OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lifestyle of rock stars - 38. kapitola



Lifestyle of rock stars - 38. kapitolaV 37. kapitola na konci bolo, že Jared doniesol Char do jeho izby a tu je pokračovanie =P. Ako už spomenulo dvojča, Jared sa bude hrať na psychológa s ružovým drdolom a popolníkmi, heh. =D. Tak dufam, že sa vám to bude páčiť.

CHAR:

 

Piaty deň stávky:

Pomohol mi sadnúť si na gauč a tam sa konečne rozplakala. Začala som vzlykať, ale vzlyky postupne prešli do neovládateľného plaču. Jared si sadol ku mne a snažil  sa ma upokojiť, ale to ma rozplakalo ešte viac. Videla som mu na tvári taký ten pohľad plný zdesenia, ktorý mávajú len chlapi. Snažila som sa upokojiť, ale jednoducho to nešlo. Všetko kvôli čomu som sa za posledný polrok trápila (Ian) som už nemohla nechať dlhšie v sebe dusiť a musela som to dostať konečne vonku. Jared sa asi trochu vzchopil, cez slzy som totiž dobre nevidela, a objal ma a posadil si ma do lona. Tam som mu asi ešte polhodinu vzlykala do úplne nádhernej košele, ktorú som mimochodom zničila.  Keď som sa konečne upokojila, Jared mi podal vreckovku, aby som si mohla utrieť slzy z tváre a vysmrkať nos a potom som mu musela všetko povedať.

„Ja... on... bozk... ja jednoducho nemôžem...“ bolo to jediné, čo som zo seba dokázala dostať a znovu som sa rozplakala.

Popár sekundách Jared asi pochopil, čo sa stalo a a znovu ma poriadne objal a ja som mu znovu plakala do už aj tak poriadne mokrej košele.

„Neplač... to bude dobré, neboj sa... neplač...“ snažil sa ma upokojiť. „Ver mi... bude to dobré, porozprávame sa o tom a všetko bude dobré, ver mi.“

A ja som mu naozaj uverila. Po chvíľke som prestala plakať a už som len fňukala. Zobral druhú vreckovku a utrel mi slzy.

„No vidíš,“ povedal a usmial sa na mňa.

Skúsila som sa na neho usmiať tiež, ale nepodarilo sa mi to.

„Skôr, ako mi začneš znovu rozprávať, čo sa stalo, musíš sa poriadne upokojiť. Takže, hlboký nádych, hlboký výdych...“ povedal a začal mi názorne ukazovať, ako mám dýchať.

Skúsila som to tiež. Hlboký nádych, hlboký výdych... Po chvíľke to naozaj začalo účinkovať a ja som sa cítila oveľa lepšie. Už sa mi, našťastie, nechcelo plakať. Videl, že som už v poriadku a preto ma začal spovedať.

„Tak začni, jediné čo som pochopil bolo, že ste sa s Ianom bozkávali  a ty niečo nemôžeš...“ povedal trochu nechápavo. No jasné, chlapský mozog...

„Celý deň som sa mu snažila vyhýbať a on si ma potom večer odchytil a jednoducho...“ nedokázala som dokončiť.

„Vieš čo? Začni od začiatku. Všetko mi povedz a vysvetli.“

„Tak fajn... Ian a ja máme naozaj zložitý vzťah. Zo začiatku to bola nenávisť, potom túžba a teraz... ja netuším. Mám pocit, že sa do mňa zamiloval a aj ja by som sa do neho hrozne rada zamilovala, ale... ja sa bojím, že ma podvedie s prvou šľapkou, ktorú stretne...“ povedala som mu.

„Čo... čo tým myslíš?“

„Myslím tým to, že nie je zvyknutý a normálny vzťah. Je zvyknutý, že sa okolo neho motajú samé mladé baby a že ho zvádzajú a ja sa bojím, aby sa náhodou nedal zviesť nejakou mladou peknou štetkou...“

„Prečo si myslíš, že by ťa podviedol? Teraz ti poviem pravdu, si tá najkrajšia žena, ktorú som kedy videl a poznám, okrem Veronici...“ začal, ale nedovolila som mu tú vetu dokončiť.

