OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lifestyle of rock stars - 21. kapitola



Lifestyle of rock stars - 21. kapitolaChar sa zobudí sa ráno zobudí v posteli vedľa Iana úplne zmetená a len v úlomkoch si pamätá, čo sa stalo minulý večer. Ak ste si mysleli, že medzi Ianom a Char to už bude dobré, tak je mi ľúto ale mýlili ste sa.

Ráno, keď som sa zobudila, uvedomila som si, že neležím v posteli sama. Zistila som, že pri sebe mám Iana. A nie len to, zistila som aj, že on objíma mňa a ja jeho. Rýchlo som sa pozrela pod prikrývku a našťastie sme boli oblečení. A vtedy som si začala spomínať na včerajšiu noc. Naštvala som sa a ušla a potom, keď som sa vracala domov ma napadol nejaký opilec. Našťastie ma Ian našiel a zachránil. Potom ma doniesol domov a uložil do postele. Ďalej som si už nepamätala. Tak prečo, do riti, spí pri mne?

Rýchlo som sa vyhrabala z postele ale bohužiaľ som ho zobudila. Trochu zmätene sa na mňa pozrel a potom si aj on spomenul. Zamračila som sa naňho a utiekla sa do kúpeľne osprchovať.

Našťastie, keď som vyšla zo sprchy, Ian už v izbe nebol. Trochu som sa bála, čo povedia chalani na môj včerajší útek ale našťastie ho prešli mlčaním. Dokonca aj Mike. Nikto sa nevyjadroval ani na tému „ Ianov jazyk v mojom hrdle“ ani na tému „Ian – Záchranca“ a bola som rada. Nedívala som sa na Iana a snažila sa nevšímať si, ako sa na mňa pozerá.

Po nejakom čase som to už nevydržala a odišla do izby. Počula som ako vŕzga stolička o podlahu a potom kroky, smerujúce k našej izbe. Modlila som sa, aby to nebol Ian ale samozrejme, že to bol on.

„Char, pozri, ten včerajšok... “začal ale viac som mu povedať nedovolila, pretože som naňho vyletela.

„Daj mi pokoj!“ skríkla som naňho a sama som nevedela, prečo.

Hneď, ako som to povedala, mi to prišlo ľúto. Zachránil ma a toto si nezaslúžil. Nedal mi ale možnosť ospravedlniť sa.

„Takže toto je vďaka za záchranu?“ skríkol na mňa.

Všetky moje pocity viny to okamžite zničilo.

„Nikto ťa o to neprosil!“

„Takže som ťa tam mal nechať napospas osudu?“

„Mohol si!“

„Najbližšie to aj urobím!“

„Urob!“

„Vieš čo? Zabudni, dobre? Zabudni na to, že som ťa zachránil, že som ťa tam nenechal a zabudni na to, že som sa snažil byť milý!“ skríkol a odišiel.

Samozrejme, nezabudol poriadne triesknuť dverami. Celý deň bol preč a vrátil sa až večer.

 

 

IAN:

 

Bože! Tak veľmi som bol na ňu naštvaný! Tak ja ju zachránim a ona sa ku mne správa ako k najväčšiemu debilovi pod slnkom. Potreboval som si trochu zkľudniť nervy a preto, hneď ako som prišiel domov, šiel som si dať sprchu. To ma okamžite upokojilo ale vyliezť sa mi ešte nechcelo.

Vtedy mi do kúpeľne vtrhla Char. Mal som čo robiť, aby som nevykríkol ako nejaká šialená ženská.

Že som sa ja debil nezamkol.

„Vypadni! Nevidíš, že sa sprchujem?“ povedal som jej naštvane a vystrčil hlavu spoza závesu.

Začala si strkať veci do práčky ako keby som tam ani nebol, ako keby som sa nesprchoval a ako keby som tam nebol úplne nahý!

„Preboha, vypadni! Ak si si nevšimla, som nahý!“ povedal som jej naštvane.

„A? Videla som ťa pred desiatimi rokmi a poviem ti, nič moc,“ odsekla mi.

No páni! Tak to ma teda dožralo. Došlo mi, že sa ma snaží len vyprovokovať ale aj tak, do riti! Nenechám sa ňou urážať! Zobral som si uterák a za závesom sa osušil. Uterák som si dal okolo pása a vyliezol zo sprchy.

Samozrejme, že môj chorý mozog nenapadlo v tej chvíli nič lepšie ako sa na ňu „vrhnúť“. Vôbec to nečakala a preto ma to bavilo ešte väčšmi.

Vtedy nás ale ako o už je zvykom Lee prerušil.

„Ian! Nechaj ju!“ prikázal mi.

„Nie si môj otec!“ povedal som mu a naschvál som pobozkal Char čo najvášnivejšie som vedel.

„Ian! Mám príkaz od Mike uchrániť ju pre tebou,“ povedal mi.

To ma už prinútilo odtiahnuť sa od nej.

„Char, nechala by si nás tu osamote?“ spýtal sa jej a ona, po mojom bozku neschopná na nič reagovať, len prikývla a skoro si pri odchode roztrepala hlavu o stenu.

