu do poltáře a pokoušel se usnout.

Taylor mezitím vyhodila kufr u ní v apartmánu, ale nezdržovala se tu a rozešla se přímo k výtahu, na který přišla, až když vylezla schody.

Měla štěstí, protože výtah právě přijel nahoru a ona nemusela čekat, ale když se otevřely dveře, tak z nich vystoupil Chris.

Kam jdeš?!“ zeptal se a úmyslně jí zablokoval vstup do zařízení, které ji mohlo dostat z tohohle zatracenýho místa, které ji dusilo.

Pryč! Kamkoliv, kde oni nebudou!“

To ti nemůžu dovolit!“
„Proč?!“
„Protože sem slíbil Jesemu, že se o tebe postarám!“
„Chůva?!“
„Ne! Když nad tebou nebude mít dozor on tak já jo! A Jeseho nebo někoho z kluků tu nevidím!“
„Tohle je omezování lidských práv!“
„Ne to není!“

Nemůžeš mě hlídat věčně!“
„Ne, ale když ti můžu zabránit odejít, tak to udělám!“
Taylor se na něj zamračeně díval, ale on stále pokračoval.

A jestli budeš dělat problémy, tak tě zamknu na pokoji a je mi jedno jak moc budeš vyvádět!“

Chrisi!“

Vrať se na pokoj!“

Blondýnka mu chtěla ještě něco pikantního říct, ale rozmyslela si to, když si vzpomněla na zamčený pokoj. Naštvaně našpulila pusu, otočila se a s rucemi založenými na prsou odkráčela ke svému pokoji.

Oběd bude v jednu!

Taylor na něj ještě jednou nenávistně pohlédla a s bouchnutím dveří se ponořila do svého apartmánu.

Bohužel zapomněla, že za dveřmi nechala pohozený kufr a to se jí stalo osudným, protože o něj zavadila nohou a natáhla se na podlahu.

Do háje! Proč?! Proč já?! Proč?!“ naštvaně bouchla malými pěstmi do podlahy, ale bylo to k ničemu, dosáhla jen toho, že ji bolely ruce.

Jak já je nesnáším!“

Opatrně se zvednula, aby nezakopla ještě o něco a našla to co hledala. Čisté džíny a tmavě růžové triko se stříbrnými nápisy. Potom popadla kosmetickou tašku s ručníkem a zmizela v koupelně. Aspoň něco na co se za celou dobu těšila. Pustila si horkou vodu, kterou střídala se studenou a potom už nechala téct jenom studenou. Kdyby mohla, tak by tu zůstala navždy, ale nakonec stejně musela otočit kohoutkem a vodu vypnout.

Potom se nasoukala do čistého oblečení. Vlasy si rozčesala a vrátila se zpátky k věcem, aby zjistila jaké poklady ji ten její ctěný bratříček zabalil a málem jí vypadly oči z důlků, když si všimla fénu a žehličky na vlasy.

On snad někde v té palici má mozek!“ usmála se a šla si upravit vlasy akorát v čas, protože když úpravy dokončila, tak jí na dveře zabušil Chris a oznamoval, že se jde na oběd.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lonely rebel 4.díl:

2. uuuzaaa
02.01.2010 [12:57]

uuužasná povídkaEmoticonEmoticonjaký typicky "teenager"EmoticonEmoticonje to sranda honem napiš pokrááčkoEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

1. geniela přispěvatel
01.01.2010 [17:52]

genielaPopravdě řečeno nechtěla bych mít takovou sestru. Doufám, že se jejich vztahy zlepší. A co jinak dodat. píšeš přímo dokonale a netrpělivě čekám na pokračování.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!