„Veronici? Kto je to?“ spýtala som sa ho zvedavo a na chvíľu som zabudla na Iana.

„Veronica je moja snúbenka...“ povedal trochu hanblivo Jared.

„Čože je?“  takmer som na neho skríkla.

„Moja snúbenka,“ zašepkal trochu nesmelo Jared.

„Ty máš snúbenicu a chcel si ma bozkávať???“ a to som už kričala.

„Prepáč... naozaj prepáč, ale mali sme vtedy s Veronicou trochu zlé obdobie a jednoducho som si potreboval nejako vybiť nervy a som naozaj rád, že nás vtedy Ian prerušil, pretože som nakoniec Veronicu požiadal o ruku a teraz keď viem, ako to medzi tebou a Ianom je, viem, že to musím vyriešiť. Nemyslím si, že by ti utiekol. Videl som, ako sa na teba pozerá...“

„Ako sa na mňa pozerá?“

„Ako totálne zamilovaný pako...“ zasmial sa Jared. „Ver mi, neušiel by ti s žiadnou. Vidieť na ňom, že by pre teba urobil čokoľvek. Ver mi.“

Skúsila som to a trochu sa zamyslela. Naozaj sa Ian sa ten čas trochu zmenil... A občas som si dokonca všimla, že sa na mňa pozerá tak... nebola v tom pohľade len túžba, (čo som vedela, že tam je...) ale bola tam aj láska a neha... A aký mal zronený výraz v tvári, keď som sa vtedy k nemu otočila... Bol tak rozkošne smutný... A keď som ho potom pobozkala... Oh... Musela som sa usmiať. Moje myšlienkové pochody prerušil Jared.

„Počkaj chvíľu tu, prosím ťa,“ zašepkal mi a hneď aj zmizol z izby.

 

 IAN:

 

Sedel som na gauči, keď niekto zaklopal na dvere.

„Ďalej...“ zašepkal som totálne bez nálady.

„Ahoj,“ ozval sa od dverí Jared.

„Čau...“

„Všetko viem, všetko som počul a všetko chápem a preto musíš ísť okamžite za Char...“ povedal som mu.

„Char? A prečo? A kde je?“ spýtal som sa ho a vyskočil z gauča.

„Char – pretože už asi hodinu mi plače v náručí a prinútil som ju nech sa mi vyrozpráva a ona začala rozprávať o vás dvoch, preto choď okamžite za ňou do izby a vysvetli jej, že by si jej s nijakou šľapkou neutiekol.“

„Jasné, že by som jej neutiekol!“

Rozbehol som sa k dverám, ale skôr ako som odišiel, spýtal som sa Jareda:

„A čo všetko vieš?“

„Väčšinu... aj to viem, že ste sa vyspali... to si mi povedal sám...“ povedal a uškrnul sa. „A aká vlastne bola?“

Musel som sa zasmiať.

„Bože, ani si nevieš predstaviť aká úžasná,“ povedal som mu so smiechom.

Už som chcel odísť, keď ma ešte zastavil.

„A Ian... ak náhodou... no vieš, čo myslím, tak keď ráno skončíte, dajte mi nové posteľné prádlo...“ povedal  mierne znechutene.

„Počkaj, takže môžeme na noc zostať v tvojej izbe?“

„Áno, môžete a neboj sa... Lee vás nepreruší... zviažem ho ku stoličke...“ zasmial sa.

„Ďakujem, haha,“ zasmial som sa spolu s ním.

Vyšiel som z izby a zamieril do vedľajšej Jaredovej. Vošiel som potichu a zbadal Char, ako sedí na gauči otočená chrbtom ku mne.

„Konečne si tu, Jar -“ zasekla sa v polovičke vety, pretože sa otočila a zbadala ma, ako tam stojím a ticho ju pozorujem.

