OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » High school - 18. kapitola



High school - 18. kapitolaVrátil se už Hide? Jak to teď probíhá v celém klanu? // Tato kapitola je zaměřená na informace o klanu, ve kterém jsou dívky. Proč, jak a kdy se vytvořil klan a seznam členů v něm v této kapitole.:)

Berta nervózně klepe nohou.

„Takže,“ odmlčí se a svým povrchním ječákem pokračuje, „očekávám vysvětlení.“

„Já ti to vysvětlím po svém!“ zakřičí na ni Veron se zatnutými nehty v křesle, její trpělivost právě přetekla. Chybí jen málo a někdo tady bude zraňen.

„V pohodě,“ zašeptám směrem k Veron, „jdi se radši podívat do baru,“ pobídnu ji a usměji se.

Nasupeně se zvedá a rychle schází schody, které dělí skrýš od baru. Oddychnu si.

„No,“ ujmu se slova. „Tygři zajali Hida,“ oznamuji s naprostým klidem. Bertu to vyvádí z míry. Skoro vyskakuje z křesla.

„Co s ním je teď, kde je, je v pořádku?“ vyhrne na mě několik otázek.

„Diskrétní zóna,“ prohodím a ukázováčkem ji odtáhnu hlavu od té mé. Až nebezpečně blízko se ke mně přiblížila.

„Hida jsem s pomocí holek našla, vysvobodila, ale následně ztratila, a momentálně o něm nemám žádné zprávy,“ dokončuji a zkřížím ruce na prsou.

„Ale, kdy si...“ načne, ale já jí skočím do řeči.

„Žádné další otázky. Hide pár minut po vysvobození nasedl do auta a odjel neznámo kam. Kdy se vrátí a jestli se vůbec vrátí, tak to opravdu netuším. Tohle, co jsem ti právě teď řekla, nikomu neříkej. Myslím to vážně. Vůbec nikomu, buď jim to sdělím sama, a nebo se rozhodnu, že tato informace pro ně není podstatná, a nic se nedozví. Mluvím samozřejmě o lidech z klanu, o lidech mimo klan se snad ani zmiňovat nemusím, to je logický, že ti to vědět prostě nesmí,“ vydechnu. „Tímto ukončuji svůj monolog, támhle jsou dveře, sbohem.“ Pokynu k nim.

K mému velkému překvapení se zvedá a nejistě odchází. Její zkoprnělý výraz je k nezaplacení. Robotí chůzí se přemisťuje ze schodiště dolů.

„Zavři se do pokoje a pokus se nevycházet. Čekej na další pokyny!“ řvu na ni, aby mě i zeshora slyšela. „Teď tady velím já!“ dodávám s posměšným úklebkem. Lilly na mě jenom nečinně hledí. Nejspíš jsem se do toho moc zabrala.

„A co mám udělat já, paní vedoucí? Mám se také zavřít do pokoje?“ Její ironický tón mě dostává do kolen.

„Promiň, omlouvám se, moc jsem se do toho vložila. Fakt netuším, co mám dělat dál, budu potřebovat tvoji pomoc,“ na tváři vykouzlím malý, nevinný úsměv, znamenající však víc než jen prosbu, ale i starost, naději, stres a krapet štěstí, kterým je pro mě ona. Nikoho nemám raději než Lilly, ani Hida. Oplácí mi úsměv, vyvolává ve mně tolik štěstí a útěchy. Nikdy o ni nechci přijít. Nikdy.

***

Hledám ve skříni své legínové kalhoty. Za pár minut mám být i s Lilly někde jinde.

„Proč tohle všechno?“ vyhrkne Lilly, když ze sebe sundavá tričko, které jí opět nevyhovovalo.

„Nestěžuj si a radši si pohni.“ Můj obsah skříně se pomalu, ale jistě mění v jeden neidentifikovatelný prostor.

„Ne, myslím to vážně,“ opáčí mi Lilly a pohlédne na sebe do zrcadla, vypadá, že toto triko už je to správné, „proč klany, boje, bitvy?“ stále se prohlíží.

„No,“ našla jsem je a okamžitě se do nich soukám, „Hide ti neukazoval a nepřednášel historii klanů?“ zeptám se a dopínám kalhoty.

„Hide ti ukazoval spousty věcí, které jsem neviděla,“ uculí se.

Protočím oči a chňapnu ji za ruku. „Máme jěště čas, tak ti vše vysvětlím,“ vyřítím se z pokoje a rychle zamykám. Pádíme chodbou a pozastavuji se. Vždyť bych to mohla vysvětlit všem!

