OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lonely rebel 12.díl



Lonely rebel 12.dílAhojky, moc se omlouvám, že jste museli tak dlouho čekat, ale prostě sem nestíhala... promiňte a děkuji za komentáře.

BEHIND CLOSE DOOR

Všichni stále zařezaně mlčeli.

„Tak si něco zahrajeme!“ navrhnul Jason, ale jeho návrh moc úspěchu nesklidil. Jediné co tím odstartoval bylo další dohadování o to co se bude hrát.

Blondýnku už nebavilo být zmáčklá jako sardinka mezi klukama tak se vyprostila a usadila se na křesle naproti pohovky, kde jí bylo zaručeně lépe než na sedačce.

„Můžeme si zahrát karty!“ napadlo Chrise.

„Ne, karty ne...“ zaúpěla Taylor, protože u těchle her usínala.

„Máš snad lepší nápad., blondýno?“ zašklebil se Jeremy. „Co třeba si udělat modní přehlídku? To by tě nebavilo?“
„Neříkej mi blondýno!“ Taylor po něm mrskal polštář, který ležel vedle ní, ale místo Jeremyho zasáhla svého bratra.

„Taylor!“ teď už k ní zpátky letěly dva poltáře, které ji zasáhly.

„Vy!“ blondýnka vyskočila na nohy a i s polštáři v rukou se vrhla ke gauči. „To si odnesete!“ během chvilky byli do polštářové bitky zapojení všichni v místnosti.

„Tak a dost. Jsi tu jediný rušivý element!“ Jeremy popadnul Taylor a znovu si ji hodil přes rameno jako odpoledne.

„Ne! Já nechci do vody!“
„Tak ty nechceš vodičku?“
„Ne! Vodičku ne!“ zaúpěla blondýnka a pokoušela se mu bezmocně vykroutit. „Dej mě na zem! Já nejsem žádný zavazadlo, který bys mohl přenášet jak se ti zachce! Okamžitě mě sundej na tu zem!“
„Ne ne...“
„Já nejsem žádný tvůj majetek!“
„Ještě, že tak!“
„Hej!“ blondýnka ho praštila rukou do zad, ale k ničemu to nebylo. Jeremy ji donesl do místnosti, ve které měla spát s Jesem a shodil ji na postel.

„Co to děláš?“

„Hádej!“ Jeremy vzal zevnitř klíč a rychle za sebou zabouchnul dveře, které následně zamknul.

„Nesmíš... ty... nemůžeš mě tady zamknout!“ Taylor se rychle vzpamatovala, slezla z postele a doběhla ke dveřím. „Jeremy, odemkni ty dveře!“ prudce zalomcovala klikou, ale nic se nedělo. „Jeremy! Kluci! Nemůžete mě tu nechat zamčenou! Jeremy!“

Žádná odpověď jen hlasitý smích.

„Chrisi! Prosím! Chrisi!“ nic. Jen smích. „Idioti!“ naštvaně kopnula do dveří a vrátila se k posteli. Ještě, že tu měla svůj kufr jinak by je doopravdy zabila. Akorát ještě nevěděla jak, když by byla zamčená.

Bezmocně žuchla svým tělem na pohodlnou madraci. Chvíli hleděla do stropu, ale potom se posadila na turka a natáhla se pro mobil ležící na kufru. Rychle překontrolovala volání a smsky. Nic zvláštního, nic zajímavého, proto se sklonila ke kufru a vytáhla z něj tepláky a triko na ramínka, ve kterém spala a převlékla se.

„Rozhodně nebudu čekat až se jim bude chtít odemykat!“ odsekla v duchu a lehla si do postele. K mobilu připojila sluchátka a dala si je do uší. Tohle pro ni byl ideální způsob jak usnout.

Ráno, když se Jese probudil, tak jeho sestra stále spala. Do pokoje přišel někdy kolem jedné ráno a ona už byla v říši snů. Teď bylo kolem půl osmé a za půl hodiny měla být snídaně.

Chvíli bojoval s nutkáním ji probudit, ale nakonec si to rozmyslel a vyšel ven. Tady panovala ponurá nálada, protože se Chris právě pokoušel probudit kluky, kteří to hlasitě komentovali.

„Kde máš sestru? Stále trucuje?“ zajímal se s úšklebky Jacob, který už se zvládnul posadit.

„Ne, spí!“ prohodil jen tak mimochodem Jese.

„Spí? A to říkáš jen tak?!“ Jacob byl rázem na nohou a hnal se ke dveřím, za kterými se měla nacházet Taylor.

„Počkej! To chci vidět taky!“ černovlasý Jason seskočil z postele a hnal se za Jacobem.

„Ty vole! Jeremy, pojď sem!“ volal šeptem mezi dveřma Jacob.

„Co je?“ Jeremy ze sebe shodil deku, ale moc se mu do toho nechtělo. „Co může být zajímavýho na spící holce?“ položil řečnickou otázku sám sobě, ale ke klukům přišel.

Teď mu došlo co je na ní tak úchvatného. Blondýnka byla zachumlaná pod dekou, ve které se téměř ztrácela a byla vidět jen záplava blonďatých vlasů a světlá ruka, visící dolů z postele a mezi prsty měla zachyný mobil, ze kterého dolů visela bílá sluchátka s barevnými konci.

Konečně chápal na co Jacob tak zíral. Vypadala neuvěřitelně anďělsky, nebyla to ta fůrie, která je od rána do večera provokovala a štvala, tady to byla malá nevinná holka.

