OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ja a sestra môjho najlepšieho kamoša - 10. kapitola



Ja a sestra môjho najlepšieho kamoša - 10. kapitola Po dlhej, veľmi dlhej dobe konečne ďalšia kapitola s názvom Ian a žiarlivosť! Dúfam, že ste na mňa ešte nezabudli. ;)
Prajem príjemné čítanie.

10. kapitola – Ian a žiarlivosť!

Ian:

„Si pripravený?“ spýtal sa Mike a bratsky ma pobúchal po pleciach.

„Áno!“ povedal som a rázne vykročil po schodoch do školy.

Hneď, ako som sa ocitol v známom prostredí školy, som sa uvoľnil. Bolo skvelé znovu cítiť ten odporný školský pach, vidieť množstvo známych tvári. Každý, okolo koho sme prešli, sa mi pozdravil. Po chvíľke sa mi na tvári začal rysovať úprimný úsmev.

Toto mi chýbalo.

Poobzeral som sa okolo seba a konečne ju zbadal. Stála pri svojej skrinke. Uprostred toho farebného davu doslova vytŕčala. Oblečené mala čierne úzke tričko na ramienka a čierne kapsáče. Mimovoľne som sa usmial a chcel k nej prikročiť, keď som si všimol, s kým hovorí.

Parchant Dean!

Nemohol som uveriť, že sa tak uvoľnene rozpráva a smeje práve s ním! Preboha, veď počúva hip hop!

„Na čo tak vyjavene čučíš?“ pristúpil ku mne Josh a snažil sa sledovať môj pohľad.

„Parchant!“ konečne som si uľavil nahlas a pevne rozhodnutý ju od neho odtiahnuť som urobil krok vpred, keď zrazu zazvonilo.

„Tak poď krásavec, ide sa do triedy,“ povedal Mike a postrčil ma smerom k triede.

***

„To si zo mňa robí srandu!“ naštvane som tresol tácku s obedom na stôl a sadol si tak prudko, až som skoro so stoličkou spadol.

Na obede si Char sadla k Deanovi. Prešla okolo mňa a s vyzývavým úsmevom si k nemu prisadla a začala sa s ním rozprávať.

„Ja toho chalana tak veľmi nenávidím!“ sykol som a radšej si do úst vložil poradne veľký zemiak.

„Ale no ták, nebuď taký žiarlivý, Ian,“ zasmial sa Josh, no keď som na neho škaredo zazrel, okamžite prestal.

„Nie som žiarlivý, len toho blba jednoducho nemám rád,“ zavrčím a sledujem, ako sa k Char naklonil, aby jej niečo zašepkal do ucha.

„Idem k nim,“ rozhodol som sa behom minúty a vstal tak rýchlo, že ma Mike nedokázal zastaviť.

Sebavedome pristúpim k ich stolu a usmejem sa na nich.

„Tak čo, hrdličky, ako sa máte?“ spýtam sa naoko milo. Bohužiaľ ma Char prekukla a pristúpila na moju hru.

„Výborne a ty?“ spýtala sa a nenápadne sa pritúlila k Deanovi.

Zaškrípal som zubami a chcel niečo odseknúť, ale zrazu pri mne stál Mike a snažil sa ma od nich odtiahnuť.

„Čo to robíš?“ pýtam sa naštvane.

„A čo robíš ty?“ odpovedá mi otázkou.

„Ja nič. Len som sa chcel  s nimi porozprávať,“ bránil som sa nevinne.

„No jasné,“ odfrkol si.

„Ty mi neveríš?“ spýtal som sa neveriacky.

„To vieš, že áno,“ odpovedá ironicky a ťahá ma k nášmu stolu.

Nakvasene si sadnem na stoličku a snažím sa dojesť obed, ktorý sa mi pred očami mení na kusy nestráviteľného bahna.

Josh má pravdu. Žiarlim.

