OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ilfirino - 2. díl



Ilfirino - 2. dílThrese jde s Lily na párty. Co se stane, až tam dojde? Vybuchne? Zabije někoho? :) Tak to se dozvíte ve druhém dílu Ilfirino! :)

V minulém dílu: „Není ti zima?" zeptal se někdo. Než jsem otevřela oči, poznala jsem, kdo to je. Ten kluk ze včerejška...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Na jeho pohřbu nikdo nebyl... Zvláštní. Byť proběhl před hodinou, nebo není? Žádný hrob se jménem Jake McFall. Něco se mi tu nezdá.
Proč tu ten hrob není? Pohřeb by měl být dnes! Co se to tu děje? 


 
K mé smůle to nebyl ten pěkný kluk, který mě neprozradil, ale ten druhý. Zklamaně jsem si povzdechla a zvedla se.

„Ne," odpověděla jsem stručně a šla do školy. 

„Dobře," zamumlal a rychle mě chytil za ruku.

„Co děláš?" hodila jsem na něj nechápavý výraz. Choval se, jako kdyby mě znal bůhví jak dlouho. Kdo mu vůbec dovoluje se ke mně takhle chovat?

„Co jsi tam včera dělala?!" sykl rozzuřeně skrz zuby. Jedno obočí mi vyjelo vzhůru.

„Cože?"

„Co jsi dělala v tom baráku?!" Zdálo se mi, že už to nebyla otázka, na kterou bych mohla říci, že jsem tam nebyla..

„Co bych tam jako měla dělat?" zvýšila jsem hlas. Tenhle kluk mě začínal štvát, a to hodně.

„Nehraj si na blbou! Ale řeknu to takhle. Ještě jednou tě tam uvidím, a skončí to s tebou blbě! Nemáš tam co dělat!" zasyčel na mě a rychle odešel. Já tam ještě chvíli stála a doufala, že se uklidním...

Byla jsem ráda, že ta škola skončila. Málem jsem odešla i dobrovolně. Hlavně jsem nechápala, co mlel ten kluk. Jak mohl zjistit, že jsem tam byla? Ale to bylo jedno, ať mu řekl kdokoliv, tak je to jedno. Budu si chodit kam chci... 
Hlavně do svého domu!!

„Ne! Threse, přestaň na to myslet!" okřikla jsem se v hlavě. Nakonec jsem usoudila, že bude lepší se jít osprchovat.

Vlezla jsem do sprchy a nechala na sebe téct proudy studené vody. Věděla jsem, že mi studená voda pomůže. Cítila jsem, jak mi hoří kůže, ale ta studená voda byl lék. Lék na všechny trable. 

Než jsem se stihla pořádně osprchovat, někdo zazvonil, vypnula jsem sprchu, omotala jsem se do ručníku a šla otevřít.

„Ahoj, Tery!" zasmála se Lily a vlezla mi do bytu. Sice je to moje nejlepší kamarádka, ale někdy mě štvala.

„Ahoj," zabručela jsem. 

„Dneska je párty u těch nových kluků! Musíme jít," zasnila se a já znovu zamračila. Kdybych mohla, tak tomu klukovi nakopu jeho prd**... zadnici.

„A?"

„Děláš si ze mě srandu? Teď je možnost se s nimi seznámit a sbalit je!" objevila se jí taková ta trojka na puse a já protočila oči. No jo, to je, když si někdo žije normální život.

„Pojď se mnou. Prosím," hodila na mě psí oči a já přikývla. 

Dojely jsme do nejluxusnější čtvrti a já jen žasla. Takový paláce jsem ještě neviděla. Zaparkovala u posledního baráku. U baráku, kde se to stalo. Už to najednou nebyla ta nejluxusnější čtvrť, ale jen jeden polorozpadlý dům, kde jsem Jakea zabila. Tělo mi ztuhlo, nemohla jsem se nadechnout. Cítila jsem, jak začínám hořet... Co se tu, ksakru, děje?!

„Hej! Hej, Tery!" zatřepala se mnou Lily a divně se na mě dívala. Nadechla jsem se a vyděšeně se na ni podívala. „Jsi v pořádku?" řekla znova, když jsem jí neodpověděla..

„Ano.. Ano, jsem..." zamumlala jsem a znovu se pořádně nadechla. Už tu zase byl ten obří barák plný puberťáků.

„Ok... Tak si jdeme užívat!" usmála se a vrazila do dveří a hned si vzala nějaké pití. Já jen hledala nějaké místo, kde se schovám a přečkám to tam. Nechtěla jsem se bavit! Chtěla jsem jen jeden blbej den být sama... Našla jsem si poklidné místečko u schodiště.

„Vážně se tu chceš nudit?" Nadskočila jsem a otočila se po dotyčném. Byl to tentokrát ten správný kluk ze včerejška.

On se zasmál a podal mi ruku. „Jsem Zachary, ale říkej mi Zack."  

„Threse, ale říkej mi jen Tery," usmála jsem se a i mě to samo překvapilo. Obvykle je úsměv nucený...

