OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Lifestyle of rock stars - 11. kapitola



Lifestyle of rock stars - 11. kapitolaV tejto kapitole pôjdu všetci do Zoo ako "normálni ľudia". Dúfam, že sa vám bude páčiť.

Urobil ku mne krok a ja som urobila krok od neho. Urobil ďalší ale tentoraz väčší, takže bol len kúsok odo mňa. Celý čas sa mi pritom pozeral do očí a ja som nedokázala uhnúť pohľadom. Práve sa chystal nahnúť sa ku mne keď do izby vošiel Lee.

„Decká ste hore? Máme plán na dnešok,“ povedal a keď nás uvidel na chvíľu sa zarazil ale okamžite začal znovu rýchlo rozprávať.

„Ou...mno som rád, že ste už hore. S chalanmi sme vymysleli plán na dnešok.“

„Vážne? A čo sa chystáme robiť?“ spýtala som sa zvedavo a naozaj mi odľahlo, že k nám Lee takto vtrhol.

„Poďte do kuchyne, chalani tam už sedia,“ povedal a odišiel.

Šla som radšej rýchlo za ním keby Ian náhodou hodlal pokračovať v tom, o čo sa pokúšal. Z jeho pohľadu som mala mierne dojem, že by to kľudne urobil aj násilím a robil by to dovtedy, dokedy by som sa mu sama nepoddala. Debil.

Prišli sme do kuchyne a sadli si za stôl.

„Takže, čo sa bude dneska diať?“ spýtal sa Ian.

„Ideme do Zoo,“ povedal kľudne Stu.

Luke vyzeral, že každú chvíľu vybuchne do smiechu a preto som sa trochu podozrievavo spýtala:

„My. Do Zoo. Ako normálni ľudia. Hovorím to správne alebo som zle počula?“

„Počula si dobre,“ povedal Jamie.

„Hahaha, to si robíte srandu či čo? Vy a ísť do Zoo ako normálny ľudia? To k sebe nejak nejde,“ povedala som.

„Prečo by sme nemohli? Nie sme až takí známi,“ povedal Ian.

„Povedal náš narcis,“ horko som povedala.

„Povedalo dievča, čo denne trávi v kúpeľni 20 hodín,“ odpovedal mi ostro.

„Héj, nehádajte sa tu, dobre?“ upozornil nás Mike.

„Fajn,“ povedali sme naraz.

„Takže dneska sa ide do Zoo,“ povedal Mike. „Ako normálni ľudia.“

„Ako chceš,“ povedala som a šla do kúpeľne vysušiť si vlasy.

 

_

 

 

„Aspoň, že ste sa obliekli celkom normálne,“ povedala som, keď sme už boli v areáli Zoo.

Vlastne všetci boli oblečený v čiernom. Čierne tričko, čierne rifle a čierne conwersy.

Ako „normálni“ ľudia.

„Takže, ktorým smerom pôjdeme?“ spýtal sa Stu.

„Ja chcem vidieť tigre,“ povedal Jamie ako malé nadšené a otravné decko.

„Ja chcem vidieť leváá,“ pridal sa k nemu Luke a obidvaja začali nadšene poskakovať ako malí haranti.

Začala som sa smiať a ostatní tiež. Ľudia, čo okolo nás prechádzali, na nás pozerali, ako keby sme práve ušli z psychiatrickej stanice. A ani som sa im nedivila. Dvaja dospelí muži sa správajú ako malé deti a ostatných päť sa z nich smeje ako blázni.

„Fajn, ukľudnite sa,“ ledva zo seba zo smiechom dostal Mike.

„Ja chcem vidieť tigra,“ povedal Jamie tenkým nahnevaný hláskom.

„A ja chcem vidieť leva,“ povedal naštvane Luke a nahodil ksicht ako malé, tučné, rozmaznané a nahnevané decko.

To sme vybuchli do ďalšieho, ešte väčšieho smiechu. Po chvíli sme sa pomaly upokojili a vydali sa smer tigre.

Podrobne sme si ich prezreli a rovnako tak aj levy. Po tigroch a levoch sme sa šli pozrieť na zebry, žirafy, slony a potom na opice.

Práve v tej chvíli, keď sme k prišli ku klitke pre opice, sa jeden opičiak snažil „nalákať“ jednu opicu na „jemné zbližovanie“ ale nejako sa mu to nedarilo. Všetci sme sa rozosmiali a ja som podotkla:

„Presne ako Ian. Primitívny, hnaní zvieracími pudmi a nadržaný.“

Chalani sa začali smiať tak nahlas, že sa ani nesnažil brániť. Aj tak by to nebolo počuť.

