OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Dvanáct odkazů Živé Historie: part 2



Dvanáct odkazů Živé Historie: part 2Doufám, že jste pochopili první základy této povídky, i když se můžou zdát být na první pohled složitý. :)

K ději:
Alain v této kapitole získá i ztratí - pro něj - vzácné věci. Věci se mu tak nemile zkomplikují střetem s dávným rivalem.

¥        £       €   ¥ £ €  ¥ £ €  ¥ £ €  ¥ £ €   ¥ £ €  ¥        £       €     

 

Záclonový závěs se zachvěl a oni vešli - čtyři hlavní muži a jedna žena.
První z nich vstal.

„Pravidla jsou vám jasná. Ten, který z vás vyhraje, nesmí zde ani jinde na zemi okrást či zabít bojovníka, který získá Svatou kouli. Pokud tak neučiní, bude vyhoštěn z řad vyvolených a nikdy tak nebude moci splnit to, co je po něm žádáno!“ skončil muž s posledním důrazným slovem svůj proslov a dal tak slovo hlavnímu pořadateli.

„Ať vyhraje ten nejlepší…!“

Všech dvanáct protivníků vstalo a šlo si vylosovat své pořadí.
Na Alaina přišla řada posledního.

Celou dobu, co seděl na svém místě, přemýšlel nad pravděpodobností boje s Eynissem. Už jednou spolu bojovali a díky němu přišel o svého vzácného robota. Pták, co měl, byl dobrý na boj zblízka, ale hbitost a rychlost nebyla stoprocentní. Pokud by ztratil i tohoto, další šance by už byla jeho poslední…

 

Celý den trvaly boje a možná budou i druhý.

Alain se napil vody, která byla ve sklenici na stole. Pohodlněji se usadil na polštář a zarytě sledoval další boj, který začínal.

 

¥ £ € 

 

„…a poslední bych poprosil o účast.“

Mechanický pták i had seskočili ve stejnou chvíli z výklenku, ve kterém byli.

„Pokud jste připraveni, začněte.“

Eynissův had na nic nečekal a hned se po protivníkovi mlhově rozplazil. Dlouhým jazykem se ho snažil chytit, avšak neúspěšně. Pták hbitě uhýbal ze strany na stranu. Uznal, že to nebude nejlepší taktika, a tak se rozdělil do několika menších. Pštros ovšem máchl svými dlouhými ostrými křídly a čtyři z nich rozsekal na malé sushi. Na malé nehybné kousky článků. Další čtyři využili jeho nepozornosti a skočili po něm zezadu. Protekli ale jeho tělem jako voda. Pštros na chvíli zneviditelnil a následně se objevil. Hlasitě zapištěl.

Řinčení ocelových částí těla zvířat sledovali oba chlapci zarytě.
Alainově robotu se dařilo skvěle, do doby, než ztratil jednu z noh a tak těžce vyrovnával stabilitu.
Za delší dobu uviděl, co nechtěl. Eyniss, který seděl naproti všemu, nevydržel psychický nátlak, kterým pštros odolával jeho robotu; skočil do arény a osobně pštrosa zabil.
S posledními pohyby sledoval tělo zvířete, dokud se nerozpadl na malý prach.
Všichni byli zaskočení, i když pravidla to nezakazují.

Sice se konečně Alainovi - na potřetí – podařilo získat červnovou kouli, ztratil za to další zvíře.
(Každý bojovník může nanejvýš použít tři roboty)

 

 

Alain vloženou kouli stále držel ve své brašně. Nový meč, který získal, měl pevně připevněný za opaskem. Čekal, až k němu přijde hlídka, která mu půjčí robotického koně, který ho má dostat co nejrychleji do jeho vzdálené země. Neměl na výběr, musel se vrátit.

Nasedl na jednorožce, kterému celým tělem proudila světle modrá tekutina. Kůň na nic nečekal, listy a pískem se prodral na povrch a vyletěl do oblak. Zrak se mu opět zakalil…

 

¥ £ € 

 

O dva dny později se dostal do své země.
U brány ho čekalo uvítání.

Jednorožec zastavil a on seskočil. S vlastní pomocí prošel kolem nich – doprovázený kopím – a oba si ihned všimli ztráty. Byli zaskočeni z toho, že ho nenásleduje mechanický pták.

Ráznými kroky vešel do domu a prošel jím až do zahrady. Posadil se na houpačku a usnul vyčerpáním.

Ve snu se naposledy rozloučil se svým několikaměsíčním společníkem, vzpomínkami posledního boje.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dvanáct odkazů Živé Historie: part 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!