OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lifestyle of rock stars - 33. kapitola



Lifestyle of rock stars - 33. kapitolaPrvý deň stávky... Ianovi sa ale nič nepodarí skúšať, pretože Char bude plne zaneprázdnená hosťom. Kto to je sa dozviete, keď si to prečítate =D. Dúfam, že sa vám bude páčiť.

CHAR:

 

Prvý deň stávky:

 

Takže... jediné, čo budem musieť urobiť, bude nejak sa po celých sedem dní vyhýbať Ianovi. Ale asi to bude trochu ťažšie, keďže máme spoločnú izbu a ešte k tomu aj posteľ! Ale, veď ja to už nejak zvládnem...

 

_

 

„Si si istá, že mi dokážeš odolať?“ vysmieval sa mi Ian. Našťastie sa zatiaľ o nič nepokúšal.

„Som si stopercentne istá!“

Nechcela som ale riskovať, že by si to chcel aj overiť, tak som si radšej dala do prehrávača moje obľúbené CD This is war od 30 seconds to mars a pustila svoju obľúbenú Search & Destroy. Dala som si ju čo najhlasnejšie sa dalo a vyzeralo to tak, že sa o nič nebude pokúšať. Trochu som si vydýchla.

„Search & Deastroy... UO OOUOUO... (=D)“ zakričala som spolu s Jaredom.

Zrazu niekto zaklopal na dvere a ja som si myslela, že je to znovu ten otravný recepčný a prišiel mi povedať, nech to dám tichšie. Ale keď som otvorila dvere, nestál tam recepčný. Stál tam v celej svojej kráse JARED LETO!!!! A keď hovorím v kráse, hovorím v božskosti!

„Ahoj, počul som našu hudbu a tak som prišiel, že kto ju púšťa...“ a vtedy sa na mňa poriadne pozrel, pretože dovtedy sa pozeral do zeme. Tak teraz sa asi budem chváliť, ale fakt vyzeral, akoby zbadal anjela. Už ale nemohol povedať nič viac, pretože som zvrieskla na celý hotel:

„FUCK! O môj bože!!! To je... Ty si JARED LETO!! OCH! JA ŤA MILUJEM!!!!“

„Prosím ťa, len mu neskoč do náruče,“ ozval sa za mnou Ianov hlas.

A vtedy vybehli na chodbu aj chalani a SHANNON A TOMO!

„Preboha, koho tu vraždia?“ spýtal sa Mike, ale keď uvidel Jareda a môj zbožný pohľad, pochopil.

„Nemôžem uveriť, že tu! Tu v našom hoteli sú ubytovaný 30 seconds to mars!“ povedala som.

„A nechceš si skočiť po papier a pero?“ spýtal sa ma ironicky Ian.

„Vidíš! Dobrý nápad...“ povedala som, ale myslela som to smrteľne vážne.

„Myslím, že po ten papier si ísť nemusíš, ten frajer sa ti určite rád podpíše aj na podprsenku,“ povedal Ian naštvane.

„Prestaň!“ okamžite som ho okríkla.

Zabehla som do izby po papier a pero a už som bola späť pri dverách.

„Však mi dáš podpis? Aj Shannon a Tomo?“ spýtala som sa nasadila prosebný pohľad.

A teraz sa fakt nechcem vychvaľovať, ale Jared fakt vyzeral, že som ho zaujala. A teraz si nerobím srandu.

„Bože, správaš sa ako pubertálna baba,“ povedal mi Ian.

„A ty sa správaš ako pubertálny debil, ktorý sa so mnou stavil, že ma dostane do postele,“ odsekla som mu.

Samozrejme, že chalani vybuchli do obrovského rehotu a Jared, Shannon a Tomo absolútne ničomu nechápali. Len som pokrútila hlavou, nech to nechajú tak a strčila im pod nos ten kúsok papiera. Podpísali mi ho a ja som vypískla ako malé decko a utekala si ten papier skryť. Okamžite som sa k nim vrátila a už som to nevydržala a spýtala sa ich:

„Nechcete ísť dnu?“

„My by sme radi, ale... “ nedokončili Shannon a Tomo.

„Ja rád,“ povedal Jared a usmial sa na mňa tým jeho božským úsmevom.

„Len sa tu neroztop,“ zasmial sa mi Lee, keď videl môj výraz.

Len som na neho zavrčala, ale nechala som to tak.

„Máte peknú izbu,“ povedal Jared.

A vtedy si všimol moje veci „trochu“ rozhádzane po gauči a hlavne si všimol moju podprsenku.

„Ups,“ povedala som a utekala ju vziať a odložiť. Mala som šťastie, pretože bola naozaj pekná.

Len sa zasmial. Och bože, aký mal smiech... Mal najkrajší hlas aký som kedy počula, (nechcela som si priznať, že najkrajšie mi znie Ianov hlas... ).

