OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Little Devils I



Little Devils IŽánr Yaoi. Pro klid v duši doporučuji tak 15+. Řešeny jsou dva páry. Itsuki je mladý striptér, který obvykle za příplatek zůstává přes noc u mužů, kteří si ho objednají. Kiyoshi, dvaatřicetiletý právník, se ho snaží změnit. Ale je to vůbec možné? Nori je klasický bishounen, který už dlouhou dobu chodí s hezounkem Ryuu, který s ním stále odmítá spát.

EDIT: Článek neprošel korecí!

 

I

Zazvonil jsem u obrovského domu. Ještě jednou jsem zkontroloval adresu, jestli jsem vážně na správném místě. Dveře otevřel urostlý japonec - umh, možná až moc urostlý, oproti mně. 

„Matsumoto Kiyoshi-san?'' zamumlal jsem a odhrnul si vlasy z čela. Uvolnil mi cestu dovnitř, s mírným úsměvem. Zdálo se mi, že už mě svlékal pohledem.

„Ano, vítej u mně.''

Tak mě zavedl dovnitř. Musel mít opravdu dobrou práci, protože interiér vypadal  velmi nákladně. Jen jeho sedačka nejspíš stála víc, než můj byt. Usadil se právě na tu drahou pohovku.

„Já... Asi abych začal.'' pustil jsem v malém rádio hudbu a začal se vrtět do rytmu. Dobrá, nebyla to zrovna práce, po které bch od mala toužil, ale nevadila mi. A tancovat pro někoho tak pěkného, jako byl Kiyoshi... Věděl jsem, že tu určitě zůstanu přes noc. Pomalu jsem se zbavoval oblečení a házel ho po něm. Hladil jsem se po těle a přivíral oči. 

Potom jsem ucítil dotyk jeho rukou. Pevně mě stiskl a přitáhl na svůj klín. Zíral jsem mu do hlubokých hnědých očí, teré hořely touhou po mém těle. Poddal jsem se a položil mu hlavu na rameno.

„Kiyoshi-san!'' vyjekl jsem, když jeho ruka spočinula na mém rozkroku. Začal mě tam pomalu hladit a já mu sténal do ucha. Nejdřív málo, téměř neslyšitelně. Ale moje vzdech se prodlužovaly a byly čím dál mělčí.  Zarýval jsem mu prsty do zad. Tváře mi rudly. Ach! Z ničeho nic jsem ucítil tlak v pozadí. Pootočil jsem se a stiskl zuby.

 

To ráno bylo zvláštní. Probudil jsem se ve velké posteli s bolavým pozadím a cucfleky po krku. Moje oblečení se válelo u pohovky přesně tak, jak jsem ho tam večer předtím nechal. A u mé hlavy ležela obálka. Natáhl jsem se pro ni a rozbalil ji. Ah, peníze za včerejší služby, samozřejmě. Ale pan Matsumoto se vážně plácl přes kapsu. Přepočítával jsem částku - 100 000 yenů? Z obálky vypadl ještě lísteček.

'„Čekám tě dnes v 19.00. Přijď přesně, MK''


Prohrábl jsem si rukou vlasy a povzdychl si. Většinou to zákazníkům stačilo jednou, ale... Obnos v obálce byl úžasný a kdyb se k němu ještě něco málo přidala... To neznělo ani trochu špatně. Měl bych na nájem na několik měsíců dopředu. Schoval jsem si obálku do kapsy a odešel.

 

Přesně v 19.00 jsem zazvonil na ten samý dům. Ještě jsem ani neodendal ruku ze zámku, když se Kiyoshi objevil ve dveřích a vtáhnul mě dovnitř. Přitiskl mě ke zdi. Následoval letmý polibek, potom druhý, třetí. Slastně jsem zasténal. Jeho dotky mi byly až nevídaně příjemné.

„Proč tohle děláš?'' Jeho hlas přerušil onu nadrženou atmosféru kolem nás. Nechápavě jsem se na něj podíval.

„Co proč dělám?''

Sundal ze mně ruku a promnul si kořen nosu.

„Proč spíš s lidmi za peníze. Proč si nenajdeš někoho na stálo, někoho... Komu bys mohl věřit, s kým bys byl...''

„Člověk na stálo by mě neuživil, musím pracovat.'' uchechtl jsem se. Jeho ruce mě opět chytily, tvrději. Zatřásly se mnou.

„Já bych tě uživit dokázal.''

Nevěřícně jsem se na něj podíval a zalapal po dechu. Nemohl to mslet vážně, prostě nemohl. Chtěl jsem, aby přestal lhát. Musí mlčet. Budu s ním spát za peníze, ale nic víc. Přitiskl jsem se k němu a opět ho začal líbat, vášnivě. Tak, aby na nic jiného nemyslel. Tak, aby mě nedokázal vypudit z hlavy. Tak, aby mi opět dobře zaplatil.

Podraz přišel, když byl ve mně a masíroval mi přirození. Seděl jsem na něm, zádi k němu. Ale opíral jsem se o jeho rameno a jemně vzdychal. 

