OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Křik Noci - Úvod + Prolog



Přináším novou povídku, na které pracuji dost dlouho, až na to že nemám na ni moc času! ... jde o to že píšu jen přes víkendy. Povídka není z tohoto světa... skládá se z vlků, upírů, vil a aelfů. Hádky, láska, soudy... doufám že se Vám trochu zalíbí... první kapitolu sem přidám co nejdříve...

Křik Noci


V životě netušili že jsou mezi námi. Co když je to třeba zrovna někdo z vaší rodiny nebo přáteli jako u našich třech dívkách? Tajemství, které vše kazí. Vztahy v rodině s přátely, někdy pomyslí na konec svého života, protože nechtějí se dál trápit. Trápí se jen tím že oni mají tajemství a oni musí trpět kvůli tomu že oni se k nim chovaní jinak.


Příběh je rozdělen do tří skupin:

Delasior je čtnáctiletá dívka, která má bohaté rodiče, pochází z bohaté rodiny, která nemá často čas na svoji jedinou dceru. Jejich dcera se přátelí, přítelem s kterým se setkala na večírku, byl pro ní vším jako rodiný přítel, starší bratr. Když dívka vyrostla a Romusovi jeho jméno bylo  patnáclet změnil se od A do posledniho písmenka Z. Dával na ni více pozor, zakazoval ji některé věci, nesměla nikdy sama chodit po městě. Když dívka oslavila své čtrnácté narozeniny nevydržela  a začala dělat nezákoné věci. Alkohol, krádeže rozbíjení okon a podobně.

Romuso ví že její čas se blíží. Až oslaví své patnácté narozeniny doví se všechno, proč on se k ní choval tři roky jinak než před tím. Není to jen láska, kterou si k ni připoutal ale je to i něco víc.

Tajemství, které čeká jen na poslední druh...Delasior je poslední druh vlka, který má za ůkol zničit víly. Není tu jen tajemství, které se měla dozvědět, přesně na své narozeniny, bohužel svůj osud se dozví o den dřív a vůdce smečky má za úkol rozhoudnout soudem...Smrt... Úkol.. Nebo vyhoštěním ze smečky.

Delasior čeká životní pouť. Smečka, přátelé a rodina jsou jediné věci, na kterých ji záleží. Její moc je silnější než vůdce smečky. Zabíjení Vil, poslední generace, zamilování a hlavně Soud... než vše utichne vidá se pryč z rodného města... Cestou potká a zažije věcí, že sama netuší jestli se někdy vrátí zpátky domů.

Mameisa je sedmnáctiletá dívka, která se v patnácti dozvěděla že je víla. Že její ženský druh vyhubili a ona je jediná žena, dívka, která žije mezi upíry, ti jsou jediný kteří ji můžou ochránit. Vlci zabíjejí víly a ona musí zjistit proč tomu tak stále je a proč jen dívky. Než se ale vydá na nebezpečnou pouť potká člověka, který není obyčejným člověkem ale dívka, která je poslední generace vlků a která pod nátlakem vůdce smečky musí poslechnout.

Memeisa, která se doví že je blízko své smrti ale netuší že Delasior se rozhodla zachránit svoji přítelkyni a že ona se rozhodla pro trest...

Jaký trest ji čeká? Mameisa se nehodlá vzdát... nechce přijít o svoji nevlastní sestřenici.

Animis je šesnáctlet. Dívka pochází z dětského domova její život je smutný, přátele nemá, rodinu nemá, jedinou útěchou pro ni jsou útěky, krádeže a hlavně žiletka, která je pro ni jediná útěcha. O svém tajemství se dozvídá o rok později. Její ochránce ji stěží našel a neměl šanci se k ni dostat. Je Elfka, která nic neřeší dovidá se, že je královnou a že jejím úkolem je zabránit dálší válce mezi Vílami a Vlky i Upíry. Sama netuší co ji čeká, nikdo neví dálší tajemství, která ona našla a skrývá ve svém srdci. Není to jen láska, kterou pociťuje ke svému ochránci ale i spoustu dálších věcí, které neví jak vyřešit. Přijde na to, jak všechno má sama zvládnout? Zvládne tíhu na svém srdci?




Jsem unavený sám sebou, jsem unavený svým lhaním, jsem unaven tajemstvím, které musím skrývat.

Sebastian Roch Chamfort

 

Prolog:

Venku burácely hromy a blesky, lednový den  osamělá dívka, která dnes slaví své šestnácté narozeniny seděla v rohu místnosti a klepala se zimou a hrůzou zírala na své ruce, které se změnili.
Znovu udeřil hrom a světlo blesku znázornilo pokožku na dívčině těle. Polekaně se více tísnila k rohu. Utekla z děckého domova, protože nenáviděla oslavy. Osm let co její rodina tragicky zemřela a ona jediná přežila se zlomenou nohou. Dodnes má jizvu nejen na noze ale i na srdci. Milovala svoji rodinu, jediné co ji zbylo byl bratr, kterému teď bylo devět let. Pochopil že se rodiče nevrátí, měl štěstí byl mladší a rodiče si moc nepamatuje tráví více času s kluka v děcáku, takže její bratr je na tom o něco lépe než ona sama.
Seděla v rohu místnosti starého domova, už od rána ji brněli ruce i celé tělo až teď zjistila že je jiná. Není člověk ale co tedy je? Nemohla se takhle vrátit domů. Nechvíli si zdřímla. Bouře ustala ale déšť dále burácel do staré střechy.
Pohlédla před sebe a pozorovala podlahu. Přemýšlela jen tak o ničem. Venku projelo auto které osvítilo místnost. Zahlédla postavu, mužskou její srdce strachem zrychlilo. Byl zahalen v tmavém plášti, kapuci měl přes hlavu i tak zahlédla jeho tvář.
,, Neboj se mě, přišel jsem ti pomoct..." Promluvil na ni a sundal si kapuci z hlavy.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Křik Noci - Úvod + Prolog:

1. angbee přispěvatel
03.04.2010 [17:14]

angbeeTakže, asi by bylo lepší, kdybys ani do perexu nepsala dvojité w místo jednoduchého v.
Také prosím nehraď číslovky slovy - \\\\\\\"Delasior je čtrnáctiletá dívka, Mameisa je sedmnáctiletá dívka...\\\\\\\"
Máš tam docela hodně překlepů.
(Občas jsou špatně čárky, ale to moc kontrolovat nebudu.)
Shoda přísudku s podmětem Ti taky dělá trochu problém (s přáteli, vyhubily, atd...).
Až to opravíš, znova označ:\\\\\\\"článek je hotov.\\\\\\\" :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!