OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Len porozumieť - Časť 11.



Len porozumieť - Časť 11.Aj slnko občas musí vyjsť.
Prajem príjemné čítanie.

Časť 11.

 

Jeho stav je stabilizovaný.

Tie štyri slová svietili na displeji a hovorili tak veľa a tak málo zároveň. Tak skurvene málo, až sa jej zahmlilo pred očami. Vyskočila z postele a utekala do Dominicinej izby. Pár minút jej trvalo, kým sa jej ju podarilo zobudiť, no jediné, čo od nej potrebovala, bolo čisté oblečenie.

Samozrejme, Dominica nemala nič proti a ponúkla Sam aj svoje auto, ale to musela brunetka odmietnuť. Rýchlo si vydrhla zuby čistou kefkou, ktorú jej kamarátka dala a navliekla na seba prvé, čo našla v jej skrini. Medzitým si zavolala taxík a poďakovala Dominice za pomoc. Keď vypochodovala z bytu, pri pohľade na hodinky sa zarazila. Celé jej to trvalo asi pätnásť minút.

Nasadla teda do pripraveného taxíka a nechala sa odviezť do nemocnice. Nezažmúrila v noci oči ani na pár chvíľ, ale bola mimoriadne čulá.

Keď taxík zastal pred nemocnicou, hodila po šoférovi dve pokrčené bankovky a vyletela z auta ako zmyslov zbavená. Vôbec neuvažovala nad tým, že nie je ani päť ráno a že by ju k Jessiemu vôbec nemuseli pustiť. Jediné, čo mala pred očami, bola usmiata tvár modrookého blondiaka.

Vošla do rozľahlej vstupnej haly a ihneď sa vybrala k výťahom, ale sestrička, ktorá sedela na recepcii sa rozhodla, že jej to skomplikuje.

„Slečna?“ oslovila ju a Sam stuhla a neochotne sa na červenovlasú, postaršiu ženu otočila. „Smiem vedieť, kam ste sa vybrali?“ vyzvedala a hlas mala až nepríjemne tvrdý a odmeraný.

Sam sa napriamila a odpovedala. „Idem za doktorkou Blakeovou,“ prehodila a modlila sa, aby bola Tiff stále v nemocnici.

Neverila veľmi tomu, že by odišla a nechala Jessieho v podstate samého, ale aj tak si nemohla byť na sto percent istá. Sestrička sa zamračila a čosi si zašomrala.

„Zavolám jej, počkajte,“ vyhlásila a vrátila sa za recepčný pult.

Sam zostala stáť naprostred haly a podupkávala si nohou. Cítila sa hrozne nervózne, čo bolo asi pochopiteľné, no i tak sa chcela cítiť lepšie. Jessie bol z najhoršieho vonku, aspoň tak to pochopila z tej správy, čo jej poslala Tiffany.

Očkom nespokojne strelila po sestričke, ktorá si prikyvovala so slúchadlom na uchu, akoby ju dotyčný na druhej strane mohol vidieť. O malú chvíľku sa otočila na Sam a dala jej zvolenie, že smie pokračovať ďalej.

Sam zamrmlala jej smerom poďakovanie, aj keď tá žena to rozhodne začuť nemohla a utekala na tretie poschodie, kde sa nachádzala ordinácia Tiffany. Výťahu trvalo hádam celú večnosť, kým sa dostavil a tak sa naň vykašľala a vybehla po schodoch. Čiernovlasá lekárka ju už čakala na chodbe.

„Mohla som si myslieť, že sa sem dovalíš ako veľká voda,“ zavtipkovala a Samino srdce sa konečne uvoľnilo z toho zveráku, v ktorom bolo uväznené.

Ak by bol Jessie vážnejšie poranený, alebo mu niečo hrozilo, určite by nebola taká uvoľnená a hlavne usmiata. Aj keď sa na jej tvári zreteľne podpísala únava, iskričky v očiach ju úplne zatemnili. Sam ju nasledovala do priestrannej kancelárie a prekvapene zastala medzi dverami.

V miestnosti sa nachádzali ešte Steve a – ten, kto ju najviac prekvapil – pán Stretton. Sedel na bielom kresle pod oknom, v ruke zvieral hrnček, z ktorého sa parilo a pri nohách mal zložený veľký kufor.

„Dcérka,“ potešil sa, keď ju uvidel a hneď vyskočil na nohy, aby ju mohol objať.

