OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Hriešny tanec - 9. kapitola - 1. časť



Hriešny tanec - 9. kapitola - 1. časťTak. Po dlhšej dobe, za ktorú sa vážne veľmi hanbím, som vám sem pridala prvú časť 9. kapitoly. Ja len dúfam, že sa vám to bude páčiť a zanecháte mi aspoň štyri komentáre. Táto kapitolka bude oddychová, no aj tak dôležitá. P.S. Venované AndrejQe Killy

 

A tak to išlo ďalej...

Veľmi výstižné slová. Nič netrvá večne a z dneška sa stane takzvaný „zajtrajšok“. Dni. Boli to už dni či týždne a ja som si zvykla na určitý stereotyp. No nebol nudný. Určite nie nudný. Nudiť sa pri Damonovi sa stopercentne nedá. Každý večer som si išla sadnúť za môj obľúbený stôl úplne v rohu. Bolo veľmi zaujímavé sledovať už staršie a hlavne skúsenejšie tanečnice – striptérky. Istým spôsobom ma to fascinovalo. A spoločnosť mi robil on. Obidvaja sme pri poháriku whisky pozorovali krásky na pódiu. No každý z iných dôvodov. A tie jeho mi boli dosť nepríjemné. No nekomentovala som to. Radšej nie.

Choreografia, ktorú sme tancovali bez Prue a ktorá podľa madam McC „prerazila“, sa už stala minulosťou. Tinu to však veľmi inšpirovalo a tak sme za týždeň nacvičili veľmi veľa podobných vystúpení. Adriana prehlásila, že tu už nebude dlho. Chcela ísť na vysokú. Peňazí mala našetrených už dosť a tak tu neostane ani pol roka. Prue to veľmi mrzelo. Nechcela sa odlúčiť od svojej dlhoročnej najlepšej priateľky. Napokon jej Adriana navrhla, aby išla s ňou. A Prue? Tá to s miernym úsmevom na tvári prijala. A Rose... Tiež onedlho stratím. Našla si priateľa. Stretla ho tu, v bare. Kamaráti ho sem vtiahli keď mal narodeniny. Sú do seba zamilovaní až po uši. Už teraz každú druhú noc Rose „spí“ uňho. Som šťastná prešťastná, že všetky moje priateľky majú to, čo chcú. Ale... Bojím sa. Všetko nasvedčuje tomu, že tu ostanem sama. Omyl, nie sama. Bude tu tá protivná Jessica, Tina, ktorá je bez osobnosti a kretén Damon. No. A moja budúcnosť sa mi hneď zdá byť svetlejšia. Ha, ha, ha...

….................................

„Čo sa to s tebou dnes deje, Via?“

„Čo?“ trochu zmätene sa poobzerala okolo seba. Sedela v jedálni za stolom. Vedľa nej z pravej strany bola Rose a z tej druhej Adriana. Prue sedela presne oproti.

„Nevnímaš. Via, čo ťa tak trápi? Ak chceš, tak dnes nikam nejdem a ostanem s tebou v izbe. Thomas sa z toho nezblázni a ja vidím, že sa potrebuješ s niekym porozprávať,“ s láskyplným pohľadom sa na ňu Rose zahľadela.

„Ale nie,“ začala krútiť hlavou.

„Kľudne choď. Len som sa na chvíľku zamyslela.“ Zdalo sa, že ju to neupokojilo, no bola už ticho. Adriana s Prue o niečom živo diskutovali a tak nepočuli nič z ich rozhovoru. No medzi Viou a Rose bola chvíľu hustá atmosféra.

„Koľko je hodín?“ akoby náhodou prehodila.

„Nesnaž sa zmeniť tému. Nevieš klamať a nie si ani dobrá herečka,“ trošku podráždene ju stopla Rose. Ona len zmätene zažmurkala očami a v duchu sa snažila zachrániť rozhovor.

„Myslela som to vážne. Bola som asi dosť dlho mimo a dnes mám byť na pódiu. Nechcem meškať,“ a odpila si zo šálky, v ktorom bol už vychladnutý čaj.

„Je 16:45. Och, Via, prepáč. Nechcela som vyznieť podráždene. No ja vidím, že sa trápiš. No tak, porozprávajme sa,“ prosebne sa jej zahľadela do očí.

„Porozprávame, keď sa vrátiš. Nechcem ťa uberať o tvoj čas, ktorý by si mohla tráviť s Thomasom,“ prehlásila nakoniec.

„Si si istá? Veď ty vieš, že som tu len pre teba, Via. Kľudne to môžem odložiť a...“

„Nie, nie, nie. Len pekne krásne choď. Keď sa vrátiš, vyspovedám sa ti. Sľubujem,“ skočila jej do reči a mierne sa usmiala. V očiach jej svietili diabolské iskričky.

„A nezabudni, že potom ja vyspovedám teba. Povieš mi všetko do najmenších detailov o tebe a Thomasovi.“ Rose sa trošku začervenala a potom jej slabo, s miernym úsmevom, prikývla.

„Hej, vy dve. Sme tu už posledné. Poďte, musíme sa pripraviť,“ drgla do nich Prue. Všetky štyri sa postavili a spoločne vyšli z jedálne.

