OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lifestyle of rock stars - 29. kapitola



Lifestyle of rock stars - 29. kapitolaTak som urobila ešte jednu kapitolu z pohľadu Leeho, heh. Ian a Char sa samozrejme ešte stále hádajú a náš "génius" Lee vymyslí niečo, aby ich znovu udobril. Podarí sa mu to?

LEE:

 

„LEE! LEE! LEE!“ všetci pod pódiom kričali moje meno.

„YEAAAAAH!“ zakričal som a začal hrať svoje sólo.

No páni! Také úžasné sólo som asi ešte nemal... a vtedy som sa zobudil.

Nemohol som tomu uveriť! To nemohol byť sen. Taký úžasný sen.

„Ja sa chcem vrátiť do toho sna!“ zamrmlal som si, ale už som pomaly vstával z postele.

 

_

 

„Dobré ránko,“ zaželal som všetkým, keď som si sadol za stôl v hotelovej jedálni.

„Bré ránko,“ pozdravili mi všetci až na Iana.

„Hej, čo ti je? Zle si sa vyspal?“ spýtal som sa ho.

„Ále, snívalo sa mi, že ma naháňa nejaký magor s motorovou pílou a keď som sa potom zrazu zobudil, zistil som, že tá motorová píla si TY!“ skríkol na mňa.

„Ale no! Veď to nemohlo byť až také strašné,“ povedal som mu, ale nedalo mi a musel som sa uškrnúť.

„Ako to, že Jamie nič nepočul?“ spýtal sa Jamieho.

„Pred tým ako ideme spať, si dávam do uší vatu. Takto naozaj nič nepočuť,“ povedal a tiež sa uškrnul.

„A to ste ma nevedeli varovať?“

„ Prepáč, ale naozaj sme nevedeli, že sa tvoj zadok uvelebí na našom gauči. Nemali sme možnosť ťa varovať,“ povedal som mu.

„A keď to tak berieš, tak si za to môžeš sám. Nemal si Char naštvať,“ dokončil Jamie.

V tej istej chvíli prišla k nášmu stolu Char a Ian sa zdvihol na odchod. Bóže, ak to bude takto ďalej pokračovať, tak m asi porazí.

 

_

 

„A ako ich zmieriť, há?“ spýtal sa ma Stu pochybovačne.

„Plán je jednoduchý, Ian dostane esmesku od Char, že sa mu chce ospravedlniť a Char dostane esmesku, že Ian sa jej chce ospravedlniť. A potom ich zavrieme v jednej izbe, oni si to už nejak vyriešia a bude po probléme,“ povedal som mu.

„Ahá a z kade chceš zobrať Ianov a Charin mobil?“ spýtal sa.

Z vrecka nohavíc som vytiahol Ianov blackberry a povedal: „Tadá!“

Len prevrátil očami, ale nechal to tak. Poslal som Char esmesku a Ianovi vrátil blackberry. Potom som potiahol Charin blackberry a Ianovi poslal esemesku. V nej sa písalo, že sa chce ospravedlniť a či by sa nestretli v ich izbe.

 

IAN:

 

Od Char mi prišla esemeska, že sa mi chce ospravedlniť a či by som sa s ňou nestretol v našej izbe. Takže on sa chce ospravedlniť, čo? Bolo načase. Vošiel som do izby a ona ma tam čakala.

„No? Chcela by si mi niečo povedať?“ spýtal som sa jej drzo.

„Ja? To skôr ty,“ odpovedala mi a tým ma dosť zmiatla.

„Počkaj, prišla mi od teba esemeska, že sa mi chceš ospravedlniť,“ povedal som jej.

„Nie, mne prišla esemeska od teba! Vraj sa chceš ospravedlniť ty mne,“ odpovedala mi.

V tej chvíli sa otvorili dvere do izby a z na nás vykukla Leeho hlava.

„Hm... plán zatiaľ funguje,“ povedal a ja som totálne nechápal o čom kecá.

„Budete tu spolu zavretý dovtedy, dokiaľ sa neudobríte,“ vyhlásil a zavrel dvere.

Potom sme začuli zvuk ako keď niekto zamyká dvere a až potom mi došlo, čo Lee robí.

„Hej!“ skríkol som a rozbehol sa k dverám, ale už boli zamknuté.

„Čo to má znamenať?“ spýtala sa ma Char.

„A z kade to mám vedieť?!“ skríkol som na ňu.

„Nekrič na mňa,“ skríkla tiež.

„A prečo by som nemal?“ skríkol som a vtedy som si to uvedomil.

„ O môj bože! Veď mi nedokážeme vydržať v jednej izbe bez toho, aby sme sa nepohádali,“ zašepkal som a zvesil plecia.

„No do riti! Máš pravdu,“ zašepkala.

„Mali by sme sa udobriť. Je mi... je mi to naozaj ľúto. Odpustíš mi?“ spýtal som sa jej a pozrel na ňu psími očami.

„Ale hej,“ povedala a usmiala sa na mňa.

Tiež som sa usmial.

„Objímeš ma?“ spýtal som sa jej, ale v tejto chvíli čisto nevinne.

