OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 24



Impossible Little Things 241. část postelové části, kterou už jsem nakousla v minulém díle.

24. kapitola

Skopla jsem boty a začala couvat na posteli dozadu. Neustále se snažil mě líbat. Když se naše rty rozpojily, přiblížila jsem se já. Chytl mě za pas a podsunul si mě pod sebe. Nepřestával s líbáním... Vytáhl mi tílko pomalým pohybem z kalhot. Vjela jsem mu pod to jeho. Stiskla jsem mu kůži, když se vrhl na můj krk...

Zabrala jsem do jeho hrudi a on se jemně odtáhl. Kouknul na mě. Já na něj. Můj chvilkový pohled stačil na to, aby se odtáhl. Prásknul sebou na postel. Pořád máme propletené nohy.

„Tak co je?" uhodl. 

„Já... prostě se s tebou nemůžu vyspat. Já nevím. Neznám tě, neměli jsme ani jedno rande, pokud vím, máš Eleanor, a prostě je tu spoustu nezodpovězených otázek," koukala jsem při slovech do stropu a máchala rukama. Ucítila jsem jeho pohyb. Konečně jsem poznala, v jaké poloze asi tak ležíme. Vedle sebe. On nohy rozkročené a já jednu v nich. Pokusila jsem se ucuknout a dostat ji z jeho dosahu. Ale zase sebou hejbnul. Pak se otočil na bok, aby na mě viděl. Tím mě zakleštil nohu mezi jeho. Neříkám, že mi jeho dotyky nejsou příjemné. Samozřejmě jsem dokázala vnímat jenom jeho spadený rozkrok a půlka slov mi unikla. Pointa mi však neunikla. 

„A co kdybych se s tebou vyspal a zítra bychom si udělali nádhernej den plnej schůzek a prostě bychom se poznali." Takovou nabídku jsem nečekala. Usmála jsem se a snažila zapomenout na jeho modré rifle, spadené do půlky zadku, ohh... bílý boxerky... ohh... zelená barva, tablet, kamarádi, v klidu... ukliďnovala jsem se. Úplně bezmyšlenkovitě jsem přikývla. 

„Teda nemusíš se mnou spát." Když to vypustil z úst, už jsem si nebyla jistá ničím. Zase jsem kývla. Celou dobu zírám do stropu jak debil. Začala se mi třepat uvězněná noha. Zřejmě si toho všimnul a podíval se dolů. Já vrhla pohled k jeho očím. Vidím, jak mu cuká koutek. Pak se podíval na mě. 

„Vadí ti to?" zeptal se tiše a mile. Ale podtón zněl: „Prosím, že se tě můžu dotýkat!" Teď začal cukat koutek mně. Musím se rozhoupat, pokud chci něčeho dosáhnout. Zapřela jsem se rukama podél těla o postel a obtočila druhou nohu kolem jeho celého. Nakonec jsem skončila na boku a koukala mu přímo do očí. Teď už se usmíval. Ucítila jsem červeň na tvářích. Rychle jsem sklopila pohled. Louis se trochu posunul a tím mě přirazil k sobě. Teď jsem si byla jistá, že se moje noha dotýká jeho zadku. Projela mnou vlna vzrušení a jak rychle přišla, tak zase rychle zmizela. Tváře mi zahořely a já se zavrtala ještě víc dolů. Ucítila jsem na zádech dotek. Koukala jsem se zničeně dolů. Zničená, abyste to dobře chápali, z jeho dotyků a z mých na jeho těle. Ruka po mých zádech klouzala níž. Sjel až k zadku, ale zastavil se. Hejbla jsem hlavou. Asi jsem tím chtěla vyjádřit souhlas. On to tak rozhodně pochopil a sjel níž. Zasunul mi ruku do riflové kapsy. Cítila jsem, jak palec nechal venku. Pomalu jsem vysunula hlavu. Podívala jsem se mu do očí. Pořád se usmíval. Prostrčila jsem jednu ruku a dotkla se jeho nepatrného knírku. 

„Měl by ses oholit," zašeptala jsem.

„Proč?" usmíval se na mě.

„Protože to některým dívkám může vadit." Proboha. Ležím v posteli s Louisem Tomlinsnem a plácám kraviny. Dala jsem si pomyslnou facku. 

„A co tobě?" pošeptal mi do ucha. 

„Já nejsem důležitá." Cítila jsem, jak si jemně odfrkl.

„Kecy, pro mě jsi důležitá." Vytáhla jsem obličej a začala se přibližovat, pokud to ještě jde, k jeho rtům. Udělal totéž a po nepatrné době se naše ústa opět setkala. Chvíli se k sobě jenom tiskla a pak jsem se mu, tentokrát já, dostala do úst. Jakmile se mi to povedlo, tvrdě na mě začal dorážet. Rty byly tak tvrdé a chtěly víc a víc. Až brutálním způsobem mě líbal a já si uvědomila, že jsem mu musela působit bolest, když jsem se sklopenou hlavou koukala někam do prdele místo toho, abych mu dopřála své rty. Popadla jsem jeho tvář do obou rukou a ucítila, že pode mne podsunul i druhou ruku a vsunul ji do druhé kapsy. Našla jsem jeho ret a jemně ho kousla. Tento nepatrný úsek v líbání ve mně vylil vlnu horka. Cítila jsem, jak se zatřepal. Naskočila mi z něho husí kůže...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 24:

3. Darkness přispěvatel
30.03.2015 [10:09]

Darkness Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.04.2013 [16:17]

NikiiKilly, souhlasím s tebou Emoticon Emoticon Emoticon Doufám, že další kapitola bude hoooodně brzo a bude o něco delší, prosím! Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Killy přispěvatel
02.04.2013 [14:38]

Killyale no taaak Emoticon Emoticon toto sa nerobí! keď už niečo načneš, tak to aj dokonči Emoticon teším sa na Ďalšiu kapču!!! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!