„Zkus to se mnou, Itsuki-kun.'' zašeoptal mi do ucha a špičkou jazyka ho oblízl. „ Buď se mnou, udělám pro tebe cokoliv.''

A já blbec v tu chvíli souhlasil.

„Ryuu, počkej na mě!''  zakřičel jsem na postavu před sebou. Otočil se a sladce se na mě usmál.

„Nori-chan, kde se touláš?''

Začervenal jsem se a rychle ho doběhl. Byl překrásný, jako anděl, socha zpod rukou mistra. Hrál ve fotbalovém týmu naší školy a zbožňovala ho všechna děvčata. Ale on si vybral mě, zakrslého blonďáka, neustále si čmárajícího superhrdiny na okraje sešitů. Vždy jsem chtěl mít superschopnosti, aby si mě někdo všiml. Ale teď, když mě objímal Ryuu... Už jsem k dokonalému štěstí nepotřeboval nic. Teda, kromě, ehm... 

„Co kdyby jsme dneska přespali u nás?'' nadějně jsem se na něj podíval. „Mohli by jsme hrát hry, dívat se na televizi, spát spolu, dělat si úkoly, co jen budeš chtít! ''

Pocuchal mi vlasy a políbil mě do nich.

„Říkal jsem ti, že s tebou ještě spát nechci, Nori-chan.''¨

Po tváři s emi opět rozlila červeň, zakoktal jsem se.

„O..o, to mi pře..přece... Proč se mnou nechceš spát? Jsme spolu už půl roku,'' fňuknul jsem. „ chodíme spolu do školy, víme už o sobě absolutně všechno! Ale...''

Přiložil mu prst k ústům a políbil mě na čelo.

„Miluji tě, Nori, ale nevím, jestli dokáže i mé tělo milovat to tvé.''

Zůstal jsem na něj vyjeveně zírat. 

„Co tím... Co tím myslíš...? '' v očích mě začal pálit slzy zoufalství a beznaděje. 

„Tím myslím,'' protřel si spánky „ že... Vypadáš... Jako holka... A miluji tě, i když vím, že jsi... Ale nevím, jestli se mé tělo na něco zmůže až uvidím, že jsi vážně...''

„Idiote!'' vtryskly mi slzy. Praštil jsem ho do hrudi a utíkal tak rychle, jak mě nohy nesly. Nechtěl jsem ho už nikdy vidět. Utíkal jsem. Co nejdál od něj a jeho heterosexuálních myšlenek.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Little Devils I:

7. Ryuu přispěvatel
20.08.2013 [21:57]

RyuuYaoi!Emoticon Emoticon A krásně napsané! Navíc jeden z příběhů zahrnuje striptéra... Bože, jak já miluju tohle téma. *yaoistka se přihlásila ke slovu* Itsuki se mi líbí... Jen kdyby tak rychle nenaletěl. *pokrčí rameny a povzdechne si*
I druhý příběh má něco do sebe...Škoda, že to nepokračuje. Emoticon Co nadělám... Emoticon Emoticon Emoticon

6. DaisukeHideki přispěvatel
02.09.2012 [22:00]

DaisukeHidekiYokoScarlet: Dobrá, ještě jednou dík :)

5. YokoScarlet přispěvatel
02.09.2012 [11:06]

YokoScarletDaisuke, klid - mně to nevadíEmoticon . Nejspíš by mi ani nevadilo, kdyby tam začal pobíhat perverzní Usagi Emoticon Emoticon . Jediná věc, která by mi však určitě vadila je, že s tou povídkou přestaneš. Emoticon

4. DaisukeHideki přispěvatel
02.09.2012 [10:19]

DaisukeHidekiCatherine, Niki311: Děkuji vám :)
YokoScarlet: A tobě děkuji též ! I když dojmu Junjou Romanticy jsem se zrovna pokoušela vyhnout, ale evidentně se to nepovedlo :D

3. YokoScarlet přispěvatel
02.09.2012 [0:52]

YokoScarletYAOI! YAOI! YAOI! *pobíhá po pokoji a tančí oslavný taneček hula hula* Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Máš ve mně rozhodně stálého čtenáře - nejen, že jde o yaoi, ale i kvůli tomu, že to je dobře napsaný a zdáleně mi to připomíná Junjou Romanticu (dvě dějové linie v jednom příběhu - třeba se časem navzájem propletou Emoticon )
Rozhodně pokračuj! Je to prostě superkawaii! Emoticon Emoticon Emoticon

2. Niki311 přispěvatel
01.09.2012 [23:00]

Niki311Přilákal mě - neobvykle - neobvyklý název. Zpočátku jsem tak nějak trošku váhala, zda v četbě pokračovat (než přelouskám jména), ale nějak nešlo se od toho odtrhnout. Emoticon Jsem velice náročný čtenář a tohle vypadá velice slibně! Konečně po dlouhé době snad něco, co by stálo za přečtení. Tak sem s dalším dílem, zvědavostí si ukoušu nehty! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Catherine
01.09.2012 [21:56]

wooow, to je super super!!! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!