OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lifestyle of rock stars - 12. kapitola



Lifestyle of rock stars - 12. kapitolaAká môže byť susedská vojna? A aká môže byť vojna medzi rockermi a hip - hopermi? Podľa mňa by to bola zaujímavá vojna. Vopred sa ospravedlňujem všetkým, ktorí počúvajú hi - hop =D.

„ .... a potom ma Pete vzal do tej najlepšej reštaurácie v akej som kedy bola. Bolo tam úžasne. A potom... No, vieš si určite predstaviť, čo sa dialo, keď sme prišli k nemu domov,“ povedala Kate a usmiala sa.

„To teda viem,“ povedala som so smiechom.

„A čo si tento víkend robila ty?“ spýtala sa ma.

 

„PI, PI, PI...“ kričali Lee, Jamie, Luke, Stu. Mike a dokonca aj Ian.

Videla som, že so rýchlejšia ako ten hoperský debil ale ja tak som ešte trochu pridala. Posledné glgy som do seba doslova liala. Dopila som a skríkla na celý bar.

„FUCK YOU, LOOSRS!“

 

Aby som to celé vysvetlila:

 

„Tak čo? Nezahráme si niečo?“ spýtal sa zrazu Lee.

„Jasné prečo nie?“ povedal Stu.

„A čo?“ spýtala som sa ja.

„Ja mám chuť na It´s not the end of the world,“ povedal Ian.

„Ja tiež,“ povedal Mike.

„Zahraješ si s nami, Char?“ spýtal sa ma Luke.

„Nie!“ rýchlo povedal Ian.

„Jasné,“ povedala som.

„Tak načo čakáme,“ povedal trochu nahnevane Ian ale keďže miluje hudbu nadovšetko, rýchlo sa prestal nafukovať.

Šla som do izby vziať si svoju gitaru a utekala som do celkom veľkej izby kde sa už chalani zažali pripravovať. Mali tam všetko. Mikrofóny, káble a zosilňovače pre gitary a vlastne to celé bolo mini nahrávacie štúdio. Luke si sadol k bicím, Stu si zobtal svoju basgitaru, Jamie za svoj dj pult, Lee, Mike a ja sme si zobrali svoje gitary a Ian sa postavil do stredu so stojanom a mikrofónom.

Práve sa snažil pripevniť mikrofón do stojanu, keď sa z niekadiaľ ozvala otrasná hip hoperská hudba.

„Čo to?“ spýtala som a uvidela nenávistný pohľad na tvárach všetkých chalanov.

„Naši milovaní hoperskí susedia,“ povedal mi Ian.

„Fuck! Vedia, že práve v tejto dobe väčšinou hrajeme a preto nás rušia tou svojou stupídnou hudbou,“ povedal naštvane Mike.

„No nič chalani, balíme to,“ povedal Lee.

„Čo? Tak na to zabudnite,“ povedala som a práve v tej chvíli na chvíľku prestala hoperská hudba. Okamžite som to využila.

„Zahráme si Blur – Song 2,“ povedala som a začala som hrať.

Postupne sa ku mne pridal Luke, potom Stu, Lee, Mike a Jamie. Nakoniec začal Ian spievať. Mike na chvíľku prestal aby mohol dať zosilňovače aj všetky mikrofóny na plný výkon.

„WHOOOOO HOOOO!“ zakričali sme všetci spolu s Ianom.

Posledné verše sme spievali, vlastne kričali, spolu s Ianom. Boli sme extrémne hlučný. Musel nás asi počuť celý Londín.

„Nedáme im šancu,“ skríkla som keď sme dohrali.

Next stop atro city,“ skríkol Luke a chalani začali okamžite hrať.

Pridala som sa k nim a to bol teda rachot. Všetci sme vrieskali ako o dušu. Dohrali sme  a ja som počula ako niekto zvoní. Myslela som, že to je dajaká stárá babka, čo si práve dávala do obedného šlofíka ale boli to naši „milovaní hoperskí susedia.

„Čo si myslíš, že si? Okamžite prestaňte hrať tú svoju otrasnú hudbu,“ povedal výhražne jeden z nich.

„Zabudni,“ povedala som unudene.

„So mnou sa nezahrávaj. Skončíš zle,“ povedal.

„Ja sa ťa nebojím,“ povedala som mu odvážne.

„To to je vojna,“ povedal.

„Chcete vojnu? Máte ju mať!“ povedala som naštvane a zabuchla silno dvere.

Utekala som do izby kde ešte boli chalani a povedala:

This is war,“ okamžite pochopili a začali sme hrať.

Namiesto Iana som ale spievala ja. Trochu ho to prekvapilo a vlastne aj ostaních ale keď ma počuli spievať okamžite začali hrať znovu. Mike sa spokojne usmieval a Ian bol naštvaný, že som mu ukradla jeho spievanie. Škodoradostne som sa naňho usmiala a zakričala:

„This is war!“

 

_

 

„Bré ránko,“ pozdravil nás Ian, keď vošiel do kuchyne.