Nechala sa skryť v jeho náručí a silno sa k nemu pritisla. Nemohla sa dočkať, kedy ho konečne znova uvidí, aj keď vzťahy medzi nimi stále neboli celkom štandardné. Istý chlad tam bol, aj keď sa to obaja snažili popierať a skrývať.

„Kedy si prišiel?“ spýtala sa, aj keď to vlastne vôbec nebolo podstatné.

„Asi pred hodinou,“ odpovedal a vrátil sa späť do kresla.

Sam si sadla vedľa neho a zacítila na sebe Stevov skúmavý pohľad. Pozrela na neho a zháčila sa, keď si uvedomila, ako uprene ju prebodáva pohľadom. Zrejme sa snažil odhadnúť, koľko toho ešte znesie, kým sa zrúti úplne a definitívne.

„Váš dom budú dvadsaťštyri hodín denne strážiť dvaja policajti. Môžeš sa tam vrátiť, je to celkom bezpečné,“ začal opatrne. „Prvá hliadka príde o ôsmej ráno,“ dodal ešte a Sam prikývla.

Vedomie, že tam bude polícia ju mierne upokojovalo, no stále cítila nepokoj. Mason si chodil po uliciach a to po ňom pátralo FBI tri roky a nedostali ho. Ako sa teda dvom policajtom podarí ho zastaviť? Bez najmenších okolkov by ich bol schopný odstreliť, ak by to chcel.

„Ďakujem,“ šepla a snažila sa skryť obavy, ktoré v nej navierali.

Nemala by byť nevďačná a u Dominici nemôže otravovať neprestajne. Cenila si jej pomoc, ale odtiaľ potiaľ. Určite ju nebude využívať.

„Ale nechcem tam byť sama, takže...“ S nádejou, ktorá sa odrážala v každom kúsku jej tváre sa otočila na otca a čakala.

Pán Stretton najskôr nechápal, ale po pár chvíľach sa mu tvár vyjasnila a mykol plecom. „Neviem, či by sa to Jessiemu páčilo,“ podotkol a Sam vyvrátila oči k stropu.

„Jessiemu by sa skôr nepáčilo, keby si ma tam nechal samú,“ protirečila a bola si na istom, že má pravdu. Jessie síce nemal pána Strettona stále rád, ale to neznamenalo, že by nechal Sam samú, napospas Masonovi a jeho psychopatickým praktikám.

Pán Stretton len prikývol a v miestnosti zavládlo ticho. Sam nadobudla dojem, že vyskočí z kože, ak bude len nečinne posedávať a nič nerobiť. Otočila sa teda na Tiffany a hypnotizovala ju pohľadom. Čiernovláska sa nechápavo zamračila a Sam detinsky vypúlila oči.

„Chcem vidieť Jessieho,“ povedala zrejmé a ani nečakala na súhlas pani doktorky a už stepovala pri dverách.

Tiff neisto vstala a spolu so Sam vyšla na chodbu. „Jessie je pod sedatívami a celkom pravdepodobne sa nezobudí skôr, ako zajtra,“ upozornila ju, no vybrala sa smerom k dverám, za ktorými ležal Jessie.

Sam len prikývla. Nenapadla ju žiadna iná reakcia a keď vošli dnu, pohľadom prebehla po priestrannej izbe, v ktorej okrem postele, akýchsi prístrojov, menšieho stolíka a bielej pohovky nebolo vôbec nič. Jej brat bol napojený na niekoľko hadičiek a za lôžkom mal asi desať všelijakých obrazoviek, ktoré ho skenovali zrejme od končekov vlasov až po nechty na nohách.

Ležal uvoľnene a vyzeral, akoby jednoducho spal. Pery mal mierne pootvorené a už na pohľad vysušené. Vlasy mal ako obyčajne strapaté a pod očami tmavšie kruhy. Pokožku mal nezvyčajne bledú, ale to si Sam ani poriadne nevšimla. Zaujímalo ju len to, že je v poriadku.

Opatrne podišla k nemu, usadila sa na okraj postele a chytila ho za ruku. Mal ju príjemne teplú. Stisla ju a druhou rukou ho pohladila po tvári. Z ničoho nič jej Jessie stisk opätoval. Strhla sa a pozrela na neho, no nič sa nezmenilo. Určite som si to nahovárala, pomyslela si a usmiala sa sama pre seba.

Tak veľmi chcela, aby sa prebral a aby bol v úplnom poriadku, až sa na nič iné ani nemohla sústrediť. Dokonca aj Mason stratil v porovnaní s tým na význame a všetko potemnelo.