„Ona není dvd ani televize! Tak nechápu na co čučíte!“ drcnul do nich Jese. „Taylor! Budíček! Vstávej!“ zakřičel dodatečně a jejich pohled naprosto pokazil, protože v dívce trhlo a otevřela velké hnědé oči a rozhlédla se. Mobil vypadnul na koberec, ale to ji očividně nezajímalo, protože se rozespale a s mírným tvz. sexy rozcuchem podívala na kluky stojící mezi dveřmi.

„Na co tak civíte?“
„Na nic...“ začali blekotat jeden přes druhého a Taylor zase na chvíli osaměla. Stačil jí jediný pohled na hodiny a věděla, že nestíhá, tak si rychle sebrala oblečení a kosmetické věci, potom se vyhrabala z postele a šla do koupelny.

První nedostatek: v zámku chyběl klíč, ale to by nemělo představovat významný problém. Rychle se svlékla a hupsla pod sprchu. Vaně se po včerejším incidentu vyhnula obloukem ještě doteď na ni byla naštvaná, i když ta velká bílá nádoba za to vlastně nemohla.

Teplou sprchu po ránu potřebovala navíc po té včerejší potopě to bylo na místě.

Najednou uslyšela rachot a dveře od koupelny se rozletěly a stála v nich nějaká osoba, kteoru Taylor nerozeznala.

„Kurv...“ podle hlasu to byl jednoznačně Jacob.

„Áááá vypadni! Ty úchyle!“
„Tak proč si nezamkneš!“

„A čím asi tak?“ Jacob začal zkoumat zámek. „Vypadni ven! Vypadni!“ začala vřískat znovu Taylor, protože to vypadalo, že ten kluk se nemá k odchodu.

„Tak promiň no! Háklivko!“ když uslyšela zabouchnutí dveří tak se jí ulevilo. Tak tohle byl opravdu trapas.

Po chvilce vypnula vodu a obmotala si kolem těla osušku a šla si vyčistit zuby. Už několik dlouhých let to tak dělala. Vždycky si čistila zuby jen v ručníku. Netušila, kde tento zvyk vzala, ale prostě to tak dělala, ale vždy se zamčenými dveřmi, protože dveře se zase s lehkým vrznutím rozevřely.

„Co třeba klepat?!“ zahuhlala s kartáčkem v puse a otočila se. Stál tam Jason a překvapeně na ni hleděl. „No? Na co ta čumíš? To jsi ještě neviděl holku v ručníku?“ blondýnka si vytáhla z pusy kartáček, aby lépe mluvila.

„Promiň... já nevěděl jsem... já...“
„To se Jacob nepochlubil, že mi sem vlezl?! Ven! Hned!“ Taylor zuřivě mávala kartáčkem až z něj občas ulétla trocha pasty. „Tak co bude? Ven! Vypadni!“

Jason nečekal na další povely k opuštění koupelny a beze slova vycouval ven.

Kluci, kteří všechno slyšeli se mohli potrhat smíchy, ale ten je rázem přešel, když si uvědomili, že by do koupelny potřebovali taky.

„Sakra! Taylor, dělej!“ bouchal na dveře Jacob, ale Jese mu začal vysvětlovat jak dlouho to trvá jeho sestře v koupelně: „Říkal jsi, že si čistí zuby? To bude ještě fén, líčení, oblíkání... jo, dneska se do koupelny před snídaní nedostanete!“
„Tak to teda ne! Omg, je to jen holka v ručníku a ani zamklý nemá! Tak co řešíte!“ ozval se otráveně Jeremy sedící na sedačce.

„A co asi tak chceš dělat?“

„Vytáhnout ji ven!“ rychle se rozhlídnul jako by se ujišťoval, že tu Chris doopravdy není. Nebyl tu, protože vyřizoval nějaké organizační věci a to se dělá opravdu špatně s nimi v jednom apartmánu.

„Co když ji ten ručník spadne?“ zajímal se pobaveně Jacob.

„No co by. Aspoň uvolní koupelnu.“ Jeremy zmizel vevnitř za chvíli byl slyšet jen jekot sprosté nadávky a během pár minut se ve dveřích zjevila bránící se blondýnka obmotaná ručníkem a Chris ji tlačil před sebou.

Sotva překročila práh koupelny, tak se kluci nahrnuli dovnitř.

„Hej! A co já?“

Nic, jen spousta hlasů a voda z umyvadla.

„Kluci! Co moje oblečení a věcí?!“

Jen to řekla, tak se dveře na chvíli rozevřely a vyletěly z nich její svršky, které ji zasáhly do obličeje nebo aspoň trefily její osobu.

„Ten fén my taky podáte?!“ zabušila naštvaně na dveře, ale nic se nedělo. Ještě jednou se hlasitě zavztekala, ale potom se odešla převléci.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lonely rebel 12.díl:

3. uuuzaaa
01.02.2010 [21:00]

AE: Taky jsem si říkala, ale chybička se vloudí vždyckyEmoticon další úúžasný díl, fakt skvěléééEmoticonEmoticonEmoticonHonem další!Emoticon

2. Janulik přispěvatel
31.01.2010 [21:47]

Janulikbože... oni sou poděsi... b\ys mohla nekdy dát fotky jak tak zhruba asik vypadaj....EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

1.
Smazat | Upravit | 30.01.2010 [22:40]

Chris jí tlačil ven, když byl pryč??? Tak tomu říkám frajeřina...Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!