 

…..................................................

 

„Ktorú choreografiu budeš dnes tancovať, Via? Ja budem tú s tými lanami. Už som nad tým dosť dlho uvažovala a myslím si, že keby Prue predviedla ten svoj mačací tanec, Rose si dala ten kostým mníšky a zatancovala pár prvkov z baletu a ty by si stvárnila upírku, bolo by to geniálne!“ blažene sa pozerala do stropu a rozplývala sa nad svojim geniálnym plánom.

„Adriana, my nepochybujeme, že by to bolo úžasné, ale... Nie je toho nejako veľa? Je síce Halloween, ale odtiaľ potiaľ,“ snažila sa ju zastaviť Prue. Chcela byť vážna, no kútiky úst sa jej dosť výrazne ťahali hore.

„Ono to je Halloween? Tak skoro?“ šokovane sa pozerala Via raz na Adrianu a raz na Prue.

„Zlatíčko, v ktorej dobe ty žiješ? Samozrejme, že už je Halloween. Via asi prespala nejakú tú dobu,“ uškrnula sa Rose.

„A mám taký pocit, že ju prespala spoločne s tým... Ako sa to volá? Damon?“ rýpla si Prue. Na to sa všetky tri rozosmiali. Viina tvár začala nadobúdať červenkastý odtieň.

„O čom to hovoríš? Prue, vôbec nie si vtipná!“ podráždene si založila ruky na prsiach.

„Ale Via... Každý predsa vidí, že si doňho zamilovaná.“ Via len vypúlila oči.

Myslia to vážne? hovorí si v duchu Via.

Lebo ak hej, tak...

Odrazu sa rozosmiala. Dievčatá na ňu len nechápavo hľadeli, no stále im na perách pohrával mierny úsmev.

Vy ste si vážne mysleli, že som doňho zamilovaná? Oh, prosím vás! Je to kretén! My sme len...“ a zamyslela sa.

Priatelia. Vážne za tým nehľadajte nič viac,“ doplnila sa po chvíli nakoniec.

Myslíš to vážne?“ mierne smutne sa jej opýtala Adriana.

Úplne,“ pritakala. Ony to už teda nechali tak a ďalej sa venovali príprave. Po chvíli sa Adriana opäť ozvala.

Takže môže byť? Via – upírka, Rose – mníška, Prue – mačka a ja – akrobatka. Myslím si, že je to vymyslené perfektne.“

Áno, ujde to. Bude to dobré,“ súhlasila Rose.

Áno,“ prikývla Via. A v duchu sa tomu musela uškrnúť. Čo na to tak asi povie Damon? Keď ju uvidí v tom kostýme upíra?

A ešte jedna vec, Via. Budeš si musieť dať dolu aj podprsenku. Prišla za mnou madam McC a že vraj jej jeden zákazník veľmi štedro zaplatil za to, aby ťa videl... Viac odhalenú. Je mi to ľúto, no každá z nás si tým prešla.“

No, a dobrá nálada je v keli. Nie, ja to zvládnem. Len... Nerobím to veľmi rada,“ trochu sa zachmúrila.

Ani jedna z nás to nerobí rada. Neboj sa, madam McC mi naznačila, že viac takéto obchody robiť nebude. Len jedenkrát. Dnes večer.“

Áno. Len dnes večer,“ pritakala Via a ďalej sa venovala Roseinym vlasom.

..............................................................

 Tak, prvá časť 9. kapitoly je tu. Neviem, kedy bude tá druhá, no vynasnažím sa ju sem pridať čo najskôr. Ako sa vám to páčilo? Je to viac také oddychové, no druhá časť bude oveľa zaujímavejšia. To sľubujem!

 

P.S: Venované AndrejQe za jej krásne komentáre, ktoré ma veľmi potešili.

 

 

2. časť



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hriešny tanec - 9. kapitola - 1. časť:

7. Perla přispěvatel
05.08.2012 [18:27]

PerlaNenachádzam slov. Bolo to proste... Emoticon A to sa mi nestáva, žeby ma niečo takto zaujalo. Takže big like Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Jane006
15.07.2012 [20:22]

Jsem zvědavá, co poví Damon na Viu jako upírku. A taky na to její další vystoupení celkově. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. mea
17.10.2011 [21:37]

podľa mna je ten zákazník Damon alebo v to dúfam Emoticon super píšeš

4. TheKatherine přispěvatel
11.10.2011 [0:05]

TheKatherineÚžasná povídka, jsem strašně zvědavá jak to půjde dál nenapínej nás prosím a v co nejbližší době sem hod další jsi strašně šikovná ... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Tami
10.10.2011 [16:36]

Emoticon super! teším se na pokračování

2. teriiik
09.10.2011 [23:13]

skvělá kapitolka, těším se, co se stane příště. že by ti cho před bouří? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. AndreQa
09.10.2011 [15:39]

Ja sa hanbímm Emoticon
velice dakujem sa kapitolu ! Tešíím sa strašne moc na nasledujúu časť. Lebo mám také podozrenie že Damon si rád priplatil ... Emoticon
No dakujem ešte raz a veľa štastia s ostatnými Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!