OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lifestyle of rock stars - 27. kapitola



Lifestyle of rock stars - 27. kapitolaTak konečne sa mi podarilo napísať dvadsať sedmičku hehe. Je mi naozaj ľúto, že to trvalo tak dlho, ale nestíhala som, mno veď viete, ešte len začiatok školy a všetky možné blbé vstupné písomky =P. Dúfam, že sa vám bude táto kapitola páčiť =).

Mala som naozaj dobré miesto, takže som mala úžasný výhľad na Iana a jeho bláznivé fanúšičky. Práve sa ho všetky pokúšali vyzliecť. Bóže, keby ste videli ten jeho vystrašený výraz! Tak dobre som sa už dlho nezasmiala. Nanešťastie, pre neho našťastie, medzi tie baby vtrhli Bodyguardi a nejak sa im podarilo vytrhnúť im ho a postaviť ho späť na pódiu. Koncert po hodine skončil a ja som sa ešte stále chichotala. Chalani sa s fanúšikmi ešte rozlúčili piesňou Rooftops a potom sa vydali do šatne. Po chvíľke som šla za nimi a znovu som sa začala smiať. Viete, čo je bitka rukávov? Oblečiete si bundu alebo tričko, ale ruky nedáte do rukávov a potom jednoducho začnete metať rukami ako šialený. Ian a Jamie sa takto bili a naozaj vyzerali ako blázni. Chalani sa smiali a ja som sa pridala k nim.

„Takže oddychujete po koncerte, čo?“ spýtala som sa ich, keď sme sa konečne upokojili.

„Úžasný oddych,“ povedal mierne zadychčaný Jamie.

„Tak čo, Ian, užil si si koncert?“ spýtala som sa Iana po chvíľke.

Všetci sa znovu začali smiať, pretože vedeli, že narážam na tie baby.

„Určite nie tak veľmi ako, čo?“ spýtal sa ma nahnevane.

Škodoradostne som sa na neho usmiala, ale ďalej sme sa nehádali.

 

(Na druhý deň) IAN:

 

„Preboha, nenechávajte ma tu sním samú! Veď ma ešte zabije!“ vravela chalanom Char.

„Veď ideme len nejaký alkohol,“ povedal jej so smiechom Lee.

„A ako dlho vám to bude trvať?“ spýtala sa ho.

„Takú pol hodinku asi.“

„To je dosť času na to, aby ste ma tu našli po príchode mŕtvu ležať v kaluži vlastnej krvi,“ povedala Char.

To sa už začali smiať všetci.

„Neboj sa, ja nie som na podrezávanie ani nič iné. Ja mám radšej škrtenie,“ povedal som jej so smiechom.

„Chcel si povedať znásilňovanie a potom škrtenie,“ povedal Lee a slovo potom zdôraznil.

„V tejto chvíli by som ťa najradšej uškrtil, ale bez toho znásilňovania,“ povedal som mu.

Naposledy všetci vybuchli do obrovského rehotu a potom už chalani vyšli preč a ja som zostal so Char sám. Boli sme v izbe, keď nám prišli oznámiť, že sa ide oslavovať. Po chvíľke sme ale zistili, že nemáme s čím oslavovať a v tomto šmejdnom hoteli nemali ani len víno. Vraj opilcov tu nemávajú. Chalani sa nasrali a rozhodli  sa ísť niečo kúpiť. Ja a Char sme zostali, ale Char s tým očividne nebola spokojná.

„Ale no ták, veď vieš, že ja by som ti neublížil,“ povedal som jej anjelským hlasom.

„Vieš veľmi dobre, že ak ma nenaštveš, tak ti nič neurobím, „ povedal som jej, ale toto som už myslel vážne.

„To bude pri tebe a tvojom veľkom egu, ktoré sa urazí pre všetko naozaj ťažké,“ odpovedala mi naštvane.

„Pozri, už som ti predsa povedal, že ma mrzí, že som tvoju najobľúbenejšiu podprsenku hodil tým sedemnásť ročným chalanom na koncerte,“ povedal som znudene.

„Takže teba to mrzí!“ skríkla na mňa. „Bohvie, čo s ňou práve v tejto chvíli tí úchyláci robia!“

„Z kade vieš, že sú to úchyláci? Háá?“ spýtal som sa jej naštvane.

V jednej veci mala naozaj pravdu, uraziť ma je ľahké, ale to len pre ňu. Ak mám ja veľké ego, ona musím mať obrovské.

„Prosím ťa, veď keď si ju zrazu, ani neviem z kade, vytiahol a vykríkol, kto ju chce, tí debilovia začali kričať, že: Jáááá! Mýýýý chceméééé!!!“

„No bože, tak máš o jednu podprsenku menej a čo?“ povedal som jej.