„Mám za úlohu ochrániť jej „počestnosť“ pred tebou,“ zopakoval mi.

„Prosím ťa, ona počestnosť stratila určite už v 13,“ povedal som mu podráždene.

„Ian, nechaj ju na pokoji,“ povedal mi.

„Mám jej dať pokoj? Ona mi tu vtrhne, ja sa tu sprchujem a som úplne nahý a ona si začne pokojne dávať veci do práčky,“ povedal naštvane.

„Jasné a tebe nenapadlo nič lepšie ako jej začať strkať jazyk do hrdla, čo?“ povedal mi naštvane Lee.

„Áno! Nie! Neviem,“ povedal som nakoniec.

„Ian, vidíme to všetci. Tak prečo si to nechceš priznať?“ spýtal sa ma.

„Čo vidíte?“

„Ako veľmi ju chceš. A že v tom je viac ako len príťažlivosť.“

„Prosím ťa. Samozrejme, že je v tom len príťažlivosť. Nenávidím ju a to ma núti chcieť ju viac,“ povedal som ale sám som o tom nebol presvedčený.

„Aha, takže to je ako v tých knihách pre šialené ženské, čo? Nenávidíš ju a preto ju tak veľmi chceš?“ povedal.

„Áno,“ povedal som a bol som rád, že to konečne chápe.

Moja radosť ale netrvala dlho.

„Zabudol si ale, ako tieto príbehy končia,“ povedal s úsmevom na tvári.

„Ako by mali končiť?“ spýtal som sa a začínal som tušiť, čo povie.

„Láskou,“ povedal. Do riti! Tušil som, že to povie.

„Tak tento príbeh bude výnimkou,“ povedal som naštvane.

„Uvidíme,“ povedal a odišiel.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of rock stars - 21. kapitola:

9. JeannyD
27.12.2013 [15:05]

*rozplýva sa* ... To je proste best :) Ian a Char sú taký.. nyááá, proste super :D

8. MirrorGirl454 přispěvatel
06.02.2011 [14:06]

MirrorGirl454Heheheheh, ďakujem, ďakujem, ďakujem, ďakujem, si strašne zlatá. :) Emoticon Emoticon

7. ElisR1 přispěvatel
06.02.2011 [9:36]

ElisR1ou, to si vážně nezasloužil no a ten můj konec, jak jsem si myslela, že to dopadne, taky nic, ale tohle byla druhá možnost =)=)
No jdu to dočíst, (jsem musela napsat začátek komentu, protože pak bych to určitě napsala jinak -> takže tady máš moje první dojmy =))
Hele tak to bylo úžasný, (achjo, zase se opakuju =))
Ten Ian... bože a ona mu vleze do sprchy a Lee ji má chránit, teda já vážně nemůžu, ono je to čím dál tím lepší a lepší. Jééé já musím číst dál, nebo se zbláznim
Je to vážně dokonalý a skvělý a já nevím co ještě...
Už nebudu kecat a jdu dál =)

6. MirrorGirl454 přispěvatel
09.10.2010 [9:23]

MirrorGirl454Jeeej Emoticon Emoticon ďakujéém ti. Emoticon Emoticon Na mojom zhrnutí mam až po 25 kapitolu, ak by si chcela. Emoticon Emoticon

5. Al
09.10.2010 [9:00]

Prosím, prosím pokračování... Emoticon Emoticon Tahle povídka je úžžžžžaaaaasnááááá! Emoticon Emoticon

4. MirrorGirl454 přispěvatel
03.10.2010 [15:23]

MirrorGirl454Ďakujeeem. Emoticon Emoticon Neboj sa, pár pekných chvíľok sa tam určite ešte objaví. Emoticon Emoticon

3. voldy přispěvatel
03.10.2010 [13:27]

voldyjeeeeeeeeeeeeeeeeej to bolo kraasne aj ked som necela aby sa zase hadali ale bola to prdel... veeeelmi dufam v skore pokracovanie... =D Emoticon Emoticon

2. MirrorGirl454 přispěvatel
03.10.2010 [7:56]

MirrorGirl454Hehe, no pokúsim sa napísať 22 čo najskôr. Emoticon Emoticon A to k Char, aj kamoška bola na ňu nahnevaná, tak som jej musela vysvetliť, že Char si vlastne nepämetá ako požiadala aby si k nej Ian ľahol. Ale ja sama sa na ňu hnevám. Emoticon Emoticon

1. Lussy přispěvatel
02.10.2010 [21:17]

LussyJá ji dostat do ruky, tak asi dostane z leva z prava. Ona je absolutně mimo. Já jsem byla mimo z jejího chování, má snad menstruaci nebo co? Emoticon Jinak si její chování vysvětlil nedokážu. Emoticon
Ian zase u mě boduje, jéj. Emoticon
Miluju to Ianove "Do riti!", vždycky v pravou chvíli. Emoticon Emoticon
Zase takovýhle konec? Tohle nám nemůžeš dělat, okamžitě pokračování. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!