OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lifestyle of rock stars - 39. kapitola



Lifestyle of rock stars - 39. kapitolaTakže... haha, =D. V 38. kapitole sa na konci stalo to, že Ian vošiel nečakane do Jaredovej izby za Char a tu je pokračovanie... Dúfam, že sa vám bude páčiť.

IAN:

 

Šiesty deň stávky:

 

„Ian! Čo tu robíš?“ spýtala sa ma prekvapene.

„Ja... no... vieš... Jared ma sem poslal a ja...“ nevedel som, čo mám povedať.

Ty somár! Veď už niečo urob! kričal som na seba v duchu.

„Aha... a prečo ťa sem Jared poslal?“ spýtala sa ma.

Neodpovedal som. Namiesto toho som k nej pristúpil ešte bližšie. Akoby vedela, čo chcem urobiť, vstala z gauča a ja som k nej pristúpil ešte bližšie, takže sme sa telami dotýkali.

„Je mi ľúto, že som vtedy utiekla,“ zašepkala.

„Nemusí byť,“ odpovedal som jej a skôr, ako mohla niečo povedať, začal som ju nežne bozkávať.

Objala ma okolo krku a pritiahla si ma ešte bližšie, aj keď to už prakticky nemohlo byť možné. Naše nežné bozky sa každou sekundou stávali vášnivejšími a obidvaja sme začali tušiť, kam mierime. Bol som si istý, že dnes nás nikto nepreruší. Jared mi to sľúbil a ja som mu veril. Ani neviem ako, ale zrazu sme ležali na Jaredovej posteli. Najprv som mal taký čudný príjemný pocit, keď som na nej ležal a až potom som si uvedomil, že je to vodná posteľ. No do riti! On má vodnú posteľ! Ani by som si nepomyslel, že sa raz budem milovať so ženou na vodnej posteli a ešte k tomu so Char a v tejto chvíli som mu bol ešte viac vďačný ako predtým. Ani neviem, kam vlastne naše oblečenie letelo, ale vtedy mi to bolo naozaj jedno. Jediné, čo som dokázal vnímať bolo, že Char je konečne moja...

 

Na druhý deň:

 

Mal som taký krásny sen. Konečne sme sa so Char milovali a ja som sa musel zobudiť do reality. To nie je fér! Zrazu som si uvedomil, že neležím vo svojej posteli, ale v niekoho inej, pretože my sme v izbe vodnú posteľ nemali. A potom som si uvedomil, že nie som v posteli sám. O môj bože! Čo ak som Char podviedol? Aj keď by to prakticky nebolo podvádzanie, pretože spolu nechodíme, ale aj tak! Nezniesol by som to! Nabral som všetku svoju odvahu a otvoril oči. Uvedomil som si, že som v Jaredovej izbe. Prosím, len nech vedľa mňa neleží Jared! Otočil som sa a vedľa seba som zbadal Char. Nedokázal som tomu uveriť. Ten sen... mohla to byť skutočnosť? Možno mohla. Char bola nahá, prikrytá len s tenkou plachtou, čo ma Jared na posteli. Fajn, takže ak je Char nahá, mal by som byť aj ja. A ak som nahý aj ja, tak sme to spolu robili. Pomaly som sa pozrel pod plachtu a naozaj som bol nahý. Kamoš, si dobrý. Takže sme to fakt spolu robili. Pred mesiacom by som si asi pomyslel: Ha, ja som vyhral! Ale teraz, jediné na čom dokázal myslieť bolo, aká je Char krásna. Nedokázal som tomu uveriť, že jediné, na čo dokážem myslieť, je ona. A vlastne to bolo príjemné.

„Dobré ráno,“ zašepkal som jej, keď sa zobudila.

Najprv vyzerala trochu zmätene, ale potom si na všetko spomenula a usmiala sa na mňa. Aj ona už tušila, že je v tom všetkom niečo viac, ako len fyzická príťažlivosť.

„Bré ránko,“ zašepkala mi späť.

Pritiahol som si ju bližšie a nežne ju pobozkal. Samozrejme, že neostalo len pri nežnostiach...

 

_

 

„Bré ráno,“ povedal som veselo chalanom aj sekunďákom, ktorý sedeli pri stole a raňajkovali.

„Čo si taký veselý?“ spýtal sa ma hneď Stu.

„No...“ nemohol som dokončiť, pretože v tej chvíli vošla do miestnosti Char a bola ešte krásnejšia, ako ráno v posteli.

„Ian... Ian! Slina!“ povedal Jared.

„Čo? Ježiš! Vážne?“ takmer som skríkol.

„Nie, haha, ale blížil si sa k tomu.“

A vtedy všetci pochopili a ozvalo sa zborové:

„Ahá...“

„Takže ste to spolu robili,“ zasmial sa Lee.

„Áno a dúfam, že ste znovu nepočúvali za dverami.“

„Myslím, že to nebolo treba. Boli ste taký hlučný, že vás musel počuť celý hotel,“ zasmial sa Jared.

Nemohol som mu na to už nič povedať, pretože k nám prišla Char.

„Dobré ráno,“  pozdravila všetkých a pritom vôbec netušila, o čom sme sa pred chvíľou bavili.

Za Chariným chrbtom som chalanom naznačil, že ak niekto bude mať sprosté kecy na tému: Ja a Char v posteli, poriadne to schytá. Našťastie to všetci pochopili a nikto to nespomenul celý deň.

_

 

„Pôjdem asi do izby,“ povedal som, pretože som už vážne nevládal.

Od smiechu ma hrozne bolelo brucho a myslím, že sme s chalanmi, sekunďákmi a Char vyčerpali všetky vtipné témy.

„Brú noc,“ ozvalo sa zborovo a ja som sa len usmial.