„Ian! Čo tu robíš?“ spýtala sa ma a ja som podišiel pár krokov k nej.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of rock stars - 38. kapitola:

12. MirrorGirl454 přispěvatel
07.02.2011 [19:17]

MirrorGirl454Hehehe a prečo chceš, aby Char vyhrala??? Ja som to Ianovi priala, veď o nej sníval...desať rokov... plus mínus... Emoticon

11. ElisR1 přispěvatel
07.02.2011 [16:40]

ElisR1Tak to bylo úžasný. Přesvědčila si mě, že je Jared dohazovač a on má snoubenku, že se nepochlubil dřív, no ale, když dal Iana a Char skoro "dohromady", tak mu to odpouštím =)=)
Hele, ale takhle prohraje sázku, to ne (panický křik =)) ona musí vyhrát =)=)
Už jsem zticha, jdu dál =)
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. MirrorGirl454 přispěvatel
01.12.2010 [14:44]

MirrorGirl454Darkness: Haha, Emoticon Emoticon dobrý plán. A je mi naozaj ľúto, že si chorá a naozaj dúfam, že ti je už lepšie, haha. Emoticon Emoticon Ďakujem... Emoticon Emoticon

9. Darkness
01.12.2010 [14:35]

Ležím doma nemocná a říkám si, že ty prášky vůbec nezabírají... to ti povím, že po tomhle je mi stokrát líp... tvoje povídka by mohla být důležitým pilířem našeho zdravotnictví... by vyléčila i smrtelně nemocné.

Takže - Leeho zavřít do lednice, přitisknout dveře lednice k podlaze, zavřít dveře od místnosti s lednicí, natáhnout za dveře elektrický ohradník a za to na čestnou stráž postavit Jareda.

Úžasná kapitolka Emoticon Emoticon

8. Texie admin
28.11.2010 [16:59]

TexieAhojky, video ti bohužel budu muset odtranit. Zablokovali jej a tak nejde spustit. Pokud najdeš jiný zdroj, tak jej sem prosím znovu vlož. Díky. Emoticon

7. MirrorGirl454 přispěvatel
26.11.2010 [19:27]

MirrorGirl454kikusa010: Heh, ďakujem a som naozaj hrozne rada, že sa ti to páči. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6.
Smazat | Upravit | 26.11.2010 [19:19]

Vynikajúce. Dobre si to vymislela. Mne sa to páčilo a ani neviš ako. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Super. Emoticon Emoticon

5. MirrorGirl454 přispěvatel
26.11.2010 [19:18]

MirrorGirl454Hahaha, Hanka, ten tvoj komentár je úžasný, hahaha. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Všetkým vám ďakujem za komentáre. Lussy, prosím nezabíjaj ma, voldy, prepáč, heh a dvojča...veď ty vieš čo si myslím. Emoticon Emoticon Emoticon Všetkým vám chcem ešte raz poďkaovať za krásne komentáre.

4. Hanka
26.11.2010 [18:31]

Emoticon Jared psychologem! Představuju si ho asi jako tu falešnou vztahovou poradkyni z filmu Jak ztratit kluka v deseti dnech... a rozhodně je to zajímavá představa Emoticon
U tebe se vždycky vyplácí čekat - čím delší čekání, tím lepší kapitolka. Ne, že by obyčejně nebyla, ale přece jen je to kapánek lepší... Emoticon
Přivázat Leeho je málo - jeho radši zamknout do sklepa, zabarikádovat, zapečetit, zatlouct... on je vynalézavej - vyhodí ho dveřma, vrátí s oknem. Nemluvě o ostatních z kapely, ti jsou taky všude a sekunďáci taky.
Skvělý!!!!
Emoticon Emoticon Emoticon

3. Lussy přispěvatel
26.11.2010 [17:53]

LussyTak děvče, ty už jsi mrtvá! Zase takový konec? Emoticon
Tak vylévání srdíčka byla na jedničku. Jered a psycholog mi k sobě nejde, ale budiž... Emoticon
Víš, jak vypadají lidé v Americe? Tak si na nich představ kšandy... Emoticon takhle jsem napnutá! Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!