„Jasné.“

Pristúpila ku mne a opatrne ma objala. Pritiahol som si ju bližšie a bradu som si dal do jej vlasov a vdychoval jej jemnú vôňu.

„Vieš, že je to príjemné?“ spýtala sa ma a ja som sa usmial.

Určite sme naozaj dlho takto stáli, keď sa zrazu trochu odtiahla, aby sa mi pozrela do očí. Na chvíľu som sa v nich stratil, doslova som v nich plával. A potom, bez toho aby o tom moja myseľ vedela, som sa k nej pomaly nahol. Slimačím tempom som sa k nej približoval, keď sa zrazu otvorili dvere a Lee na nás skríkol:

„Ale no ták, decká. Teraz ste sa udobrili a už sa chce znovu olizovať?“

Musel som sa od nej pomaly odtiahnuť, ale aj tak som sa zasmial spolu s ním aj so Char.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of rock stars - 29. kapitola:

14. JeannyD přispěvatel
28.12.2013 [22:35]

JeannyDNyáááh, great ^^

13. ElisR1 přispěvatel
06.02.2011 [12:28]

ElisR1To mě řekni, jak Lee ví, kdy se tam má objevit? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Má nějakej radar ne?
A když o tom tak přemýšlím, asi budeš mít co dělat, než mi na všechny komenty odpovíš =)=)
A k povídce, úplně úžasná, dokonalá.. a já nevím co ještě.
ale já mam takovou smůlu, když už nevařim, tak zase jdu ven (ach jo :( já to snad nedočtu, ale ještě jednu sand stihnu :)

12. MirrorGirl454 přispěvatel
28.10.2010 [11:52]

MirrorGirl454Hanka: Aj ja som dosť škodoradostná a osobne sa mi viac páči, keď sa hádajú. Emoticon Emoticon Takže môžem zaručiť, že mier nebude trvať dlho. Emoticon
Darkness: Juuuj, hehehe. Emoticon Emoticon Ďakujem veľmi pekne. Emoticon Emoticon Som véééľmi rada, že sa ti to páči. Emoticon Emoticon A no, chudák Lee. Budem ho musieť po ďalšej kapitole varovať, aby pred tebou utiekol, ehehehhehe. Emoticon Emoticon

11. Darkness
28.10.2010 [10:27]

Do této povídky jsem se zamilovala a vytvořila si na ní závislost už před x dobou, a hrdě jsem tvrdila, že už se ta závislost nemůže prohlubovat, ale jak to tak vypadá, tak může...!
Ty píšeš úplný drogy a já z toho pomalu začínám blbnout, to víš, když nenapíšeš, tak mám úplný abstinenční příznaky...
No nic, dost keců. Prostě opět perfektní díl, jsem zvědavá co bude dál (ještě jednou tam tak vpadne Lee a já ho snad roztrhnu).
(a lituju toho, že jsem napsala až teď, promiň)

10. Hanka
27.10.2010 [17:41]

takže se ještě můžu na nějaké to jejich hašteření těšit? Paráda Emoticon Jsem totiž škodolibá a děsně mě to baví... (kdybych měla brambůrky, tak je u povídky chroupu jako kluci v minulém díle)
Navíc se ti dva přece jen tak nemůžou shodnout, udobřit a padnout si do náruče, to by nebyl Ian ani Char. Emoticon

9. MirrorGirl454 přispěvatel
27.10.2010 [15:45]

MirrorGirl454Hehehee, ďakujem vám. Emoticon Emoticon Emoticon Tak ja budem ešte niečo zaujímavé medzi nimi vymýšľať. Emoticon Emoticon Ale Lussy neboj sa, oni sa ešte určite pár krát pohádajú. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Lussy přispěvatel
27.10.2010 [14:47]

LussyK čertu s karamelem! Emoticon Já už nemám slov. Emoticon
A pak že to nejde, ale přišlo mi to trochu rychlé. Emoticon Emoticon
Takže momentálně jud netrpělivě - a to myslím velice netrpělivě - čekat na třicítku. Emoticon

7. bobík
26.10.2010 [22:11]

hej...chce sa nám to čítať...kľudne napíšaj x kapitol a aj tak to budemstále čítať
Emoticon Emoticon

6. voldy přispěvatel
26.10.2010 [20:27]

voldyno nema chybu no co na to povedat... uz ma mimochodom unavuje ze stale pisem len dobre komenty take... nasla som na tom chybu =D KKLKKKRRRAAAATTTTKKAAA ja by som jej citala velmi vela a ty ma takto stopnes Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. MirrorGirl454 přispěvatel
26.10.2010 [19:40]

MirrorGirl454bobík: Odkážem, ale to sa veľmi ťažko vypína. Už mi o tom raz vravel. Emoticon Emoticon
Hanka: Hehehe, jeden z najvtipnejším komentárov, čo som kedy dostala. Ale, aby som niekoho neurazila, je ich viac. Emoticon Emoticon No, vieš, s tými pomstami to ešte celkom isto neviem, ale určite. Emoticon Emoticon Len mne sa to všetko ešte nechce ukončiť. Tak neviem, chcete to ešte čítať, alebo mám začať končiť? Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!