***

„Jste tady všichni?“ zakřičím, aby mě bylo slyšet i přes nepříliš tiché soukromé konverzace ostatních.

Marně.

„Patricku?“ šťouchnu do něj. Jenom na mě němě kývne. „Takže,“ druhý pokus, který protentokrát utišuje shluk lidí. „Děkuji,“ promluvím o něco tišeji, „doufám, že jste se pohodlně usadili, začíná první část programu dnešního dne,“ usměji se, „původně jsem to absolutně neměla v plánu, ale došlo mi, že by taková osvěta přišla vhod.“

Patrick zapíná projektor, na stěně se o několik sekund později zobrazí velký nápis DRACI. Jelikož jsem se již dávno dozvěděla, že Keary se zabývala problematikou a historií obou klanů, požádala jsem ji o menší výpomoc. Všechny informace nám spracovala ve formě prezentace, já jsem materiál následně prostudovala a vznikla z toho akce Osvěta. Sprásknu ruce.

„Jestlipak víte, kdo, samozřejmě z žijících, je momentálně nejdéle v našem klanu?“ pobízím otázkou obecenstvo.

„Hide?“ ozývá se z davu.

„Ne,“ pousměji se, „i já jsem si to původně myslela, ale není to tak.“

„Ty?“ vykřikne někdo, podle hlasu Berta.

„Ne, miláčku, jde vidět, že jsi tady nováček. Nejsem tady moc dlouho,“ povzdechnu si, „nebudeme se déle zdržovat, Leone, jsi to ty,“ ukáži na něj.

Chytá se zezadu za hlavu a krčí rameny. „Už to tak bude,“ nenuceně přitakává.

„Historie našeho klanu se datuje od roku 1997 jako reakce nad nadvládu Tygrů. Nebylo to nic snadného, ale přes všechen tlak jej vybudovala kupodivu žena – Winter Cara Pixy. Získala si podporu od většiny studentů školy, a tak v roce 2000 jednoznačně vládli Draci. Ke konci roku, dne 19.10 2000, byla Winter zavražděna tehdejším vůdcem Tygrů – Canem Sommrem,“ ukazuji na plátno, „zde jsou jejich třídní fotografie, zakroužkovaná žena je Autumn a kluk na obrázku vedle je Cane.“ Oba dva si byli něčím podobní. Blonďaté vlasy a důležitý výraz.

„Jak jsem již řekla, Winter byla zabita, ale před její smrtí byla stanovena určitá, jak to říct, tradice, klanu. V našem seskupení původně nazývaném gang byli společníci trénováni, zejména se věnovali obraně. K útočným prvkům samozřejmě také došlo, ale priorita byla obrana, jelikož se hned zpočátku museli bránit útokům Tygrů, kteří, jakožto první klan na škole, nechtěli ani dopustit náš vznik. I přes to všechno to Winter zvládla. V současnosti se nedá říci, který klan vládne škole. Studenti nehlásící se ani k jednomu tvrdí, že nelze určit, zdali jsou zrovna Draci ti dobří, nebo zlí.“ Oddechnu si. Pohlédnu do davu. Tváře členů vypadají zaujatě. To je jen dobře.

„Musíme si sdělit něco i ke vzniku Tygrů, abychom se dostali k jádru věci – proč tohle všechno. Na škole se objevila skupina tyranů, obtěžující ostatní spolužáky. Jmenovitě Adam Odgen, Nathaniel Chalmers a Jared Jagers. Tito zmínění, naštěstí již bývalí žáci naší školy, vytvořili jakýsi základ Tygrů. Znásilňovali dívky, kradli, ubližovali, vedlo to až k vraždám. Vedení s tím nic neudělalo. Bylo jim to jedno, tak to zůstalo dodnes. Nad vším zavírají oči. Došlo to až k tomu, že okolo roku 1994 byl zvolen Nathanie Chalmers jako oficiální velitel sekty nazvané Tygři, a řady tyranů se rozšiřovaly.“ Za zády se mi promítají různé obrázky obličejů se jmény.

„Tak jsme byli vytvořeni my. Jako odboj proti nim. Nakonec se jenom bezhlavě pereme o čest. Dle mého názoru to celé tady nemá smysl.“ Odcházím od posluchačů a jdu nahoru. Snad pochopili, že je konec mé řeči.