Tiff stála pri dverách a ruky mala založené na prsiach. „Sam,“ oslovila ju a urobila pár krokov do stredu izby, kde sa nachádzala posteľ.

Brunetka sa mierne pootočila a čakala. Nemala náladu na konverzovanie, chcela len byť pri svojom bratovi.

„Mala by si niečo vedieť,“ pokračovala a tón, akým to vravela, Sam prinútil k záujmu.

Zľakla sa a stiahla obočie, keď sa celkom otočila Tiffaniným smerom. „Niečo s Jessiem nie je v poriadku?“ vyhŕkla prvé, čo jej napadlo a Tiff sa usmiala a pokrútila hlavou.

„Jessie je a bude v poriadku. To ti zaručujem. Potrebuje len veľa odpočinku a málo stresu. Respektíve, žiaden stres,“ dodala a v tvári sa jej mihol tieň, keď si uvedomila, že je nemožné udržať blondiaka od práce.

Bol to workoholik ako vyšitý a rozhodne ho z tej kancelárie nik nedostane.

„Tak potom čo sa deje?“ vyzvedala už menej napätým tónom.

Tiff si nervózne zhrýzla peru a poskakovala na mieste. „Včera, keď sa to stalo...“ zarazila sa a kývla rukou smerom k Jessiemu. „Spanikárila som a nechcela som... proste...“ koktala a Sam pomaly strácala nervy. „Nepovedala som vám to. Vlastne ani neviem prečo, ale Nicolas mi na seba nechal kontakt a...“

„Kto?“ prerušila ju Sam. Fakt nemala páru, kto je Nicolas.

„Nicolas Dante. Strýko Diany,“ spresnila Tiff a Sam razom všetko doplo.

„Ten Španiel,“ prehodila a prikývla na znak, že v tom má jasno.

Tiff mykla plecom. „On nie je Španiel, iba tam žije,“ vysvetlila a Sam od nervov skoro vyskočila z kože.

Nech sa už vymáčkne.

„Napísala som mu, že Jessie je na tom zle a možno sa nedožije ďalšieho dňa,“ pošepkala a Sam si uvedomila, že sa jej trasie hlas. „Ja viem, robila som veľa rozruchu bez toho, aby som si bola istá, aké následky sa z toho vyvodia...“ a znova sa pustila do bľabotania.

Sam jej bolo naozaj ľúto. Vedela, aký pevný a vážny je jej vzťah s Jessiem. Totiž, boli viac ako súrodenci a nie raz si to Sam uvedomila. Jessie jej dôveroval vo všetkom, zveroval sa jej so svojimi problémami a hovorieval jej aj o veciach, ktoré pred Sam zamlčoval.

„A?“ poháňala ju brunetka, keď Tiff stíchla a ani sa nemala k tomu, aby pokračovala.

Tiff sa zaškľabila a na pár sekúnd sa zahľadela na Jessieho, ktorý pokojne oddychoval – aspoň raz v živote. „Prídu,“ vydýchla a Sam od šoku roztvorila ústa dokorán.

„Akože...“ naznačovala a takmer vyskočila od radosti po strop.

„Nicolas a Diana. Tvrdí totiž, že to Jessiemu dlhuje.“ Ale keď sa veci majú tak, potom Sam nedokázala pochopiť, prečo je z toho Tiff taká nervózna. Mala by byť rada, veď práve to dievča je dôvodom, prečo sa Jessie topí v depresiách a sebaľútosti. „Mám strach z jeho reakcie. Chcel nechať Dianu žiť jej život a ja som ju sem zavolala.“

Áno, Jessie hrdina. Tá rola mu nikdy nešla, nech sa ako veľmi snažil, ale v tej chvíli to bolo naozaj jedno. „Poteší sa, uvidíš. Tak sa prestaň stresovať a teš sa s ním,“ pobádala ju a odrazu nedokázala dostať úsmev z tváre.

Akoby jej stuhli mimické svaly. Tiff len pritakala a ďalej bez slova čakala. Sam si ešte niekoľko minút posedela pri bratovi a potom sa rozhodla, že je konečne načase ísť domov a ubytovať otca. Okrem toho ju čakala škola, ktorú mala najskôr v pláne vynechať, ale tá dobrá správa ju navnadila a tak sa rozhodla, že vynechávať nebude.