„Omlouvám se za svého bratra... Vím, že na to přišel. Ale slibuji, že já mu nic neřekl." Přikývla jsem a on se opřel o zeď. 

„Ech... Ehm... Neměl by ses bavit? Je to vaše párty, ne?" nervózně jsem se ošila, když už se na mě pět minut díval s trapným tichem.

„Mám rád alkohol, ale takový obří párty zase ne. Nejlepší je sednou si v klidu u ohně, hrát na kytaru a u toho pít," zasmál se. Tak tohle jsem nikdy nedělala.. Musím si zapsat do svého imaginárního deníčku: Někdy musím udělat párty s Lily u ohně.

„A proč se ty nebavíš? Je vidět, že tvoje kámoška si to tu užívá," ukázal na Lily, která pila pivo a u toho dávala pusu nějakému klukovi. No sakra, jestli ji tady někdo odpanní, tak mě její máma zabije.

„Nemám ráda, když je někde moc lidí. Nikdy nevíš, co se může stát," řekla jsem potichu.

„Třeba někdo může někoho zabít, že?" Vyděšeně jsem se na něj podívala. Tohle se mi přestávalo líbit... Oni dělají, jako kdyby to veděli. Jako kdyby věděli, že já jsem vrah!

„Zabít?" zapištěla jsem vyděšeně.

On vážně přikývl. „Nikdy nevíš, kdo koho může zabít. Třeba je tu nějaký vrah... Třeba jsem to já," začal se smát a já si oddychla. Takže on nic neví. Naštěstí. Takový šoky mi tady dělat. „Nic. Já si jdu užívat. Tak zatím, kočko," zasmál se a odešel. Já protočila oči. Měla bych jít pro Lily a jet domů. 

Dalo mi dost práce Lily najít. Motala se okolo kluků a hlasitě se smála. No to mě prašti. Jestli má jít takhle domů, tak ji máma zabije a ze mě vymlátí duši. 

„Lily, pojď, půjdeme domů," chytla jsem ji za ruku a trochu jí odtáhla, než se vzepřela. 

„Já nechci," zabručela. Tak takhle domů rozhodně nepůjde.

„Lily. Dělej!" zavrčela jsem. Byla jsem nervní s toho, že ona tu dělá scény, a já už prostě chci mít klid a být doma. 

„Tak ji tu nech, ne?" zařval na mě nějakej kluk a vzal ji za ruku. Bylo mi jasné, co by s ní dělal...

Dřív než jsem si to stihla uvědomit, jsem chytla toho kluka za ruku. Vykřikl bolestí a pustil Lily. 

„Ještě jednou! A zabiju tě! Rozumíš?!" řekla jsem vražedně, on přikývl a já ho pustila. Na ruce měl vypálenou kůži, řekla bych tak třetího stupně. Holt jeho problém. Neřešila jsem to, že se na mě každej dívá, prostě jsem Lily chytla za ruku a odešla, teď už nic nenamítala. 

Doma jsem ji hodila do postele a vzala její mobil.

„Dobrý den. Tady Threse. Omlouvám se, že volám tak pozdě, ale Lily vám měla zavolat, že u mě dnes spí, jenže na to zapomněla a teď usnula," spustila jsem, hned co to zvedla. Samozřejmně nadávala, jak si to Lily dovoluje, že o ni měla strach... Atd... Však znáte ty rodičovský kecy. Nakonec jen řekla, že má zítra být kolem poledne doma.

Sundala jsem ze sebe oblečení a šla se sprchovat, až teď mi došlo, co jsem udělala... Ale už se to nedalo vrátit zpět...


Doufám, že se vám další dílek líbil. :D Já tu teď na vás mám dvě otázky.. :3 :D
1) Kdo z kluků se vám více líbí? (Zack, nebo ten jeho bratr :D Vím, že zatím řekli jen pár vět... :D Ale i tak XD)
2) Myslíte si, že to, co udělala Threse, bylo správné?

xPandaNight 


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ilfirino - 2. díl:

4. Trisha přispěvatel
01.01.2014 [16:13]

TrishaČakám, čakám na ďalší diel a akosi nie je... Kedy bude? Veľmi sa teším na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon

3. Adan12
20.11.2013 [19:40]

1) rozhodně jeho brácha :D takže tam dej nějakej pěknej popis, protože je lepší :D

2) asi nebylo, ale myslim, že by si takhle pomohl každý :)

2. Trisha přispěvatel
20.11.2013 [19:19]

Trishauž len čakám na to, že kto je Jake. ale inak super. Emoticon Emoticon Emoticon
1. Zack
2. tak... nebolo to múdre, ale spontánne. určite z toho bude nejaký vážny dôsledok,takže si myslím, že sa mala ovládať

1.
Smazat | Upravit | 20.11.2013 [18:42]

Moc jsem se těšila na pokračování a musím říct, že mě to nesklamalo. Hezky se nám to vyvíjí. Emoticon Emoticon Emoticon
Děkuji za tuto kapitolu a těším se na další.
Jó a Zack se mi líbí víc, ale i ten jwho brácha ebude špatnej, jen teď jaksi vede Zack Emoticon .

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!