***

Oddálím se od davu. „Nyní, místo Hida, zahajuji pro vedoucí nepříliž hezký den – Den Kontroly. Jako své pomocnice pro tuto kontrolu jsem si zvolila Lilly a Veron,“ povzdychnu si, „bude to těžký den, tak se ho nám, ale zároveň i vám, snažte ulehčit tím, že vše budete plnit v co nejkratším časovém intervalu. Pohodlně se usaďte, hlavně vy, co jste na konci abecedy, a jako pokaždé tradičně začneme písmenem A,“ ukončuji svůj monolog. Dnes je to pátý den od zmizení Hida. Přesněji, máme tu krásné sobotní, poměrně brzké ráno. Všichni již byli informováni o postrádání dosavadního vůdce a jako zástupce jsem byla zvolena já.

Vyhlásila jsem den Kontroly, který Hide pořádá v čase, kdy se zdá, že mohly nastat nějaké ztráty. Také se upravují eventuelní změny v datech, rozdělují se funkce při případném útoku na Tygry a naopak při obraně, zjišťuje se zdravotní stav a podobobné věci. Zkrátka nic lehkého. Skrýš se proměnila ve velký prázdný prostor se třemi stolky. Veron bude vše pečlivě zapisovat, já a Lilly jsme si vybraly funkci takzvaných vyzvědačů. Naše ‚oběti´ čekají v baru, který je kvůli této události zavřen. Dole Patrick sleduje, jestli nikdo neodešel bez prohlídky. Zároveň nám sem nahoru volá postupně všech patnáct osob. Doufám v poklidný průběch.

„První je Leon Aal,“ zamumlám si spíše pro sebe. Dle mého názoru patří k nejkrásnějším klukům školy. Krémově hnědé delší vlasy, které nosívá v culíku, krásně doplňují jeho snědé tělo. Nemůžu tvrdit, že jeho svaly jsou rovny těm Hidovým, to opravdu ne, není ten typ kluka, co stále posiluje. Zato mu to pálí. Žiji s podezřením, že být takto chytrý není ani možné. Jsem neskutečně ráda, že si vybral nás a že mezi nás tak výborně zapadl. Je to můj nejlepší kamarád.

„Zdravím, dámy,“ jeho exotický hlas se rozléhá po skrýši.

„Ahoj,“ odpovíme všechny tři jednohlasně a stejně připitomělým tónem.

„Nějaké otázky?“ uculí se na nás.

Podívám se do folmuláře a naberu vážnosti ve svém výrazu.

„Takže,“ odmlčím se, „zdravotní stav?“ optám se.

„Více než dobrý,“ zasměje se. Pozitivní energie z něho jenom crší.

„Kouříš?“ podívám se na něj.

„Ptá se mě ta, se kterou téměř každý den chodívám po škole na cigaretu?“ lehce a nechápavě rozmáchne rukama, „pro tvou informaci, ano, kouřím, nezdravě,“ skloní hlavu na bok, „a do tvého folmulářku si to taky napiš, než se tě někdo bude ptát stejně hloupě, jako ty mě,“ zase se začne smát. Moje vážnost dlouho nevydržela a pod jeho náporem mě opouští a ze mě se line smích, podobný tomu dětskému.

„Dobře, dobře,“ odkašlu si. O alkoholu se raději nebudu zmiňovat a pěvně věřím v to, že Veron tam napíše správnou odpověd.

„Zbraně?“

„Však ty víš, že nejsem násilník,“ zatváří se nevinně, „pistole, ty, co mi dal Heath“ zamrká na mě Veron. Střelím na ni pohledem, ta vypadá, že o tom něco ví.
„Pomáhala jsem s výběrem Heathovi, takže vím, jak se jmenují," ujišťuje mne. 

„Funkce, kterou bys chtěl získat?“ opřu se lokty o stůl.

„Tak jako do teď, stratég.“

„Výborně,“ uculím se.

„Vztahy?“ Tato otázka padá od Lilly.

„No, takže, Susane, Britney, Amanda, Berta, Emma…,“

Pohledem to snad nemyslíš vážně ho zastavuji. Zatváří se provinile.

„Myslela jsem vztahy k našemu klanu,“ dodává Lilly, obracející oči v sloup.

„Jej,“ zasměje se. „Velmi dobré,“ chytá se zezadu za hlavu. „Tuto otázku bych pro další jedince poupravil,“ zastrčí si ruce do kapes. Raději se k tomuto tématu dál nevyjadřuji. Pokračuje Lilly.