A hneď som to aj oľutoval. Naštvala sa, schytili vankúš a začala ma ním trieskať. Na to, aká je oproti mne malá, je naozaj silná. O chvíľu som už ležal na posteli pod ňou a ona ma stále mlátila. V tej chvíli ma našťastie zachránili chalani, ktorý práve vošli do izby.

„Ja som si myslel, že mŕtva tu skončí Char a nie Ian,“ povedal so smiechom Lee a samozrejme, že všetci chalani sa začali smiať.

„Utiekol som jej do kúpeľne a pozrel sa do zrkadla a skoro som schytal infarkt. Vyzeral som ako nejaký bezďák. Ale toto myslím vážne, až tak veľmi ma dokaličila. Vlasy som mal strapaté a tričko roztrhané. Dokonca aj opasok bol skoro roztrhnutý, držal len vlásku. Naštvane som vyšiel z kúpeľne do izby, kde už boli všetci rozvalení na gauči a oslavovali.

„Pozri sa, čo si so mnou urobila!“ skríkol som na ňu a všetci sa začali smiať.

A ako keby to nebolo dosť, opasok sa mi už úplne a spolu sním mi spadli dokonca aj nohavice. To u nich vyvolalo ďalší neuveriteľný záchvat rehotu.

„No do riti!“ skríkol som a snažil sa rýchlo si nohavice obliecť.

Na moje veľké šťastie som mal len obyčajné čierne trenky, takže to až také hrozné nebolo, Veď aj tak ma všetci v trenkách videli, tak čo. Po pár minútach som konečne našiel opasok a a zapol si nohavice. Skôr, ako som sa ale pridal k už oslavujúcim chalanom, pošepkal som Char do ucha tak, aby to nikto okrem nej nepočul:

„Za toto zaplatíš, Odplata bude sladká.“

Doslova som počul ako nervózne preglgla. Len sa na ňu diabolsky usmial a pridal sa k chalanom.


Ak chcete vedieť, ako približne asi vyzerá rukávová vojna, pozrite si WE LOVE LOSTPROPHETS a môžet si to rovno pretočiť na  2:21 ale odporučam pozrieť cele, pretože je to naozaj užasný zostrih hehe =D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of rock stars - 27. kapitola:

11. ElisR1 přispěvatel
06.02.2011 [11:59]

ElisR1Já nemám slov, to bylo tak úžasný, prý, koukejte co se mnou udělala =)=) a pak jak mu spadly ty kalhoty, no já nemůžu, víš kolik práce mi dá sbírání se zpět do židle??? =) Takový záchvaty smíchu =)=)
Skvělá kapitola =) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. JasminaCullen
24.10.2010 [14:29]

muhehee... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. JasminaCullen
24.10.2010 [14:29]

muhehee... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. MirrorGirl454 přispěvatel
23.10.2010 [18:30]

MirrorGirl454Lussy: Heheheeh. Emoticon Emoticon
voldy: Hehe, aj ja som rada a ďakujem za pekný komentár. Mno, ja sa pokusím, čo najskôr. Emoticon Emoticon

7. voldy přispěvatel
23.10.2010 [16:05]

voldyboze je to uuuuzasne... som stastna ze som sa dockala aj ked som ani ja nemala vela casu ale ja z toho jednoducho nemoooozen =D a zase pls dalsiiiuuuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Lussy přispěvatel
23.10.2010 [14:38]

LussyMirrorGirl454: Já ani nevím, ono to ze mě leze jako dítě z matky. Emoticon Emoticon

5. MirrorGirl454 přispěvatel
23.10.2010 [14:26]

MirrorGirl454Lussy: Hehe, kam ty na tie super hlášky chodíš? Emoticon Emoticon hehe, vždy sa pri nich usmievam ako absolútny idiot. Emoticon Emoticon

4. Lussy přispěvatel
23.10.2010 [14:07]

LussyMirrorGirl454: Taky doufám, protože jsem nedočkavá jak sáně v létě. Emoticon Emoticon

3. MirrorGirl454 přispěvatel
23.10.2010 [13:54]

MirrorGirl454Hehehe, ďakujéém ti. Emoticon Emoticon Je mi ľúto, že som tak dlho nepridala kapitolu, ale naozaj som toho mala veľa. Emoticon No, dúfam, že sa mi podarí napísať 28, čo najskôr. Emoticon Emoticon

2. Lussy přispěvatel
23.10.2010 [13:38]

LussyTak jo, právě jsem se rozpustila jako instantní káva ve vodě. Emoticon Byla to nádhera a jako obvykle jsem musela nasadit svůj "debilní" úsměv. Emoticon (Ještě teď ho nemůžu sundat a nezkazí mi ho ani to, že v telce hrajou Jonas Brothers Emoticon )
Tak jo trenky vládnou a já se nemůžu cítit jinak než jejich guma a pořádně natažená. Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!