OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lifestyle of rock stars - 23. kapitola



Lifestyle of rock stars - 23. kapitolaA na svete je 23. kapitola =D. Mike znovu pristihne Iana a Char a ako vždy začne vyvádzať.

Približne po hodine som vyšiel z izby a plánoval som sa tváriť urazene. Keď som ale prišiel do obývačky, našiel som dva odkazy. Jeden bol oznamovací a druhý vyhrážací.

Prvý bol od chalanov:

ŠLI SME NA JÓGU.

Druhý od Mike:

CHAR ZOSTALA DOMA. AK SA O NIEČO POKÚSIŠ, ZAŠKRTÍM ŤA VLASTNÝMI RUKAMI!

Odkaz od Mike som ignoroval a šiel hľadať Char. Našiel som ju v kuchyni ako si robí nejaký zeleninový šalát. Bol som už len pár centimetrov od nej, keď sa zrazu nečakane otočila. Nevedela, že som tam a preto sa ma zľakla. Zrazu sa zatvárila vystrašene, akoby čakala, že niečo urobím. V tejto chvíli som ale nič urobiť nechcel. Chcel som sa na ňu len pozerať.

Dôkladne som si prezrel každý detail jej tváre. Ako posledné som si nechal oči, pretože som vedel, že sa od nich len tak ľahko neodtrhnem. A presne to sa aj stalo. Ja som sa pozeral do jejích a ona do mojich. Ani som si neuvedomil, že sa k nej pomaly približujem. Uvedomil som si to až vtedy, keď som bol od jej pier len niekoľko milimetrov.

Nakoniec tú vzdialenosť prekonala ona a jemne sa dotkla mojich pier. To mi samozrejme nestačil a preto som si ju pritisol k telu a začal som ju poriadne bozkávať. Srdce mi začalo rýchlejšie byť a ťažko sa mi dýchalo. Chcel som ju a chcel som ju hneď tu a teraz. Bolo mi úplne jedno, či sme v kuchyni alebo kde. Položil som si ju na stôl a znovu ju začal bozkávať. Posunula sa odo mňa ďalej a ja som sa posunul za ňou, takže sme teraz obidvaja ležali na stole. Práve mi strhla tričko, keď sa ozvalo od dverí:

„Bože! Zvrhlejšie to už asi byť nemôže, čo? Preboha! Veď príjemnejšie by vám to bolo v posteli ale na stole? Ste nechutní,“ povedal nám Lee.

Otočil som hlavu a skoro som dostal infarkt. Vo dverách stáli chalani a Mike vyzeral, že ma asi naozaj zabije. Ani sa mu nedivím. Aj mňa by asi kleplo keby som uvidel svojho najlepšieho kamoša, ako leží na mojej mladšej sestre a práve sa s ňou chystá milovať.

„Do riti!“ povedal som a okamžite zliezol zo Char.

„Povedal som ti, aby si sa o nič nepokúšal, na chvíľu odídem a keď sa vrátim, uvidím ťa, ako sa pokúšaš pretiahnuť Char na kuchynskom stole!“ zvrieskol na mňa.

„Ups,“ stihol som len povedať, pretože som skončil na zemi a Mike sa ma pokúšal zaškrtiť.

Svoje sľuby si teda určite plní. Preblesklo mi mysľou.

„Mike, nechaj ho!“ skríkli chalani a ponáhľali sa pomôcť mi.

„Prečo by som mal?“ povedal a ďalej sa ma pokúšal uškrtiť.

„On predsa nemôže za to, že je taký nadržaný,“ ozval sa Lee.

Chalanom sa našťastie podarilo zo mňa Mike strhnúť. Škaredo na mňa pozrel, ale už sa ma ďalej nepokúšal zabiť.

Večer som sa chystal, aj napriek Mikeovým vyhrážkam, pobozkať Char. Boli sme v izbe, obidvaja už v pyžame a práve som sa chystal do „akcie“, keď k nám do izby vtrhol Mike v pyžame so spacákom pod pazuchami.

„Čo tu robíš?“ spýtala sa ho Char.

Spacák si rozprestrel medzi mojou a Charinou posteľou.

„Keby sa náhodou Ian o niečo pokúšal,“ povedal jednoducho a pozrel sa na mňa. Do riti! On snáď vie čítať myšlienky!

Urazene som mu pohľad vrátil a naštvane som sa hodil do postele. Môže mi zabrániť v bozkávaní Char teraz, ale inokedy nebude môcť.