Sadli sme si na gauč a Ian tiež. Škaredo som na neho pozrela, ale on sa mi len vysmial úškrnom.

„Takže... vy dvaja spolu chodíte?“ spýtal sa zrazu Jared.

„NIE!“ skríkli sme obidvaja naraz.

„Aha... “ povedal a zasmial sa.

„A chceli by ste?“ neodpustil si Jared otázku.

„NIE!“ povedali sme znovu spolu naraz.

Len sa zasmial a my s Ianom sme na seba zazerali.

„Ja radšej pôjdem... “ povedal Ian, vstal a odišiel z izby.

Ešte asi hodinu sme sa s Jaredom rozprávali o všetkom možnom, keď sa zrazu pozrel na hodinky a povedal: „ Och bože, to je už tak veľa hodín? Asi by som už mal ísť.“

Usmial sa na mňa a ja na neho. Šla som ho odprevadiť k dverám, keď asi meter pred nimi zastal.

„Bolo to naozaj úžasné, ďakujem,“ povedal a usmial sa na mňa.

„Aj mne sa to páčilo,“ povedala som a tiež som sa usmiala.

A zrazu urobil niečo, čo som nečakala ani v tom najkrajšom sne. Nahol sa ku mne, že ma pobozká, keď sa zrazu otvorili dvere a dnu vstúpil Ian. S Jaredom sme od seba okamžite odskočili.

„Čo si s ňou robil?“ skríkol na chudáka Jareda.

„Keby si nebol vošiel, pobozkal by som ju,“ povedal Jared vyzývavo. Auč, tak toto nemal robiť.

Ian na neho chvíľu len pozeral s otvorenými ústami a vyvalenými očami, keď zrazu otvoril dvere a vyšmaril Jareda na chodbu. Potom si dal z rúk všetky svoje prstene a dal mi ich do rúk.

„Na, podrž mi to,“ povedal mi a odišiel za Jaredom na chodbu.

„Utekala som dať prstene na stolík a potom som doslova bežala za nimi. Tí debilovia sa bili! Kvôli mne!

„Prestaňte! Stop! PRESTAŇTE!“ skríkla dom na nich a to ich donútilo prestať sa biť.

„Do izby! Obidvaja! OKAMŽITE!“ rozkázala som im a oni ma naozaj poslúchli.

Doniesla som im dve stoličky a prikázala im sadnúť si.

Potom som skočila do prenosnej lekárničky po dezinfekčný prostriedok a vatu.

„Najprv si navzájom povedzte prepáč!“ prikázala som im.

„Prepáč,“ povedali obidvaja naraz.

„Tak!“

Pomaly som si ich prezrela a našťastie, nevyzeralo to až tak zle. Ian mal rozťatú dolnú peru a Jared obočie. Najprv som vyčistila ranu Jaredovi a čo najjemnejšie. A potom som začala doslova drhnúť Ianovi peru.

„Au,“ sykol od bolesti.

„Tak ti treba! Nemal si sa biť s Jaredom,“ povedala som mu.

„A prečo si to vlastne urobil?“ spýtal sa zrazu Jared.

„Ou, tak ty si na neho žiarlil,“ povedala som a začala sa mu smiať.

„Jasné, že som nežiarlil. Ja ťa môžem pobozkať kedykoľvek... “ povedal a ako názornú ukážku si ma, aj napriek všetkým mojim protestom, posadil na kolená a nahol sa ku mne aby ma mohol pobozkať.

„Bude to bolieť,“ skúšala som ho odradiť.

„Už som ťa raz takto bozkával a za tú bolesť to stálo,“ zašepkal a skôr ako som mu v tom mohla zabrániť, ma pobozkal.

Podarilo sa mi ho od seba odtiahnuť a potom sa ovládnuť, aby som mu nevlepila facku.

„A aj vtedy si sa odtiahla,“ povedal Ian so smiechom.

„Nie, to nás Lee prerušil.“

Len sa zasmial a pustil ma. Okamžite som vstala a radšej utiekla z dosahu jeho rúk. A potom som si všimla Jaredov výraz a jednoducho som sa musela zasmiať.

„Veď ste vraveli, že spolu nechodíte,“ povedal nechápavo.

„Veď nechodíme,“ povedala som.

„Ale vyspali sme sa spolu. Síce dávno, ale aj tak,“ povedal Ian.

„To to musíš každému hovoriť?“ spýtala som sa ho naštvane a vlepila mu jedno zaucho.

„Au, to bolelo,“ povedal Ian so smiechom.

„Viete čo, ja už radšej pôjdem,“ zasmial sa nám Jared.

„Tak dobre, brú noc,“ povedal až príliš nadšene Ian. Takmer som mu ešte jednu vrazila, ale ovládla som sa.