 

Pán Stretton sa cítil nesvoj, keď ho Sam uložila do hosťovskej izby. Bolo mu to vidno v očiach, aj v strnulom postoji. No nedala mu na výber a keď odchádzala, musela sa zasmiať. Sedel na sedačke pred telkou a tváril sa, akoby bol v Buckinghamskom paláci a nie v dome svojho syna. Zato sa ale ochotne podujal na úlohu zaskliť okno. Sľúbil, že to dá do večera do poriadku, aj keď ho Sam vôbec nenaháňala.

Pred domom stálo policajné auto a v ňom sedeli dvaja znudení policajti. Sam si ich všimla, keď odchádzala do školy. Ten ich výraz bol v podstate na nezaplatenie. Radšej by zrejme išli kopať kanále, ako tam len posedávali a čakali na niečo, čo nemusí prísť. No bol to ich problém.

Cestou do školy bola Sam až zvláštne dobre naladená. Určite k tomu prispelo to kvantum dobrých správ. Jessie bude v poriadku a jeho čierno očko mu čoskoro bude robiť spoločnosť. Keď sa to vezme cakompak, už dávno brunetka nedostala lepšie správy, ako tie, ktoré sa jej nakopili za posledné tri hodiny. Ale čosi v jej vnútri kričalo, aby nebola až príliš nadšená, pretože jej démon stále behal po vonku a čakal, kedy si na nej bude môcť vybiť svoju neopodstatnenú zlosť.

Ak by mu mohla vidieť do hlavy, rozhodne by chcela vedieť, čím si tú nenávisť k nej a Jessiemu odôvodňuje. A možno radšej ani nie...

„Slečna Strettonová,“ ozval sa za ňou nepríjemný hlas, keď sa náhlila vestibulom.

Prvú prednášku mala Marketingovú komunikáciu a nechcela meškať, zvlášť nie preto, že profesorka Goldbergová bola jedna z mála profesorov, ktorí ju mali radi. Ale hlas, ktorý začula, ju prinútil zastať a otočiť sa na zamračeného Cesarea.

„Kde trčíte? Hľadám vás už dvadsať minút,“ spustil naštvane a mávol na ňu rukou, aby k nemu podišla.

„Prepáčte, ja...“ začala nelogicky. Veď sa mu nemala prečo ospravedlňovať, ale pre pokoj na jeho duši to urobiť musela.

Zrejme mu to však bolo ukradnuté a zahriakol ju. „Je mi jedno, čo chcete povedať. Strčte si tie ospravedlnenia niekam a utekajte do môjho kabinetu. Čaká vás Tony, dnes musíte pripraviť prezentáciu,“ chrlil na ňu a Sam si všimla, že je extrémne nesvoj a neprestajne kmital pohľadom dookola.

Tentoraz mu ani nemala za zlé, že na ňu vrčal. Bolo do očí bijúce, že je pre niečo rozladený.

„Ale ja mám prednášku...“ začala celkom zbytočne. Aj tak ju nenechal dohovoriť a znova na ňu spustil.

„Pýtal som sa vás na to? Nie? Tak načo mi to vešiate na nos, choďte!“ Vztýčeným ukazovákom ukázal na dvere a Sam radšej poslúchla.

Stokrát radšej si nechá vynadať od Goldbergovej, ako od Cesarea. Ten totiž vedel až pridobre zaťať do živého a ublížiť. Možno si to niekedy ani neuvedomoval. Bez ďalších rečí, ktorými by ho len zbytočne naštvala ešte viac, sa vybrala do jeho kancelárie a po celú cestu sa mračila.

Otvorila dvere bez zaklopania a prešmykla sa dnu. Tony sedel na kancelárskej stoličke a skláňal sa nad notebookom. Keď začul tresnutie dverí, mykol sa a smerom k Sam prehodil nezrozumiteľný pozdrav. Prešla k nemu a usadila sa na voľnú stoličku.

„Si v poriadku?“ spýtala sa automaticky.

Tony stále sedel nehybne a nevenoval jej ani jediný pohľad. Začalo ju to frustrovať a tak ho chytila za plece a zvrtla smerom k sebe. Mala čo robiť, aby zabránila zhíknutiu. Jeho tvár lemovala nepekná rezná rana, ktorá bola zašitá a výrazná modrina pod ľavým okom, ktorá bola v strede nechutne zelená a po krajoch fialovela.

„Čo sa ti stalo?“ S vyvalenými očami si ho obzerala a Tony sklopil tvár k zemi a sťažka prehltol.