„Nejaká zvláštní událost, která se udála za posledního čvrt roku?“

„Tygři mi ukradli moje bývalé zbraně. Stalo se to asi před dvěma týdny. Moje oblíbené, velmi dobré. Byli na mě dva, nějakej Matt a Mike,“ pokrčí rameny. Matt? Cože?

„Pokračuj,“ lpím na dokončení tohoto příběhu.

„Co bych měl ještě dodat?“ Dá si ruce za hlavu. „Byli asi dvě hodiny ráno, nebudu se obhajovat, byl jsem na srač...“ Zakroutí hlavou. „No, byl jsem namol, oni dva ne. Jeden mne uhodil do týla a druhý sebral zbraně, dál se, naštěstí, nic nedělo,“ pousměje se. „Nejspíš.“

Lilly s vytřeštěným pohledem těžce polyká.

„Nic dalšího?“ zeptám se dál.

„Ne.“

„Proč sis vybral tento klan?“ raději pokládám další otázku.

„Pro hezký ženský,“ vytasí svoje bílé zuby.

„To nám lichotí,“ pozvednu koutky.

„Kontakt, změnilo se tvé telefonní číslo?“

„Ne. Tvé milostné zprávy mi stále můžeš posílat na číslo, které ti bylo dáno původně,“ uchechtne se.

„Jsem ráda, že si je po večerech čteš,“ hraju jeho hru a vstávám ze židle. Stoupám si těsně před něj. Chce mi položit ruce na boky, střelím po nich pohledem, a tak se raději stahuje. Vztahuji ruku a pomalu se s ní přibližuji k jeho kalhotům. Druhou rukou mu zvedám bradu, a tak ho nutím dívat se mi do tváře. Zajíždím mu rukou do kapsy. Vtom sebou škubne a chytá moje ruce. Z kapsy jsem vylovila, to, co jsem si myslela. Kokain. Malý, na pohled neškodný balíček. Stisknu jej pevně do ruky

„Slíbil jsi to,“ trhnu pažemi, čímž si vysloužím svobodu. Rychle se přemisťuji ke stolku Veron a sáček ji vrážím na folmulář.

„Drogy, ano,“ zasupím.

„Ale Ann, já, já...“

„No, co ty? Něco jsi mi slíbil,“ zkřížím ruce na prsou. „Ten slib byl hlavně kvůli tvému zdraví, myslela jsem, že ti na mně záleží a že nebudu muset...“ nedokončuji větu a sedám si zpátky na židli.

„Ne, nedělej to, opravdu mi na tobě záleží,“ zatváří se provinile. „Omlouvám se,“ sklopí oči.

„Víš co, radši vypadni!“ zakřičím.

„A to už nemáte žádné otázky?“

„Ne,“ důrazně odpovím a ukážu na dveře.

Pokorně odchází. Zakláním hlavu a dívám se do stropu.

„Co musíš udělat?“ optá se mě Lilly tiše.

„To se dozvíš, budeš mým svědkem,“ zlostně vstávám a přecházím po místnosti. „Jdu si pro vodu a budeme pokračovat, ať to máme za sebou.“

Kompletní seznam členů klanu - Draci:
Annie Mae Zetie
Lilly Marw
Veron Marw
Hide Law
Leon Aal
Berta-Benjamina Junkey
Patrick Black
Shay Terah Custi
Jackob Watters
Wyatt Drawkin
David Ballard
Heath Wolf
Mark Hufs
Akira Hiashi
Janie Noreen Meeds

« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek High school - 18. kapitola:

5. Smile
02.12.2013 [18:30]

dalsia cast!!!

4. JanieHutcherson
02.12.2013 [13:21]

Dříve než to přečtu jsem se xhzela podívat na délku kapiroly a musím říct ze je uxtihodna no a dal, noreen meeds? Really?! Nemohlas fat třeba Pie? No nic jdu číst: *

3. JanieHutcherson
02.12.2013 [12:25]

Tak...jsem catla a prvně tam mas Winter a pak najednou zakrouzkovana fotka Autumn? Hmmm

2. JanieHutcherson
02.12.2013 [12:02]

Dříve než to přečtu jsem se xhzela podívat na délku kapiroly a musím říct ze je uxtihodna no a dal, noreen meeds? Really?! Nemohlas fat třeba Pie? No nic jdu číst: *

1. izzie22
01.12.2013 [21:59]

ach vážne? ako dĺžka fajn, ale čo ďalšia časť? Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!