Šla som za Jaredom zavrieť dvere a potom som radšej rovno utiekla do kúpeľne, aby Ian nemal šancu niečo skúšať...


o, tak sa ma Hanka pýtala, že ako vyzerá Char, heh. Tak mne by sa hrozne páčila predstava Hayley Williams z Paramore.Tu sú niektoré jej obrázky.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of rock stars - 33. kapitola:

14. MirrorGirl454 přispěvatel
06.02.2011 [18:53]

MirrorGirl454Hehehehehehhehe Emoticon
Ja ťa vlastne chápem, aj ja som z Jareda... Emoticon Emoticon Ten smajlík všetko vytsihuje. Emoticon

13. ElisR1 přispěvatel
06.02.2011 [16:06]

ElisR1Já nemám slov, ty si tam opravdu, ale opravdu, ale fakt, ale vážně dala Jareda Emoticon Emoticon ou, takhle mě mile překvapit, ještě, že už vážně nemam ty chipsy =)
To má Char hodně těžký rozhodování. Ten Ian taky ví, kdy má přijít... sakra Jared... páni Emoticon Emoticon Emoticon s nim si mě vážně dostala, ale když jsem uviděla ty jeho obrázky, tak jsem už tušila, že se tam asi někde objeví, ale stejně Jared, ou, já už radši držim pusu Emoticon Emoticon
úžasná kapitola, doufám, že sakra(zase myslím na Jareda =)) fáájn, tak já to teda řeknu, doufám, že se tam ještě Jared objeví =)
Opravdu úžasná kapitola a Ian všechno řeší bitkou... škoda, že mu vždycky roztrhnou ret. Ale nejvíce mě štve, že nevím kdo vyhrál jestli Jared nebo Ian =)
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. MirrorGirl454 přispěvatel
06.11.2010 [20:30]

MirrorGirl454kikusa010: Ďakujem ti veľmi pekne. Emoticon Emoticon Emoticon

11.
Smazat | Upravit | 06.11.2010 [19:21]

Túto poviedku som začala čítať dnes a prečítala som ju až sem. Strašne sa mi páči. Aj ten nápad. Dúfam že čoskoro pridáš ďalšiu kapirolu. Pretože toto nemá chybu. :D

10. MirrorGirl454 přispěvatel
04.11.2010 [19:53]

MirrorGirl454Hanka: To by si sa divila.... heheheh. Emoticon Emoticon
voldy: Ďakujem veľmi pekne, ale myslím, že tej chvály je trochu priveľa. A Ďalší dial plánujem napísať už zajtra. Emoticon Emoticon
Darkness: Ver mi, že ja občas píšem ešte väčšie blbosti... Heheh, ďakujem za krásny komentár. Emoticon Emoticon Emoticon

9. Darkness
03.11.2010 [21:28]

Och, to bylo fakt nenápadné, unisono křičet, že "NE".
Každopádně Ian se nezdá.
Ale už se nemůžu dočkat, kdy ti dva přestanou blbnout a regulérně se po sobě vrhnou, protože kdyby na to šli pomalu, tak by se tam objevil Lee a já bych ho fakt roztrhala na milion kousků.
Ono je vlastně jedno jak se to stane - hlavně když budou spolu.

Tleeeessskááám (ne, jsem v pořádku, nepíšu z blázince, až se to podle toho posledního slova zdá)

8. voldy
03.11.2010 [17:41]

na toto sa jednoducho oplati najst cas veeeelmi cem dalsiiiii =D je to fakt uzasne skvely napad neskutocny talent cem dalsuuuuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Hanka
02.11.2010 [20:20]

a to dokáže komentář? Emoticon Asi taky budu muset někdy něco zveřejnit, abych to poznala na vlastní kůži...

6. MirrorGirl454
02.11.2010 [19:05]

Lussy: Heh, ani mne nemizol, keď som písala túto kapitolu, ani keď moja kamarátka, čo zbožňuje Jareda rovnako ako ja nadávala na Iana a nemizne ani teraz... Emoticon Emoticon
Hanka: Jeeeeeeeeeeeeeej, ďakujem ti veľmi pekne. Ja mam teraz také prudké zmeny nálad( ale nie som tehotná Emoticon ) a ja sa momentálne nad tvojím komentárom roztápam ako zmrzlina na slnku. Emoticon Emoticon Emoticon

5. Hanka
02.11.2010 [18:32]

ahoj,
moc pěkná kapitolka a mě by zajímalo, kdy si ti dva tvrdohlavci konečně přiznají, že mezi nimi jde o něco víc. Určitě to bude velký! Lee, maminky a zbytek kapely určitě nebude daleko, však tě známe Emoticon a možná přijde i Jared Leto! Emoticon
Char je přesná, nějak takhle jsem si ji představovala.
Takže já jsem nadmíru spokojená a tobě se to opět povedlo napsat dokonale Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!