To bol zrejme dôvod Cesareovej zlej nálady. Podľa toho, čo si už mala možnosť všimnúť mu na Tonym poriadne záležalo. Akoby aj nie, veď to bol úžasný a múdry chlap. Ako náhle si uvedomila, nad čím uvažuje, ucítila, ako jej tvár zalial rumenec. Ako keby Tony mohol jej myšlienky počuť.

„Nič,“ odpovedal a chcel sa otočiť späť k počítaču, ale Sam mu to nedovolila a pevne mu zovrela rameno.

Zamračene si znova prehliadla jeho tvár. „Hovor!“ prikázala rázne a Tony sa stiahol.

Prekvapil ho jej tón, no nechcelo sa mu hádať. „Pobil som sa,“ odpovedal čo najpokojnejšie, aj keď celé jeho vnútro brnelo.

„S kým a prečo?“ Začínalo sa to podobať na výsluch, ale Sam chcela podrobné informácie. Ak by mohla, vykrútila by tomu idiotovi, čo to Tonymu urobil, krk.

Spočiatku bol ticho a ani len nevyzeral, že by sa mal k odpovedi. Sam opúšťala posledná nádej a chcela na neho nabliakať, aby sa spamätal, no vtedy ju prekvapil tým, že sa rozhovoril. „Bol som včera večer za Lacey,“ spustil viac-menej neochotne a Sam prekvapene povytiahla obočie.

„A to už načo?“ sykla naštvane. Pohltil ju podivný pocit – žiarlivosť? Zatlačila ju do úzadia a sústredila sa na Tonyho.

„Chcel som jej povedať, aby ti dala pokoj. Nepáči sa mi, keď ťa nonstop napáda,“ rozčuľoval sa a doráňanú tvár skrivil v nepeknom úškľabku.

Sam pociťovala potrebu odľahčiť situáciu a prikývla. „Dobre, pán bodyguard. Takže toto ti urobila ona?“ opýtala sa a rukou pohodila k jeho tvári.

Tony len zavrtel hlavou. „Nie, keď som od nej odchádzal, bol tam nejaký chlapík. Som si istý, že som ho už videl, ale neviem si spomenúť na jeho meno,“ odbočil, ale poľahky sa vrátil späť k téme. „Neskôr v noci, keď som šiel z Ria domov, som ho stretol znova. Bez slova sa na mňa vrhol. Bolo to...“ zasekol sa a pokrútil hlavou. „Nechcem o tom viac hovoriť.“

Sam sa mu ani nečudovala a keď nad tým premýšľala, prepadol ju nepríjemný pocit, že vie, o koho sa jedná. To sa už Tony otočil na počítač a otvoril PowerPoint, Sam strčil do ruky brožúrky a všetky svoje myšlienky sústredil na prácu.


Vidíte? Nie som až taká krutá, či?

Mimi :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Len porozumieť - Časť 11.:

10. mima33 admin
08.02.2014 [20:33]

mima33Tethys, no ja nemám problém vraždiť postavy, ale Jessie mi za tých niekoľko mesiacov, čo sedím nad touto poviedkou, prirástol k srdcu a asi by som to sama sebe neodpustila Emoticon A kto povedal, že Tonyho nezmlátil Mason? Emoticon Ďakujem pekne Emoticon

9. Tethys přispěvatel
08.02.2014 [20:27]

TethysJessie is alive! He is alive!!! Emoticon Emoticon Emoticon
Oh můj bože, já jsem to věděla! Věděla jsem, že ho nemůžeš jen tak zabít, chudáka malého.
Tak ten kluk u Lacey byl Tony, to je jasné. Ale kdo ho potom zmlátil, když ne Mason? Emoticon
Těším se na další. Emoticon Emoticon Emoticon

8. mima33 admin
08.02.2014 [20:22]

mima33Perlička, ale ja nie som až taká krutá Emoticon alebo som? Dokážem písať aj pozitívne Emoticon Vážne Emoticon Ďakujem pekne Emoticon

7. Perla přispěvatel
08.02.2014 [19:44]

PerlaJA SOM TO VEDELA! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Teraz sa z toho asi tak skoro ani nespamätám! Čo to má znamenať? To je paráda! Príde Diana k Jessiemu, no že si to ty, jednoduché to mať nebudú a určite sa niečo prihodí. Na to by si to nebola ty. Emoticon
Na každopádne, som rada, že už je pokračovanie, lebo sa naň môžem hneď vrhnúť. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. mima33 admin
07.02.2014 [17:39]

mima33Maggs, Mason ešte neskončil Emoticon ešte do konca poviedky bude mať čo povedať Emoticon A Tiff je skvelá - jedna z mojich najobľúbenejších postáv - možno to je tým, že je hlavne pozitívna Emoticon Ďakujem pekne Emoticon