„Brú noc,“ povedal som a vyšiel z izby.

 

CHAR:

 

„Ja už asi tiež pôjdem, povedala som po pár minútach, keď odišiel Ian.

„Fajn, brú noc,“ ozvalo sa zborovo.

Zasmiala som sa a tiež im zaželala dobrú noc. Vyšla som na chodbu a takmer som dostala infarkt! Na konci chodby stál Ian a nejaká štetka, ktorá ho začala nechutne bozkávať v tej chvíli, ako som vyšla z izby.

„Nie!“ chcela som zašepkať, ale myslím, že som to skôr vykríkla.

Obidvaja sa na mňa asi pozreli, ale cez potoky sĺz som to nevedela presne. Rozbehla som sa do našej izby a zabuchla za sebou dvere. Zamkla som a okamžite začala hľadať môj kufor. Položila som ho na posteľ a začala do neho hádzať všetky veci. Nechcela som tu byť už ani sekundu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of rock stars - 39. kapitola:

23. MirrorGirl454 přispěvatel
07.02.2011 [19:23]

MirrorGirl454Neboj sa... 39 kapitol plných problémov asi stačilo... Na ďalšie problémy bude tretia séria. Emoticon

22. ElisR1 přispěvatel
07.02.2011 [16:47]

ElisR1Ne, ne, ne, ona tu sázku prohrála Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon, ale jinak pěkný, jdu to dočíst =)
Hééj, ten konec, nejsou "spolu" zas tak dlouho a ty jim to musíš zkazit..., takže to určitě nebude Ian nebo za to nebude moc jéé já nevim, co musim číst dál
ale bylo to opravdu super Emoticon Emoticon

21. Darkness
01.12.2010 [21:34]

Já mu nic neprovedu, zatím... Emoticon
Zatím budu jen fackovat, vraždím jen s teplotou pod 39 a tudíž teď ještě nebudu zabijákem.
Ale ne, Iana bych z mnoha důvodů nemohla zabít, takže přežije.

V pohodě, blázním už delší dobu, zrovna tady teď předvádím leklou rybu a poskakuju radostí, že jsem konečně dopsala další příběh, který má úspěch, jo!!!
Takže bratr na mě nezavolá hodné strýčky ze cvokhausu.

20. MirrorGirl454 přispěvatel
01.12.2010 [19:36]

MirrorGirl454Darkness: VCHI??? Hahahaah Emoticon Emoticon tak toto ma ešte nenapadlo, ale naozaj je to dobré, haha. Emoticon Emoticon Emoticon Dúfam, že si tvoj brat o tebe náhodou nemyslel, že si sa zbláznila a ja tiež dúfam, že si sa z toho šoku nezbláznila, ale prosím ťa: nezabi mi Iana. Emoticon Emoticon Emoticon

19. Darkness
01.12.2010 [17:44]

Ááááá *pokouší si po tom konci nahodit srdce*
Nejprve jsem málem začala skákat nadšením z toho, že si přidala dallší kapitolu a tlemila jsem se tak pitomě, že si i můj bratr, který je v jednom kuse z něčeho mimo, začal dělat starosti o moje duševní zdraví. Pak jsem se nadšením roztýkala nad dalším vývinem VCHI (vztahu Char a Iana) a na konci jem měla tlamu až někde u klávesnice.
Jestli v tom Ian nebude nevinně, tak ho profackuju... chudinka Char...

18. MirrorGirl454 přispěvatel
30.11.2010 [19:39]

MirrorGirl454kikusa010: Jéééj, idem sa hneď pozrieť, haha. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.
Smazat | Upravit | 30.11.2010 [19:12]

Tak sa teším. Inak pridala som 4.kapitolu poviedky.

16. MirrorGirl454 přispěvatel
30.11.2010 [7:28]

MirrorGirl454Lussy: Vlastne, ani ja by som si to nenechala vysvetliť. Emoticon Emoticon Urobila by som to isté, čo CHar, heh. Emoticon Neboj sa, v ďalšej kapitole bude všetko vysvetlené. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Hanka: Neboj sa, toto je posledný krát, čo sa im stane niečo zlé. Emoticon Emoticon Až taká zlá a škodoradostná nie som, aby som im nedopriala pokoj konečne. Emoticon A ďakujem za chválu. Emoticon Emoticon

15. Lussy přispěvatel
28.11.2010 [16:48]

LussyMě se to zdálo nějaké podezřele rychlé - na tebe - a pak se mi to potvrdilo, Char se asi stěhuje. Emoticon
Myšlenkové pochody Iana na jedničku s hvězdičkou.Emoticon Jak on mohl proboha myslet na to, že je na vodní posteli? Emoticon Jared u mě opět zabodoval. Emoticon
Char mi přijde trochu zbrklá, vím, nála se toho, ale nic si nenechala vysvětlit, vlastně k tomu ani nebyl prostor a už si balí kufry... Jé, tak to já už bych podle ní musela bydlet na Antarktidě a nebo se stěhovat každý den. Emoticon
PS: Doufám, že se všechno vysvětlí, jinak přísahám - pro mě neexistujícímu - bohu, že tě vlastnoručně uškrtím. Emoticon Emoticon (Případně vysaju krev... Emoticon )

14. Hanka
28.11.2010 [12:19]

No, je to síla Emoticon Nejdřív Ian a Char spolu - Konečně!! - potom Lee... konečně taky jednou NEPŘIŠEL!!! (ha! Emoticon ) no a ten konec?? Emoticon Zase komplikace... tohle nespraví ani vztahová poradkyně Jared, i když je v tom nejspíš Ian nevině.
Hele ty jim dáváš... ale jim to určitě neuškodí Emoticon Paráda jako vždy, skvělé Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!