Nedokázal som ani poriadne prehĺtať sústa, pretože žiarlivosť mi zvierala hrdlo. Našťastie si Josh sadol naproti mne tak, aby som nevidel na Char a toho... Magora. Znechutene som odvrátil hlavu a všimol si, že Dean odchádza z jedálne. V tej chvíli sa k nám prirútila Char ako malé nadšené tornádo.

„Idem s Deanom na rande!“ vypískla nadšene a mne zabehlo.

Čože?!

 

Char:

„Rande? S tým pakom?“ takmer vykríkol Ian, keď som chalanom s výskotom povedala, že ma Dean pozval na rande.

„Áno! Tebe to hádam vadí?“ spýtala som sa nevinne a pozrela sa na neho.

Trochu sa ošil a mierne očervenel.

„No... Nie, ale... Ale...“ na chvíľu sa stratil, čo sa mu ešte nikdy nestalo. Zacukali mi kútiky a vtedy sa konečne vzchopil.

„Dean je kretén, čo ti zlomí srdce,“ povedal a ja som sa začala smiať.

„Prosím ťa, odkedy sa ty staráš o moje city? A keď sme už pri tom lámaní srdcí, si rovnaký ako on,“ povedala som znechutene a odišla od nich.

Vedela som, že som mu ublížila, ale v tejto chvíli mi to bolo jedno.

***

Celý deň som sa Ianovi snažila vyhýbať a do doby, kým na poslednej hodine zazvonilo, sa mi to naozaj darilo. Asi až pridobre.

Pozbierala som si všetky veci, hodila ich do batoha a ponáhľala sa, keď som zrazu pred triedou narazila do niečieho tela. Tvrdo som dopadla na zem a všetky knihy sa mi rozsypali po zemi.

Bože, keď ma tak nenávidíš, prečo mi to nepovieš osobne?! Hlúpy osud.

„Prepáč, zlatko, nevidel som ťa,“ ozval sa mi pri uchu známy hlas a ja som zistila, koho som prevalcovala a tiež, že len ja som skončila na zemi.

S úsmevom predo mnou kľačal a zbieral mi knihy. Pozbieral ich na malú úhľadnú kôpku, položil ich na zem a mne pomohol postaviť sa, pretože doteraz som na neho len vyjavene pozerala.

Využil príležitosť, keď mi pomáhal na nohy a pritiahol si ma do náruče.

„Ian, prestaň!“ povedala som a snažila sa mu vykrútiť. „Ponáhľam sa!“

„A kam?“ nedal sa.

Nahol sa ku mne bližšie, ale na toto som práve teraz nemala náladu.

„Toto na mňa neskúšaj!“ zavrčala som a vytrhla sa mu.

Ostal stáť pred triedou a prekvapene sledoval môj vzďaľujúci sa chrbát.

Ian:

Bol som naštvaný! Maximálne naštvaný.

Tá malá... krpaňa mala jednoducho pravdu. Bol som rovnaký ako Dean a to z nás robilo rivalov. A ja som mu jednoducho nemohol dovoliť, aby maličkú len tak využil a odkopol, pretože to bol určite jeho plán.

***

Šiel som okolo triedy, kde mala poslednú hodinu, keď zazvonilo a ona sa vyrútila z triedy a narazila priamo do mňa. Tvrdo spadla na zem a knihy sa rozsypali po podlahe. Sklonil som sa k nej, pozbieral knihy, uložil ich na kôpku a pomohol jej vstať.

„Prepáč, zlatko, nevidel som ťa,“ zašepkal som jej do ucha a pritiahol si ju do náruče.

„Ian, prestaň! Ponáhľam sa!“ snažila sa mi vykrútiť.

„A kam?“ spýtal som sa, aj keď som vedel kam a za kým...

Nahol som sa  k nej bližšie, vychutnával som si jej neistotu, ale ona sa odtiahla.

„Toto na mňa neskúšaj,“ zavrčala a vytrhla sa mi.