Kiki, no Di je na ceste, ale kedy sa zjaví, to nepoviem Emoticon a Mason je proste Mason, ja už ani neviem, ako ho okomentovať, keďže sama nechápem, ako som ho vymyslela - niekedy som sama prekvapená zo svojich nápadov, čo sa práve jeho týka Emoticon Ďakujem veľmi pekne Emoticon

5. kiki1 přispěvatel
06.02.2014 [21:36]

kiki1Di přijede, jooo! Emoticon Emoticon Emoticon To jsi mi udělala velkou radost, fakt že jo. Emoticon A Tiff tím u mě ještě stoupla v ceně. Už se těším až dorazí. Emoticon Uf, Mason, toho fakt zabít. Tolika lidem ublížil a teď ještě zmlátí Tonyho... Emoticon A Jessie je v pořádku, to jsem si oddechla. Perfektní kapitolka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. MaggieLove přispěvatel
06.02.2014 [19:08]

MaggieLoveJé Di se nám vrátí, nemůžu tomu uvěřit, Emoticon už se na ni moc těším, ale hlavně se těším na Jassieovu reakci. To bude něco!
To, že Tiff zavolala do Španělska si mě ještě víc získala Emoticon
Masona bych nejraději zaškrtila. Emoticon, takhled ublížit našemu Tonymu.
Těším se na další! Úžasné! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. mima33 admin
05.02.2014 [18:16]

mima33Blacks, no predstav si, aj ja viem nadávať Emoticon v živote to praktikujem viac ako v príbehoch, ale to nie je nič na chválenie, čo? Emoticon Áno, Di dorazí a kedy? Nepoviem Emoticon Pôvodne som vám to ani nechcela zdeliť a mala sa tam proste zjaviť, ale proste som vám chcela urobiť radosť Emoticon A myslím, že si uhádla, čo Masona na Tonym vytočilo Emoticon A len tak mimochodom, pán Stretton je v podstate veľmi milý človek Emoticon Ďakujem ti veľmi pekne Emoticon

Deny, Diuška sa čoskoro objaví Emoticon A Tonyho vysvetlenie je proste pravda a nič než pravda. Som fakt zvedavá, čo na neho povieš po ďalšej kapitole, keďže som sa rozhodla, že je načase odkryť záhadu smrti jeho rodičov, z ktorej sa tak obviňuje. V mojej hlave to vyzeralo menej zle, teraz na papieri to pôsobí všelijako Emoticon A nie je zamračené vždy! Emoticon Ďakujem veľmi pekne Emoticon

2. Deny
05.02.2014 [18:00]

Vraj "aj slnko musí občas vyjsť".. to áno, ale u teba je skoro vždy zamračené, alebo búrka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Ale Diana je na ceste?? to vážne, čestné skautské?? A neviem,ale moc som to Tony jeho "vysvetlenie" nezhltla, toto bude ešte zaujímavé.. A Ceasare je debil, ako vždy...Teším sa na pokračovanie.
P.S. Dobre, beriem Tiff na milosť, lebo zavolala do Španielska, ale stále ju nemám rada Emoticon

1. Blacky
05.02.2014 [17:17]

ze mima ty vies pouzit slovo kurevsky? Emoticon som sa zasmiala, fakt som necakala od teba vulgarizmus takeho razu. Emoticon ach tak nakoniec si to takto pekne vymyslela, ze ona pride och blahorecim teba Emoticon Emoticon Emoticon vedela som, ze je to tony pisala som to do komentu aj som tusila preco tam siel, no preco dostal od masona na hubu,ze by sa dozvedel ze robi od nasej prefarbenej a nasralo ho to? Emoticon lebo skutocne neverim ze je v tom ta ohava a jej bezbecnost, on ma vsetkych na haku. ceasar je blbec, no cakam, kedy sa uz konecne spamata, lebo viem, ze to pride. kedy Di dorazi? och to bude epicke stretnutie, plne dojatia lasky slz, lebo sa stavim ze budem revat,pri nezostat sama som v kuse revala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon och joj tak sa tesim na dalsiu aj na nasu sladku cernovlasku a jesinka ked sa stretnu. A k ich otcovi:aj tak ho nemam rada Emoticon Emoticon kpaitolka bola super, ale to kazda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!