„Mňáám, máme čerstvé mlieko,“ povedal šťastne ako malé decko.

„Nep –“ snažil sa ho Jamie varovať ale zastavila som ho.

Ian sa poriadne napil a chalani sa snažili zakryť úsmevy, ktoré sa postupne začali meniť na neovládateľný smiech.

„Chutí ti Ian?“ spýtala som sa ho.

„No, trochu inakšie ako normálne ale aj tak sa dá,“ povedal a začal si nás prezerať.

„Čo je?“ spýtal sa a vtedy mu to došlo. „Čo je s tým mliekom?“

„No, my sme si tiež predtým mysleli, že je normálne a Luke sa z neho normálne napil ale potom nám prišiel e – mail s týmto obrázkom,“ povedala som a ukázala mu e – mail.

„Ouuu FUCK!“ zvrieskol Ian, keď uvidel. Čo je na tom obrázku.

„Prečo ste ma nechali vypiť TO?“ kričal zatiaľ, čo sa snažil poriadne si vymyť ústa.

Na obrázku totižto boli naši susedia ako pľujú a ... robia horšie veci do nášho mlieka.

„Tak teraz, je to už osobné,“ povedal a rozbehol sa k dverám.

 

_

 

„Načo si, prosím ťa, šiel zbiť toho veľkého tučného,“ naštavane som sa ho spýtala.

„To nevieš, že ten najväčší, tí dá najsilnejšiu?“ naštvane som povedala a namočila si vatičku do dezinfekčného roztoku.

„Tak sorry, že som chcel brániť tvoju česť,“ povedal nahnevane Ian.

„Nemusel si nič brániť. Dokážem sa o seba postarať sama,“ povedala som.

Najprv som mu vyčistila ranu na obočí a teraz som sa chystala vydezinfikovať rozťatú peru.

„Vážne? Nejak mi to nedošlo, keď sa snažil udrieť ťa,“ povedal.

Myslím, že sa ho naozaj dotklo to, ako som sa k nemu teraz správala.

„Preto si sa naňho nemusel hneď vrhnúť. Rozťal ti obočie aj peru. Mal si šťastie, že sa ti nestalo nič horšie,“ povedala som.

„Mal som ho nechať nech radšej zmláti teba ako mňa? Nemám ťa práve v láske ale nenechám aby ťa niekto bil,“ povedal nahnevane.

Chcela som sa naňho milo usmiať ale potom dodal:

„To môžem len ja.“

To ma naštvalo a preto som mu začala nie čistiť ale drhnúť peru.

„Au“ sykol.

Naozaj to muselo poriadne bolieť. Tak mu treba!

„Páni, ten ti teda dal,“ snažila som sa ho naštvať.

Bohužiaľ sa mi to nepodarilo. Položila som vatičku na stôl vedľa nás a postavila sa. Chcela som odísť ale Ian ma chytil okolo pása a posadil si ma „do lona“.

„Pusti ma!“ povedala som slabým hlasom.

Keď je pri mne priveľmi blízko, nedokážem sa veľmi ovládať a toto bolo asi až priveľmi blízko.

„Prečo by som mal,“ drzo sa spýtal a pritisol si ma ešte bližšie k telu.

Nahol sa ku mne a ja som sa snažila nejak sa zachrániť.

„Bude ťa to poriadne bolieť,“ povedala som trasľavým hlasom.

„Mne to nevadí,“ povedal a nahol sa ešte bližšie...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of rock stars - 12. kapitola:

6. MirrorGirl454 přispěvatel
06.02.2011 [8:50]

MirrorGirl454A ja sa asi tiež budem opakovať, ale nevadí: Ďakujem, ďakujem, ďakujem, strašne zlatá si. :)

5. ElisR1 přispěvatel
05.02.2011 [19:46]

ElisR1Tak tohle byla úplně úžasná kapitola, (tada jako všechny ty ostatní), takže mi promiň že se opakuju =), ale prostě, vážně dokonalý, skvělý, bezvadný a já nevím co ještě, prostě nádhera =)

4. voldy přispěvatel
30.09.2010 [19:29]

voldyjeeee to s tym mliekom bolo super... =D tesim sa dufam ze dalsie bude skoro =D Emoticon

3. Jasminaullen
28.09.2010 [19:27]

chudak ian... napjrv to mlieko a teraz tot... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. MirrorGirl454 přispěvatel
26.09.2010 [14:32]

MirrorGirl454Hehe Emoticon v ďalšej kapitole bude pokračovanie. Emoticon Emoticon

1. Lussy přispěvatel
26.09.2010 [12:23]

LussyHehe... Ianek nám Char bránil. Emoticon Uvidíme, co bude příště... Emoticon
Ta válka byla perfektní... Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!