Pomaly sme obišli celú Zoo a nakoniec sme sa zastavili pri výbehu surikát. Jedna malá sa práve zastavila tak blízko pri nás, že sme sa jej mohli dotknúť.

„Aká je zlatučká,“ povedala som.

„Je celkom blízko. Myslíš, že by som sa jej mohol dotknúť?“ spýtal sa Ian.

„Ak si debil, tak áno,“ povedala som, ale moju poznámku si nevšímal.

Natiahol ruku a chcel surikatu pohladkať. Vyzerala naozaj milo, z prvého dojmu by ste usúdili, že je to celkom neškodný tvor. Ha. Ale prvý pohľad občas klame. Surikata sa totižto nenechala pohladkať. Zavrčala a surovo sa zahryzla Ianovi do prsta. Ja aj chalani sme vybuchli do obrovského smiechu. Ian sa medzitým stihol oslobodiť z „ostrých“ zubov surikaty.

„AAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUU!“ zvrieskol Ian na celú Zoo.

„Fuck! Ty malá potkania mrcha! Veď počkaj,“ povedal, načiahol sa a začal malú surikatu škrtiť.

Našťastie sa mu nepodarilo zabiť ju, pretože ho Luke a Stu okamžite začali odťahovať od výbehu. To sa už na nás ale pozerala doslova celá Zoo.

„Áááááá, panebože! Ty si Ian Watkins. To je Ian Watkins,“ zrazu sa za nami ozvalo.

Všetci sme sa otočili a tak sme uvideli dve asi 15 – ročné emáčky.

„Ja som ti celú domu vravela, že je to on,“ povedala prvá.

„O môj bože,“ kríkla druhá.

„Dáš nám podpis, prosím?“ spýtali sa obidve naraz.

„Jasné, prečo nie?“ povedal Ian a vyzeral celkom spokojný. Narcis. Debilný narcis.

„A kde? Máte nejaký papier alebo niečo? Pero?“ spýtal sa.

„Pero máme ale papier bohužiaľ nie,“ povedala prvá naoko sklamane.

„Možno... mne by si sa mohol podpísať tu zozadu na gate?“ spýtala sa druhá.

„Emh, no dobre,“ povedal mierne zaskočený Ian.

„A mne na ramienko podprsenky,“ povedala druhá.

„Fajn,“ povedal Ian.

Tie dve odišli od nás celé „happy“ a my sme sa radšej tiež zdúchli. V aute mi Ian pyšne povedal:

„Nevedel som, že stretneme v Zoo niekoho, kto ma bude poznať.“

„No vidíš. Stretli sme. Dve 15 – ročné nadržané fanúšičky, ktoré by ťa najradšej mali vo svojej posteli,“ povedala som mu milo a v aute sa ozval neuveriteľný smiech.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lifestyle of rock stars - 11. kapitola:

6. MirrorGirl454 přispěvatel
06.02.2011 [8:51]

MirrorGirl454Keš tak nad tým rozmýšľam, tak aj ja som už dlho nebola v ZOO. Emoticon Aj by som šla a boože, keby som tam stretla Iana!!!! :D Ale to by som musela ísť buď do Walesu alebo Londína... Emoticon Emoticon

5. ElisR1 přispěvatel
05.02.2011 [19:33]

ElisR1Jé ZOO =)=)=), tam už jsem dlouho nebyla =)
Jak byli v té zoo, já měla pocit, že Ian hodí Char do nějakýho výběhu a vůbec nevím proč =), ale jinak chudáček :( to kousnutí mohlo bolet =)
Haha, myslela jsem že budou mít víc fanoušků, no, ale i tohle stačí =)
úžasné jako vždy, dokonalá povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. bobik
07.11.2010 [15:28]

chudak ian ta ho vždy tak zore...:( jeho ego musí terazn zametať dlázku...:P

3. voldy přispěvatel
30.09.2010 [19:06]

voldyje to supere super a super idem dalej =D Emoticon

2. MirrorGirl454 přispěvatel
25.09.2010 [8:00]

MirrorGirl454Ďakujem. Emoticon Emoticon a budem ti musieť povedať, že bohužiaľ máš pravdu. Emoticon Emoticon

1. Lussy přispěvatel
24.09.2010 [21:15]

LussyHolka je teda pěkně jedovatá. Něco ji očividně štve a doufám, že zjistím co. Možná to s Ianem? Emoticon
Nádherně popsané. Smála jsem se i když mi v uších hrály smutné písničku. Emoticon Dokonalost. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!