Prekvapene som sledoval jej vzďaľujúci sa chrbát a v hlave mi náhle skrsol diabolský plán.

 



 

Tak a je to tu, po dlhej dobe. Konečne! Dúfam, že sa na mňa veľmi nehneváte. ;) Ale sľubujem, že sa už budem snažiť konečne pridávať aspoň trochu pravidelne! :)

Oznam:

Ahojte,

cez prázdniny som plánovala toho veľa urobiť a dokončiť aj Everything for blood aj Ja a sestra môjho najlepšieho kamoša, ale nejak sa to úplne celé zvrtlo. Celé tieto prázniny boli unavujúce a úplne ma vynervovali a tiež som poriadne zlenivela. Preto sa chcem všetkým svojim čitárom ospravedlniť a povedať, že rozhodne s písaním nekončím, len mi to asi bude trochu trvať, kým sa do toho znovu dostanem a všetko dokončím. Chcem dokončiť Everything for blood aj Ja a sestra môjho najlepšieho kamoša a dokonca som pridala Prológ a 1. kapitolu na stmívaní.eu s názvom Milujem vraha.

Ak naozaj všetko dokončím aspoň do pol roka, chcela by som začať niečo nové a veľké, dúfam, že sa budete mať na čo tešiť, ale stále trochu ešte bojujem s názvom. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ja a sestra môjho najlepšieho kamoša - 10. kapitola :

10. lai
24.08.2011 [13:47]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. annaliesen
18.08.2011 [21:31]

jo tak to se těším Emoticon

8. BJaneVolturi
17.08.2011 [23:21]

Je to skvělý! Chtěla jsem počkat,až to dokončíš, ale nevydržela jsem to. Lifestyle of rockstars jsem přečetla minimálně třikrát. Je to skvělé! Honem další! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Lussy přispěvatel
17.08.2011 [13:59]

LussyMirrorGirl454: Tak to ti věřím! Emoticon Emoticon Emoticon

6. MirrorGirl454 přispěvatel
17.08.2011 [10:29]

MirrorGirl454Jéj, baby, vy ste ma tak veľmi (a príjemne) potešili. Emoticon
Hejly - Som rada, že sa ti páči, aj keď si uvedomujem, že to nie je nič moc. Emoticon
Sweet, neboj sa... nakoniec aj tak neodolá. Emoticon Emoticon
annaliesen, áno, budem to pomaly dokončovať a o tom niečom novom možno nabudúce niečo prezradím. Emoticon
Lussy, tak na ten Ianov "diabolský" plán sa teda teš, myslím, že väčšiu blbosť som ešte nevymyslela. Emoticon
Dark, som rada,že sa ti páčilo, no vieš, Ian bol vždy žiarlivý. Emoticon
Takže sa vám všetkým chcem poďakovať, že ste na mňa nezabudli! Emoticon

5. Darkness
16.08.2011 [17:27]

Tak dlouho jsem očekávala, kdy zase něco napíšeš a tohle čekání stálo za to. Ian žárlivý jako vždy a Char... Char je prostě Char Emoticon

4. Lussy přispěvatel
16.08.2011 [16:11]

LussyYes, konečně je tady, já si ji snad vymodlila! Emoticon Emoticon
Kapitola? Úžasná, dokonalá. Ian a žárlivec. Doufám, že se Char zklame a pak poběží za ním. Emoticon
Doufám, že Ian nebude mít takové geniální nápady jako "můj" Henry. Emoticon Emoticon

3. annaliesen
16.08.2011 [15:43]

paráda tak budeš pomalu dokončovat jo tak to jsem ráda Emoticon Emoticon a něco nového a velkého nechceš mi napovědet co to bude prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 16.08.2011 [15:42]

Riadne mu dala! Tak - tak treba odolávať Ianovi. Emoticon

1. Hejly
16.08.2011 [15:12]

Jsem velice ráda, že je to pokračování, protože mam tuto povídku moc ráda a netrpělivě jsem čekala na pokračování!! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!