Samozrejme, že moje posledné slová sa za tento týždeň vôbec nedali splniť. Mike bol stále pri Char a mne tak nedal možnosť priblížiť sa k nej. Postupom času, to už začínalo štvať aj ju. Nevedel som, čo chystá, ale muselo to byť určite niečo diabolské, keď do toho zaplietla aj chalanov. Mňa samozrejme vynechala, ale mal som taký pocit, že nie tak celkom. Ale to som si uvedomil, až keď sme zostali doma len my dvaja.

Chcel som vyjsť z izby a keď som otvoril dvere, skoro som dostal infarkt. Bol by to ale veľmi príjemný infarkt. Nestihol som nič povedať, pretože som okamžite ucítil Charine pery na tých mojich. Chytila ma zozadu za krk a pritiahla si ma bližšie. Vôbec som sa nebránil. Zavrel som dvere a nechal sa ovládať Char. Nevedel som, či to je len z trucu kvôli Mikeovi alebo ku mne tiež niečo cíti, ale v tejto chvíli mi to bolo celkom jedno. Nechal som sa ňou strhnúť na posteľ. Vôbec som nebol proti, keď mi zrazu strhla tričko a neskôr sa rozhodla, že sa so mnou najprv trochu pohrá.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of rock stars - 23. kapitola:

12. JeannyD
26.10.2013 [14:03]

On predsa nemôže za to, že je taký nadržaný xDDDD Nemôžem z tohto.. :D

11. MirrorGirl454 přispěvatel
06.02.2011 [14:23]

MirrorGirl454Hehehehee, ja z tých tvojich komentárov fakt nemôžem! Emoticon

10. ElisR1 přispěvatel
06.02.2011 [9:53]

ElisR1Ty vzkazy, ty jo, uplně super =), se tu zase válím smíchy =)
Jééé ten Ian má, ale smůlu, ale Lee opět zabodoval =)=), ty jeho hlášky jsou prostě dokonalý a já z nich opravdu nemůžu. Když už se konečně vzpamatuju z jednoho záchvatu smíchu, přečtu si další větu a už se zase válím pod stolem =)=) Haha, on ho škrtí a on myslí na to, jak Mike plní sliby, teda holka, ty mi dáváš (zase padám pod stůl a brácha na mě kouká jak na blázna =)=))
Přesně to jsem čekala, Mike se spacákem =)=), ale já bych Char poslala do svý postele... takový menší stěhování, nemusel by si ničit záda na zemi, ale takhle je to srandovnější =)
Ten konec, teď už jen čekat, až tam zase někdo vtrhne =), třeba Mike pro spacák =)



9. MirrorGirl454 přispěvatel
06.10.2010 [17:52]

MirrorGirl454Odhadovaný čas je: práve teraz. Emoticon Emoticon

8. Lussy přispěvatel
06.10.2010 [17:32]

LussyMirrorGirl454: Odhadovaný čas kdy ji tady přidáš? Emoticon

7. MirrorGirl454 přispěvatel
06.10.2010 [17:14]

MirrorGirl454No tak ja ti urobím radosť a idem hneď teraz písať. Emoticon Emoticon Emoticon Ale to len vďaka dobrej nálade ktoru prave teraz mam. Emoticon Emoticon Emoticon

6. voldy přispěvatel
05.10.2010 [19:54]

voldydakujem... ale staAALE KUKAAAM A NIKDE NIC... to je tak smutneeeeeeeeeeee Emoticon

5. MirrorGirl454 přispěvatel
04.10.2010 [17:34]

MirrorGirl454Určite, to by som nebola až taká krutá aby som sem dala ďalšiu kapitolu až tak neskoro. Emoticon Emoticon Ale ja sa posnažím čo najskôr. Emoticon Emoticon

4. voldy přispěvatel
04.10.2010 [16:59]

voldya ked ja citam ten tvoj tiez mam slzy na tvary ale od smutku... jasne chapem ta casto mavam aj ja tazsie obdobie ale to je tak deprimujuce ze nebudem citaaaaat... tak ale nevadiiiiii.... ale ty nam to cez vykend vynahradiiis =D vsaaaak???

3. MirrorGirl454 přispěvatel
04.10.2010 [16:49]

MirrorGirl454Juuuj, ďakujem vám, baby. Emoticon Emoticon Ste hrozne zlaté. Teraz, keď čítam tieto komentáre mám na tvári úsmev totálneho magora ale je mi tak hrozne ľúto povedať vám zlú správu. Emoticon Tetnot týždeň nebudem môcť tak často písať, pretože mám toho naozaj veľa, ale pokúsim sa čo najskôr. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!